.•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dj. jul. 30, 2020 12:11 pm

Hola boniques!!!! Jo Bueno continuo amb tots els símptomes del món!!!! Vòmits, nàusees, mal de pits... Un complet!!
El dimarts que bé tinc eco de les 8 setmanes a veure que tal. Us vaig explicant.
Per cert yop jo tinc una panxa que sembla que estigui ja de 5 mesos!!!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuri00 » dj. jul. 30, 2020 3:13 pm

hola boniques!!!!!

ara feia mesos que no escrivia al post de cercadores, però encara hi veig alguns noms coneguts, que espero que no tardeu gaire a passar a l'altre banda!!!

us escric per portar una mica de llum al final de mes. Amb tota la il.lusió i cautela del món, dir-vos que finalment tinc el meu positiu!!!! :love: per fi!!!! després de 1 any i 8 mesos, amb endometriosi, al final hem aconseguit el positiu a través d'un tractament de reproducció assistida. Estic super feliç de la vida!!!! jajajajaja :b-))) :b-))) :b-)))

ànims amunt noies, que tot arriba, tard o d'hora i amb ajuda o de forma natural, però tot arriba!!!!!

estic de 5 setmanes, que és molt poquet, però estic en un núvol, encara no m'ho crec!!!

yop!!!! enhorabonaaaa!!!!! recordo que tu tmb ets de les veteranes que haviem compartit força mesos, me n'alegro molt!!!! i em fa molta ilu que anem igual de tempos!!!!! el juliol ha estat el nostre mes i el recordarem sempre! :-()-)

espero que ben aviat ens trobem a l'altre banda!!!!!! :-()) >.-<:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuri00 » dj. jul. 30, 2020 3:14 pm

i per cert.....jo tmb estic de 5 setmanes i ja em noto com un globus dins la panxa que a vegades flipo..... com pot ser tan aviat?????? nausees encara no, suposo que comencen més endavant. De moment l'únic simptoma és molta son i la panxa inflada
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dj. jul. 30, 2020 6:04 pm

Nuri moltes felicitats!!!! Jo també tinc endometriosi i un quiste en l'ovari esquerre i em tardat més d'un any però també em aconseguit panxu i estic de casi 8 setmanes!! Vaig ser la primera panxu del juliol!!!
Vinga noies segur aconseguiu la panxu tan desitjada!!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dj. jul. 30, 2020 6:26 pm

Ostres Nuri00! quina ilusió més gran! el desitjat positiuuuuu! me n'alegro molt i moltttt! tant de temps i mira! tot arribaaaaa! FELICITATSSSS
Ens has d'anar dient,eh? que guayyyy!

Aquí seguim a cercadores! Van sortint panxetes! A veure com va l'agost!!!

un petó molt fort bonica!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuri00 » dj. jul. 30, 2020 9:49 pm

mire27 siiiii!!!!!! moltissima ilu!!!! :b-))) ara a esperar que tot vagi bé.

Com a opinió personal, si algú està pensant en fer tractament de reproducció assistida, dir-vos que malgrat els efectes secundaris i la medicació, ho tornaria a fer amb els ulls tancats (sempre que es pugui econòmicament clar...).

mire20 ostres tmb anem molt iguals doncs!!!! que bé que ja estiguis quasi a la 8! deus estar a punt de fer eco ja doncs!!! a mi encara em queden 3 setmanes eternes!! jjajaja
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dv. jul. 31, 2020 9:05 am

Hola boniques!!!!!!

Moltissimes felicitats Nuri00!!!!!!!! :-()) :love: <:-<

Me nalrgro moltíssim, ha sigut un Cami llarg amb bona recompensa!!!! >.-<: Et desitjo un embaràs bonissim i un bebé precios :-)(-:

Miri27 com va??? Vinga hem de cantar un altre panxeta abans de marxar a l'agost!!!! :()()::::

Yop i Mire20 :-()) :-()) :-()) panxetes del juliol!!!!!!! :***:

Volia Agrairvos a totes estar aqui passant aquest procés amb mi, per tots els moments viscuts, els positius i els negatius, els TO i els desesperos... GRÀCIES!!!! Per a mi ha sigut molt més lleuger portar-ho amb vosaltres i sentir que hi havia algú a l'altra pantalla q m'estava llegint. Perdó pels modo echo infinits....

i res que em despedeixo del Juliol amb pena pq realment pensava que aquest era el meu mes, la vida m'ha donat un altre lliçó, aquestes coses no es poden escollor, le petit vindrà quan vulgui venir...

Avui mía baixar la W en tot el tot el seu esplendor amb bastant dolor, nàusees, dolor lumbar... Estic feta un nyap.
Només penso en 2 setmanes i vacances.... No puc pensar en un altre cosa, encara que siguin vacances confinades....

