*^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

*^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » ds. feb. 01, 2020 9:39 am

Boniques!! Obro nou post de cercadores per poder compartir il·lusions, pors, dubtes, desesperos i, sobretot, moltes panxetes!!!! Aneu passant i us vaig apuntant!


Properes DNW :sogra: :sogra:

lulaxin 5/02 :-()-)
istineta 6/02 :-()-)
Miri27 12/02 :-()-)
Perdudapelmon 13/02 :-()-)
Genis 14/02 :-()-)
Nuri 15/02 :-()-)
aixamb 20-22/02 :-()-)
Sine88 22/02 :-()-)
Laura_Josu 25/02 :-()-)
anika_ 28/02 - 3/03 :-()-)
AndreaAlberto 4/03 :-()-)

Cercadores Febrer 2020 :cnena: :cnen:

AndreaAlberto
Edat: jo 30 i ell 34
Fills: cap
Cicles de cerca: primer
DNW: 4 de març
Cosa que vulguem explicar: som co fundadors d’una empresa a la que hem hagut de cuidar com a un fill, però a partir d’aquest any, tenim una altre prioritat!

Genis
Edat dels dos : 38
DNW: 14/02
Fills: 1 de 21 mesos
Cicles de cerca: serà el 8è crec
Alguna cosa que vulguis explicar: M'encantaria tornar a repetir aquesta experiencia tant bonica!

Perdudapelmon
EDAT DELS DOS: 31 (jo) i 48 (Ell)
Nº DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: 4
DNW: 13/02
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: controlo amb TO però, de moment, res de res. També li vaig fer una prova de quantitat de ..::·· que venen per Amazon i sembla que en té prou. Ja m'estic plantejant anar al metge. Sé que no ha passat un any però em fa por que hi hagi algun problema

Nuri
EDAT DELS DOS: 32 i 34
Nº DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: més de 1 any
DNW: 15/02
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: tot i controlar dies fèrtils amb TO des de fa uns quants mesos no hi ha manera....però no perdem l'esperança que ben aviat arribarà el nostre petit!!! estem positius i l'esperem amb moltes ganes. Si en uns mesos no arriba natural ens plantejarem anar a RA

Sine88
Edat: 30 jo, 40 ell
Fills: cap
Cicles de cerca: un any
DNW: 22 de febrer
Altres: estem pendents de resultats de proves i decidirem quin és el següent pas.

aixamb
Edat: 37 jo, 39 ell
Fills: 2 (9 i 4 anys)
Cicles de cerca: 6è (amb en embaràs ectòpic pel mig)
DNW: aproximadament cap al 20/22 de gener (però no sóc gaire regular)
Altres: Tenim una nena de 9 anys i un nen de 4, i ens encantaria que el tercer sigui pel 2020 (els altres són de 2010 i 2015).
No sé si som uns valents o uns inconscients. Durant el segon cicle de cerca em vaig quedar embarassada, però no va anar bé, el mes de novembre ens vas assabentar que era un embaràs ectòpic que va acabar amb un abortament tubàric.

Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 12/02
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!

Laura_Josu
Edat: jo 34 ell 36
Fills: 1 nena que en farà 2 a l’abril
DNW: 25 febrer
Cicles de cerca: segon
Altres: voldria que no es portessin més de tres anys amb la nena. M’encantaria que fos del 2020!

lulaxin
Edat: jo 37, ell 44
Fills: 2, un nen de 8 i una nena de 5
DNW: 5 de febrer
Cicles de cerca: primer
Altres: després de tenir l’alta per part dels metges per un tema mèdic i havent-ne parlat molt anb el lulo finalment ens posem a la cerca del tercer. Ens agradaria que naixés al 2020...creuem els dits...

istineta
Edat: 38 jo, 39 ell
Fills: una nena de 3 anys
Cicles de cerca: segon
DNW: 6 de febrer
Cosa que vulguem explicar: després de canvis de feina i mil històries mes, anem per fi, a per el
Segon!!! Amb molta ilusio de donar-li una germanet/a

anika_
Edat: 36 (jo) i 44 (ell)
Fills: Cap
Cicles de cerca: 12: els 6 primers molt de trankis i els 6 següents bastant més en serio
DNW: 27/02
Altres: Aquest mes comencem a fer les primeres proves, a veure si trobem perquè ens està costant tant!


