**++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Fiona30
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

**++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Fiona30 » dg. feb. 05, 2017 4:31 pm

Inaugurem oficialment post de cercadores FEBRER!!

(fa una estona he dit que no em veia com per obrir aquest post, però després d'enviar el missatge m'ha semblat una postura massa 'comodona', així que aquí el teniu!) :miko: (per cert, no he fet mai de jefa de cap post de cercadores. Si veieu que em deixo de fer alguna cosa, aviseu-me! :ok: )

2n mes de l'any! A veure si el fred d'aquests dies ajuda a fer punteria i aconseguim moooltes panxes!

:cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen:

QUI SOM LES CERCADORES DE FEBRER DE 2017?
Ordenades per la data de NW

Aneu passant pel post i deixeu les vostres dades per coneixe'ns una mica més!

Nom d’usuària:
Edat de tots dos:
Nª de fills:
Cicle de cerca:
Data de NW (Super-important!):
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:

:cnen:

Nom d’usuària: nenufar1982
Edat de tots dos: jo 34 ell 32
Nª de fills:0
Cicle de cerca: 1r
Data de NW (Super-important!): 7-8 febrer
Hola a totes
Decideixo apuntar-me que segur que entre totes serà més divertit i emocionant. Ens hi vam posar entre el 4-5 de gener. La setmana vinent a veure què passa, però paciència que vingui quan vulgui. Una abraçada

:cnena:

m d’usuària: marta1986
Edat de tots dos: 36 ell 30 jo
Nª de fills: 1 nen de 3 anys
Cicle de cerca: 3r cicle post avortament per embaràs ectopic. Oficialment des del Juny de 2015
Data de NW (Super-important!): 8 o 9 de Febrer.. No sé quan vaig ovular.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs portem des del Juny de 2015 en ello... ens hi hem quedat docs cops, xo un va ser un ou buit i l'altre un ectopic...aixi que a veure si a la tercera va la vençuda. :ok:

Nom d’usuària: Miaka
Edat de tots dos: jo 33, el meu marit 40
Nª de fills: 0
Cicle de cerca: 5è
Data de NW (Super-important!): 11 de febrer (quines ganes!) :cnena:
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Bé, he posat cicle de recerca 5è perquè ho estem buscant desde fa aquest temps, però com vaig explicar al cercadores gener aquest cicle és el primer que hem fet els deures quan tocava, i gràcies als T.O. que em vaig animar a comprar a Amazon (els d'uni-test, van fantàstics i bé de preu!) seguint els vostres consells, ja que vaig descobrir que ovulo molt més tard del que em pensava! (el T.O. em va sortir positiu el dia 17 del cicle, quan generalment la warry em ve el dia 27 de mitja, així que tinc una fase lútea bastant curta...). Sempre ens posàvem a fer pinxitus abans de temps perquè pensàvem amb la meva warry que venia aviat, i per quan hagués tocat fer pinxitus que haguéssin quadrat amb la data d'ovulació ho deixàvem correr perquè ja estàvem super cansats... Així que aquest és el primer mes que ho fem com toca i que tenim alguna possibilitat! A veure si hi hagués sort i aparagués la nostra amiga panxu! :-())

Nom d’usuària: ARI83
Edat de tots dos: 33 i ell 35
Cicle de cerca: 3r
Data de NW (Super-important!): 12 febrer
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Desprès de dos avortaments l'any passat, amb alteracions de la tiroides, sembla que tot es va regulant.

Nom d’usuària: Anna3
Edat de tots dos:34 ell 33 jo
Nª de fills: 3
Cicle de cerca:segon
Data de NW (Super-important!):12/02
Doncs que estem molt ilusionats amb la nova cerca, que no em vull obsesionar pero resulto vastant impacient.
Si aquest mes no toca la flauta començaré amb to no n'he fet servir mai però ja he fet la comanda A Amazon. A veure que tal.
Sort A totes!!

