✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Merci per la benvinguda guapes!!!
Sobre les pastilles quan les vaig deixar pel meu embaràs va ser al desembre del 2014, portava 6 anys prenent-les i em vaig quedar al 5è cicle, i van ser de 29-35 dies, vaja igual que abans de prendre-les, doloroses i abundants
Ara estem fent servir preservatius, passo d'hormonar-me mes si d'aquí a menys d'un any comencem la cerca del germanet/ta. M'ha tornat a venir per primer cop ara, quan el peque ha fet els 7 mesos, i no m'ha canviat res de res, m'ha durat 7 dies, molt de mal, molta quantitat i una festa d'hormones que no veas!!!
qui diu que després de parir canvia que no s'ho cregui jejeje
Sobre les pastilles quan les vaig deixar pel meu embaràs va ser al desembre del 2014, portava 6 anys prenent-les i em vaig quedar al 5è cicle, i van ser de 29-35 dies, vaja igual que abans de prendre-les, doloroses i abundants
Ara estem fent servir preservatius, passo d'hormonar-me mes si d'aquí a menys d'un any comencem la cerca del germanet/ta. M'ha tornat a venir per primer cop ara, quan el peque ha fet els 7 mesos, i no m'ha canviat res de res, m'ha durat 7 dies, molt de mal, molta quantitat i una festa d'hormones que no veas!!!
qui diu que després de parir canvia que no s'ho cregui jejejeRe: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Holaaa
Jo quan vaig deixar les pastilles portava com 15 anys o més prenent-les i vam trigar 4 cicles a fer diana.
I tens raó, Jo tb crec que és una mentida aixo de que després de parir les regles ja no fan mal
Jo quan vaig deixar les pastilles portava com 15 anys o més prenent-les i vam trigar 4 cicles a fer diana.
I tens raó, Jo tb crec que és una mentida aixo de que després de parir les regles ja no fan mal
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Doncs jo les vaig deixar de prendre un juny després també de 15 anys seguits, aquell juny encara vaig tenir la regla induïda per les pastilles i fins al setembre no vaig tenir la regla natural… i al deixar-les, al contrari del que creia, em vaig engreixar!
Després de parir, em va tornar als 6 mesos, al principi bastant regular de 28-30 dies com abans de prendre les pastilles, però des de principis d'aquest any se m'estant escurçant els cicles, tenint-ne fins i tot de 22-23 dies… tot i que els 3 últims sembla que es tornen a normalitzar. De totes maneres com que la meva FL és molt curteta de només 10 dies tampoc és tan estrany tenir cicles curts… quin descontrol!
Després de parir, em va tornar als 6 mesos, al principi bastant regular de 28-30 dies com abans de prendre les pastilles, però des de principis d'aquest any se m'estant escurçant els cicles, tenint-ne fins i tot de 22-23 dies… tot i que els 3 últims sembla que es tornen a normalitzar. De totes maneres com que la meva FL és molt curteta de només 10 dies tampoc és tan estrany tenir cicles curts… quin descontrol!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona niiiit!!!
Nenes avui per primer cop he anat al cine amb el meu marit i em deixat al peque amb uns amics, m'he sentit rariiiiisima!!! Cal dir que em anat tots a l'splau i només ha sigut l'estona de la peli jejeje. Hem anat a veure secuestro i està bastant bé, jo la recomano!
Juno quina FL mes curteta no? Estàs una mica al límit oi? Jo estic esperant aviam com arriba la següent per anar controlant com van els cicles de cara a la cerca l'any vinent! Que soc súper irregular... Aishhhh
Nenes avui per primer cop he anat al cine amb el meu marit i em deixat al peque amb uns amics, m'he sentit rariiiiisima!!! Cal dir que em anat tots a l'splau i només ha sigut l'estona de la peli jejeje. Hem anat a veure secuestro i està bastant bé, jo la recomano!
Juno quina FL mes curteta no? Estàs una mica al límit oi? Jo estic esperant aviam com arriba la següent per anar controlant com van els cicles de cara a la cerca l'any vinent! Que soc súper irregular... Aishhhh
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola wapes
Que calladetes estem.... Suposo k Ja estem totes treballant després de les vacances.
