♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola grafiqueres
DAYNA doncs sí que sembla que vas ovular tard, a veure ara com evoluciona tot! Ara llavors et quedarà pendent la histero per despres de setmana santa, no?
NUNIK per la teva gràfica jo diria que potser vas ovular el CD16, pot ser?? Però amb aquesta bona pujada que estrany que el FF no t’ho marqui... Si es així encara et queden uns dies de desespero, ànims!!
BOLETA que vagi bé la feina a Itàlia! Que bé que els resultats t’hagin sortit bé, a veure el semino... a nosaltres ens va sortir tot bé també
JENN la teva gràfica serà el nou dragon khan jajaja
YUYU com vas????
I jo doncs igual... ja he deixa la progesterona i la veritat és que ha marxat una mica el mal de pits i noto una mica de mal d’ovaris, però Bueno no vull fer massa cas ni per una cosa ni per l’altra, haurem d’esperar a la setmana vinent... una mica d’esperances tinc però en el fons tinc la sensació que aquest cop no tornarà a ser.... i el temps pesa molt, però Bueno. Bon cap de setmana noies!
DAYNA doncs sí que sembla que vas ovular tard, a veure ara com evoluciona tot! Ara llavors et quedarà pendent la histero per despres de setmana santa, no?
NUNIK per la teva gràfica jo diria que potser vas ovular el CD16, pot ser?? Però amb aquesta bona pujada que estrany que el FF no t’ho marqui... Si es així encara et queden uns dies de desespero, ànims!!
BOLETA que vagi bé la feina a Itàlia! Que bé que els resultats t’hagin sortit bé, a veure el semino... a nosaltres ens va sortir tot bé també
JENN la teva gràfica serà el nou dragon khan jajaja
YUYU com vas????
I jo doncs igual... ja he deixa la progesterona i la veritat és que ha marxat una mica el mal de pits i noto una mica de mal d’ovaris, però Bueno no vull fer massa cas ni per una cosa ni per l’altra, haurem d’esperar a la setmana vinent... una mica d’esperances tinc però en el fons tinc la sensació que aquest cop no tornarà a ser.... i el temps pesa molt, però Bueno. Bon cap de setmana noies!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola grafiamores!
Perdoneu la desconnexió d'aquests dies... La setmana de feina ha estat molt durilla i he anat força liadeta. Ara us lkegeixo des de movil, q vaig cap a Tarragona, a veure si al vespre puc personalitzar mes des del pc.
Jenn90 la pujadeta aquesta d'avui mola!
A la resta molts ànims amb el desespero!
Modo ego:
Jo segueixo a CD31 fent vida normal i sense indicis ni de warry ni de prenying... La histero aplaçada però sense data perquè depen de la warry. És molt extrany aquesta situació en mi ja que els meus cicles son de 26-28 dies. Seguim a l'espera... Quin rollo... Se m'està fent molt llarg aquest segon desespero!
Perdoneu la desconnexió d'aquests dies... La setmana de feina ha estat molt durilla i he anat força liadeta. Ara us lkegeixo des de movil, q vaig cap a Tarragona, a veure si al vespre puc personalitzar mes des del pc.
Jenn90 la pujadeta aquesta d'avui mola!
A la resta molts ànims amb el desespero!
Modo ego:
Jo segueixo a CD31 fent vida normal i sense indicis ni de warry ni de prenying... La histero aplaçada però sense data perquè depen de la warry. És molt extrany aquesta situació en mi ja que els meus cicles son de 26-28 dies. Seguim a l'espera... Quin rollo... Se m'està fent molt llarg aquest segon desespero!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Grafiqueres jo ja deixo de desesperar... porto tacant marró des d'ahir aixi que suposo q demà ja baixarà
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia!!!
Jo estic amb una gana impresionant i menjant pastes de xocolata!!! Ufff avui és el dia 28 del cicle....i al maí la temperatura m'ha baixat en picat...així que segurament en les pròximes hores tindré visita............En fí, demà podré començar amb la gràfica tempes des del dia 1!!!!! S'ha de ser ppositiu,....bueno i esperar que de momento no ha vingut pas la warry...............