Nom d'usuària: neith
Edat de tots dos: jo 35, ell 42
Nª de fills: jo 0, ell 1
Cicle de cerca: primer post avortament
Data de NW (Super-important!): 13 febrer (segons el WL, i un cicle de 31 dies, massa llarg em sembla)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Porto dos avortaments, un l'any 2015 i el últim al decebre. Sóc molt impacient i espero no ferm-me un TE molt aviat....

Nom d’usuària: iplaymyjuliet
Edat de tots dos: jo 32 ell 34
Nª de fills: 1 nena de 2 anys i mig
Cicle de cerca: sept-oct-desembre-gener. (Al novembre no). O sigui, aquest seria el 5è.
Data de NW (Super-important!): 20 de febrer
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: La meva primera filla va arribar taaan ràpida, que ara estic una mica desconcertada. :( Aquest mes hem fet bé els deures, a veure què tal va... ..::··

Nom d’usuària: Nira28
Edat de tots dos: 25 jo 26 ell.
Cicle de cerca: 1er cicle post-avortament.
Data de NW (Super-important!):20-21 de febrer.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Vam començar la cerca al setembre de l'any passat, al segon cicle vam tenir exit i ens vam quedar, però al desembre vam patir un avortament diferit, després de tot tant el ginecoleg de la ss com de la privada ens han donat llum verda per continuar cercant.

Nom d’usuària: gemmam
Edat de tots dos: jo 36 ell 38
Nª de fills:1, un nen de 2 anys i mig
Cicle de cerca: 2on després d'un avortament al novembre
Data de NW (Super-important!): 21 de febrer
Finalment m'he animat a apuntar-me tot i que vaig quedar molt tocada amb l'avortament i no hem fet gaire els deures ni el cicle passat ni aquest cicle. Amb el meu primer fill vam trigar 2 mesos i amb la meva engruna 3... Alguna cosa em diu que puc trigar i he pensat que amb companyia seria millor la cerca.

Nom d’usuària: Eri84
Edat de tots dos: ell 37 , jo 32
Nª de fills:1
Cicle de cerca: 2n
Data de NW (Super-important!): 27 de febrer
Tinc una nena de 3 anys i mig, i es filla de una parella anterior, que la cosa no va anar b. Tot i que com amics genial, i la nena super feliç ja fa un temps que tinc un altre parella que pel maig ens casem, i be, la patufa desde fa uns mesos que no para de demanar un germanet, que estar sola, etc jejej cada dia em diu una excusa diferent. Aixi que despres de molt pensanso ja que voliem esperar una micona vam decidir de intentar-ho. I be a vere si hi ha sort. Aquesta setmana es la cricial xD aixi que toca fer deures. . :-)(-:

Nom d’usuària: Lola91
Edat de tots dos: 25 tots 2
Cicle de cerca: 2n
Data de NW (Super-important!): 3 de març
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: el primer cicle de cerca semblava que la cosa anava be, i el que semblava tacat d'implantació va acabar en una regla molt rara... esperem que el 2n cicle de cerca vagi millor!

Nom d’usuària: Ei
Edat de tots dos: 38jo ell 41
Nª de fills: 1
Cicle de cerca: 15
Data de NW (Super-important!): 4 març
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: totes les proves surten be, hem fet acupuntura, he fet homeopatia, i ara canviare l'alimentacio.... tinc la sensacio quebal 2017 serà un bon any!!
quan ala gine li dic que puc fer, quem pot recomanar, si me de pendre alguna cosa, em diu q res... q tot ho tenim be i que ho seguim intentant.... xo es fa llaaaarg

Nom d’usuària: Fiona30
Edat de tots dos: 34 i 40
Nª de fills: 1 nen (ara té 2 anys i 4 mesos)
Cicle de cerca: 2n (després d'un avortament al novembre)
Data de NW (Super-important!): 5 de març (tot i que és difícil predir-la últimament!
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: tinc moltes ganes de que arribi aquesta nova panxa, però no em vull agobiar. Per cert, estreno cicle de cerca i també m'estreno com a grafiquera (he començat a prendre'm la temperatura fa uns dies!)

