CERCADORES MAIG 2020

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dl. maig 11, 2020 7:47 pm

Holaaa!

Nuri00! ja t'ho han dit, però no de coña ets menys "mare"! Ser mare no té res a veure amb un embaràs o una manera de concebir, ets mare des del moment que tu ho sentis: jo per exemple no em vaig sentit mare fins uns dies després de parir, però potser una altra se sent mare desde que sap que està prenyi o bé quan agafa un nadó que acaba d'adoptar, hi ha mil maneres! Jo crec que son nervis de tota aquesta situació que estàs vivint, covid, confinament, RA, buff! És un coctel! El que heu decidit estarà bé!! Segur! Ara ens has de tenir al cas de tots els passos eh? Ni un pas enrera!

Yop i Nayade! A tope amb la SW! A veureeee

Jo des d'ahir que el TO ja no marca, o sigui que mira, ja descansem.... ara a esperar! Un altre mes!

Petonssss
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dt. maig 12, 2020 5:04 am

Bon dia!

Nayade molta sort tu tambe! A veure si Fem Diana! Et faré cas i fuego a discreción! Jaja.

nuri00: con t'han dit ja, no ets menys mare perquè et fasis una in vitro, ja us vaig comentar que tinc una amiga que no ha tingut sort amb les parelles es soltera i ja a decidir que al juny li fan IA. No serà menys mare per això, també té he de dir que la meva mare és adoptada, perquè els meus avis no podien tenir fills, i no per això la meva yaya era menys mare.
Així que no et capfiquis en aquestes coses que no val la pena!!
També et diré que conec una parella que van fer in vitro i als 3 anys es va quedar embaraçada natural.
Així que endavant i treure això del cap.

Ego: doncs en plena setmana i aquest señor que sembla que no té molt interès. No coincidim al despertarnos, i a la hora de anar al dormir es queda mirant series cuan ve al llit jo ja estic dormida i ara arriba de treballar a les 4 així que si està tampoc. I clar no ens posarem a la hab a les 6 de la tarda perquè tinc dos adolescents que tontos no són...jaja de fet el gran ja sa donat compte que estem buscant. Perquè l'última W, vaig sortir del lavabo i vaig dir al marido m'ha vingut la regla i el meu fill va reclamar: merda! I em va acariciar el cap.
I el tió es feia el boig jaja em vaig quedar de pedra.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dt. maig 12, 2020 8:56 am

Hola!!!!

ai si.... teniu raó... no m'he de sentir menys pel fet de fer in vitro. Mai ho havia pensat però ha sigut començar el tractament i apa! totes les inseguretats!

però sisi, teniu raó. Així que endavant i força!!!!! >.-<: >.-<: moltissimes gràcies per tots els comentaris, sou un sol, va tan bé poder-se desfogar amb gent que t'entén!!! li arribo a dir això a algú altre i fliparia jajajaaja

Yop ostres aquests adolescents, estan en tot!!! quina me quan no trobes el moment per coincidir.... i estan confinats... aix... a veure si el pots agafar per banda algun moment! diuen que amb 1 sol pinxito n'hi ha prou!

Miri doncs SW finiquitada! diuen que va bé fer-ne algun més durant la fase lútea, o això em sembla haver llegit alguna vegada. M'encantaria ser jefa del mes que puguis cantar panxu!!! a veure si tens sort aquest mes!!! després de tants mesos juntes aqui al forum!! jajaja

Sine88 bonica!!! ja queda res pel divendres!!!!!! :b-))) :b-))) t'entenc perfectament quan dius que es fa llarg i que ja comences a estar avorrida... és un pal quan has d'anar esperant. Però pensa que el divendres ja està aquí mateix, i si realment hi havia algun impediment, haurà anat bé poder-ho solucionar. I aquest pensament de que pot ser no has de ser mare, crec que quan portes tan temps buscant és normalissim. A mi també m'ha passat. Però penso que és com un mecanisme de defensa, com d'anar-nos convencent que si no podem tampoc passaria res. Però no ho pensis ni de conya!!! no portem tan temps com per tirar la tovallola, així que endavant!!!!! a per totes!!!! :-()-)

Com esteu la resta??? Lalukis has fet test clearblue? Maria_lovecats com vas?? Náyade a tope amb el fuego a discrecion!!! NinaDina com vas??? aixamb com portes el desespero???

Vingaaa bon dimarts boniques!!!!! :***: :***:
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Gustineta » dt. maig 12, 2020 9:10 am

Hola, cercadores!

