un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. oct. 26, 2018 9:03 am

Bon dia!
Pecúnia, com et diu la Bea, nosaltres aquest tampoc ens l'esperàvem, tot i que va coincidir que els meus sogres es van endur els nens 3 dies per primera vegada a la vida, i va resultar que jo estava ovulant, i patapam. Me'n vaig adonar al cap d'un parell de dies pel fluix, però com que no tenia el meu indicador habitual, que era el mal de pits quan el petit mamava, perquè no hi era, no vaig preveure l'ovulació (i també m'era una mica igual, perquè amb el nostre historial el més normal era perdre'l si m'hi quedava).

Així que no perdis l'esperança, que de manera tonta també s'encerta! Ah, i jo ja tenia els 43 fets i refets, així que l'edat apreta, sí, però no ofega ;-)

Aneris, jo sóc del 29 de desembre!! Aviam si naixerà com jo! A mi m'agrada molt ser de final d'any, ho trobo força especial, a prop del Nadal, el canvi d'any… Però no ho podem predir, oi?
El meu malestar no és acidesa, és que em costa molt de pair i és com quan t'empatxes i tens aquell pes a l'estómac que no saps si acabarà anant amunt o avall. Per sort no arribo a tenir ganes de vomitar, però és una sensació molt incòmoda que em fa que la majoria de dies arribi a l'hora de sopar tipa del dinar i mengi molt poc, i sobretot em vénen de gust sopetes, per sopar. Però mira, almenys penso que és senyal que tot continua a lloc…

Bea, molt bé que ja tinguis pensat quan posaràs les coses a lloc. Jo ahir vaig descobrir de casualitat una caixa amb tot de robeta dels primers mesos del segon. Com que va néixer al juny suposo que la podré aprofitar força. Em pensava que l'havia donada tota, però no estava en una de les caixes tipus tupper gros de plàstic transparent, sinó en una de cartró tancada, i no la vaig veure quan ho vaig donar tot a una amiga aquest estiu, així que amb això i el que em donin per dues o tres bandes, que ja m'ho han dit, ja faré. Em fa il·lusió mirar-me la robeta de la caixa però no ho vull fer encara…
Nosaltres haurem de recuperar el cotxet, que el vam tornar després de cinc anys d'ús intensiu, però els amics de qui era finalment no l'han deixat a uns tercers i torna a estar disponible. Està ja una mica tronadet però farà el fet (és un Bugaboo Camaleon del principi de tot). I fora d'això em sembla que tampoc ens falta res.
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Seiba » ds. nov. 03, 2018 2:17 pm

Noies he pensat amb vosaltres i he entrat a llegir-vos, m'alegro molt que els petits vagin creixent dins la panxona. Una abraçada!!
Maria Jorquera
Entrades: 4
Membre des de: dg. nov. 04, 2018 8:35 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Maria Jorquera » dg. nov. 04, 2018 9:36 pm

Hola noies!
Nova per aqui..m'interessa el tema pero soc incapac de llegir 100 pagines! algu em pot resumir? estem buscant el tercer i tinc 43 anys... el primer te gairebe 7, el segon gairebe 5 i ara anem per la nena...es una espineta que he tingut sempre clavada i sento que es ara o mai!!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. nov. 05, 2018 2:20 pm

Benvinguda, Maria Jorquera! No cal que et llegeixis 100 pàgines perquè fa anys que el fil és obert. Si vols veure què fem les que rondem ara per aquí tira'n només unes quantes endarrere.

De tota manera, veig que una mica la meva història et pot servir. Tinc 43 anys (el mes que ve ja en faig 44), tinc dos nens (5 i 2,5 anys) i ara estic embarassada de gairebé 18 setmanes d'una nena! Aquest embaràs no era del tot buscat però tampoc hi posàvem traves. Hem tingut molts avortaments i ja no ens pensàvem que podria anar bé, però aquí estem.

De les que rondem ara per aquí diria que sóc la que estic de més poc. Hi ha també la Bea, que deu rondar les 30 setmanes, i l'Aneris, que ja encara la recta final. Algun dia ha entrat alguna noia que busca o li ve de gust buscar, però ara que estiguem actives som poquetes.

