✿ ✿ CERCADORES MAIG 2017 ✿ ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Moxaina
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

✿ ✿ CERCADORES MAIG 2017 ✿ ✿

EntradaAutor: Moxaina » dj. maig 04, 2017 2:05 pm

:***: :***: Hola boniques!!! :***: :***:

M'animo a fer el post ja que ningú l'obre!!! Vinc de banqueteres amb molta energia i espero que aquest maig ens doni la nostra panxulina!! :-()) :-())

Venim d'un Abril amb molts poquets positius... així que aquest Maig l'hem d'omplir de panxetes a dojo!!!! :panxeta: :-())

Ja som al cinquè mes de l'any, i en plena primavera. La natura floreix, tot s'omple de verd, del color de les flors, d'aquesta olorera a estiu... :-()-) :-()-)

LA PRIMAVERA LA SANG ALTERA i segurament ho notarem als pinxitus més fogosos i carregats d'amor i sobretot de soldadets ..::·· disposats a crear el més bell fruit que pot donar el cos humà.... un petit/a ben preciós!!!!! z2:-)

Alguns refrans del mes que ens podem aplicar a nosaltres!:

- Al maig cada dia un raig. Al Maig, cada dia un TE+!!!! :love:
- Abril plujós i maig ventós, fan el pagès ric i profitós. En aquest mes recollirem els nostres fruits de la pluja de pinxitus d'Abril!!!! :-)love(-: =0-0-) :love:
- Maig, l'olivera florirà i el blat granarà. Nosaltres també florirem creant vida dins nostre!!!
- No és bon maig si no deixa la bassa plena. La bassa no, la panxa ben plena!!!!

:cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen:

GUIA DE VOCABULARI BÀSIC

Al post de cercadores, parlen xinès?? Nooooo ... utilitzen vocabulari cercador:

CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend, on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
Tia Fló: és la Warry però tal com ho diuen les grafiqueres en anglès Aunt Flo. Com que a tothom li fa molta gràcia, ara podem dia Warry o Tia Fló
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.

//INFO AGAFADA D'ALTRES POSTS//

I ara si, presentem a les cerradores d'aquest mes!!!

Nom d’usuària:
Edat de tots dos:
Nª de fills:
Cicle de cerca:
Data de NW (Super-important!):
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:

:cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen:

Nom d'usuaria: Abril_86 :-()) :-())
Edat de tots dos: ell 35, jo 31
N. De fills: un de 4 i una d'1 any.
Cicles de cerca: és el primer
Data de NW: 19 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres: el primer vaig tardar uns 10 mesos, la segona al tercer cicle. Ara prenc oli d'onagra i ovusitol que em va anar de perles en els dos embarassos anteriors.

Nom d'usuària: Acidilla :-()) :-())
Edat de tots dos: jo 34, ell 33
Nº de fills: 0
Cicles de cerca: estic en el 7è. Si baixa warry aquest 7 de maig a pel vuitè, uff això ja comença a fer-se llarg.
DATA DE NW: 7 maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Faig gràfiques des del juny 2016 i també ho complemento amb TO. Vaig deixar les anticonceptives al juny mateix, fent feina sense controlar res. Des de l'octubre que ens hi hem posat "en serio". Però no perdem els ànims!

Nom d’usuària: airuni :-()-) :-()-)
Edat de tots dos: 29
Nª de fills: 1
Cicle de cerca: 1r
Data de NW (Super-important!): 4 o 5 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: He deixat les pastilles anticonceptives aquest mes d'abril i hem anat fent sense controlar res, ho provarem uns mesos i si la cosa s'allarga doncs ja anirem provant amb els TO, tempes o el que sigui, però de moment relax.