Jo estic amb una gana impresionant i menjant pastes de xocolata!!! Ufff avui és el dia 28 del cicle....i al maí la temperatura m'ha baixat en picat...així que segurament en les pròximes hores tindré visita............En fí, demà podré començar amb la gràfica tempes des del dia 1!!!!! S'ha de ser ppositiu,....bueno i esperar que de momento no ha vingut pas la warry...............

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bona tarda grafiqueres!!
Com aneu? com porteu la setmana santa? faig visita ràpid que estic una mica liada...
Dama10 quin greu que hagis començat a tacar... molts ànims!!
Dayna i tu com ho portes? normal que se't faci llarg aquest desespero si en teoria ja s'hauria d'haver acabat... a veure com va, estem pendents de tu!
Jenn tu crec q tenies pendent fer CB avui?? quina super pujada de temperatura ahir, aiiiissss quins nervis!! M'antinguens informada!!
Xikaboom, aissss així que baixada de temperatura? Però de moment no hi ha rastre de warri no? Així encara hi ha una mica d'esperança no? Paciència!!
Jo segueixo desesperant, avui estic a CD26 i és l'últim dia que em toca progesterona, a veure que passa...
Ens anem llegint!!!
Com aneu? com porteu la setmana santa? faig visita ràpid que estic una mica liada...
Dama10 quin greu que hagis començat a tacar... molts ànims!!
Dayna i tu com ho portes? normal que se't faci llarg aquest desespero si en teoria ja s'hauria d'haver acabat... a veure com va, estem pendents de tu!
Jenn tu crec q tenies pendent fer CB avui?? quina super pujada de temperatura ahir, aiiiissss quins nervis!! M'antinguens informada!!
Xikaboom, aissss així que baixada de temperatura? Però de moment no hi ha rastre de warri no? Així encara hi ha una mica d'esperança no? Paciència!!
Jo segueixo desesperant, avui estic a CD26 i és l'últim dia que em toca progesterona, a veure que passa...
Ens anem llegint!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.
Dama10 em sap greu. Si et serveix de consol crec que jo també m'aniré al proper mes. Avui la tempe ha baixat una mica i començo a notar molèsries pre-warry...
Xikaboom ens vas informant!
Jenn90... Dona'ns tu l'alegria va!!! Quin mes més poc productiu....
Jo m'estic cagant en tot (amb perdó)... Noto la warry "acechando" y si es aixi i em baixa demà em fot molt per dos motius:
1. Demà marxo a Roma i m'enganxarà de ple! Haviem pensat el viatge per coincidir amb SW i me'l passare amb la warry
2. Si em ve demà la data per fer-me la histero (que ha de ser entre el CD10 i el 12) em cau en cap de setmana... De manera que saltaria al maig.... Si em baixa dimecres o dijous me la puc fer el dia 4 d'abril...
Se com a jefa he d'estar positiva i alegre però... Després del "doble-desespero" i de veure que la cosa va x llarg començo a desanimar-me una mica. I a sobre de viatge romàntic amb warry.... Em permeteu que plori una micona? Snifffff
PD. El dia q canti panxu fare una festa amb tot el SP... Quin patiment!
Xikaboom ens vas informant!
Jenn90... Dona'ns tu l'alegria va!!! Quin mes més poc productiu....
Jo m'estic cagant en tot (amb perdó)... Noto la warry "acechando" y si es aixi i em baixa demà em fot molt per dos motius:
1. Demà marxo a Roma i m'enganxarà de ple! Haviem pensat el viatge per coincidir amb SW i me'l passare amb la warry
2. Si em ve demà la data per fer-me la histero (que ha de ser entre el CD10 i el 12) em cau en cap de setmana... De manera que saltaria al maig.... Si em baixa dimecres o dijous me la puc fer el dia 4 d'abril...
Se com a jefa he d'estar positiva i alegre però... Després del "doble-desespero" i de veure que la cosa va x llarg començo a desanimar-me una mica. I a sobre de viatge romàntic amb warry.... Em permeteu que plori una micona? Snifffff
PD. El dia q canti panxu fare una festa amb tot el SP... Quin patiment!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola noies, gràcies pels ànims. Ho vaig païnt, suposo que quan marxi la warry començaré a estar més positiva com sempre passa, però bueno ja deuria estar acostumada després de més d'un any...
