quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
Mira...aixó ultim m´ha fet pensar en una anecdota de fa uns anys....
Vem quedar per les festes de la Merce uns amics i vem anar a fer un café abans d´anar a concert...un noi del grup vivia a Andorra i per les festes va venir...Weno doncs ens estava explican anecdotes i cosetes d´allà...
Ens estava explican alló de q a Andorra està tots els dies tot obert menys un dia, el dia de Santa Meritxell, que es la patrona.
I que a més sol coincidir amb un pont d´aquí , total que molta gent d´Andorra s´en reia pq la gent de Catalunya hi anaven pensant trovar tot obert i passar el pont...i just aquell día ta tot tancat...
En aquestes que una amiga meva (pobre es molt despistada) diu:
" Santa Meritxell! Es que quin nom es aquest es molt cursi! Apa quina patrona que tenen, Santa Meritxell, Santa Meritxell, es que es cursi i llegig...Sona com... Com Laia! Perque Laia tb es ven de figa-Flor...Blablabla...."
Tots ens la vem quedar miran....Jo seia al seu costat!! i vem començar a riure...
Ella pobre que em mira, i amb tota la tranquilitta del mon em diu " Pq rieu tan???"
Clar encara vem riure més!!
inmediatament va caure de que reiem i la pobre es va possar vermella i va començar a demanar-me disculpes..
La gracia del tema es que erem amigues desd feia 3 anys! Jajajajjajaja!!!! O sigui que el meu nom el tenia ven aprés...pero la pobra es vem despistada!
Vem quedar per les festes de la Merce uns amics i vem anar a fer un café abans d´anar a concert...un noi del grup vivia a Andorra i per les festes va venir...Weno doncs ens estava explican anecdotes i cosetes d´allà...
Ens estava explican alló de q a Andorra està tots els dies tot obert menys un dia, el dia de Santa Meritxell, que es la patrona.
I que a més sol coincidir amb un pont d´aquí , total que molta gent d´Andorra s´en reia pq la gent de Catalunya hi anaven pensant trovar tot obert i passar el pont...i just aquell día ta tot tancat...
En aquestes que una amiga meva (pobre es molt despistada) diu:
" Santa Meritxell! Es que quin nom es aquest es molt cursi! Apa quina patrona que tenen, Santa Meritxell, Santa Meritxell, es que es cursi i llegig...Sona com... Com Laia! Perque Laia tb es ven de figa-Flor...Blablabla...."
Tots ens la vem quedar miran....Jo seia al seu costat!! i vem començar a riure...
Ella pobre que em mira, i amb tota la tranquilitta del mon em diu " Pq rieu tan???"
Clar encara vem riure més!!
inmediatament va caure de que reiem i la pobre es va possar vermella i va començar a demanar-me disculpes..
La gracia del tema es que erem amigues desd feia 3 anys! Jajajajjajaja!!!! O sigui que el meu nom el tenia ven aprés...pero la pobra es vem despistada!
Això mateix li va passar al meu home.
Aquest hivern vam anar a esquiar a la Vall d'Aran, amb uns cosins meus.
Ells fa 21 anys, van tenir un fill i li van posar Jonatan, pq li agradava molt la sonoritat de la J, i pel significat que tenia el nom "Do i Gràcia de Déu". Llavors no s'havia estès gaire el nom, i molt menys era un nom tan "choni". Yonatànnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bé, doncs pujàvem junts el cotxe, i a la ràdio i sortia una tal Yessi. I salta el meu home i diu... es que la gent té uns nassos! Entre Yessis, Jonatans i Kevins.
JO li vaig apretar molt fort la mà, pq fotès el favor de callar, i ell no s'en va adonar i va seguir.... Al cap d'una estona, em va mirar amb una cara, pobret! Jajajajajajajajjajajajajajajaja
Aquest hivern vam anar a esquiar a la Vall d'Aran, amb uns cosins meus.
Ells fa 21 anys, van tenir un fill i li van posar Jonatan, pq li agradava molt la sonoritat de la J, i pel significat que tenia el nom "Do i Gràcia de Déu". Llavors no s'havia estès gaire el nom, i molt menys era un nom tan "choni". Yonatànnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bé, doncs pujàvem junts el cotxe, i a la ràdio i sortia una tal Yessi. I salta el meu home i diu... es que la gent té uns nassos! Entre Yessis, Jonatans i Kevins.
JO li vaig apretar molt fort la mà, pq fotès el favor de callar, i ell no s'en va adonar i va seguir.... Al cap d'una estona, em va mirar amb una cara, pobret! Jajajajajajajajjajajajajajajaja- Nneta
- :: zebra

- Entrades: 1244
- Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
- Ubicació: Monistrol de Montserrat
Jo em sembla q ja ho he dit alguna vegada els noms q ens agraden:
si fos nen: Arnau (aquest està súper clar per part dels dos) a mi tbé m'agrada Bernat xo el Nneto diu q no
I de nena tenim més dilema pq al Nneto sempre li ha agrdat Nila (el femení de Nil) no sé ni si s'escriu amb l.l o q.... xo a mi mira q no sé.... el trobo massa raro xo bueno tbé m'agrada
i per això l'opció Berta va guanyant cada cop més terreny!
Clar q coneixent al Nneto i a la Nneta alomillor a l'últim moment patapam canvi de plans... ja veurem quan la cosi passi
si fos nen: Arnau (aquest està súper clar per part dels dos) a mi tbé m'agrada Bernat xo el Nneto diu q no
I de nena tenim més dilema pq al Nneto sempre li ha agrdat Nila (el femení de Nil) no sé ni si s'escriu amb l.l o q.... xo a mi mira q no sé.... el trobo massa raro xo bueno tbé m'agrada
i per això l'opció Berta va guanyant cada cop més terreny!
Clar q coneixent al Nneto i a la Nneta alomillor a l'últim moment patapam canvi de plans... ja veurem quan la cosi passi