- Nom d'usuària: AlbaArya
- Edat de tots dos: yo 29 el 34
- Nº de fills: 1 nena de 3 años y medio
- Cicles de cerca: con este será el 7 ciclo de búsqueda.
- Durada dels vostres cicles (aprox): entre 24 y 28 días
- DATA DE NW: el 31 Mayo
- Presentació: Con la peque fue todo genial, me quedé a la primera, zero sintomas, un embarazo genial, en fin...perfecto. Ahora ya vamos a hacer el septimo ciclo de búsqueda y se nos está haciendo un mundo. En este tiempo 2 amigas se han quedado embarazadas y mi niňa a empezado a pedirme un hermanito, así que aún más durillo. Yo hago gráficas, TO y el mes pasado empecé con infusiones ciclicas al igual que mi chico que empezó con la Maca. Vamos a por todas jeje, haber si en breve tenemos nuestro deseado +.

Nom d’usuària: Fiona30
Edat de tots dos: jo 35 i ell 40
Nª de fills: 1 (de 2 anys i mig)
Cicle de cerca: 5è
Data de NW (Super-important!): 5 de juny (encara que no sé molt bé com calcular-ho després de l'avort d'aquest mes)
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: El mes passat em vaig quedar embarassada però finalment la cosa no va anar bé quan estava de 4 setmanes... estic fent gràfiques controlant la temperatura i prenent les infusions cícliques que es van recomanar per aquí. Intento no ser obsessiva i gaudir també d'aquesta etapa

Nom d’usuària: Lleona :-()-) :-()-)
Edat de tots dos: 29 a punt dels 30
Nª de fills: 1 nena de 8 mesos
Cicle de cerca: 2n i primer amb medicació!
Data de NW (Super-important!): 23/5 mínim (espero que es vagin allargant)
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs que sóc mami d'una nena preciosa que ens va costar 27 cicles de cerca i que al final va venir gràcies a medicació per allargar els cicles (els tinc molt curts). Ara hem començat la cerca del germanet directament amb la medicació i esperem quedar-nos més ràpid que amb la Bitxo. Ens encanta viatjar, llegir, fer excursions i sortir amb els nostres fills peluts i la nostra nena.

Nom d'usuària: Mirigc
Edat de tots dos: Jo 35 i ell 39
Nº de fills: 2, dues nenes la gran de 8 anys i la petita de 3 anys
Cicle de cerca: 2
Durada dels vostres cicles (aprox): 28 dies
Data de NW (Super-important!): 24 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: M'agrada molt la muntanya, els diumenges de sofà i una bona pel·lícula, llegir un llibre que m'agradi i sobretot passar molt bones estones amb la meves filles i família!!

Nom d'usuària: MiMi_M_T :-()-) :-()-)
Edat de tots dos: jo 33 ell 35
Nº de fills: tenim 2 nens fantastics de 6 i 4 anys
Cicles de cerca: Realment fa 1 any que vam començar, pero despres el MiMo se'n va panedir i ho vam deixar aixi que seriosament fara 4 cicles
DATA DE NW: 9 de Maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: El primer nen va venir despres casi 1 any buscant, el segon a la primera vam fer diana, i ara a veure que passa. A veure si arriba rapid la panxu i surt una nena :-())

Nom d’usuària: mooneta :-()) :-())
Edat de tots dos: 31
Nª de fills: 0
Cicle de cerca: 3r
Data de NW (Super-important!): 23 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: és el tercer cicle de la nova etapa. Aquest cop tenim la sensació que aquesta serà la bona (diuen que l'esperança és l'últim que es perd). Som els últims de la colla en tenir fills, tot i ser els primers en buscar, i això ens està passant factura. Però seguirem sent positius.

Nom d’usuària: Moxaina :-()-) :-()-)
Edat de tots dos: 29 jo, 31 ell
Nª de fills: 1 petitó de 16 mesos :cnen:
Cicle de cerca: 1
Data de NW (Super-important!): Segons el Clue 9 Juny
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs ens capfiquem a la cerca d'un germanet/ta! He començat a prendre àcid fòlic, ara estic amb la W esperant que s'acabi... tinc els cicles molt irregulars, aixi que aviam com va!