DAYNA em sap molt greu aquesta baixada de tempe, espero que almenys la warry es comporti i si baixa que ho faci perquè et puguis fer la histero aquest cicle.
NUNIK de quant són els teus cicles aprox?? Jo amb la progesterona si que he notat que he tacat més tard. M'explico, portava uns mesos que a dia 25-26 del cicle ja començava a tacar durant 2 o 3 dies i després warry. Tenint en compte que ovulo tard... aquest mes nosé si he ovulat abans o no però almenys he començat a tacar a dia 29
XIKABOOM esperem que aquesta baixada sigui puntual i ens puguis donar bones notícies
DAYNA em sap molt greu aquesta baixada de tempe, espero que almenys la warry es comporti i si baixa que ho faci perquè et puguis fer la histero aquest cicle.
NUNIK de quant són els teus cicles aprox?? Jo amb la progesterona si que he notat que he tacat més tard. M'explico, portava uns mesos que a dia 25-26 del cicle ja començava a tacar durant 2 o 3 dies i després warry. Tenint en compte que ovulo tard... aquest mes nosé si he ovulat abans o no però almenys he començat a tacar a dia 29
XIKABOOM esperem que aquesta baixada sigui puntual i ens puguis donar bones notícies
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bona nit xiquetes,
M'acaba de fer la visita la Warry.... Així que demà comença nou cicle i a veure si L'abril és el mes bo!!
Torna a començar el compte enrere x la SW i almenys aqt finde estaré lliure d warry..... I podré fer deures.
Vinga ànims a totes!!!!
M'acaba de fer la visita la Warry.... Així que demà comença nou cicle i a veure si L'abril és el mes bo!!
Torna a començar el compte enrere x la SW i almenys aqt finde estaré lliure d warry..... I podré fer deures.
Vinga ànims a totes!!!!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Soso movil des d'aeroport:
Encara no hi ha warry però algun tacadet si i baixada de tempe. No crec que trigui gaire!
Qualsevol cosa us informo (a veure si aconseguim wifi). Sino a la tornada!
Ciao boniques! Fins dissabte!
Nunik si cantes panxu te la canto dissabte!
Encara no hi ha warry però algun tacadet si i baixada de tempe. No crec que trigui gaire!
Qualsevol cosa us informo (a veure si aconseguim wifi). Sino a la tornada!
Ciao boniques! Fins dissabte!
Nunik si cantes panxu te la canto dissabte!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola grafiqueres!!
Noies quins dies mes dolents.... Dama, Xikaboom quin greu aquestes warris... que no les volem veure durant un temps!! Molts ànims guapes i molta força pel seguent cicle!! Que quan portem un temps costa tornar a agafar forces però no hem de defallir!!!
Dayna, super jefa! aissss ja he vist que hi ha baixada de temperatura i si has començat amb els tacats.... tu disfruta del viatge a Roma i aprofita per desconectar una mica!!
Jenn i tu com vas? he vist que el FF t'ha marcat l'ovulació fa tres dies... no se com tens una gràfica una mica extranya potser s'ha despistat, ànims guapa que m'entre no hi hagui warri hi ha esperances!!
Dama em preguntaves pels meus cicles... des de que busco he tingut de tot jejejeje se'm van descontrolar bastant i el gine em va receptar soniase i des de llabors els tinc de 28-30 dies, a veure com m'afecta a mi la progesterona si també m'allarga els cicles... de moment avui baixada de temperatura aiiiii quina paciència!!
Una abraçada!!!
Noies quins dies mes dolents.... Dama, Xikaboom quin greu aquestes warris... que no les volem veure durant un temps!! Molts ànims guapes i molta força pel seguent cicle!! Que quan portem un temps costa tornar a agafar forces però no hem de defallir!!!
Dayna, super jefa! aissss ja he vist que hi ha baixada de temperatura i si has començat amb els tacats.... tu disfruta del viatge a Roma i aprofita per desconectar una mica!!
Jenn i tu com vas? he vist que el FF t'ha marcat l'ovulació fa tres dies... no se com tens una gràfica una mica extranya potser s'ha despistat, ànims guapa que m'entre no hi hagui warri hi ha esperances!!