Diccionari per a cercadores :anec:
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES = foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA = forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO = acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES = fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW) = dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN = doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM = sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN = mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS = espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO = test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE = test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE = fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA = quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO = aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL = quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
anika_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 21, 2020 11:29 am, en total s’ha editat 8 vegades.
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: lulaxin » ds. feb. 01, 2020 1:54 pm

Anika!! Merci per començar el post de febrer. Jo m’uneixo a vosaltres!

Deixo dades:

Edat: jo 37, ell 44
Fills: 2, un nen de 8 i una nena de 5
DNW: 5 de febrer
Cicles de cerca: primer
Altres: després de tenir l’alta per part dels metges per un tema mèdic i havent-ne parlat molt anb el lulo finalment ens posem a la cerca del tercer. Ens agradaria que naixés al 2020...creuem els dits...

Bon dissabte!

*lulaxin*
Istineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Istineta » ds. feb. 01, 2020 2:22 pm

Hola precioses!

Jo segueixo cap a Febrer! Merciiii per obrir el post!

Nom: istineta
Edat: 38 jo, 39 ell
Fills: una nena de 3 anys
Cicles de cerca: segon
DNW: 6 de febrer
Cosa que vulguem explicar: després de canvis de feina i mil històries mes, anem per fi, a per el
Segon!!! Amb molta ilusio de donar-li una germanet/a

Lulaxin: quasi anem de la mà en DNW!!!

Petonas per totes! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 01, 2020 3:56 pm

Hola noies!! entro per desitjar-vos molta sort en aquest febrer (3és el mes del meu aniversari, aviam si això us porta sort jeje)
Molts anims a totes, especialment a totes aquelles que vam coincidir en cercadores de novembre i desembre!!! cada cop esteu més aprop del vostre objectiu!!! :-()-) Us aniré llegint des de la penombra! SORT!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » ds. feb. 01, 2020 5:14 pm

Wapíssimes, ja esteu apuntades!! Ja us queden poquets dies de desespero, a veure si comencem mes cantant un parell de panxulines!!

Crunqui moooltes gràcies!! Tant de bo ens portis bones vibracions, aquest mes també tindrem san valentí!! jajaja a veure si amb l'excusa i els sopars romanticotes aconseguim fer diana! >.-<:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » ds. feb. 01, 2020 5:30 pm

Bones!!!

Us desitjo súper sort per aquest mes de febrer!!!

Jo no M’apunto, però si em permeteu, aniré entrant. Donant ànims, felicitant i explicant què tal el procés.

No m’apunto perquè, a part que encara m’ha de venir i al final entrava a febrer, tampoc crec que em facin res encara a part de preparar-me el cos. M’hauré de prendre pastilles... aquest mes és d’impas.

Tinc ínfima esperança que no em baixi. Tinc símptomes de sempre. Tot i que si que és veritat que molts menys!!! Que també no emprenya tant! Potser l’Ovusitol em va bé!!! >.-<: >.-<:

Que això! Estaré per aquí animant-vos i si em deixeu deixant anar neures, pors i dubtes Pk entro en una nova fase que espero sigui feliç!! Tinc la sensació que si! Que tot anirà molt bé! Igual que per molt positiva que sóc, ara tenia la sensació que no anava bé. Amb aquest nou procés si!!!

Bé, quina xapa us he fotut!!!

Bon dissabte!!!
Una abraçada!! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » ds. feb. 01, 2020 6:20 pm

Guapes! M'apuntoooo!

Naneta! I tant que pots estar per aquí! A més, d'una forma o altra, totes som cercadores! Aquí estarem! I a veure aquest desepero, qui sap!

Aainnaa! lo dels TO de vegades lia una mica... a mi ahir em va sortir, 2 ratlletes pero no supermarcades i avui ja res.... ahir vam fer deures! A veure si l'encertem!

Gràcies Anika per obrir Febrer! i gràcies Ninadina per gener!

Aquí deixo les meves dades:

MIRI27
EDAT DELS DOS: 42 jo, 43 ell
N DE FILLS: 1 nen de 4 anys
CICLE DE CERCA: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 12/02
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!

Seguim!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » ds. feb. 01, 2020 7:27 pm

Boniques!!!!

Una més que s’uneix!
Aquest mes visualitzant moltes panxetes des de ja!!

Edat: jo 34 ell 36
Fills: 1 nena que en farà 2 a l’abril
DNW: 25 febrer
Cicles de cerca: segon
Altres: voldria que no es portessin més de tres anys amb la nena. M’encantaria que fos del 2020!