Com va? Alguna novetat?
Anem parlant!
Que calladetes estem.... Suposo k Ja estem totes treballant després de les vacances.
Com va? Alguna novetat?
Anem parlant!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies!
Que parada tenim la banqueta :P
anims que ja ens queda menys! Jo haig de confesar que ara que s'apropa el moment tinc menys por de la que em pensava inicialment... i es que l'octubre esta a tocar!!
a finals de mes es el cumple del meu marit i he fet reserva en un restaurant japo bonissim, aixi aprofitarem per despedir-nos del sushi jeje
@Juno, doncs jo tambe m'he engreixat al deixar les pastilles, he intentat tancar una mica la boca pero amb exercici nomes 1 cop per setmana em sembla q em sera dificil baixar els quilets que he agafat :(
@Moxaina, deu ser una sensacio rara sortir sense el peque despres de tant temps!
@ airuni aixo de haver d'estar pendent de la feina per concevir es una KK ben gran. quina mala sort aixo de treballar per mantenir-nos i no per amor a l'art!
Crec que no em deixo a ningu, molts petonets a totes en (especial a l'Inda futura companya d'octubre!
)
Que parada tenim la banqueta :P
anims que ja ens queda menys! Jo haig de confesar que ara que s'apropa el moment tinc menys por de la que em pensava inicialment... i es que l'octubre esta a tocar!!
a finals de mes es el cumple del meu marit i he fet reserva en un restaurant japo bonissim, aixi aprofitarem per despedir-nos del sushi jeje
@Juno, doncs jo tambe m'he engreixat al deixar les pastilles, he intentat tancar una mica la boca pero amb exercici nomes 1 cop per setmana em sembla q em sera dificil baixar els quilets que he agafat :(
@Moxaina, deu ser una sensacio rara sortir sense el peque despres de tant temps!
@ airuni aixo de haver d'estar pendent de la feina per concevir es una KK ben gran. quina mala sort aixo de treballar per mantenir-nos i no per amor a l'art!
Crec que no em deixo a ningu, molts petonets a totes en (especial a l'Inda futura companya d'octubre!
)Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia!!
Jo per sort no "treballo", estic a l'atur i al cuidado del peque. Estic preparant-me per fer-me mare de dia, en tinc moltes ganes!!
@dolly que l'octubre ja es aquí!!!! Així m'agrada veure't amb ànims i agafant així de bé la cerca
Avui a dia 26 de cicle, la mala warry ha aparegut
ara tindré cicles curts?? Jajaja el cos que boig... Vinc de regles irregulars de 29-35 dies... Aishhhh
M'he posat la copa per primer cop a vera que tal, ja que tothom em parla meravelles!!
Jo per sort no "treballo", estic a l'atur i al cuidado del peque. Estic preparant-me per fer-me mare de dia, en tinc moltes ganes!!
@dolly que l'octubre ja es aquí!!!! Així m'agrada veure't amb ànims i agafant així de bé la cerca
Avui a dia 26 de cicle, la mala warry ha aparegut
ara tindré cicles curts?? Jajaja el cos que boig... Vinc de regles irregulars de 29-35 dies... Aishhhh M'he posat la copa per primer cop a vera que tal, ja que tothom em parla meravelles!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia
Moxaina Mare de día? I quina preparació fas?
Ja dirás qué tal la Copa. Jo a vegades m'ho he plantejat però no sé si em convenç.
Quines ganes que passi la calor deu meu!
A veuré si arriba l'octubre i la fresca, i les que sortiu de la banqueta teniu una cerca curta!
Tinc tanta son avui, buffffff. No tiro.
Adeu wapes!
Moxaina Mare de día? I quina preparació fas?
Ja dirás qué tal la Copa. Jo a vegades m'ho he plantejat però no sé si em convenç.
Quines ganes que passi la calor deu meu!
A veuré si arriba l'octubre i la fresca, i les que sortiu de la banqueta teniu una cerca curta!
Tinc tanta son avui, buffffff. No tiro.