Nom d’usuària: Edar10
Edat de tots dos: 26 ell i 28 jo
Nª de fills: cap
Cicle de cerca: Final del 1r
Data de NW (Super-important!): 6 de març
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Al mes de gener vam començar la cerca i estic prenent Foli-doce, ja m'he descarregat l'aplicació WomanLog per anar controlant els dies i potser m'animo a fer TO he estat mirant per amazon.

Nom d’usuària: aida-ferres.canelayclavo‬
‪Edat de tots dos: jo 26 i l'Alex 26 iguals!! ‬
‪Nª de fills: cap 0 ‬
‪Cicle de cerca: 2on ‬
‪Data de NW (Super-important!): 06/03 pero a saber... per que soc super irregular!! ‬
‪Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:‬
‪No tenim cap fill i el mes pasat em van diagnosticar ovaris poliquistics... pero el gine diu que no em preucupi massa... Aixi que som-hi!! Aquest mes es el nostre ‬

Nom d’usuària: poblenouvina
Edat de tots dos: 40 jo i 38 ell.
Nª de fills: 1 nena de 3 anys
Cicle de cerca: Buff!! ja ni ho sé, ... uns 20 mesos.
Data de NW : 7 de març
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Després de tant de temps buscant el passat mes e decembre ja vaig parlar amb la gine per veure si fallaba alguna cosa, de moment ovulo bé, el que passa es que veiem que ara ovulo abans, normalment tenia un periode regular de 28/29 dies, aquest últim ha sigut de 26 dies... seguirem mirant aquest mes ....

Nom d’usuària: Tulipi
Edat de tots dos: 30 i ell 35
Cicle de cerca: 7e
Data de NW (Super-important!): 8 de març
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: si no fem diana aquest cop el gine em farà anàlisis complerts per començar a mirar com està tot.

Nom: Liladoble
Fills: 1
Cicle: 1r
Warry: 27-28 març
Alguna cosa: pues que aunque llevo tiempo leyendo y leyendo el foro, va super bien para dudas, hasta ahora no me he animado a entrar ya que seguir el hilo de un post y más por el móvil es complicado pero estoy encantada de haberlo hecho y espero poder seguirlo. Me encanta este foro!!

Nom d’usuària: Nadina
Edat de tots dos: ell 34, jo 35
Cicle de cerca: És el 1r
Data de NW: 3 de març
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: M'ha costat força convèncer al meu xicot per posar-nos-hi, com que ell és jove (!!), taaaan jove, no n'estava convençut. A veure si tenim sort! De moment encara NW a +6 dies així que estic contenta però m'ha sortit un resultat del test no gaire convincent. Potser tinc baixa hcg? Creieu que això podria ser un problema?

DATES DE NW:
- GUIRIT: 6 de febrer :-())
- NENUFAR1982: 7 o 8 de febrer :-()-)
- MARTA1986: 8 o 9 de febrer :-()-)
- MIAKA: 11 de febrer :-()-)
- ARI83: 12 de febrer :-()-)
- ANNA3: 12 de febrer :-())
- NEITH: 13 de febrer :-()-)
- IPLAYMYJULIET: 20 de febrer :-()-)
- NIRA28: 20 o 21 de febrer :-()-)
- GEMMAM: 21 de febrer :-())
- ERI84: 27 de febrer
- LOLA91: 3 de març :-()-)
- NADINA: 3 de març
- EI: 4 de març :-()-)
- FIONA30: 5 de març :-()-)
- EDAR10: 6 de març :-()-)
- AIDA.FERRES.CANELAYCLAVO: 6 de març
- POBLENOUVINA: 7 de març :-()-)
- TULIPI: 8 de març :-()-)
- MARTA1986: març :-())
- LILADOBLE: 27 o 28 de març

GUIA DE VOCABULARI BÀSIC

Al post de cercadores, parlen xinès?? Nooooo ... utilitzen vocabulari cercador:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend, on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
Tia Fló: és la Warry però tal com ho diuen les grafiqueres en anglès Aunt Flo. Com que a tothom li fa molta gràcia, ara podem dia Warry o Tia Fló
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.