I per despedir el Juliol.... ÀNIMS AMUNT I CALÇES AVALL!!!!! ..::·· ..::·· ..::··
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: crunchi » dv. jul. 31, 2020 10:12 am

Hola!!!! entro per felicitar a la Nuri00 i a la Yop, que haviem coincidit pel forum, i ara us llegeixo i que béeeee!!! Enhorabona boniques!!! A gaudir-ho moltissim!!!! >.-<:

A la resta us desitjo molta sort per agost!!! :-()-)

Nayade t'envio molta energia positiva!! :-()-) aprofita les vacances per desconectar i conectar a la vegada jeje

Molts anims i sort x a totes!!!
Imatge

Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dv. jul. 31, 2020 5:28 pm

Hola a totes!

Us desitjo a totes unes bones vacances! Jo avui començo! Estic que no mho crec!

Alguna voluntaria per agost??? Si no hi ha ningú, m'ofereixo, a veure si porta sort! El tema és a veure si tinc temps avui, si no, demà!

Ego: ja he començat amb tacadets, per tant la tenim aquí ja... en fi! A veure si amb el relax de les vacances!

Petonets
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Sine88 » dv. jul. 31, 2020 10:38 pm

Nuri00!! Moltissimes felicitats!!!! Me n’alegro molt!! :p-)

Nayade, els bajons són (per desgràcia) part del procés, han de passar per poder veure-ho tot més clar.

A mi finalment el mes passat la regla va tardar casi una setmana, maleïda :-:) però ja estem en nou cicle, crec que hem fet la millor SW en mesos. Porto un mes fent teràpia per tractar diversos temes, un d’ells no quedar-me embarassada i aquest més ho veig tot diferent, desde una altra perspectiva..no ho se. He tardat 3 anys en decidir-me a anar-hi, ja que “no tenia cap trauma” però ara ho veig tan necessari, m’ha servit per treure coses que tenia massa guardades. Tot el rotllo és per si alguna s’ho ha plntejat alguna vegada, animar-vos a fer-ho.

Que vagiiin super bé les vacances a les que comenceu avui!!! Una abraçada!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » ds. ago. 01, 2020 8:38 am

Hola nenes!!!!!

Sine88 me nalegro que ja hagis fer SW!!! Recordo que estaves esperant llum verda, oi?? >.-<:
Genial!!!!! Moltíssima sort i que tinguis una cerca curta!!!!
El que dius es tan real... Tan veritat... Jo no he fet terapia pero m'ho plantejo sovint , a TOTS ens fa falta en algún moment o en molts moments de la nostra vida. Tot es pot quedar enquistat i pots treure un conflicte o problema molt antic que testa passant factura ara. Es increíble!!
Així que me nalegro moltíssim per tu!!!!! Ànims!!!!

Miri27 sento la W!!! A per totes al'agost!!! Per mi genial que siguis la Jefa!!!! o-o:)

Crunchi preciosa com estas???? Quant de temps!!!! Thavia perdut la pista!!!!! Veig a punt de parir no???? Ay quina alegría nena!!!!! Com ha anat l'embaràs?? I el minicruncho???? Ja explicaras!!!!!
Un petonet gran!!!!!

Ego. Aquesta regla es com les d'abans.... Molt momt abundant amb molt de dolor, nàusees... Malestar.... Cansament..... :ufs: aviam si acaba aviat......

Ja som a l'agost!!!!!!! Vinga Jefa Miri27, tesperem!!!!!!
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » ds. ago. 01, 2020 8:34 pm

Noies! Només entro per dir-vos que ja està creat el grup de l'agost!

Ja sabeu, aneu omplint el formulari! jajaja

NOM:
Edat:
Fills:
Cicles de cerca:
DNW:
Altres:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: crunchi » dl. ago. 03, 2020 5:12 pm

Náyade ha escrit:Hola

Crunchi preciosa com estas???? Quant de temps!!!! Thavia perdut la pista!!!!! Veig a punt de parir no???? Ay quina alegría nena!!!!! Com ha anat l'embaràs?? I el minicruncho???? Ja explicaras!!!!!
Un petonet gran!!!!!!!!!


Siiii em queda molt poc, dijous faig les 39s!!!! Bé l'embaras béeee, potser millor que el 1r, mira q et dic, menys símptomes. M'ha passat molt rapid també. La merda ha sigut que amb aixo del covid no hi ha grups prepart ni postpart ni tallers presencials de lactancia, i em sap greu pq fer tribu és important, però bueno, ha sigut mala sort.
El minicruncho segueix igual de intens jeje però bé, sembla que esta content de ser germá gran aviat. Ja veurem quan la tinguem aqui com anirà.
Tu que tal la teva nena? Espero que be!!! Gaudint dins del que es pugui de l'estiu :oset:
Vinga molts anims i moltissima sort per agost, els meus millors desitjos!!!! :ok: us llegiré desde la sombra :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::