Ja ens explicaràs si us animeu a cercar!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. nov. 29, 2018 8:34 am

Ei! Com aneu? Fa molt que no parlem!
Jo tinc poc a explicar, a la setmana 31 ja, tot bé, amb els malestars normals del tercer trimestre només.

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Cookita17 » dj. nov. 29, 2018 8:51 am

Aix! Bea! vam coincidir a cercadores allà per la tardor de l'any passat, i sabia tot el teu historial! Moltes felicitats maca! Després de tot el que has passat t'ho mereixes!! Un peto!!
I a la Virolai, també una salutació, crec que coincidim que serem mamis al maig, però després de l'avortament que vaig patir a mitjans d'anys, no m'acabava d'animar per apuntar-me a un altre grup.

Ens llegim!!!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. nov. 29, 2018 5:32 pm

Hola Cookita, sí, me'n recordo de tu! Va ser quan vaig perdre els bessons. Així que estàs embarassada també? Enhorabona!! De quant estàs? Per tu és el segon oi? O m'he perdut un enmig??

Virolai, com vas?

Aneris, ja estaràs a punt!! de 37 o 38 setmanes ja? com et trobes?

Claudia31, tu ja deus ser mama fa setmanes.... explica'ns coses!

Seiba, com va anar la intervenció, ja et trobes bé? en cerca de nou?

Maria Jorquera, benvinguda, que no et vaig dir res.

Pecunia, com van les pràctiques, segueixes en cerca?

Petons.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » dv. nov. 30, 2018 9:03 am

Bea ha escrit:Hola Cookita, sí, me'n recordo de tu! Va ser quan vaig perdre els bessons. Així que estàs embarassada també? Enhorabona!! De quant estàs? Per tu és el segon oi? O m'he perdut un enmig??

Virolai, com vas?

Aneris, ja estaràs a punt!! de 37 o 38 setmanes ja? com et trobes?

Claudia31, tu ja deus ser mama fa setmanes.... explica'ns coses!

Seiba, com va anar la intervenció, ja et trobes bé? en cerca de nou?

Maria Jorquera, benvinguda, que no et vaig dir res.

Pecunia, com van les pràctiques, segueixes en cerca?

Petons.



Hola! perdoneu que no em passo gaire per aquí, entre les pràctiques, la memòria del màster i el treball de final de màster... i la família és clar!
Nosaltres continuem cercant, però però sense gaire pressa, vull dir que aquest mes durant la ovulació només ho vam fer un cop tres dies després... així que, ho fem quan ens bé de gust i quan podem jajaja segurament no és el millor mètode per quedar-me embarassada, però ara mateix és al que arribo i el que fa que no sigui un punt més d'estrès.

Com esteu les altres?????

bea ja de 31 setmanes! Com passa el temps! I que bé que ja estigui tot més estable >.-<:

les altres com esteu? Tot i que no passi per aquí us vaig llegint eh?? I quan tingui una bona notícia per donar-vos, us aviso!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: claudia31 » ds. des. 01, 2018 9:26 am

Hola noies!!!!

Jo també em paso poc, però sempre que puc us vaig seguint!!

Bea, si! Fa més de 3 setmanes que som familia nombrosa!!
El part va anar molt bé i molt ràpid!
Recordeu que tenia dubtes de si s’avançaria? Doncs al final va ser a la 39+4
Això si! sort que ja anava avisada per la meva gine que un cop comences anés ràpida, perque va anar tot molt ràpid i per sort molt bé!!

És genial això de ser 5!! Amb tots els dubtes que tenia i ara me n’adono que és genial. Els nens estan encantats!
Això si, jo tinc la sensació de no poder estar en tot el que estava abans pels dos grans,.... Però bé, espero que sigui un temps i mica en mica poder anar tenint temps per tots tres!!!

Moltes abraçades a totes!! Cuideu-vos molt i molt i ja veureu que genial això de ser 5!!!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. des. 17, 2018 2:54 pm

Hola, noies! Fa temps que no passava per aquí!