ALGUNS CONSELLS PER A MILLORAR LA FERTILITAT DE MANERA NATURAL

Les dietes d’aprimament prolongades sense control per part d’un naturòpata poden ser una de les causes d’infertilitat femenina, ja que el més habitual és que excloguin algun tipus d’aliment, privant d’aquesta manera l’organisme de certs grups de nutrients bàsics. Un dels aliments que se sol eliminar és el greix, important per a la formació d’hormones com la progesterona. També hi ha deficiències d’alguns minerals com seleni, calci, iode, ferro i zinc i vitamines com A, D, C, E i B1 necessàries per al bon funcionament del sistema reproductor femení.

En la dieta habitual hi ha determinades substàncies nocives, metalls pesants, toxines i altres substàncies químiques presents en els fertilitzants i insecticides que s’utilitzen en l’agricultura i que afecten la qualitat dels espermatozoides. Per tant, és aconsellable prendre aliments ecològics que són més baixos en folats i organofosfats.

La cafeïna en les dones redueix els nivells en sang de l’hormona prolactina i quan els nivells d’aquesta hormona són baixos és difícil concebre. En canvi, en els homes provoca que els espermatozoides es tornin més actius i ràpids. Aquesta substància es troba en el cafè, te, begudes amb “coles” i xocolata.

L’alcohol disminueix els nivells de testosterona pel que fa a la producció d’espermatozoides. En el cas de les dones interfereix en els cicles menstruals i en l’ovulació, podent donar-se cicles anovulatoris.

Complements beneficiosos davant la infertilitat

Hi ha determinats nutrients que són de gran ajuda per mantenir en bon estat l’aparell reproductor masculí i femení:

.- Vitamina B6: augmenta els nivells de progesterona i millora la fertilitat femenina. La contenen els cereals integrals, nous i llegums.

.- Vitamina C: protegeix els espermatozous del dany provocat per l’oxidació, augmenta el nombre d’espermatozoides i la seva motilitat, a més redueix el nombre d’anomalies de l’esperma i evita que s’aglutini. Són rics en aquesta vitamina els cítrics, l’atzerola, la gavarrera i el kiwi.

.- Vitamina A: augmenta la fertilitat masculina i femenina, ja que intervé en la formació d’esteroides, base de les hormones sexuals i suprarenals i en particular en la síntesi de la progesterona. Està present en els beta-carotens com la pastanaga, carbassa, albercoc i en la majoria de les hortalisses de fulles verdes.

.- Vitamina B12: fa incrementar ee nombre d’espermatozoides. Els ous, la carn, els lactis i els seus derivats, l’espirulina, el tempeh, són rics en aquesta vitamina.

.- Vitamina E: és important per a la funció de les gònades, millora la mobilitat dels espermatozoides i evita la peroxidació lipídica de l’esperma. Els olis de llavors i d’oliva, nous i ametlles contenen aquesta vitamina.

.- Àcid fòlic: la seva absència pot ser causa d’infertilitat masculina i femenina. Està present en la carn, marisc, hortalisses de fulla verda, cereals integrals i llegums.

.- Zinc: eleva els nivells de testosterona, augmenta el nombre i la mobilitat dels espermatozoides, però no s’ha de prendre quantitats molt elevades de zinc durant molt de temps, ja que pot esgotar les reserves de coure. Aquest mineral està present en les carns vermelles, anacards, cacauets i nous del Brasil.

.- Seleni: augmenta la mobilitat i la qualitat de l’esperma quan es pren en conjunt amb la vitamina E. També augmenta la progesterona. Les nous del Brasil, cereals integrals, germen de blat, marisc i algues marines són rics en aquest mineral.