Anika_merci per obrir mes >.-<:

Una abraçada :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dg. feb. 02, 2020 9:39 am

Laura i Miri benvingudes!!! A per totes aquest febrer :: orrr:: :: orrr::

Naneta ets una més!! Encara que aquest cicle sigui diferent, estem al mateix equip. Confia en el teu cos i ja veuràs com anirà tot molt bé, sigui com sigui ja estàs més aprop de l'objectiu >.-<: >.-<:
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dl. feb. 03, 2020 8:16 am

Bon dia noies!

A veure si es comença animar el febrer!!

Lulaxin_Istineta_ Com esteu??? Que tal van els desesperos?? Vinga noies que us queda molt poquet per a saber!! >.-<:

Ego_ Jo ara en fase avorrida. No sé si començar a fer test d’ovulació aquest mes. No n’he fet mai, però es que des que vaig tenir a la nena se m’ha escurçat el cicle i no se ben bé quan ovulo. Que n’opineu??

Passeu bon dilluns!
Istineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Istineta » dl. feb. 03, 2020 9:39 am

Bon dia Precioses!

Doncs Laura_Josu ja que preguntes... uns explico el meu desespero. M’he fet test ovulacio desde fa 3 dies, pràcticament no es veia la línia fins avui que ha sortit linea tot i que fluixeta, no considero TO positiu però quasi! Així que estic dels nervis... m’ha de baixar dijous a tardar... estic en 11 DPO . I psicosimptomes : pits inflats ja fa uns dies i algun doloret- punxa feta molt de tan en tan com si anés a baixar però molt light... que opineu?????

I la meva opinió Laura_Josu: si vols que neixi al 2020 el germanet/a, comença ja a fer TO per veure quan ovules! I mes si tens els cicles una mica alterats després de haber tingut al primer!
I un Consell: prentho com algo divertit, fora de ser algo obsessiu!

Crunchi molte a gràcies pel suport!
Naneta , moltíssima sort i paciència que ja estàs molt mes apropet!

Petonas per totes i feliç setmana! >.-<:
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dl. feb. 03, 2020 10:31 am

Bon dia noies!!!
Ja hem començat febrer! Ha de ser un mes més productiu que gener per nassos!!
Anika gràcies per obrir el post!!
Aquí tens les dades per afegir-me!


Edat dels dos: 37 jo, 39 ell
Cicle de cerca: 6è (amb en embaràs ectòpic pel mig)
Nº fills: 2 (9 i 4 anys)
DNW: aproximadament cap al 20/22 de gener (però no sóc gaire regular)
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Tenim una nena de 9 anys i un nen de 4, i ens encantaria que el tercer sigui pel 2020 (els altres són de 2010 i 2015).
No sé si som uns valents o uns inconscients. Durant el segon cicle de cerca em vaig quedar embarassada, però no va anar bé, el mes de novembre ens vas assabentar que era un embaràs ectòpic que va acabar amb un abortament tubàric.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dl. feb. 03, 2020 10:43 am

crunchii! Gràcies per seguir passant! Com estàs???

Anika com estàs? Com has passat el cap de setmana??

Naneta no et volem perdre la pista!! No t'apuntis com a cercadora com a tal, però segueix fent acte de presència sovint i ens exliques com va el procés i tot plegat!! Ens encantarà acompanyar-te. Tu seguiràs sent cercadora, tot i que els mètodes siguin uns altres!

Laura_Josu entenc que t'ha baixat la W, ja?

Istineta fa 3 dies que em faig TO i no hi entenc gens. Però si la W t'ha de baixar dijous, aquesta línia del TO no seria d'ovulació, no?

Per les que em preguntaveu al pots de gener, divendres em van arribar els test i ja me'l vaig fer, però és l'únic que ha sortit marcadet, els de dissabte i diumenge quasi no es veu la línia. Així que no entenc gaire res. Me'ls seguiré fent, perquè no crec que hagi ovulat tant d'hora (divendres era dia 12 de cicle). El problema és que me'ls he fet al vespre, però no sé si és massa bona hora. Sé que no es poden fer amb el primer pipí del matí, i que han de passar unes horetes des que has fet l'últim pipí, abans de fer el test. Avui dia 15 de cicle, i he decidit que anirem fent pintxo cada dos dies (des de divendres) fins després de veure el positiu (si és que el veig)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dl. feb. 03, 2020 12:04 pm

Laura, comparteixo opinió amb les compis, si no ets gaire regular els TO t'aniran super bé!! És molt més fàcil fer diana i també et donaran informació del teu cicle, jo ho faria sense cap dubte! I com diu la Istineta, però prent'ho com un joc!! :camio:

