quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
SIP
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dv. juny 08, 2007 8:54 am

Aran no és nom de nena?
Buscantabril, jo tb tinc 2 gosses! A veure q serà, però tan la meva germana (té 2 nens) com les meves 2 cunyades (1 té una gossa i l'altre 2) no han tingut cap problema. Ja preguntaré a veure com ho van fer.
Nosaltres pels noms no vam tenir cap problema, jo li vaig dir els 2 q a mi m'agradaven i va estar-hi completament d'acord així q..... decidit!
ImatgeImatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 08, 2007 9:11 am

Segons l'idescat, hi ha 131 homes que es diuen Aran a Catalunya. De nena no n'hi ha cap, tot i que he llegit no sé on que Aran es nom de nen i de nena.

http://www.idescat.net/orpi/Orpi?TC=L&V ... =Confirmar

PD: és útil aquesta web de l'idescat! :-)
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dv. juny 08, 2007 9:24 am

sip, que bé que també tu tinguis gossets! el nostre veterinari ens va dir que a la que ens quedessim, l'hem d'anar a veure per parlar de l'adaptació dels ninus....

be, primer a veure si ovulo, després a veure si em quedo i quan hi vagi t'explico!

per cert...jo conec uns amics que li han posat ARAN a la nena que han tingut fa un any... pero quan van dir el nom va pasar el mateix, tothom deia però no és de nen???
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 08, 2007 9:31 am

El mateix passa amb Ares: per una banda es una mare de Déu de la Bonaigua (femení) i per l'altra un Déu Grec (masculí) :-)

M'agrada això dels noms uni-sex, ho trobo simpàtic!
Avatar de l’usuari
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dv. juny 08, 2007 11:25 am

ARAN NO HAVIA SENTIT QUE FOS NI DE NEN NI DE NENA ESPECIFICAMENT...... EL QUE SI SE ES QUE ARAM ES DE NEN EXCLUSIVAMENT, ES UN NOM BIBLIC............
Imatge
Imatge
SIP
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dv. juny 08, 2007 11:55 am

Doncs jo no l'havia sentit mai fins q van venir uns amics dels meus pares a casa amb la nena i es diu Aran.
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
imma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1493
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:11 pm
Ubicació: Girona! m'enamora

EntradaAutor: imma » dv. juny 08, 2007 1:48 pm

nenes això del nom de gos i nens!! mireu l'altre dia vaig veure un gos que es deia Antoniu!!!!!!!!!!!!!! mira ho escric amb u pq no vull que ningú s'ofengui!!! tela la gent som la repera!!! :-:)

El meu gos es diu Trusqui així que no hi ha problema! no crec que li posem al meu fill!!!! si és que és un nen clar!!! :-D
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dv. juny 08, 2007 2:00 pm

ja,ja, Inma tens tota la raó del mòn. EL meu gos, en pau sigui, es deia YUPI, tampoc crec que mai es prengui com nom de persona, però es que de vegades mai es sap, ho dic per un altre cas que conec, uns cosins van decidir posar-li un nom diferent a la seva filla, i van escogir LLUNA, doncs bé, desprès de batejar-la, vam començar a sentir aquest nom en vaios gossos, però es que personalmetn, trobo el nom molt maco i original i despres de 8 anys que té la nena, crec cap altre nom li haguès quedat tan bé (te la carona rodoneta).
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dv. juny 08, 2007 2:03 pm

noies...ma mare després del que li va pasar ha agafat la costum de no preguntar el nom del gos.... va fer-ho un cop i li van dir.... no es gos, és gossa i és diu Conchita.

....ella també se'n diu!....

jejejeje.... i també tenim un veí que te costum de posar noms com Rogelio, Arturo.... als seus gossos....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dunna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dj. juny 14, 2007 11:17 pm

EntradaAutor: Dunna » ds. juny 16, 2007 10:55 am

Hola!!

