Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?
Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?
doncs com deiem a l'altre post jeje... jo ni tan sols he començat encara a buscar però sempre he fantasejat amb la idea de com anunciaria a les meves amigues, pares i sogres el gran moment de... "eps!!! noticio, estic embarassada!". Suposo q amb els nervis al final acaba sent telefonada desesperada i ja esta però segur q moltes haureu pensat o haureu fet ja alguna coseta especial per anunciar-lo... cons vinga, confesseu!
cositina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 05, 2012 5:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
jo ja no arribaré a temps jeje però sempre havia pensat que si estigués embarassada per Nadal, els regalets q posem per Reis als pares i sogres els substituiriem per una eco, o uns patucos, o un babero o algo aixi..amb un missatge...benvinguda iaia, estic en camí.. rotllo aixi..se'm va la pinza jejeje...però m'imagino les seves cares i seria genial
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Jajajajaja, doncs jo també he pensat en coses així, i com a tu a mi també se'm envà la pinça pensant en cosetes, i de fet com nosaltres ja ens hi hem posat, ojalá estiguessim per reis i així podriem regalar un xumet que portés un cartellet que digués: "para abuelos novatos" i fer les variacions segons sigui la persona a regalar :) aix quines ganes de tenir panxolina!!!!!!!!
- crislanena
- :: cèrvol

- Entrades: 547
- Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
noies!! us conte la meva idea: hi han uns xumets que es poden gravar aixi que havia pensat posar-hi cadascun personalitzat com: "iaia lola" "tio joan"...
i regalar-ho per a que despres ells mateix li'l donen al nen.
què us pareix?
i regalar-ho per a que despres ells mateix li'l donen al nen.
què us pareix?
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors
13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
crislanena ha escrit:noies!! us conte la meva idea: hi han uns xumets que es poden gravar aixi que havia pensat posar-hi cadascun personalitzat com: "iaia lola" "tio joan"...
i regalar-ho per a que despres ells mateix li'l donen al nen.
què us pareix?
ai m'encanta la idea!!!!!!!!
he vist un web on els encarregues amb el nom q vulguis i no eren cars pero no recordo quin era- crislanena
- :: cèrvol

- Entrades: 547
- Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
també he pensat que en un dinar familiar comentar molt seriosament que "estic en mans de metges..." i quan pregunten el motiu dir que m'ha eixit una erupcio a la panxa i
alçar-me el jersei i qie veien escrit: "soc un nen" o "soc una nena"
aquesta idea la vaig llegir en algun lloc.
alçar-me el jersei i qie veien escrit: "soc un nen" o "soc una nena"
aquesta idea la vaig llegir en algun lloc.
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors
13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
crislanena ha escrit:també he pensat que en un dinar familiar comentar molt seriosament que "estic en mans de metges..." i quan pregunten el motiu dir que m'ha eixit una erupcio a la panxa i
alçar-me el jersei i qie veien escrit: "soc un nen" o "soc una nena"
aquesta idea la vaig llegir en algun lloc.
ostres m'encanta
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
molt maco tot... en el meu cas, la realitat és ben diferent.... la gent s'ha enterat perquè se'm nota en que no bec ni una canya, em pregunten i ja està.. aleeee, res en plan maco per a dir-ho en una mica de gràcia.... 
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Aquitania ha escrit:molt maco tot... en el meu cas, la realitat és ben diferent.... la gent s'ha enterat perquè se'm nota en que no bec ni una canya, em pregunten i ja està.. aleeee, res en plan maco per a dir-ho en una mica de gràcia....
i als teus pares/sogres?
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
jo també veig una mica aquest problema, si se suposa q fins als 3 mesos no recomanen anunciar-lo per si no va bé, als 3 mesos és molrt probable q d'una manera o una altra algú s'hagi adonat per la panxa, beguda..no? jo no em vull q em trenquin l'exclusiva jeje!
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Molt bona la idea de l'erupció a la panxa crislanena!!! Jo a per dir-ho a la família encara no hi he pensat... però a la meva colleta d'amigues ho tinc clar!!! Estem enganxades al programa aquell de Teen mum de la mtv i a cada programa fan un mini video de presentació de cada embarassada, així que comunicaré la noticía amb un mini video de presentació meu!!! És una frikada, ho sé, però sé que riuran molt!!! 

Sílvia26 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 05, 2012 10:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- crislanena
- :: cèrvol

- Entrades: 547
- Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
silvia26 molt bona idea i molt creatiu!!
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors
13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
crislanena ha escrit:silvia26 molt bona idea i molt creatiu!!
M'en alegro que t'agradi la idea! Però és que sempre diem que nosaltres ens mereixeriem un capítol d'aquells, encara que ja no siguem "teens", així que per aunciar-ho, jo tindré el meu capítol! XD