.- Ferro: és un mineral molt important en la fertilitat femenina. En contenen en major quantitat les carns vermelles, llegums, fetge i ous i aliments de color vermell.

.- Arginina: aquest aminoàcid és important en la producció d’esperma i la seva qualitat i fertilitat. Els productes lactis, carn, pollastre, nous i xocolata contenen arginina.

.- L-carnitina: és fonamental per al bon funcionament de les cèl·lules espermàtiques. Són rics en aquest aminoàcid els lactis, carns vermelles, llevat de cervesa, germen de blat i la proteïna vegetal obtinguda de la soja.

.- Isoflavones: es troben principalment en la soja i ajuden a regular les disfuncions dels estrògens.

.- Coenzim Q10: evita l’oxidació de la membrana lipídica dels espermatozoides i afavoreix la seva mobilitat.

Algunes de les causes de la infertilitat són: l’augment de l’edat de la dona en voler quedar embarassada, l’estrès, la contaminació ambiental i el consum de substàncies tòxiques. Busques un nadó i vols augmentar les teves possibilitats de concebre? Alguns canvis molt senzills d’estil de vida poden ser de gran ajuda per millorar les teves probabilitats d’embaràs.

Si tu i la teva parella desitgeu concebre un fill, segurament heu rebut d’amics o familiars una sèrie de consells per millorar la fertilitat, però sense una base científica sòlida. No obstant això, alguns canvis d’estil de vida, molt fàcils d’aplicar, poden ser d’ajuda:

.- Esbrina la teva data d’ovulació. Hi ha més probabilitats de embarassar-te just abans i després del dia de la teva ovulació. Si vols determinar aquests dies en el teu cicle, que són el millor moment per tenir sexe amb la teva parella, pots aconseguir-ho amb un senzill càlcul. Per exemple, si el teu cicle dura 28 dies, la teva ovulació és el 14è dia, és a dir, a la meitat. Si el teu primer dia de regla ha estat el 3 de juny, la teva data probable d’ovulació és el 16 de juny. No obstant això, si el teu cicle menstrual és major de 35 dies, menor de 21 dies o ets irregular, els càlculs poden ser inexactes, així que has de consultar amb el teu ginecòleg.

.- Menja millor. El 12% dels casos d’infertilitat són resultat de dones que pesen massa o molt poc. Tenir una bona alimentació pot millorar les teves probabilitats de concebre. Menja més fruita fresca i verdures, la qual cosa et farà consumir menys calories i aportarà nutrients necessaris al teu cos. Elimina l’alcohol per complet, perquè pot tenir efectes nocius en la concepció i danyar el fetus. Les dietes massa estrictes poden perjudicar les teves probabilitats de concebre, així com els trastorns de l’alimentació com anorèxia, bulímia o menjar compulsiu .

.- Relaxa’t una mica. La relaxació és important per a la teva salut i podria ajudar-te a concebre. Algunes dones asseguren que van quedar embarassades just després d’aprendre a relaxar-se. Encara que no hi ha evidències que la relaxació ajudi a la concepció, aprendre a relaxar-te et servirà per portar millor l’estrès i l’ansietat que pots sentir per la fertilitat. Per començar, practica una activitat com el ioga, el tai-txi o la meditació, aprèn amb un entrenador personal, amb un llibre o en Internet. Fes tècniques respiratòries o relaxacions musculars, contraient progressivament un múscul i després relaxar-lo, comença pels dits dels peus i ves pujant fins al cap.

.- Millora la teva condició física. Està comprovat que l’exercici moderat pot ajudar a concebre, perquè redueix el greix corporal, lo qual està relacionat amb les hormones i la fertilitat. Com que el 30% del estrogen ve de les cèl·lules adiposes, si hi ha greix en excés o n’hi ha massa poc, pot alterar l’equilibri hormonal, disminuint les probabilitats de concebre. Si no fas exercici regularment, comença amb alguna activitat física diària. Amb 30 minuts al dia, cinc dies per setmana, podràs notar una diferència en els nivells de greix. Però no exageris gaire, perquè l’exercici excessiu també pot afectar la fertilitat. Els exercicis ideals són els de baix impacte, com sortir a caminar.