Nom d’usuària: Neith :-()-) :-()-)
Edat de tots dos: 36 i 42
Nª de fills: 0 jo, ell 1 nena
Cicle de cerca: 4 post avortament
Data de NW (Super-important!): 8-9 maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: vaig desconnectar del fòrum una mica, però ja que vau obrir un abans de la data de NW torno!!

Nom d’usuària: Oli :-()-) :-()-)
Edat de tots dos: Jo 27 i ell 28 tot i que em queda poc per conservar el número...
Nº de fills: 1 nena de 17 mesos preciosisima!!
Durada dels vostres cicles (aprox): entre 30 - 32 dies
Data de NW (Super-important!): Crec que sobre el 17 o 18 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Sempre hem volgut tenir fills i després de tenir la nena més que mai vam veure que realment val tant la pena!! I per això anem a buscar-li un germanet o germaneta amb els que pugui compartir tot!!! Em fa una mica de por tornar a començar i si no serà massa aviat amb la nena encara petita i no se com ho farem amb la logística diària però amb la nena em va passar el mateix i tampoc ens ha anat tant malament així que endavant!

Nom d’usuària: pingu2015 :-()-) :-()-)
Edat de tots dos: Jo a punt de fer 35 i ell 34
Nª de fills: 1 príncep
Cicle de cerca: 1er
Data de NW (Super-important!): 20-22 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: No pensàvem començar fins a l'estiu, però al final ens hem adelantat!
Moxaina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 05, 2017 9:38 am, en total s’ha editat 8 vegades.
Imatge
Imatge
Acidilla
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: ✿ ✿ CERCADORES MAIG 2017 ✿ ✿

EntradaAutor: Acidilla » dj. maig 04, 2017 8:07 pm

Ueeee que beeeee. M'apunto un altreeee messss :-o00m :-o00m

Nom d'usuària: Acidilla
Edat de tots dos: jo 34, ell 33
Nº de fills: 0
Cicles de cerca: estic en el 7è. Si baixa warry aquest 7 de maig a pel vuitè, uff això ja comença a fer-se llarg.
DATA DE NW: 7 maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Faig gràfiques des del juny 2016 i també ho complemento amb TO. Vaig deixar les anticonceptives al juny mateix, fent feina sense controlar res. Des de l'octubre que ens hi hem posat "en serio". Però no perdem els ànims!
Imatge
airuni
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dj. maig 04, 2017 8:53 pm

Hola de nou!

Moxaina! Benvinguna companya banquetera.

Acidilla com vas? Jo al final aquesta tarda he anat a comprar un TE i aqui estic a veure que faig ?-)

De moment poso les meves dades.
Nom d’usuària: airuni
Edat de tots dos: 29
Nª de fills: 1
Data de NW (Super-important!): 4 o 5 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: He deixat les pastilles anticonceptives aquest mes d'abril i hem anat fent sense controlar res, ho provarem uns mesos i si la cosa s'allarga doncs ja anirem provant amb els TO, tempes o el que sigui, però de moment relax.

Com ja he comentat al final m'he comprat un TE, fa uns dies vaig tenir un munt de psicosimptomes, mal de panxa com de regla, marejada, l'estomac regirat i ara res, aquest matí una mica de mal de panxa com si tingués la regla i res més. Havia pensat fer-me el TE dissabte al matí perquè així estariem els dos, entre setmana no coincidim als matins i com és millor fer-lo al matí...Però tenint-lo a casa no crec ni que aguanti aquesta nit sense fer-lo :-D
Ens anem llegint!
Imatge
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

EntradaAutor: mirigc » dv. maig 05, 2017 6:40 am

Hola!! M'apunto!!