Bea, que avançada ue estàs ja! Recordo els teus principis d'aquest embaràs, i mira ja!

Clàudia31, felicitats! Quina felicitat que transmets!

Cookita, jo estic al post d'abril, em toca per al dia 10! Però potser et sona el meu nick de llegir altres mesos (jo ho faig). Enhorabona per la part que et toca!

Aneris, deus estar ben a punt, oi? Com et trobes?

Us saludo a totes les altres!

Per part meva, finalment em van fer l'eco de les 20 setmanes el dia abans de fer la 23!! Em va enganxar la vaga de metges pel mig i me la van endarrerir molt, però bé, ja està i tot bé. Demà passat tinc o'sullivan, espero que surti bé, que amb el primer fill la diabetis va començar aquí.
En l'última visita la llevadora ja em va començar a parlar del pla de part, la canastreta i la donació de cordó umbilical, i ja em comença a venir de gust preparar cosetes, però penso que és mooolt avviat (estic a punt de fer les 24 setmanes). Tot arribarà! De moment ja ens han tornat el cotxet i m'han donat una mica de robeta.

D'altra banda, suposo que us passa a totes, hi ha dies que pateixo pels esforços que faig amb els nens, que si carregar-los, que si anar amunt i avall, a sobre hi ha dies que no dormo gaire perquuè m'agafa insomni… Deu ser normal quan ja en tenim dos, oi?

Ens anem parlant!
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: pandora » dc. des. 19, 2018 3:06 pm

Hola a totes,
Feia molt que no entrava al socpetit. Em presento, tinc 37 anys i dos fills de 7 i 5 anys, sempre he volgut un tercer però el meu home no estava tant animat.
Hem parlat varies vegades del tema, ell mai ha dir un no rotund, sempre deia que potser més endavant, però sempre he pensat que mai s'engrescaria.
Des de fa 1 anys jo cada cop tinc més ganes, li he anat dient sense atabalar gaire però és feia una mica el boig. Fa una dies van anar a dinar sols i va sortir el tema, en van parlar tranquilament, era una conversa molt diferent a altres cops i de cop em diu "fem-ho! Tinguem un tercer", em vaig posar a plorar i a riure, vaig sentir tanta felicitat..... i perquè us explico això? Perquè ara de cop m'han entrat totes les pors, jo que era la que ho tenia tant clar i ara estic acollonida.... em venen al cap totes les pors que ell ha tenia (Que no vagi bé, qué ens falti la feina, qué afecti a la parella....) us ha passat a vosaltres? Amb els altres embarassos no em va passar.
Enhorabona a totes les panxulines i ànims a les que esteu cercana.
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: un tercer fill

EntradaAutor: tona » dj. des. 20, 2018 10:03 pm

Hola pandora, si tires enrere veuràs el meu cas. T explico, jo sempre havia volgut tenir tres fills. I el meu company no deia pas q no. Pr quan el gran tenia 6 i la nena 3 va començar a dir q no. Jo en el meu cap em vaig posar un tope, per anar traient el tema i aconseguir l objectiu el tope era q el tercer es portes com a molt 5 anys amb la mitjana. Al final no sé com , bé si, em vaig quedar embarassada sense buscar. I un cop vaig veure el positiu les nostres reaccions es van canviar, a mi em van venir les por i el meu home estava radiant de felicitat.
El millor q hem pogut fer. Tenir el tercer i ser una familia estressada, cansada i amb molts moments de caos pr molt i molt contents
Pd: es porta 4 anys i 7 mesos amb la mitjana al final per tant objectiu aconseguit je je
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: pandora » dc. gen. 02, 2019 3:01 pm

Gràcies Fins per la teva resposta, a mí m'han vingut totes les pors, suposo que tinc moltes ganes però no no comptava que el meu marit s'animes.
Ja us anirà explicant, ja ens en posat amb la cerca.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. gen. 14, 2019 3:04 pm

Hola, noies!