Istineta, aiiii no en tinc ni idea, però jo no em fiaria gaire del que et pugui sortir a un TO ara mateix, l'hormona LH la produïm durant tot el mes, va fent pujadetes i baixadetes. Hi ha gent que diu que pot predir l'embaràs, però la majoria de gent diuen que és un mite... és una mica turbio, jajaja!! I si proves amb un TE d'alta sensibilitat? Alguns poden predir l'embaràs fins a 6 dies abans de la DNW!

aixamb tranquil·la que ja sortirà el positiu, la pujada de l'hormona és molt rapideta, encara que ara el vegis fluixet et pot sortir un positiu aquesta tarda o demà mateix! De totes maneres, si esteu fent pinxitos segur que la clavareu!
Diuen que el millor és entre les 10 del matí i les 19 de la tarda, l'hormona només la produíem amb la llum del dia, per aquest motiu el primer pipi del matí no és tan fiable.

Ego jo aquest finde ja m'he trobat perfecte i aquest matí m'he fet les analítiques, ara tocarà esperar uns dies per tenir els resultats! Quins nerviiis >.-<:
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: lulaxin » dl. feb. 03, 2020 1:14 pm

Bon dia guapes!

Aquí porto el desespero fatal...estic bastant nervi i em faria un test cada cop q vaig a fer pipi. M’he comprat a amazon uns tests d’alta sensibilitat i m’arriben avui.

En teoria data nw dimecres...espero aguantar fins llavors...

Ja us aniré dient, pero si al primer cicle ja estic aixi jajjajaj se’m farà etern

Bé guapes, us vaig llegint!

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dl. feb. 03, 2020 1:28 pm

Bon dia!!

Noies, entro per dir-vos que definitivament començarem tractament. Ahir va fer mig acte de presència i avui ja en “apogeo”. És una merda en majúscules grans!! I ja estic tan farta de veure-la. A sobre, em trobo fatal i vaig dopada sinó estaria tirada al llit. Avui ho comentàvem amb la meva parella i em deia que si ho haguèssim sabut ja ens hi haguèssim posat un bon temps abans!! I ell deia que ja podem anar esperant que no arribarà. Em sento que porto un any perdent el temps! Sincerament... però bé, amb ganes de tornar la setmana vinent i assabentar-me de com va el procés, quan es tarda i que amb IA en tinguem prou encara que les possibilitats no siguin per llençar coets. Tan debó trenquem estadístiques i a la primera bingo!! Tot i que ja n’estic fent a la idea que pot ser que no.

Anika, m’alegro que t’hagis trobat millor!!! A veure com surt l’analítica!! Segur que bé!!

Laura, jo faria testos. Coneixeràs el teu cicle molt millor.

Istineta, tan debó sigui bona notícia però no et fïis dels to per predir embaràs. Els meus queden marcats molt fluixets sempre. Fes-te un TE.

Aixamb, ves fent!! I com diu l’Anika les hores són aquestes que t’ha dit i procurar sempre a la mateixa hora!!

Lulaxin, ànims!!! Tu pots!!

Petonets a totes!!

Ja aniré entrant quan tingui alguna novetat!! I us escric! Però us llegiré per si he de felicitar o animar!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dl. feb. 03, 2020 2:51 pm

Anika que curiós això de la hormona que només es produeix amb la llum del dia!! No ho sabia! Així me'ls emportaré per fer-los al migdia a la feina, no hi veig una altra solució!! A veure les analítiques què diuen! Que bé que et trobis perfecte!!
lulaxin ànims amb el desespero!! Jo si els tingués a casa, no me'n podria estar de fer-me'l!
Naneta una abraçada molt gran, bonica! Imagino el xof que deu haver estat, tot i que ho intuies... ara a per totes amb el tractament i a veure si a la primera fan diana!! Si de cop demà passo a fer-me'l a la una del migdia, encara que me'ls hagi estat fent a les 8 del vespre, vols dir que no tindrà gaire sentit?

Gràcies per l'ajuda!!
Imatge

Imatge
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dl. feb. 03, 2020 4:06 pm

Hola noies, he estat missing total!!!