Adeu wapes!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola!!! Una que ja ha tornat a la feina. I dilluns quan el pk torni a escola ja sí que rutina total...que voleu que us digui...m'agrada la rutina, però trobaré taaaant a faltar al petit de la casa...sort que surt a les 4:30 d'escola i 3 dels 5 dies el puc anar a recollir i el porto cada dia...no em puc queixar...i m'encanta el camí a l'escola amb ell caminant i xerrant. Tot i que algun dia anem tard, corrents i triem fum...jajaja
Moxaina...benvinguda!!! Jo també pprtava uns 12 anys amb les anticonceptives, les vaig deixar uns 6 mesos abans de quedar embarassada i no he tornat. I no torno. No sé, em trobo millor i com en principi les prenie per regles molt fortes i ara les tinc millor. Doncs no cal!!
Dolly!! Aviat iniciem!! O això espero jo també, jejeje...jo encara no m'ho crevc, com no depen de mi si no de que la doctora em doni llum verda, doncs no penso gaire, tot i que quan penso...aixxx...em ve de tot al cap jajaja. Millor no donar gaires voltes i de cap a la piscina!!
Giullieta...a veure com torna aquesta W sense pastis. Espero que no us faci patir. Jo seeeempre he sigut molt regular. Amb pastillas encara ho era més però porto els anys que te el petit sense pendre i ARA comença a fer el tonto. Tinc cicles de 24 fins a 30. En el meucas deu ser l'edat?? A partir dels 35 el cos fa el tonto?
I sé que em deixo banqueteres, però des del movil es fa difícil. Espero estar més activa a partir d'ara.
Jo tinc visita el dia 20 , que demanaré analítica i recepta ja del iodocefol. I espero tenir resultats que donin llurd verda dues setmanes després!! Ains...que creiem que no arribaria i ja ho tenim aquí!!
Moxaina...benvinguda!!! Jo també pprtava uns 12 anys amb les anticonceptives, les vaig deixar uns 6 mesos abans de quedar embarassada i no he tornat. I no torno. No sé, em trobo millor i com en principi les prenie per regles molt fortes i ara les tinc millor. Doncs no cal!!
Dolly!! Aviat iniciem!! O això espero jo també, jejeje...jo encara no m'ho crevc, com no depen de mi si no de que la doctora em doni llum verda, doncs no penso gaire, tot i que quan penso...aixxx...em ve de tot al cap jajaja. Millor no donar gaires voltes i de cap a la piscina!!
Giullieta...a veure com torna aquesta W sense pastis. Espero que no us faci patir. Jo seeeempre he sigut molt regular. Amb pastillas encara ho era més però porto els anys que te el petit sense pendre i ARA comença a fer el tonto. Tinc cicles de 24 fins a 30. En el meucas deu ser l'edat?? A partir dels 35 el cos fa el tonto?
I sé que em deixo banqueteres, però des del movil es fa difícil. Espero estar més activa a partir d'ara.
Jo tinc visita el dia 20 , que demanaré analítica i recepta ja del iodocefol. I espero tenir resultats que donin llurd verda dues setmanes després!! Ains...que creiem que no arribaria i ja ho tenim aquí!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Holaàaa! Sóc la Marta i vaig una mica al revés. ...passo de crcadores a la banqueta.
Fa res vaig patir un segon avortament que em van haver de tractr amb un medicament pel qual he d'esperar uns mesos. Dilluns tinc hora amb la gine i li preguntaré a veuee quan ens hi podem tornar a posar. De moment una gine de les que m'ha estat portant l'avortament em va dir 6 mesos i l'altre 3.... a veure dilluns què em diu una altra hdheh
I res, sóc mare d'un nen que va néixer al Gener del 2014, i ara voliem donar-li un germanet/a però he tingut dos avortaments en menys d'un any
a la trcera serà la bona heheehehe 
Fa res vaig patir un segon avortament que em van haver de tractr amb un medicament pel qual he d'esperar uns mesos. Dilluns tinc hora amb la gine i li preguntaré a veuee quan ens hi podem tornar a posar. De moment una gine de les que m'ha estat portant l'avortament em va dir 6 mesos i l'altre 3.... a veure dilluns què em diu una altra hdheh
I res, sóc mare d'un nen que va néixer al Gener del 2014, i ara voliem donar-li un germanet/a però he tingut dos avortaments en menys d'un any
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola a totes!!!