Que tal lo llevais?¿

Yo todavía no busco quedarme embarazada :-:) ...si eso...nos pondremos después del verano...me caso en septiembre...pero así voy preparando el terreno...jajajajajjajaja...!!

Espero que todo os vaya genial :ok: <:-< :-)(-:

Nos vamos viendo por aquí... :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. juny 16, 2007 2:17 pm

Hola Dunna!!

Bienvenida, y muchas felicidades por la boda! ;-)
Avatar de l’usuari
Dunna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dj. juny 14, 2007 11:17 pm

EntradaAutor: Dunna » ds. juny 16, 2007 2:29 pm

. ha escrit:Hola Dunna!!

Bienvenida, y muchas felicidades por la boda! ;-)


Muchas gracias .!! :--/)

A ver si pronto me uno a vuestro club!! :ok:

Nos vamos viendo por aquí!! :love:
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dg. juny 17, 2007 1:41 am

:pandi:
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 23, 2008 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Dunna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dj. juny 14, 2007 11:17 pm

EntradaAutor: Dunna » dg. juny 17, 2007 8:55 am

Bon día!!

Perdoneu que em fiqui en el tema... :-:) ...

Jo abans treballaba a una pelu... tenía un "client" molt petitó (dos añets) i es deia Àran, amb accent a la "a" primera, crec que aquesta es la diferencia entre el masculí i femení...em sembla que la vocal forta en femení es la segona "a"...no sé si us he pogut ajudar... ;-)

La meva ex-jefa tenía un dilema amb el nom que li posaría al seu fill, li hagradava Noa...pero es de nena...llavors varem descubrir que Noah amb "h" al final es de noi...es com pronunciar-lo amb accent a la "a"

Bueno, m'en vaig a acabar de repartir las invitacions de la boda...avuí toca a Vic!!

Que passeu un bon día!! :ok:
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dg. juny 17, 2007 9:39 am

doncs jo tinc un gat i es diu obi-wan, o sigui q no crec q tingui problemes amb el nom! jejeje
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Dunna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dj. juny 14, 2007 11:17 pm

EntradaAutor: Dunna » dg. juny 17, 2007 9:47 am

Aneris ha escrit:doncs jo tinc un gat i es diu obi-wan, o sigui q no crec q tingui problemes amb el nom! jejeje



Jajajajajajajajajajajaja...!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dg. juny 17, 2007 2:29 pm

Sempre li pots posar al nen/a kenobi.... :r) :r)
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dg. juny 17, 2007 3:30 pm

potser quan tingui un gos ho faré!!

ara en serio, jo estic entre aquests:

- nen: segurament Joel, tot i q tb m'agrada Arnau

- nena: aquest no el tinc tant clar, m'agraden uns quants com Gina, Aina, Janna, Abril, Sira, Elsa...

no tinc cap preferit! ?-)
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. juny 18, 2007 9:58 am

Joel es preciòs :ok: (el meu fillol es diu així, je,je)
Avatar de l’usuari
Dunna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dj. juny 14, 2007 11:17 pm

EntradaAutor: Dunna » dl. juny 18, 2007 8:01 pm

Hola!!

yo ya estoy pensando en nombres ya...pero no nos ponemos de acuerdo... :-:)

si es niña: Mónica, Ona, Duna o Mar (Mónica por mi hermana que la adoro)
y si es niño...ni idea, la verdad es que me gustan más lo niños, pero lo de los nombres esta complicado...miraré que nombres sugerís aquí...a Toni le gustaría que si es niño se llamara como él...pero a mi no me gusta...y si le pongo "Toni" a secas..no sabrán a quien llamo...si al padre o al hijo...
de todas formas...me tocará niña...ya que mi hermana tiene dos niños y mi hermano también va a tener un niño...pero bueno...todo se andará...

Mis sobrinos tienen dos nombres que me encantan...pero claro...no voy a repetir ninguno...el grande se llama Jan y el peque se llama Nil, me encantan los nombres cortitos!! :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::