M'infiltro un moment per respondre a la Nuri00.

Bonica, sentir-se "inferior" perquè no pots tenir fills de manera natural és normal i fa molta ràbia. Però com a mare FIV voldria dir-te que no, que no ets menys. Jo agraeixo infinitament que existeixi la reproducció assistida: gràcies a ella he pogut tenir un fill! Sóc mare FIV i amb molt d'orgull. Miro el meu fill i penso que no és cap vergonya la manera en què l'he tingut i no sento que m'hagi d'amagar de res.

I això sí, crec que no és recomanable anar a FIV i pensar que t'hi quedaràs espontàniament... l'objectiu de la FIV no és quedar-se embarassada de manera natural abans de començar-la o després de fer-se-la...A veure, tot pot ser i no és descartable, i seria genial! Jo mateixa, que em plantejo un segon d'aquí un temps, penso que tan de bo, la pasta que m'estalviaria!!! :P

Abraçades a totes i ànim! Que ho aconseguiu i tingueu fills ben sans!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 12, 2020 5:03 pm

:--/)

Modo soso mòbil (com sempre.... ).

Nuri00, que no t'han dit ja, que seràs una super mare, que només per tot l'esforç que estàs fent per ser-ho diu molt de tu, del futur fill/a que tindràs, que tindrà una mare espectacular que va lluitar per crear-lo!! No hi ha res més especial, i dóna igual si es crea mitjançant un kiki o mitjançant alta tecnologia, serà el teu petit i tu la seva mare :love:
Ànim amunt!!!! Cada dia és un menys per fer-lo realitat.

Ho sento si no personalitzo més, m'he perdut ja!!!

Ego. El meu fuego a discreción s'ha aturat una mica :content: abans d'ahir i ahir no van poder fer res, ens vam quedar fregits al posar a dormir la nena. Som un cas! Aquesta nit si que vull agafar-lo per banda :inthebed:
Que per cert, les que fue servir condons (com jo) haurem notat brutalment la diferencia a fer-lo a pèl!!!! Jod** quina diferència!!! >.-<:

Ahir TO fluix, encara no noto síntomas pero ja estem a CD11... He vist que tinc 10 TO caducats de gener, vukl fer comanda a Amazon pero i si aquest més encertem....? Quina intriga!!!!

Apa doncs, passat el parte!!! Com esteu totes???

Ànims amb el desespero, la fase avorrida, la SW i en fi... Esteu com esteu, Pensament positiu!!!!! :p-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: aixamb » dc. maig 13, 2020 5:50 am

Nuri bonica!! Ni ho pensis!! De fet, de mare ja n'ets una mica, bonica!!! Està molt bé que puguis exterioritzar com et sents!! I no puc afegir gaire més al que ja t'han dit!! Una abraçada gegant!!

Sine que vagi super bé el divendres!! Una abraçada plena d'energia!!

Nayade fuego a discreción! M'encanta!!

Yop que complicat és quan no coincideixes ni una estona per fer "feina", eh!! I tela amb el nano teu! No se n'hi escapa ni una!!

Ego: Aquest mes no vaig ovular fins el dia 22/23 de cicle, o sigui súper tard!! Vol dir que la W no em baixaria fins el 20/22, així que tot s'ha retrassat! Ja em passava abans, algunes vegades, però ara feia temps que no tenia un cicle d'aquests llargs, de fet des que em faig TO que no em passava. Però tampoc vam fer gaire bé els deures, quan finalment vaig ovular ja havíem gastat les energies, jo crec.

Que tingueu un bon dia!!
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 13, 2020 12:42 pm

Hola hola cercadores! :--/)

Com anem????

Aixamb ànims amb el cicle llarg, realment estem totes amb les hormones i tot de qualsevol manera amb el maleït virus i tot el que comporta... Així que res, paciencia, sé que es difícil pero ens en sortirem!!! Pepos!!! >.-<:

Ego. Ahir va caure pinxito, el TO ben fluix... començo a notar algo més de fluxe i ahir nit una mica de dolor abdominal, avui estic com si res! Ja a CD12... Anirem provant aviam com va el mes...

Lalukis com estàs!?! Has fet clearblue??? Ja surt més marcat el TE??? Vingaaaa que volem cantar panxu encara més alt!!!! :-()) :love:
Imatge Imatge
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dc. maig 13, 2020 2:24 pm

Hola noies!!!