Us vull desitjar una banqueta curta i una cerca encara més curta!!!
Fa uns dies hem sabut que esperem una nena, que es dirà Emma. Aquests moments no estàn pagats amb res, i estem enamorats de la nostra baldufa a més no poder
Us animo a totes les que teniu dubtes... això és preciós!! I em sembla que ho serà més quan arribi la nostra princesa.
Un petonàs gegant i una abraçada a totes
Us vull desitjar una banqueta curta i una cerca encara més curta!!!
Fa uns dies hem sabut que esperem una nena, que es dirà Emma. Aquests moments no estàn pagats amb res, i estem enamorats de la nostra baldufa a més no poder
Us animo a totes les que teniu dubtes... això és preciós!! I em sembla que ho serà més quan arribi la nostra princesa.
Un petonàs gegant i una abraçada a totes


Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia noies! Com anem?
Primer de tot, Marta_1986 quin greu el que t'ha passat, però ja veuràs que l'espera passarà ràpida i aquí encara més! T'afegeixo a la llista de banqueteres ok? Vinga, ànims amunt!
Nayade, m'encanta Emma!
De fet és un dels noms que tinc en ment si algun dia tinc una nena, què t'he de dir! M'alegro que finalment estiguis gaudint de l'embaràs, sàpigues que per mi ets tota una referent i et segueixo atentament!
Inda, quina sort poder gaudir del teu nen, espero també poder-ho fer el dia que sigui mare! Tema cicles irregulars, penso que el cap ens juga males passades, així que ja saps:
Espero que estigui tot bé i puguis començar ja!!!
dolly, justament ahir vaig anar a menjar sushi també! I vaig pensant: aprofita que d'aquí uns mesos potser no podràs! Hehehe molta sort en la cerca i espero que sigui ben curta!!
I la resta, com aneu? Actualitzo la llista:
Octubre:
- dolly
-Inda
Desembre:
-giulietta
Abril 2017:
-airuni
-Moxaina
Maig 2017:
-arigalma
Properament
-Juno
-Ennara
-Marta_1986
MODE EGO
Ahir vaig començar a prendre àcid fòlic, per mi això ja és un indicador que s'acosta el moment i m'ha animat fer aquest pas! De moment prenc unes mostres de Natalben que em va donar la gine, però tinc hora al CAP perquè em faci recepta d'algun altre. També crec que em receptarà Eutirox per prevenir tema tiroides, ja que tinc la TSH per sobre de 3 i no és recomanable, ja m'ho va dir quan hi vaig anar l'últim cop. He pres la decisio de deixar ja les pastilles, avui acabo l'última capsa i ja me les deixo, vull veure com van aquests cicles previs. He comprat TO per Amazon i així aniré veient quan ovulo. Així que ja veieu, escalfant motors!
Primer de tot, Marta_1986 quin greu el que t'ha passat, però ja veuràs que l'espera passarà ràpida i aquí encara més! T'afegeixo a la llista de banqueteres ok? Vinga, ànims amunt!
Nayade, m'encanta Emma!
De fet és un dels noms que tinc en ment si algun dia tinc una nena, què t'he de dir! M'alegro que finalment estiguis gaudint de l'embaràs, sàpigues que per mi ets tota una referent i et segueixo atentament!
Inda, quina sort poder gaudir del teu nen, espero també poder-ho fer el dia que sigui mare! Tema cicles irregulars, penso que el cap ens juga males passades, així que ja saps:
Espero que estigui tot bé i puguis començar ja!!!dolly, justament ahir vaig anar a menjar sushi també! I vaig pensant: aprofita que d'aquí uns mesos potser no podràs! Hehehe molta sort en la cerca i espero que sigui ben curta!!