.- Prova posicions sexuals. Hi ha certes posicions sexuals que poden ajudar-te a concebre. Per quedar embarassada, els espermatozoides han de ser dipositats tan a prop del teu coll uterí com es pugui. Així que evita tenir sexe en posicions en contra de la gravetat (de peu o asseguda sobre la teva parella). També has d’evitar que els espermatozoides s’escorrin cap a fora de la teva vagina; dóna’ls prou temps perquè viatgin fins al coll uterí, i eleva els teus malucs amb un parell de coixins durant una estona. Les posicions que et donen més probabilitats que hi hagi fecundació són:

.- El missioner: Amb l’home a dalt permets una penetració més profunda.

.- Per darrere: Aquesta penetració és eficaç en dones amb l’úter inclinat.

.- De costat: Estant un al costat de l’altre s’exposa més el coll uterí als espermatozoides.

Hi ha estudis que indiquen que l’orgasme femení també és important per aconseguir la concepció, perquè les contraccions que l’acompanyen poden ajudar a portar als espermatozoides més a prop del coll de l’úter. Com a norma general podem dir que a més plaer i excitació més possibilitats.

extret de: http://www.biosfera.cat/biosfera_cat_biosfera/?p=7476
Fiona30 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 11, 2017 9:07 am, en total s’ha editat 47 vegades.
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **++--__ CERCADORES DE FEBRER __--++**

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. feb. 05, 2017 6:09 pm

Hoolaa\aa! Molt rebé Fiona!!! Clar que si, ja veuràs que és molt guai ser jefa! Fa molta ilusió cantar les panxus hehe jo vaig ser jefa al Novembre de 2015! No em puc creure que hagi passat ja tant de temps... En fin.

Jo m'apunto, tot i que em queden pics dies de desespero... Aquest mes m'extranyaria molt una diana... Vaig estar prenwnt ibuprofe i només vam fer un pinxito en la sw...

Va les meves dades:

m d’usuària: marta1986
Edat de tots dos: 36 ell 30 jo
Nª de fills: 1 nen de 3 anys
Cicle de cerca: 3r cicle post avortament per embaràs ectopic. Oficialment des del Juny de 2015
Data de NW (Super-important!): 8 o 9 de Febrer.. No sé quan vaig ovular.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs portem des del Juny de 2015 en ello... ens hi hem quedat docs cops, xo un va ser un ou buit i l'altre un ectopic...aixi que a veure si a la tercera va la vençuda. :ok:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

EntradaAutor: neith » dg. feb. 05, 2017 6:26 pm

Hola noies,
Per fi ja està el post... ja pensava que aquest mes ningú ho obriria. Jo també m'apunto i tb em queden pocs dies de desespero... Aquest és el meu primer cicle post avortament al desembre per ou buit. A veure si tinc més sort aquesta vegada:

Nom d'usuària: neith
Edat de tots dos: jo 35, ell 42
Nª de fills: jo 0, ell 1
Cicle de cerca: primer post avortament
Data de NW (Super-important!): 13 febrer (segons el WL, i un cicle de 31 dies, massa llarg em sembla)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Porto dos avortaments, un l'any 2015 i el últim al decebre. Sóc molt impacient i espero no ferm-me un TE molt aviat....
Ens llegim! :-()-)
Fiona30

EntradaAutor: Fiona30 » dg. feb. 05, 2017 6:27 pm

Benvingudes, Marta i Neith!!

I també a la nenufar, que l'he repescat dels darrers posts de cercadores de gener.