Dama em preguntaves pels meus cicles... des de que busco he tingut de tot jejejeje se'm van descontrolar bastant i el gine em va receptar soniase i des de llabors els tinc de 28-30 dies, a veure com m'afecta a mi la progesterona si també m'allarga els cicles... de moment avui baixada de temperatura aiiiii quina paciència!!
Una abraçada!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia noies, be, us explico... Diumenge em vaig fer el CB, i em va sortir embarassada 2-3 setmanes (les dates no em quadraven) i com no savia si podia ser un fals positiu degut al medicament que em vaig punxar, doncs no em volia fer gaires il.lusions. Ahir em vaig comprar un TE normal per fer-lo dema, pero avui em trobo que al mirar-me la tempe ha baixat en picat... Aixi, que molt em temo que si estava embarassada haura resultat ser un bioquimic com el que ja vaig tenir un cop. 
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola noies
DAYNA acabo de veure la baixada... espero que vagi mooolt bé per Roma!!
XIKABOOM em sap greu, però ja veig que estàs amb ànims, me n'alegro!
JENN90 ostres, vols dir que pot ser un fals positiu per la medicació?? però has tacat o algo??
NUNIK ja veig que lateva gràfica va amunt i avall! estas gairebé a final de cicle, algun simptoma???
DAYNA acabo de veure la baixada... espero que vagi mooolt bé per Roma!!
XIKABOOM em sap greu, però ja veig que estàs amb ànims, me n'alegro!
JENN90 ostres, vols dir que pot ser un fals positiu per la medicació?? però has tacat o algo??
NUNIK ja veig que lateva gràfica va amunt i avall! estas gairebé a final de cicle, algun simptoma???
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola noies!!
He estat llegint el primer missatge ja que hi ha informació molt útil, però em queden alguns dubtes (i dubtes sense resposta i incognites, jaja
).
Jo de moment estic a la banqueta i començaré a buscar al maig, però porto des de fa quasi 2 mesos prenent àcid fòlic i prenent-me la temperatura. El primer mes amb alguns errors, ara ja m'he acostumat a despretar-me cada dia a la mateixa hora per prendre'm la temperatura sense moure'm del llit i després ja ho apunto al womanlog.
Ahir em va passar una cosa curiosa, vaig ovular la setmana passada, aixi que estic en el punt alt de temperatura. Abans d'ahir estava a 36'9, ahir a 36'6 i avui altre cop a 36'9.
He de dir que vaig dormir fora de casa i vaig dormir poques hores (la temperatura sí que la vaig prendre a l'hora habitual). El més segur és que la temperatura va sortir malament per la falta de son i el canvi de lloc on dormia, no? Estic per canviar la xifra del woman log perquè no m'agrada que tingui aquesta incoherencia.
D'altra banda des que utilitzo apps de seguiment del cicle (fa un parell d'anys) que tinc força identificat el moment en que dec estar ovulant ja que veig el fluix EW, normalment entre 1 i 3 dies. Aquest cicle d'ara és curiós perque porto observant aquest fluix durant més d'1 setmana.
Creieu que pot ser per l'àcid fòlic? O que potser estic identificant altres tipus de fluix que no havia vist mai?
També vaig comprar TO de tira (i... Oh no!! Venien TE de regal
) i tant el cicle passat com aquest me n'he fet i sempre han sortit el que al test diu que és negatiu. La linia de control marcada i la de resultat com una ombra. El primer cop me'l vaig fer quan vaig tenir el fluix EW i després quan la app em deia que estava ovulant (2 dies despres). Aquest cop va ser el seton dia de fluix EW.
Per cert, ho he fet amb la primera orina del dia.
Ho faig bé? Eren negatius o creieu que positius?
El rotllo és que sóc irregular (cicles de 28-32 dies normalment, pero amb excepcions de 19 dies i fins a 40) i m'agradava poder fer aquest autoconeixement ja abans d començar a cercar, però de moment els resultats estan sent tant incoherents i poc clars que no sé si és gaire útil fer-ho o si a la llarga em coneixeré millor.
Una abraçada i gràcies per llegir-me!!!