I la resta, com aneu? Actualitzo la llista:
Octubre:
- dolly
-Inda
Desembre:
-giulietta
Abril 2017:
-airuni
-Moxaina
Maig 2017:
-arigalma
Properament
-Juno
-Ennara
-Marta_1986
MODE EGO
Ahir vaig començar a prendre àcid fòlic, per mi això ja és un indicador que s'acosta el moment i m'ha animat fer aquest pas! De moment prenc unes mostres de Natalben que em va donar la gine, però tinc hora al CAP perquè em faci recepta d'algun altre. També crec que em receptarà Eutirox per prevenir tema tiroides, ja que tinc la TSH per sobre de 3 i no és recomanable, ja m'ho va dir quan hi vaig anar l'últim cop. He pres la decisio de deixar ja les pastilles, avui acabo l'última capsa i ja me les deixo, vull veure com van aquests cicles previs. He comprat TO per Amazon i així aniré veient quan ovulo. Així que ja veieu, escalfant motors!

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia
Marta_1986 benvinguda. Em sap greu el que t'ha passat, Segur que a la 3 va la vençuda!
A veure k et la gine. Aquí estaras acompanyada.
Jo tb tinc un petit de gener 2014, tot i k vaig estar a mares de febrer pk tenia dpp 5/2.
Jo per motius mèdics he d'esperar 1 any...
Giulietta aixo Ja s'acosta! Quina emoció. A veure si comences el 2017 amb
Anem parlant!
Marta_1986 benvinguda. Em sap greu el que t'ha passat, Segur que a la 3 va la vençuda!
Jo tb tinc un petit de gener 2014, tot i k vaig estar a mares de febrer pk tenia dpp 5/2.
Jo per motius mèdics he d'esperar 1 any...
Giulietta aixo Ja s'acosta! Quina emoció. A veure si comences el 2017 amb
Anem parlant!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola!!!! Que parat esta això, no???? Com aneu noies?
A i avui m'ha baixat la regla!
el meu cos deu estar a tope ja!!!!
Al Gener ens hi posem de nou doncs
i estic convençuda que a la tercera anirà bé
Demà tinc control dd beta i preguntaré si ja puc tornar aprendre àcid fòlic .
Vinga molts petons i aviat arribarà el nostre moment

A i avui m'ha baixat la regla!
el meu cos deu estar a tope ja!!!!
Al Gener ens hi posem de nou doncs
i estic convençuda que a la tercera anirà bé
Demà tinc control dd beta i preguntaré si ja puc tornar aprendre àcid fòlic .
Vinga molts petons i aviat arribarà el nostre moment

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola wapes
Marta aixi m'agrada, ànims amunt!
Jo dimecres vaig tenir visita al gine i em va dir k ti la cicatriu perfecte, aixi k la operació va anar molt bé. Ara toca esperar a maig per poder buscar.
Que passeu bon cap setmana!
Marta aixi m'agrada, ànims amunt!
Jo dimecres vaig tenir visita al gine i em va dir k ti la cicatriu perfecte, aixi k la operació va anar molt bé. Ara toca esperar a maig per poder buscar.
Que passeu bon cap setmana!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon Diumenge!!
Que bé, quantes bones notícies!! Marta_1986 i Arigalma, ja heu fet un passet més!!
Per part meva, ara que he deixat les pastilles no se si aguantarem fins el Desembre que era la idea que portàvem. A veure com es regulen aquests cicles, ja m'han arribat un pack de TO i TE que vaig comprar per Amazon
la setmana vinent començaré a fer algun TO a veure què!!
Actualitzo la llista:
Octubre:
- dolly
-Inda
Desembre:
-giulietta
Gener:
-Marta_1986
Abril 2017:
-airuni
-Moxaina
Maig 2017:
-arigalma
Properament
-Juno
-Ennara
Fins aviat!!!
Que bé, quantes bones notícies!! Marta_1986 i Arigalma, ja heu fet un passet més!!
Per part meva, ara que he deixat les pastilles no se si aguantarem fins el Desembre que era la idea que portàvem. A veure com es regulen aquests cicles, ja m'han arribat un pack de TO i TE que vaig comprar per Amazon
la setmana vinent començaré a fer algun TO a veure què!!Actualitzo la llista:
Octubre:
- dolly
-Inda
Desembre:
-giulietta
Gener:
-Marta_1986
Abril 2017:
-airuni
-Moxaina
Maig 2017:
-arigalma
Properament
-Juno
-Ennara
Fins aviat!!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Arilgama que bé doncs
Giuletta desembre està a tocar
ves fent To per conèixer bé els teus cicles. A mi prendre'm la tempe em va ajudar molt també
Giuletta desembre està a tocar
ves fent To per conèixer bé els teus cicles. A mi prendre'm la tempe em va ajudar molt també8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola boniques! Primer de tot disculpeu la desconnexió, us vaig llegint desde el mòvil però no m'aclaro per respondre i fins que trobo el moment d'encendre l'ordinar, van passant els dies...