A les cercadores de gener no us controlo, disculpeu. No sé quines seguiu en la recerca, us aniré afegint tan bon punt aneu passant per aquí :ok:

Espero que el febrer sigui un mes ben productiu i em faci un fart de cantar panxus! :b-)))
Tulipi
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dg. feb. 05, 2017 6:46 pm

Hola noies!
Que be que t'hagis decidit Fiona30!! Jo també pensava que ja ningu l'obriria.
Anem per feina, m'apunto però estic igual que la Marta, no queden gaires dies de desespero. Marta, estic com tu tb que no sé exacte quin dia em vindrà, segons gine demà dia 6, segons to el dijous dia 9, jo crec que serà dijous...

Nom d’usuària: Tulipi
Edat de tots dos: 30 i ell 35
Cicle de cerca: 7e
Data de NW (Super-important!): 9 de gener
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: si no fem diana aquest cop el gine em farà anàlisis complerts per començar a mirar com està tot.

A veure si aquest mes està mé animadet el post! Petons
Nenufar1982
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

EntradaAutor: Nenufar1982 » dg. feb. 05, 2017 7:11 pm

Fiona que bé per la iniciativa!!!! A mi ja m'han quedat clarsalguns conceptes sobre tot aquest món de l'ovulació, la sexy week etc :***:
Ara a veure com ens va! Molta sort tindrem :ok:
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
Fiona30

EntradaAutor: Fiona30 » dg. feb. 05, 2017 7:30 pm

Benvinguda, Tulipi!

Va, que això s'anima! ja som unes quantes cercadores >.-<:

He afegit un article que acabo de llegir ara i m'ha semblat interessant sobre la fertilitat i maneres de millorar-la naturalment.

Per cert, esteu prenent algun complement, àcid fòlic o altres?

A mi la ginecòloga em va fer parar (portava força mesos prenent-ne i semblava que en tenia prou reserves!), em va dir que hi tornés tant bon punt em tornés a quedar embarassada, però he estat massa impacient i n'he tornat a prendre fa uns dies pel meu compte, suposo que no hi farà cap mal. Jo estic prenent YODUK. I vosaltres? i ells, prenen res?

Ens llegim!
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » dg. feb. 05, 2017 7:48 pm

Molt complert l'article que has penjat! Moltes gràcies! >.-<: >.-<: >.-<:
Jo prenc acid folic (Aspol, generic) de farmacia, el vaig començar a prendre a l'estiu pq el gine sempre em deia que el comencés a pendre quan pensés buscar panxu. Pero l'altre dia em va dir que tampoc m'obssesioni que si uns dies no el prenc no passa res, ja dec tenir reserves.
Durant algun cicle vaig pendre maca i oli d'onagra pero em sembla que l'oli m'escurçava el cicle i ho he deixat. La maca si la prenc pero quan hi penso, no a diari. I al Tulipo li faig pendre tb, sobretot durant SW!
Edar10
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

EntradaAutor: Edar10 » dg. feb. 05, 2017 8:26 pm

Hola noies! Sóc bastant nova i encara no domino gaire jeje. Estic en pleno desespero, avui m'havia de baixar la warry i de moment res de res!, esperaré un parell de dies per fer un TE :-o00m ... veig una mica difícil haver fet diana, ja que aquest mes hem fet pinxitos sense mirar dies ni res de res, però mai se sap! Molta sort a totes!

Nom d’usuària: Edar10
Edat de tots dos: 26 ell i 28 jo
Cicle de cerca: Final del 1r
Data de NW (Super-important!): 5 de Febrer (avui)
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Al mes de gener vam començar la cerca i estic prenent Foli-doce, ja m'he descarregat l'aplicació WomanLog per anar controlant els dies i potser m'animo a fer TO he estat mirant per amazon.
Fiona30

EntradaAutor: Fiona30 » dg. feb. 05, 2017 8:47 pm

Benvinguda, Edar!!