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
cositina ha escrit:Aquitania ha escrit:molt maco tot... en el meu cas, la realitat és ben diferent.... la gent s'ha enterat perquè se'm nota en que no bec ni una canya, em pregunten i ja està.. aleeee, res en plan maco per a dir-ho en una mica de gràcia....
i als teus pares/sogres?
La meva mare.... feia 5 dies que tenia el meu positiu (no arribava a les 5 setmanes, aixi que tot era suuuper delicat, i ara q estic de 8 també!)... doncs arribo a casa seva per dinar amb ella, i em diu: ajuda'm a moure aquesta tauleta... i jo: no. deiuxa-ho, ja ho farem, tinc gana, bla bla bla (excusant-me com podia). Agafa i em diu: seràs gandula? va vinga! empeny!!!
i jo... mama és que estic prenyi! i va flipar... aixi q res de noticion....
i els meus sogres, per sort, estan de vacances, pero aquest dijous hi anirem a sopar i els hi direm!! no sé de quina manera, aixo si
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Hola guapes! cositina al final has obert el post, jajaja, molt bé! que bo això de la telefonada desesperada, és que quan tinguem el positiu segur que ho volem dir a tothom!
Aquitania, si ja ho saben , pots donar la sopresa quan hagis de dir si serà nen o nena
Sílvia quina gràcia amb un video, jajaja.
Jo també penso moltes vegades com donariem la notícia... i penses , en un dinar o sopar, però clar, en el moment de dir "ara que estem tots us volem dir una coseta.." ja ho sabran!, i no volem, ha se ser que no s'ho esperin.. lo dels xumets està molt bé i escriure-ho a una samarreta també!
EDITO: que no havia vist el teu últim missatge Aquitania, em pensava que ja ho sabia tothom, però veig que no, segur que els teus sogres es posaran super contents! 8 setmanes ja uauuuu! a gaudir-ho
Aquitania, si ja ho saben , pots donar la sopresa quan hagis de dir si serà nen o nena
Sílvia quina gràcia amb un video, jajaja.
Jo també penso moltes vegades com donariem la notícia... i penses , en un dinar o sopar, però clar, en el moment de dir "ara que estem tots us volem dir una coseta.." ja ho sabran!, i no volem, ha se ser que no s'ho esperin.. lo dels xumets està molt bé i escriure-ho a una samarreta també!
EDITO: que no havia vist el teu últim missatge Aquitania, em pensava que ja ho sabia tothom, però veig que no, segur que els teus sogres es posaran super contents! 8 setmanes ja uauuuu! a gaudir-ho

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Jo també he tingut les meves fantasies per Nadal o Reixos, però clar hem de espera.
Si me quedes aquest mes com el 6 de novembre es el cumple de la mare dons alguna cosa faríem, i si es per Nadal millor que millor.
Pel cumple li hem fet un àlbum digital de fotos seves i una de les coses que he estat pensant es que li ficaria l’ultima foto una eco, se me fiquen els pels de punta nomes pensar-ho.
I pels Nadals la idea es que si els que som a casa cuadresin amb les lletres a cada un li ficaria un sobre a l’abre que fiques EMBARAZADOS ( a casa som Castellano parlantes)
Quina emoció
Si me quedes aquest mes com el 6 de novembre es el cumple de la mare dons alguna cosa faríem, i si es per Nadal millor que millor.
Pel cumple li hem fet un àlbum digital de fotos seves i una de les coses que he estat pensant es que li ficaria l’ultima foto una eco, se me fiquen els pels de punta nomes pensar-ho.
I pels Nadals la idea es que si els que som a casa cuadresin amb les lletres a cada un li ficaria un sobre a l’abre que fiques EMBARAZADOS ( a casa som Castellano parlantes)
Quina emoció
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
La idea que comenta Crislanena la trobo molt original.
Encara que jo sempre he pensat que a mi no m'agradaria saber el sexe per avançat, tonteries meves, però quan arribi el moment qui sap.
Jo amb la família ho faré amb naturalitat però al meu marit si li voldria dir d'una manera especial... En algun lloc vaig veure una foto d'una noia que li havia fet saber deixant una capseta tancada amb el test i uns patucos a dins. Molt mono
Encara que jo sempre he pensat que a mi no m'agradaria saber el sexe per avançat, tonteries meves, però quan arribi el moment qui sap.
Jo amb la família ho faré amb naturalitat però al meu marit si li voldria dir d'una manera especial... En algun lloc vaig veure una foto d'una noia que li havia fet saber deixant una capseta tancada amb el test i uns patucos a dins. Molt mono

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
LyD ha escrit:La idea que comenta Crislanena la trobo molt original.
Encara que jo sempre he pensat que a mi no m'agradaria saber el sexe per avançat, tonteries meves, però quan arribi el moment qui sap.
Jo amb la família ho faré amb naturalitat però al meu marit si li voldria dir d'una manera especial... En algun lloc vaig veure una foto d'una noia que li havia fet saber deixant una capseta tancada amb el test i uns patucos a dins. Molt mono
Aquesta idea de sorprendre al marit és molt bonica, però em smebla que a mi no em seviría... Si em faig el test sense ell, em mata!!!
Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
les cercadores q ja heu fet diana, aviam si ens expliquen com ho han anunciat, almenys als seus parejos 

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?
Volem sabe mes, jijijiji
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