Benvingunda Moxaina!
Dolly l'octubre ja està aqui!! no queda res!
Inda sort amb els resultats a veure si podeu començar ja la cerca.
Marta t'he anat llegint, vaig seguint altres fils, em sap greu el que t'ha passat, espero que passin aviat aquests mesos fins la gener i al gener a tope a veure si no tarda gaire i aquesta és la bona. Molta sort!!
Náyade Enhorabona per la Emma!!! A gaudir de l'embaràs que ara arriba la part més bonica.
Giulietta que bé! sembla que deixant les anticonceptives i prenent l'àcid fòlic ja s'apropa més el moment.
Quan parleu de deixar les anticonceptives, entenc que utilitzareu preservatiu mentrestant, jo no se que fer, abans era bastant regular, però després de gairebé 10 anys no se com serà, també m'agradaria deixar-les un parell de mesos abans i així anar coneixent el meu cicle, però el tema preservatiu em fa molta mandra i anar fent a l'aventura, jo soc molt organitzada i controladora, no es viable.
Modo ego: Doncs finalment sembla que tot es va arreglant i començo a veure-ho tot més positivament, al meu home ha pogut canviar els horaris i fer el torn de matí i tenir les tardes lliures
era una condició per començar la cerca ja que jo no em veia amb dos nens sola tota la tarda i al canviar jo de feina i treballar també per les tardes encara pitjor. Ara a esperar a veure que passa quans s'acabin els contractes, el meu al desembre i el seu al febrer i si ens renoven calcularem per començar la cerca i que neixi a partir del gener, no ens agradaria que fos de finals d'any ni de l'estiu, ho intentarem si s'allarga la cerca doncs que hi farem però com que no ve de començar un mes abans o un més tard.
Si tot va bé, suposant que comencem a l'abril, al gener potser hauria d'anar a la llevadora i comentar-li per si he de fer una revisió i que em recepti l'àcid fòlic no? no tinc clar si portaré l'embaràs per privat, en el cas que decideixi portar-lo per privat, les que teniu mutua vau fer una revisió també?
Que acabi d'anar bé el que ens queda de cap de setmana!!!
Benvingunda Moxaina!
Dolly l'octubre ja està aqui!! no queda res!
Inda sort amb els resultats a veure si podeu començar ja la cerca.
Marta t'he anat llegint, vaig seguint altres fils, em sap greu el que t'ha passat, espero que passin aviat aquests mesos fins la gener i al gener a tope a veure si no tarda gaire i aquesta és la bona. Molta sort!!
Náyade Enhorabona per la Emma!!! A gaudir de l'embaràs que ara arriba la part més bonica.
Giulietta que bé! sembla que deixant les anticonceptives i prenent l'àcid fòlic ja s'apropa més el moment.
Quan parleu de deixar les anticonceptives, entenc que utilitzareu preservatiu mentrestant, jo no se que fer, abans era bastant regular, però després de gairebé 10 anys no se com serà, també m'agradaria deixar-les un parell de mesos abans i així anar coneixent el meu cicle, però el tema preservatiu em fa molta mandra i anar fent a l'aventura, jo soc molt organitzada i controladora, no es viable.