Bea, com estàs? A puntet o potser ja l'has tingt? Estaves de 10 setmanes més que jo, que entro a laa 28 dimecres, així que deus estar a propet ja…

Aneris, ja deveu ser família nombrosa, tot bé?

Jo estic la mar de bé, anar passant setmanes…
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dl. gen. 14, 2019 4:04 pm

Hola Virolai!

Aguanto encara, estic de 37. Dilluns torno a visita, a veure com pinta. De moment cap senyal. Vaig fent, treballo des de casa fa un parell de setmanes i des d'aleshores no vaig tan cansada.
Diria que ja ho tinc tot preparat, però al final una mica més i m'agafa el toro ;-)

Com aneu la resta?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dt. gen. 29, 2019 2:27 pm

Bea, com vas?? Ja deus haver parit! O hi estàs a puntet! Jo demà entro a la 30, enfilo els dos últims mesos!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dt. gen. 29, 2019 9:37 pm

Holaaa! Doncs no fa ni 24h que ho soc! Ara a l'hospital, tot bé, us escric amb calma d'aquí uns dies
Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. gen. 30, 2019 1:27 pm

Bea ha escrit:Holaaa! Doncs no fa ni 24h que ho soc! Ara a l'hospital, tot bé, us escric amb calma d'aquí uns dies
Petons


Ooooh, que bé!!! Felicitats! :p-) :p-) Quan estiguis tranquil·la i et vingui de gust ja ens explicaràs.

Molts petons!
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Seiba » dg. feb. 03, 2019 9:24 pm

Moltes felicitats a tota la família!!! Que disfruteu molt d'aquest moment!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dl. feb. 04, 2019 5:44 pm

Hola!

Disculpeu el retràs i la mala redacció, com us podeu imaginar no vaig gaire bé de temps... però us volia escriure

Estem bé, però ho vaig passar força malament, no pel part, sino perque el meu fill petit estava molt malalt. portava una setmana amb molta febre, cada dia anava a pitjor, i no sabiem que tenia, totes les proves donaven negatiu. Just el dia del part va ser el pitjor, va arribar a 40 de febre, va passar el dia a urgències. Va ser un patiment molt gran, perque té una malaltia crònica i les coses es poden complicar molt amb ell. A més a més em necessitava pobret, i jo no podia estar amb ell. Em vaig posar de part en el pitjor moment. I després ens van dir que no es podia apropar a menys de 5metres de la germaneta, us podeu imaginar el drama... Ara ja està millor, però encara no es pot apropar.

Sobre el part, vaig anar al gine dilluns a la tarda, em va mirar i estava de 4cm, però sense contraccions regulars. Així que ho vam preparar tot per ingressar al dia següent. Però no vaig arribar... a la tarda ja tenia algunes contraccions, i a les 21h vaig começar amb contraccions fortes, cada 6-11 minuts. Com que no eren regulars, tenia l'esperança que aguantaria, el meu fill es trobava molt malament en aquell moment i no em volia separar d'ell. Però cap a les 23h de cop les contraccions eren cada 4 minuts exactes, vaig correr a vestir-me i cap a l'hospital, que el tinc a 30min de casa. Entrava a urgències a les 23:50h, dilatada de 7cm. Just 1h després, ja tenia a la nena en braços. Una mica més i no arribo. Les contraccions van ser terribles, però per sort aquest cop vaig arribar a posar-me l'epidural! Tot i que ja estava de 9cm, em va fer efecte a l'expulsiu, que és el que realment fa un mal aterrador, i va ser molt fàcil. En 4 contraccions empenyent, fora. Portava una volta de cordó, però el gine va estar molt ràpid. I jo ni un punt, així que ja estic molt recuperada.

La nena és molt bona, tot i que fent pit es dorm poc, la tinc enganxada continuament, com a molt dormo dues hores seguides. S'adorm al pit i quan la deixo al bressol es desperta :-( Però bé, segur que ja sabeu de què us parlo. Els germans estan moolt contents, i la gran m'ajuda moltíssim.

Bé, us deixo que ja em reclama un altre cop.

PEtons a totes i aneu explicant, jo seguiré entrant a llegir-vos.

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::