coral ha escrit:Layona, Txellins...
I jo també associo els noms a les persones i, tot i que trobo el teu nom preciós, Laia.... no el puc sofrir... però és que una ex del coralu se'n diu i... encara el persegueix!!!!!!!!!!!!
Jajajajjajjajaaj!!! tranquila que no m´ho pendre com a res personal...
es totalment comprensible 
Nneta ha escrit:Jo em sembla q ja ho he dit alguna vegada els noms q ens agraden:
si fos nen: Arnau (aquest està súper clar per part dels dos) a mi tbé m'agrada Bernat xo el Nneto diu q no![]()
I de nena tenim més dilema pq al Nneto sempre li ha agrdat Nila (el femení de Nil) no sé ni si s'escriu amb l.l o q.... xo a mi mira q no sé.... el trobo massa raro xo bueno tbé m'agradai per això l'opció Berta va guanyant cada cop més terreny!
Clar q coneixent al Nneto i a la Nneta alomillor a l'últim moment patapam canvi de plans... ja veurem quan la cosi passi
A mi tb m´agrada molt Arnau i Bernat...pero en layonu no ho te clar....
Nila o Nil.la no l´he sentit mai...pero mira a mi no em desagrada gens...
Jo tb ho he dit fa un temps..
Nosaltres si es nena es dirà Asta, es un nom danés, l´avia d´en Layonu se´n deia...i weno, encara que no es dels que mes m´agraden no em desagrada, (suposo que ja estic acostumada) i aquella donna es va porta genial amb mi.
Coral, ja tens raó ja. A vegades estariem més guapus amb la boqueta tancada jajajajajajajjajajajajaja quins xascus!!!!
Layona, reina, a mi si que m'agrada el teu nom,
, però una de les nebodes d'en Txelluns s'en diu i vam dir que no repetiem. I ja és difícil ja... amb 13 nebots!!!!
Arnau és maco, eh? Contudent i amb molta força. I que bò que estava en Pere Arquillué, a la sèrie.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!! Clar que ja fa uns quants anyets....
Layona, reina, a mi si que m'agrada el teu nom,
, però una de les nebodes d'en Txelluns s'en diu i vam dir que no repetiem. I ja és difícil ja... amb 13 nebots!!!!
Arnau és maco, eh? Contudent i amb molta força. I que bò que estava en Pere Arquillué, a la sèrie.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!! Clar que ja fa uns quants anyets....
coral ha escrit:Layona a mi Laia m'encanta (però no ho puc dir gaire fort perquè representa que li he de tenir tírria a aquesta tia...![]()
![]()
![]()
)
em passa amb el mateix amb emma... lo mismo de lo mismo coral! que asco de tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
fa cosa d'1 mes ens vam trobar que el ninnu i jo anavem a sopar romànticament i pam! la so guarra. i va i em fa dos petons. però jo ni caso..... que ascoooooooooooooooooooooo
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ja sé q no té res a veure amb el q esteu comentant, però les més iaietes, us recordeu de la sèrie Sensación de Vivir????
Doncs al meu poble (bé, abans era un poble....), una q va tenir bessons els hi va fotre BRANDON I BRENDA! Jajajaja, ho sento, però cada cop te la trobaves en alguna plaça i la senties cridar al nanos, jajajaja!!
Crec q és inevitable agafar-li mania a certs noms, pq els relaciones amb les persones q et fan yuyu!
Sort, q cap d'aquestes persones, porten noms q m'agradin, sino tindria problemes!
per cert, q ja ho vaig dir, però si tinguéssim una nena es diria Meritxell, o sigui q segons la teva amiga, un nom ben cursi! jajaja, però a mi txell m'encanta!

Doncs al meu poble (bé, abans era un poble....), una q va tenir bessons els hi va fotre BRANDON I BRENDA! Jajajaja, ho sento, però cada cop te la trobaves en alguna plaça i la senties cridar al nanos, jajajaja!!
Crec q és inevitable agafar-li mania a certs noms, pq els relaciones amb les persones q et fan yuyu!
Sort, q cap d'aquestes persones, porten noms q m'agradin, sino tindria problemes!
per cert, q ja ho vaig dir, però si tinguéssim una nena es diria Meritxell, o sigui q segons la teva amiga, un nom ben cursi! jajaja, però a mi txell m'encanta!

- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Doncs sí noies sí, jo vaig treballar amb nens fa temps, i n'hi havia un que es deia Dylan!!!!!!!
Al diari El Punt sempre surten els naixements, amb la foto i el nom del nen, dels pares....Doncs agafeu-vos fort......un nen que li van posar PINOCHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!I no és broma!!!!Lo més fort és que el pare també s'ho deia1!!!!!Per favor, qui li vol tant de mal a un fill!!!!!
Ah! I també vaig veure una Chenoa!!!!Toma ya!
Al diari El Punt sempre surten els naixements, amb la foto i el nom del nen, dels pares....Doncs agafeu-vos fort......un nen que li van posar PINOCHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!I no és broma!!!!Lo més fort és que el pare també s'ho deia1!!!!!Per favor, qui li vol tant de mal a un fill!!!!!
Ah! I també vaig veure una Chenoa!!!!Toma ya!

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 11:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