Ja ens mantindràs informades! A veure si comencem el mes cantant el teu positiu! :ok:

A mi sí que m'ha vingut avui, però de fet, ja ho esperava. Aquest mes passat el Fionet va estar amb la grip just durant la SW, així que poca feina vam fer, la veritat... :ufs:
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » dg. feb. 05, 2017 9:12 pm

Una cosa jefaFiona, els mesos anteriors l'Acidilla ordenava la llista de cercadores per DNW i anava molt be a l'hora de repassar com esta cadascu, no se... si et porta molta feina deixa-ho aixi, he pensat q era bona idea
Fiona30

EntradaAutor: Fiona30 » dl. feb. 06, 2017 9:06 am

Tulipi ha escrit:Una cosa jefaFiona, els mesos anteriors l'Acidilla ordenava la llista de cercadores per DNW i anava molt be a l'hora de repassar com esta cadascu, no se... si et porta molta feina deixa-ho aixi, he pensat q era bona idea

Fet, Tulipi! bona idea tenir-ho així :ok:
ARI83
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

EntradaAutor: ARI83 » dl. feb. 06, 2017 9:29 am

Bon dia,
també m'afegeixo, ja son molts mesos per aquí, així que tornem-hi!!

Nom d’usuària: ARI83
Edat de tots dos: 33 i ell 35
Cicle de cerca: 3r
Data de NW (Super-important!): 12 febrer
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Desprès de dos avortaments l'any passat, amb alteracions de la tiroides, sembla que tot es va regulant.
Fiona30

EntradaAutor: Fiona30 » dl. feb. 06, 2017 9:37 am

Hola Ari!

Benvinguda! ja et tenim a la llista >.-<:
Edar10
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

EntradaAutor: Edar10 » dl. feb. 06, 2017 12:03 pm

Bon dia! La meva warry ja és aquí, segons WomanLog la propera DNW serà el 6 de març! Aquesta setmana demanaré els TO per amazon. Que tingueu molt bona setmana!
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » dl. feb. 06, 2017 1:04 pm

Vaja... Edar10. anims guapa! A per, el proxim cicle!
iplaymyjuliet
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dl. feb. 06, 2017 5:53 pm

Nom d’usuària: iplaymyjuliet
Edat de tots dos: jo 32 ell 34
Nª de fills: 1 nena de 2 anys i mig
Cicle de cerca: sept-oct-desembre-gener. (Al novembre no). O sigui, aquest seria el 5è.
Data de NW (Super-important!): 20 de febrer
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: La meva primera filla va arribar taaan ràpida, que ara estic una mica desconcertada. :( Aquest mes hem fet bé els deures, a veure què tal va... ..::··
Imatge
iplaymyjuliet
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dl. feb. 06, 2017 5:58 pm

Ei, per saber quan ovulo abans em feia TO. Però em vaig ratllar xq l'obsessió del palito no em feia bé, i llavors com que sóc prou regular, calculo amb el mètode tradicional, i a més coincideix amb el tipus de flux clara d'ou.

Però... aquest mes... no he tingut clara d'ou en cap moment. Estic súper emparanoiada de si és possible que no ovuli aquest cicle... no sé... és tot ben extrany.
Imatge
Nenufar1982
Entrades: 27
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

EntradaAutor: Nenufar1982 » dl. feb. 06, 2017 6:05 pm

Hola maques a mi la meva gine quan li vaig dir que ens hi posaríem em va dir que comencés a prendre NATALBEN PRECONCEPTIVO.

A veure Fiona doncs que he fet els deures i així canvio la meva entrada:

Nom d’usuària: nenufar1982
Edat de tots dos: jo 34 ell 32
Cicle de cerca: 1r
Data de NW (Super-important!): 7-8 febrer
Hola a totes
Decideixo apuntar-me que segur que entre totes serà més divertit i emocionant. Ens hi vam posar entre el 4-5 de gener. La setmana vinent a veure què passa, però paciència que vingui quan vulgui. Una abraçada

:ok:
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
Fiona30

EntradaAutor: Fiona30 » dl. feb. 06, 2017 6:06 pm

Vaja, Edar. Jo també estic com tu...

Benvinguda Iplaymyjuliet!

Torna a “Buscant un embaràs”