Nom d'usuària: Mirigc
Edat de tots dos: Jo 35 i ell 39
Nº de fills: 2, dues nenes la gran de 8 anys i la petita de 3 anys
Cicle de cerca: 2
Durada dels vostres cicles (aprox): 28 dies
Data de NW (Super-important!): 24 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: M'agrada molt la muntanya, els diumenges de sofà i una bona pel·lícula, llegir un llibre que m'agradi i sobretot passar molt bones estones amb la meves filles i família!!
airuni

EntradaAutor: airuni » dv. maig 05, 2017 6:41 am

Bon dia!
M'he fet el TE i ha sortit negatiu, a veure si baixa la warry i comencem de nou
Imatge
mooneta
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » dv. maig 05, 2017 8:03 am

Bon dia a totes. M'apunto!!!

Nom d’usuària: mooneta
Edat de tots dos: 31
Nª de fills: 0
Cicle de cerca: 3r
Data de NW (Super-important!): 23 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: és el tercer cicle de la nova etapa. Aquest cop tenim la sensació que aquesta serà la bona (diuen que l'esperança és l'últim que es perd). Som els últims de la colla en tenir fills, tot i ser els primers en buscar, i això ens està passant factura. Però seguirem sent positius.
mooneta

EntradaAutor: mooneta » dv. maig 05, 2017 8:04 am

Aix airuni, pensa que fins que no baixa la W encara hi ha esperança
oli
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dv. maig 05, 2017 8:08 am

Hola bon dia!!!
Jo també m'apunto a cercadores de maig!!! com altres companyes també vinc del post de banqueteres on ens hem fet companyia mentre esperavem que arribes el moment oportú i ja ha arribat >.-<:
Deixo les meves dades
Nom d’usuària: Oli
Edat de tots dos: Jo 27 i ell 28 tot i que em queda poc per conservar el número...
Nº de fills: 1 nena de 17 mesos preciosisima!!
Durada dels vostres cicles (aprox): entre 30 - 32 dies
Data de NW (Super-important!): Crec que sobre el 17 o 18 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Sempre hem volgut tenir fills i després de tenir la nena més que mai vam veure que realment val tant la pena!! I per això anem a buscar-li un germanet o germaneta amb els que pugui compartir tot!!! Em fa una mica de por tornar a començar i si no serà massa aviat amb la nena encara petita i no se com ho farem amb la logística diària però amb la nena em va passar el mateix i tampoc ens ha anat tant malament així que endavant!

Airuni, sento el negatiu, ara a esperar la w i amb ganes per la pròxima cerca!!

A les altres bon cap de setmana, ens llegim per aquí!!!

Oli
oli
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dv. maig 05, 2017 8:12 am

Mooneta ens hem creuat!
Jo amb la primera em vaig quedar al 3r cicle de cerca, espero que tinguis també aquesta sort!! I el que tinc molt clar que em vaig quedar quan em vaig relaxar així que ooooommmmm. No se si aquesta vegada podré relaxar-me tant amb el trasto que tenim a casa, però de moment no mi penso capficar...

Sort!
mooneta

EntradaAutor: mooneta » dv. maig 05, 2017 11:17 am

Tan de bo oli. A veure si tenim tanta sort com tu!!!!!
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dv. maig 05, 2017 1:45 pm

Bon dia boniques!!! :***:

Ja he actualitzat el primer post, aviam si s'hi afegeix alguna mes!!! :globus:

Els meus cicles son una :dimoni: cac* i segons el clue ovularé sobre el 25 de maig.... :-o00m :-o00m paciència i bona lletra!!! De moment em vaig prenent l'àcid fòlic : lasito :

Com se us presenta el finde??
Imatge
Imatge
airuni

EntradaAutor: airuni » ds. maig 06, 2017 9:17 am

Bon dia!!
Entro en modo ego perquè ara si que estic desesperant molt, segueixo sense warry, ahir vam fer pinxitu recreatiu i pensaba que tacaria, quan esta a punt de venir em pasa que taco una mica però res, cada vegada que vaig al lavabo miro el paper i blanc. Com sigui aixi cada mes...
Bueno que paseu molt bon cap de setmana!
Imatge
Fiona30
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