He estat llegint el primer missatge ja que hi ha informació molt útil, però em queden alguns dubtes (i dubtes sense resposta i incognites, jaja
).Jo de moment estic a la banqueta i començaré a buscar al maig, però porto des de fa quasi 2 mesos prenent àcid fòlic i prenent-me la temperatura. El primer mes amb alguns errors, ara ja m'he acostumat a despretar-me cada dia a la mateixa hora per prendre'm la temperatura sense moure'm del llit i després ja ho apunto al womanlog.
Ahir em va passar una cosa curiosa, vaig ovular la setmana passada, aixi que estic en el punt alt de temperatura. Abans d'ahir estava a 36'9, ahir a 36'6 i avui altre cop a 36'9.
He de dir que vaig dormir fora de casa i vaig dormir poques hores (la temperatura sí que la vaig prendre a l'hora habitual). El més segur és que la temperatura va sortir malament per la falta de son i el canvi de lloc on dormia, no? Estic per canviar la xifra del woman log perquè no m'agrada que tingui aquesta incoherencia.
D'altra banda des que utilitzo apps de seguiment del cicle (fa un parell d'anys) que tinc força identificat el moment en que dec estar ovulant ja que veig el fluix EW, normalment entre 1 i 3 dies. Aquest cicle d'ara és curiós perque porto observant aquest fluix durant més d'1 setmana.
Creieu que pot ser per l'àcid fòlic? O que potser estic identificant altres tipus de fluix que no havia vist mai?
També vaig comprar TO de tira (i... Oh no!! Venien TE de regal
) i tant el cicle passat com aquest me n'he fet i sempre han sortit el que al test diu que és negatiu. La linia de control marcada i la de resultat com una ombra. El primer cop me'l vaig fer quan vaig tenir el fluix EW i després quan la app em deia que estava ovulant (2 dies despres). Aquest cop va ser el seton dia de fluix EW. Per cert, ho he fet amb la primera orina del dia.
Ho faig bé? Eren negatius o creieu que positius?
El rotllo és que sóc irregular (cicles de 28-32 dies normalment, pero amb excepcions de 19 dies i fins a 40) i m'agradava poder fer aquest autoconeixement ja abans d començar a cercar, però de moment els resultats estan sent tant incoherents i poc clars que no sé si és gaire útil fer-ho o si a la llarga em coneixeré millor.
Una abraçada i gràcies per llegir-me!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Ciao bellas!
Modo soso movil des del lobby del hotel a Roma, en un dels pocs moments de wifi que he aconseguit.
Capseta de seguida que torni a casa i estigui operativa intento resoldre tots els dubtes que tingui.
Jenn90 li has comentat al gine?
Nunik novetats?
Mode ego: ahir era la DNW i despres de dos dies de tempe baixa i uns tacadets dilluns vaig marxar de vacances amb el carregament de tampax i compreses i ni vaig agafar el TE. Doncs us he de dir que encara són a la maleta! Els tacadets van parar el mateix dilluns i ahir i avui res de res. Aquest de mati m'ha pujat la tempe! A les 6:30 com cada dia i com que no m'ho creia l'he fet 3 vegades... 36,7! No ho he pogut introduir fins la tarda que he tingut connexió... El Daynot i jo hem decidit esperar al dissabte que tornem, tinc un CB a casa esperant, i aquests dies ens els dediquem a nosaltres i a mantenir l'esperança!
No se com acabara això al final... Patacada forta o panxu?
Modo soso movil des del lobby del hotel a Roma, en un dels pocs moments de wifi que he aconseguit.
Capseta de seguida que torni a casa i estigui operativa intento resoldre tots els dubtes que tingui.
Jenn90 li has comentat al gine?
Nunik novetats?
Mode ego: ahir era la DNW i despres de dos dies de tempe baixa i uns tacadets dilluns vaig marxar de vacances amb el carregament de tampax i compreses i ni vaig agafar el TE. Doncs us he de dir que encara són a la maleta! Els tacadets van parar el mateix dilluns i ahir i avui res de res. Aquest de mati m'ha pujat la tempe! A les 6:30 com cada dia i com que no m'ho creia l'he fet 3 vegades... 36,7! No ho he pogut introduir fins la tarda que he tingut connexió... El Daynot i jo hem decidit esperar al dissabte que tornem, tinc un CB a casa esperant, i aquests dies ens els dediquem a nosaltres i a mantenir l'esperança!