Aprofito ara que el meu petit esta dormint zz:-) per escriure a l'ordinador!

Nuri00 Comparteixo 100% amb tot el què t'han dit les noies, i també vull dir que beneïda ciència que ens ajuda!!! de fet la ciència ens ajuda quan estem malalts, ens ajuda sobreviure i com no! ens ajuda a crear vida!!!

Miri27 tu ja estas en desespero no?? vaaa ànims que ja sabem que aquesta fase es aburrida ..

aixmb ostres sí quin cicle més llarg!! però bueno, ja diuen que la fase abans de la ovulació és ben diferent en cada dona.. Per cert (no se si us ho vaig explicar) el gine em va dir que els cicles entre 21 i 32 dies es consideraven regulars ?-) i fora d'aquest interval són irregulars. Jo no ho tenia pas entés així però bueno.. ell és l'expert! :-:)

Nayadé A veure si teniu èxit quan t'arribi el pico!!

yop que curiós lo del teu fill!! i quina sensibilitat que té!! jo pensava que amb aquesta edat, a part d'estar a la parra sensibilitat 0 amb la família, però veig que no!! GENIAL!

EGO, encara no he anat a la farmàcia a buscar un CB perquè als matins treballo i a la tarda amb el peque no m'agrada anar a fer recados i això.. i com que encara tinc test del femometer doncs els vaig gastant... i bé avui me n'he fet un altre i ha sortit rallote marcat marcat! així que sí puc dir que almenys el test diu que és positiu. Ja tinc hora per la setmana vinent amb el gine, donat que abans de la falta hi vaig anar per fer-me revisió i em va demanar anàlisis, i vaig a que em doni els resultats. Així que espero que la setmana vinent el gine m'ho pugui confirmar del tot i si tot està bé (no? o potser serà massa d'hora¿?¿)

Molts ànims i les que esteu en SW o a punt com diu Nayadé fuego a discreción i sense miraments!!!!! ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· :-)love(-:

Una forta forta abraçada!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dc. maig 13, 2020 7:43 pm

lalukis que bé!!!!! ara si que si!!!!! primera panxu de maig!!! :b-))) :b-))) :b-))) enhorabona guapa!!!


aixamb ostres si que s'està fent pregar aquest mes! jo tmb tenia entès que fins a 32 dies o aixi encara es considera normal. Tot i que a nosaltres ens toca la moral perquè clar...ens fa esperar...

nayade si esteu a 12cd i esteu fent deures perfecte! no ha de quedar gaire pel pic o aixi segur que l'enganxeu!

gusineta aaaiii moltes gràcies per explicar-me el teu cas!!! la veritat és que amb el pas dels dies ja estic molt més tranquila i ja ho vaig veient diferent. Crec que va ser el subidon de començar el procés, que em vaig agobiar i em van entrar totes les pors.

ego: el que deia, ja estic molt més tranquila i amb moltissima il.lusió!!! >.-<: suposo que també influeix que no conec ningu proper que hi hagi passat amb qui pugui compartir, i això tmb es fa estrany. Ara vaig prenent anticonceptius i el dia 28 tenim visita per programar ja l'estimulacio i la punció, i si tot va bé al juny ja faran la transferencia!!! tot super rapid!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dc. maig 13, 2020 8:11 pm

Hola noies!

Nuri00! vinga que el juny és aquí mateix! Això va ràpid, eh? Ostres tan de bo tinguis molta sort, tants mesos aquí desesperant! Aix faria molta ilu! I també a veure si em dones sort com a jefa! jajajja! És difícil, peeeeero mai se sap quan pot apareixer una ratlleta!

Yop! aquests adolescents! em costa tant imaginar com serà el meu petit quan es faci gran!

Nayade! vinga pinxitos que no faltin! A veure neni! I encara no has fet el pic de TO oi?

Lalukis ara ja confirmadíssim! No sé si tan aviat es pot veure algo, potser si, eh? ja ens expliques!

Aixamb, deu nhi do aquesta ovulació! A veure si lheu encertada!