EntradaAutor: Fiona30 » ds. maig 06, 2017 4:47 pm

Hola noies!
Torno a ser aquí... com algunes sabeu pel post d'abril vaig tenir un positiu, el cas és que la cosa no ha anat bé. Vaig començar a tenir pèrdues lleus, però ara ja han anat a més. Divendres tinc visita amb el ginecòleg, a veure què em diuen i si em donen l'ok per tornar-ho a intentar.
De moment no em presento com a cercadora, perquè em temo que em recomanaran estar algun mes a la banqueta :ufs:

Molta sort a totes en la cerca, que el maig és un mes ben bonic i hi ha de portar moltes panxetes noves!! >.-<:
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » ds. maig 06, 2017 6:31 pm

Bona tarda marones
aquí una altre que s'apunta a les buscadores de Maig

Nom d'usuària: MiMi_M_T
Edat de tots dos: jo 33 ell 35
Nº de fills: tenim 2 nens fantastics de 6 i 4 anys
Cicles de cerca: Realment fa 1 any que vam començar, pero despres el MiMo se'n va panedir i ho vam deixar aixi que seriosament fara 4 cicles
DATA DE NW: 9 de Maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: El primer nen va venir despres casi 1 any buscant, el segon a la primera vam fer diana, i ara a veure que passa. A veure si arriba rapid la panxu i surt una nena :-())
Imatge

Imatge

Imatge
Abril_86
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: Abril_86 » ds. maig 06, 2017 8:23 pm

Hola mamis!

Aquí una familia que s'anima amb el tercer peque jejeje. Es el primer mes que busquem així que esperem que soni la campana aviat!

Nom d'usuaria: Abril_86
Edat de tots dos: ell 35, jo 31
N. De fills: un de 4 i una d'1 any.
Cicles de cerca: és el primer
Data de NW: 19 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres: el primer vaig tardar uns 10 mesos, la segona al tercer cicle. Ara prenc oli d'onagra i ovusitol que em va anar de perles en els dos embarassos anteriors.

Molta sort!
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dg. maig 07, 2017 9:40 am

airuni Com vas?? Encara sense signes de warry?

Fiona30 un petó molt gros i tot el carinyo que pugui donar-te des d'aquí. No em puc imaginar el pal enorme. A veure que et diu el gine.

Benvingudes a totes les noves banqueteres que salten a cercadores!! Que la cerca sigui curteta!!

modo ego: jo en desespero total. DNW prevista per avui-demà. De moment zero símptomes ni d'una cosa ni de l'altre... Segueixo amb les tempes altetes.. :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
airuni

EntradaAutor: airuni » dg. maig 07, 2017 5:07 pm

Hola!!! Doncs si segueixo igual avui encara amb més mal de panxa i m'he tingut que descordar els pantalons i tot però poden ser simptomes tant de panxu com de regla, així que res, he demanat TE a amazon i m'han d'arribar abans de dijous.
Acidilla i tu com ho portes? Has pensat quan et faras TE?

Acabeu de disfrutar del cap de setmana!
Imatge
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dg. maig 07, 2017 5:43 pm

Avui he estar super temptada de fer-me un, però els últims mesos he tingut el do de fer-me el test i venir al dia següent la warry, així que esperaré a demà i si segueix sense haver-hi res me'l faré dimarts. :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

EntradaAutor: neith » dg. maig 07, 2017 5:46 pm

Hola noies!
M'apunto aquest mes a veure que passa....

Nom d’usuària: Neith
Edat de tots dos: 36 i 42
Nª de fills: 0 jo, ell 1 nena
Cicle de cerca: 4 post avortament
Data de NW (Super-important!): 8-9 maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: vaig desconnectar del fòrum una mica, però ja que vau obrir un abans de la data de NW torno!!
:p-)
Acidilla

EntradaAutor: Acidilla » dl. maig 08, 2017 6:02 am

Noies, estic tremolant us ho juro. Digueu-me si estic majara o no.Adjunto foto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::