No se com acabara això al final... Patacada forta o panxu?
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Us copio el missatge que he posat a cercadores jajaj
Bon dia noies! Avui m'ha tornat a pujar la tempe i m'he fet el TE que m'havia comprat. I confirmat que estic embarassada!!!! M'uneixo a les panxus primaverals jajja!!

Bon dia noies! Avui m'ha tornat a pujar la tempe i m'he fet el TE que m'havia comprat. I confirmat que estic embarassada!!!! M'uneixo a les panxus primaverals jajja!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Soso movil des de Roma per cantar la panxu de la Jenn90!!! Les icones i els colorins quan arribi a casa al pc!
Moltes felicitats guapa!!!!! Cuida't molt i ves explicant!

Moltes felicitats guapa!!!!! Cuida't molt i ves explicant!

http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Modo ego soso movil per dir-vos q segueixo igual... CD35, DPO13 sense warry i tempe que es manté a 36.7 despres de la remuntada. Sembla blanco i en botella pero encara no m'ho vull creure. He vist tantes coses extranyes ja... A gaudir de Roma mig il.lusionada fins dissabte. Si es que no la patacada serà xula...
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
pero qué pintaza de gráfica !!!!!!!!!! ayyyyy ayyyyyyyyyyy estaré pendiente de ti jejejedayna ha escrit:Modo ego soso movil per dir-vos q segueixo igual... CD35, DPO13 sense warry i tempe que es manté a 36.7 despres de la remuntada. Sembla blanco i en botella pero encara no m'ho vull creure. He vist tantes coses extranyes ja... A gaudir de Roma mig il.lusionada fins dissabte. Si es que no la patacada serà xula...
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Grafiqueres quina bona noticia!!!!
MOLTES FELICITATS JENN!!!!!
Com ens ha fer patir la teva gràfica però finalment ha sigut panxu!!!! Que bé estic super contenta!!!!! Així el positiu de l'altre dia ja era correcte però no t'ho acabaves de creure oi? Disfruta molt d'aquesta panxona!!!
MOLTES FELICITATS JENN!!!!!
Com ens ha fer patir la teva gràfica però finalment ha sigut panxu!!!! Que bé estic super contenta!!!!! Així el positiu de l'altre dia ja era correcte però no t'ho acabaves de creure oi? Disfruta molt d'aquesta panxona!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Noies quina il·lusio poder cantar el positiu de la Jenn, a veure qui serà la pròxima... jo dic que la super jefa Dayna!!! Que bé quina pujada de temperatura i avui es manté alta!! Tu ara disfruta de Roma, però això te molt bona pinta jefa! Ves informant!!
Dama10 tu com vas? a tope amb el següent cicle guapa!!!!
Capseta, jo pel que tinc entès els TO no es fan al matí com els TE, jo crec que me'ls feia al migdia, no se si això pot fer que no et surtin positius.Amb els puja i baixa de la temperatura no et puc ajudar, perquè jo de fet sempre tinc molt de moviment així que... de tota manera, jo et diria que no t'hi capfiquis massa si encara no has començat a buscar... (opinió personal eh
)
Jo amb pujada de temperatura a CD29, simtomes o psicosimptomes els mateixos que cada mes... així que no em vull fer masses il·lusions que son ja moltes patacades... deixem passar els dies i a veure com abança la cosa
Grafiqueres quin subidon el positiu de la Jenn, totes ho aconseguirem!!!
Dama10 tu com vas? a tope amb el següent cicle guapa!!!!
Capseta, jo pel que tinc entès els TO no es fan al matí com els TE, jo crec que me'ls feia al migdia, no se si això pot fer que no et surtin positius.Amb els puja i baixa de la temperatura no et puc ajudar, perquè jo de fet sempre tinc molt de moviment així que... de tota manera, jo et diria que no t'hi capfiquis massa si encara no has començat a buscar... (opinió personal eh
Jo amb pujada de temperatura a CD29, simtomes o psicosimptomes els mateixos que cada mes... així que no em vull fer masses il·lusions que son ja moltes patacades... deixem passar els dies i a veure com abança la cosa
Grafiqueres quin subidon el positiu de la Jenn, totes ho aconseguirem!!!

4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