Anika, gràcies per obrir el post de febrer!!! Jo em conecto principalment pel mòbil i veig complicat poder gestionar-lo!! Què bé que ja tingueu analítiques i seminograma fets, ara a esperar resultats, aqesuta setmana sabreu quasi segur coses, ànims amb el desespero analítiques! :ok:

Crunchi holaa!! Espero que et trobis super bé!! Ja sabeu si és nen o nena, o és molt aviat?? Ja li heu dit al minicruncho?;)

LAura_josu jo sí que em faria els TO, mal no et faran i així coneixeràs els teus cicles.

istineta no en tinc ni idea si un TO a final de cicle pot voler dir panxu, tot el que sé ho he anat llegint per aquí i pel que tenia entés és que no hi ha una relació directa...

aixamb jo me'ls faig quan arribo a casa de la feina, cap a les 19h i intento no haver anat al wc mínim una hora (mai m'enrecordo i a vegades és menys). Jo utilitzo els de Clearblue pq amb les ratlletes no m'aclaro, aquest mes els acabo i ja veurem si en segueixo comprant o no. sobre comparar en hores diferents si que crec que diuen que ha de ser més o menys en el mateix moment, però no ho sé al 100%, no crec que sigui tan estricte com la temperatura, potser algú altre et pot ajudar més, sorry!!

lulaxin si la DNW és dimecres i avui reps els TE d'alta sensibilitat, jo demà me'l faria. Et treus un pes de sobre sigui - o +, crec que va ser la Naneta que va dir fa un temps que no esperaria a fer-los i patir gratuitament, doncs li dono la raó!

Naneta quina merda aquesta W, tenia esperances amb tu!! Com bé ha dit alguna, clar que et volem per aquí, al final estàs cercant com totes, i la sensació aquesta que has perdut un any no crec que sigui així; ha estat un any per conéixer el teu cos i el del teu maromo, i sí, que podria haver vingut una panxu, totalment d'acord, però al final hem de mirar la part "positiva"... jo estic en part com tu, amb el mateix pensament, no t'enganyaré eh, però bueno, ara com bé dius, el que ve anirà molt bé! Positivisme a tope!!! >.-<:

Ego: jo tinc aquesta tarda gine, i ens dirà els resultats de les analítiques i seminogrames. En principi està tot bé, així que casi em fa més ràbia, que no que em diguessin que hi ha alguna cosa que "chirria" i fent tal o qual s'arreglaria.... ja sé que pot semblar egoïsta, no em malinterpreteu, però ara mateix no em "consola" saber que està tot bé. Parlant amb el maromo ja hem dit que si hem de passar a IA, endavant. Com diu ell, potser falta l'ajudeta per a que es trobin els bitxitos i l'òvul, els hem d'ajudar :-D Ja us explicaré a veure què em diu. Dissabte vaig anar a fer el massatge (vaig dir que no volia però és una hora de desconexió que crec que mentalment m'ajuda també) i em va dir la noia que pels dolors de regla i tot podria haver estat un bioquímic, que pel temps dels tacats i el que li vaig explicar... no ho sé, aquesta tarda li preguntaré a la gine i si em pot fer una eco per veure que està tot en ordre...

Una abraçada a totes!!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dl. feb. 03, 2020 4:10 pm

Que em deixo la "xuleta"!!!

Edat dels dos: 30 jo, 40 ell
Cicle de cerca: un any
Nº fills: cap
DNW: 22 de febrer
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: estem pendents de resultats de proves i decidirem quin és el següent pas.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dl. feb. 03, 2020 6:24 pm

lulaxin quins nervis!!, com et vas trobant? Si avui t'arriben els TE potser en podries fer un demà al matí... jo sóc molt ansies i els últims dies se'm fan una muntanya, jeje realment són una arma de tortura, si surt negatiu sempre et queda el dubte de si l'has fet massa d'hora, però clar... si ha de sortir positiu ho vols saber com més aviat millor, no?!

Naneta no ho miris com un any perdut! Ha sigut un any d'aprenentatge que segur que us ha unit molt com a parella, us ha fet més forts... ara esteu molt més preparats que no fa un any, i quan tinguis al teu peque als braços t'oblidaràs de tot i voldràs que sigui ell i no un altre, arribarà al seu moment, ja ho veuràs!! Ara ja has començat amb les anticonceptives?

aixamb la veritat és que no sé si afecta molt o no canviar l'hora, a mi quan em surt positiu em dura entre 24-48 hores, el veig positiu tant al matí com a la tarda. Jo de tu me'n faria un al migdia i un altre al vespre... encara que te'l facis a les 20h, com diu la Sine, si fa un parell d'hores que no fas pipi t'hauria de funcionar-te igual de bé!

Sine ja ens explicaràs com ha anat!! Jo t'entenc perfectament, desespera una mica veure que no hi ha cap problema, i llavors, què??? Suposo que us enviaran a fer més proves, no? A veure què us diuen!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::