Modo ego: Doncs finalment sembla que tot es va arreglant i començo a veure-ho tot més positivament, al meu home ha pogut canviar els horaris i fer el torn de matí i tenir les tardes lliures
era una condició per començar la cerca ja que jo no em veia amb dos nens sola tota la tarda i al canviar jo de feina i treballar també per les tardes encara pitjor. Ara a esperar a veure que passa quans s'acabin els contractes, el meu al desembre i el seu al febrer i si ens renoven calcularem per començar la cerca i que neixi a partir del gener, no ens agradaria que fos de finals d'any ni de l'estiu, ho intentarem si s'allarga la cerca doncs que hi farem però com que no ve de començar un mes abans o un més tard.Si tot va bé, suposant que comencem a l'abril, al gener potser hauria d'anar a la llevadora i comentar-li per si he de fer una revisió i que em recepti l'àcid fòlic no? no tinc clar si portaré l'embaràs per privat, en el cas que decideixi portar-lo per privat, les que teniu mutua vau fer una revisió també?
Que acabi d'anar bé el que ens queda de cap de setmana!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona tarda boniques!!!
Arigalma: Per a ser mare de dia has de tenir formació d'educació (en el meu cas TEI) i l'associació de mares de día (Llars de criança) fa una formació anual que es la que començo al desembre
Tema copa menstrual, la veritat que n'he sortit encantada! Em va costar una mica posarmela al principi però cuán li pilles el truco es un moment, i mel cambiava al mati i abans de dormir
Marta_1986: bonica! he seguit el teu cas a l'ombra... esperem que aquesta estada a la banqueta sigui curta i aviat puguin mirar que et passa...
Náyade: preciosa! felicitats per aquesta Emma!!!
giulietta: aiiii que no podeu esperar!!!! jejeje doncs dona! comenceu ja! que no sigui "oficial" i si cau cau
airuni: si si, jo faig servir preservatiu, es com tornar a ser adolescents... jajaja el primer dia va ser un desastre, acostumats a no preocuparnos de res jajaja en fi! ens em d'adaptar! tu com nosaltres, a partir de l'abril-maig per a que sigui de principis d'any (o aixo s'intenta). El meu petit és del 3 de gener, aixi que justet justet ho vem fer jajaja
Modo ego: doncs divendres vaig sortit per primer cop amb un grup de mamis del poble a sopar (era el primer cop totes sense bebes), m'ho vaig passar teta però al arribar a casa pobret el meu nen plorant desesperat i el meu home ja no sabia que fer, em vaig sentir fatal!!! pero suposo que aixo es normal, mica en mica aviam...
Arigalma: Per a ser mare de dia has de tenir formació d'educació (en el meu cas TEI) i l'associació de mares de día (Llars de criança) fa una formació anual que es la que començo al desembre
Tema copa menstrual, la veritat que n'he sortit encantada! Em va costar una mica posarmela al principi però cuán li pilles el truco es un moment, i mel cambiava al mati i abans de dormir Marta_1986: bonica! he seguit el teu cas a l'ombra... esperem que aquesta estada a la banqueta sigui curta i aviat puguin mirar que et passa...
Náyade: preciosa! felicitats per aquesta Emma!!!
giulietta: aiiii que no podeu esperar!!!! jejeje doncs dona! comenceu ja! que no sigui "oficial" i si cau cau
airuni: si si, jo faig servir preservatiu, es com tornar a ser adolescents... jajaja el primer dia va ser un desastre, acostumats a no preocuparnos de res jajaja en fi! ens em d'adaptar! tu com nosaltres, a partir de l'abril-maig per a que sigui de principis d'any (o aixo s'intenta). El meu petit és del 3 de gener, aixi que justet justet ho vem fer jajaja
Modo ego: doncs divendres vaig sortit per primer cop amb un grup de mamis del poble a sopar (era el primer cop totes sense bebes), m'ho vaig passar teta però al arribar a casa pobret el meu nen plorant desesperat i el meu home ja no sabia que fer, em vaig sentir fatal!!! pero suposo que aixo es normal, mica en mica aviam...
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia banqueteres
Moxaina si que senta bé lo de sortir i desconnectar una estona.
Estic fatal, no recordo que més volia comentar
memoria nefasta la meva... Tinc massa son....
Anem parlant wapes, que tenim el foro tranquilet.
Moxaina si que senta bé lo de sortir i desconnectar una estona.
Estic fatal, no recordo que més volia comentar
memoria nefasta la meva... Tinc massa son.... Anem parlant wapes, que tenim el foro tranquilet.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
