Ego: jo si, primers dies de desespero, encara falta molt... 9 dies! intento no pensar ni escoltar-me gaire. El mes passat vaig tenir molt mal de pits després de la sw i sempre et queda allò de dir... i si l'he encertat? Però aquest mes no noto res de res, o sigui que això també ajuda a no obsessiinar-se... en fi! seguim esperant! petonetsss
:lfantrose: :lfantrose: :lfantrose:
bolilola
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. abr. 20, 2020 6:26 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: bolilola » dc. maig 13, 2020 11:38 pm

doncs, jo m'he acostat per aca, encara que no estic buscant tenir fills, ja tinc tres, però si els diré una cosa, al moment mai pensarem que és l'oportú, però després de tres fills els puc dir que un nen sempre arriba a el moment adequat.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dj. maig 14, 2020 6:19 am

Bon dia!!
Si noies tinc el gran que está a la parra i si no es surt amb la seva s'emprenya, però és súper sensible i molt molt llest, ahir em preguntava per els test d'ovulacio com funcionaven jaja.
A vegades cuan he estat trista amb el que parlo és amb ell, té el cap molt ben moblat.
En canvi el mitjà no senyera de res i viu als mundos de yuppy. Cada un es diferent.
Nayade: encara estas a temps del fuego a discreción si encara no ta marcat positiu to. Així que reaviva el fuego!!

Ego: jo ahir (12dc) ja vaig començar amb el picó to marcats desde el Mati a mitg día en va marcar pico en va donar amb la aplicació 1'95 i l'últim de la nit ja anava de baixada per sobre de 1 però de baixada, la sorpresa aquest matí ( 13 DC) mà donat 2'10!! Llavors no se quin tenir en compte el primer ( ahir) O avui. La aplicació em diu que el de avui. Us pasa alguna que tingueu dos dies seguits de super positius?
Ahir vam fer feina després de escriure us i avui també jeje. I tocarà també dema...
Avui si que és veritat que me aixecat amb mal d'ovaris. La tempe va baixar ahir i avui segueix igual. Suposo que cuan pugi serà que ja he ovulat. És així?
Ai noies Quin tostón estic un altre cop amb un lio al cap..
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dj. maig 14, 2020 8:45 am

Bon dia!

yop, jo sempre he tingut 2 dies seguits de TO positiu. Crec que diuen que val l'ultim, perquè el primer és com l'intent i després és el bo. Però de totes maneres, l'important és fuego a discrecion! jajaja

Miri27 si tu, això va molt ràpid! si totes les proves que em fan van sortint bé, al juny estic amb transfer ja! emoció maxima!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Sine88 » dj. maig 14, 2020 8:47 am

Bon dia noies,

passo per deixar aquest article que em van passar ahir sobre el confinament i els cicles, quadra una miqueta amb aquesta ovulació "tardia". aixamb pot ser una miqueta el teu cas...

Jo ara el meu dubte és, si vaig ovular a dia 19, la fase lutea durarà igualment 15 dies? En teoria estic a dia 27, però clar només fa 8 post ovulació... ja us diré. l'operació és divendres que ve, potser tenim sorpresa i no me la puc fer jajajaja (no crec pq al ovular tan tard no van quadrar gaire els dies amb els :inthebed:

https://www.actasanitaria.com/dimes_y_diretes/desarreglos-en-el-ciclo-menstrual-durante-el-confinamiento/

Yoop, jo em feia els TO de Clearblue i em sortien positius dos dies seguits, jo entenc que el segon és el que conta no? ovules a l'endemà del segon diria jo. però no ho tinc 100% clar eh!!

Nurii què ràpid això!!! què guaii, juny és ja!!!

lalukis felicitaaats!!! >.-<:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dj. maig 14, 2020 7:19 pm

:--/) Bon I plujós dijous!

:b-))) :b-))) :b-))) Moltes felicitats Lalukis!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Que gaudeixis moltíssim d'aquesta nova fase i vagi tot genial!!!! :-())

Nuri00 que bé, ja tot enllestit i que ràpid!!! Vinga ànims amunt, això ja està!!! >.-<:

Miri27 me n'alegro que el desespero sigui "llevadero" :ok: sense símptomes la cosa es duu millor!! Aviam si cantem un altre panxu!!!! :love:

Yop, estas en fase de pinxitos a cascoporro!!!!! Vinga dona-li al yop!!!!!!! :sex-|: si que em va passar amb anterior cerca, TO que vaig donar per positiu i al día següent era molt més fort!!!! I em vaig quedar prenyi aixi que.... Dona-li canyaaaaaa! ;-)

Sine88, aviam si tenim sorpresa també!!!!! I no te poden operar :-()) :love: ja ens dirás!!!

Ego. CD 13, ara faré TO encara que es una mica tard. Ahir va ser negatiu altre cop, pero vaig començant a notar símptomes dovulacio!! Ahir no van fer pinxito pq estava esgotada, avui si o si lagafo per banda! Estic una mica a mig camí entre "vull estar com si res" I nerviosisme pur I dur.. dp penso que això es un proces llarg I que mho he de prendre amb calma..
Ai.... Sort que els dies em van passant força ràpid!!!

Pepos I petons per totes!!!!!! </;-)
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dv. maig 15, 2020 6:19 pm

:--/) :--/)

Com anem? Esteu desesperant o pinxutejant molt?? neu:-D

Jo a CD 14, ara després faré TO aviam. Ahir pinxito, aviam que surt al test avui i potser descansem! :content: sobre la marxa... Tinc la sensació que hem començat molt aviat el fuego a discreción, i bueno que alegria pal cuerpo pero també penso q estarem més cansats de cara a la SW de debo...

Anims I bon cap de!!!!!! :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » ds. maig 16, 2020 6:28 am

Hola hola!!
Modo soso móvil!

Nayade a mí ma pasat els últims dos mesos masa fuego a discreción y acabo fins al moño.

Ego: bueno Avui atacaree per últim cop i ja dono per tancada fase sexy, i donaré per començada fase desespero.
He estat pensant en demanar te Amazon sensibilitat 10. Em recomanes alguna marca? Esq sóc una impacient desesperada histèrica. Jaja
Evidentment esperaré fins 12 do. Pero els que tinc son sensibilitat 20.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » ds. maig 16, 2020 8:11 am

:--/)

Bon dia yop!

Doncs si... Ahir el TO negatiu altre cop, em dona sensació que més marcat que dies anteriors però no gaire més... Que passa? Altre cop ovulació tardia? O no ovulació?...
Els TO que tinc són sensibilitat 20. També tinc a la cistella d'Amazon més TO però m'espero a final de més aviam que.
Ahir vaig parlar amb el Nayado, que potser estàvem fent massa fuego I quan arribés realment l'òvul ja estàvem esgotats. Va estar d'acord amb mi pero al final vam acabar :inthebed: . ...

Crec que ara començo la fase ovulació pero esta essent molt rara, no ho se, se'm comença a fer llarg el mes... :-o00m

Molts ànims i bon dissabte!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » ds. maig 16, 2020 4:02 pm

Egooooo. TO superhipermega positiu!!!! Bastants tons més fosc que la ratlla de control >.-<: sort que ahir al final amb la tonteria vam fer :inthebed:

Es cert que tant ahir com abans d'ahir vaig fer el TO a les 20,30 o 21h... Potser ahir ja era +, ves a saber... Quan surt el +, millor haver fet pinxitu el dia anterior, no??
Crec hem fet molts bons deures aquest mes, avui rematem i demà potser també :miko: i la suerte está echada!!!!

Com aneu??? Esteu molt callades!!!! <:-)
Imatge Imatge
Lima
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lima » ds. maig 16, 2020 7:16 pm

Hola noies!! :--/)

Em sap greu perquè porto un munt de temps desapareguda... Porto molts dies sense passar per aquí, el confinament ja se m'està fent molt feixuc. A veure si ara que la meva regió passa a fase 1, m'animo una mica més, necessito una mica de socialització en persona (no per videoconferència).
No sé si a vosaltres també us passa, però a mi m'influeix molt el temps en el meu estat d'ànim... Aquests dies que ha plogut estic més xof que no pas quan fa sol...

Que bé entrar i veure que hi ha un positiu! Enhorabona, Lalukis! :-()) Me n'alegro moltíssim. Ara, a gaudir d'aquesta nova etapa.

Nuri00 res de pensar que ets menys mare, només faltaria!

Miri27 i Yop ànims amb els vostres desesperos!! Que passi el més ràpid possible :) Jo ara també començo aquesta fase...

Náyade veig que esteu a tope amb la SW, vinga a veure si aquest més és el bo!

Ànims a totes les altres també :-()-)

Ego: ja hem acabat la SW i hem fet força bé els deures! Ara esperem que no es faci massa llarg fins arribar al 25 que és la DW. Espero no començar-me a emparanoiar amb els psicosímptomes aquest mes... A veure si aguanto ha, ha, ha...
Això del teletreball m'està passant factura... passo masses hores a l'ordinador i començo a tenir tendinitis, quin rotllo! Hauré d'aprendre a adoptar una postura més adient, perquè sinó no sé com aguantaré, em fan força mal els braços.

Una abraçada a totes!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::