Frases que fan rabia!
Re: Frases que fan rabia!
katt ha escrit:Va, una d´aquest mateix mati a dos quarts de vuit ... una companya de feina parlant del tema i dient : LA TEVA GERMANA ÉS MÉS GRAN O MÉS PETITA ( jo : tres anys menys que jo .. ) I ELLA :
"UI DONCS T´HA BEN BÉ PASSAT DAVANT EHHHHHHHHHHHHHHH ???" ( té dos fills ja )
I a mi quèeeeeeeeeeeeeeee com si la meva estimada germana ho hagués fer per putejar-meeeeeeeee !!!!!!! Oi que no ? Donc calla, coi !!!
jajajajaj! això em recorda aquesy any passat, quan vaig fer els 29, i em truca mon cunyat, (el germà del meu home) per dir-me... ostres, la meva dona a la teva edat ja havia tingut els dos nens...!!! aaaarg!!! és el que té no haver tingut que estudiar una carrera, buscar una feina qualificada...
Oooooooohhhhh! Merci, Hèlia, per pujar aquest post d´escupir verí.
Primer us he de donar dues informacions rellevants: que vaig començar a buscar al juliol de 2008, però que vaig haver de deixar-ho estar per recomanació del gine, perquè em va trobar una infecció que m´ha costat molts mesos de curar. També que em vaig casar la passada primavera, coincidint amb que el gine ens va obrir la veda. I allà van les meves flemes:
-Aquesta la tinc molt recent: fa una setmana, durant un dinar amb amics i amics d´amics on hi havia dues embarassades i una mare amb el seu bebé de meset i mig, ens van fer la pregunta de torn I vosaltres què, no en teniu ganes? I nosaltres que responem que sí (impossible dir mentides amb tant estímul sueltu) i una de les embarassades va i ens diu Què passa, que havíeu d´estar casats per començar a buscar? Que sou dels que ho heu de fer tot per ordre? I com que no em va agradar el to, li vaig respondre No, de fet, vam començar molt abans, però no va poder ser. I encara trobo que vaig estar fina de no parlar-li d´infeccions a mig dinar.
-Tinc un amic que està més obsessionat que jo amb el meu embaraç i, a l´enèssima vegada que va i em pregunta Què, ja estàs embarassada? li responc una mica airada Tranquil que, quan ho estigui, no me n´amagaré durant 9 mesos i ell que em respòn ofès Què passa, que no es pot preguntar? i jo que li dic Si a tu no t´incomoda preguntar insistentment a la gent sobre la seva planificació familiar... No crec que insisteixi.
-I aquesta és la més original: va ser una setmana abans que em casés en un concert (jo toco la bateria), i un noi una mica cafre d´un altre grup que tocava amb nosaltres aquell dia, em felicita pel meu inminent enllaç matrimonial i em diu (tot orgullós del seu enginy) ¿Qué, dentro de nada vas a tocar el doble bombo, no? Santa paciència!
Oooooohhh! M´he tret uns kilos de sobre! Ho recomano a tothom! Després d´aquesta descarregada de ràbia, la pròxima vegada respondré amb menys mala llet.
Primer us he de donar dues informacions rellevants: que vaig començar a buscar al juliol de 2008, però que vaig haver de deixar-ho estar per recomanació del gine, perquè em va trobar una infecció que m´ha costat molts mesos de curar. També que em vaig casar la passada primavera, coincidint amb que el gine ens va obrir la veda. I allà van les meves flemes:
-Aquesta la tinc molt recent: fa una setmana, durant un dinar amb amics i amics d´amics on hi havia dues embarassades i una mare amb el seu bebé de meset i mig, ens van fer la pregunta de torn I vosaltres què, no en teniu ganes? I nosaltres que responem que sí (impossible dir mentides amb tant estímul sueltu) i una de les embarassades va i ens diu Què passa, que havíeu d´estar casats per començar a buscar? Que sou dels que ho heu de fer tot per ordre? I com que no em va agradar el to, li vaig respondre No, de fet, vam començar molt abans, però no va poder ser. I encara trobo que vaig estar fina de no parlar-li d´infeccions a mig dinar.
-Tinc un amic que està més obsessionat que jo amb el meu embaraç i, a l´enèssima vegada que va i em pregunta Què, ja estàs embarassada? li responc una mica airada Tranquil que, quan ho estigui, no me n´amagaré durant 9 mesos i ell que em respòn ofès Què passa, que no es pot preguntar? i jo que li dic Si a tu no t´incomoda preguntar insistentment a la gent sobre la seva planificació familiar... No crec que insisteixi.
-I aquesta és la més original: va ser una setmana abans que em casés en un concert (jo toco la bateria), i un noi una mica cafre d´un altre grup que tocava amb nosaltres aquell dia, em felicita pel meu inminent enllaç matrimonial i em diu (tot orgullós del seu enginy) ¿Qué, dentro de nada vas a tocar el doble bombo, no? Santa paciència!
Oooooohhh! M´he tret uns kilos de sobre! Ho recomano a tothom! Després d´aquesta descarregada de ràbia, la pròxima vegada respondré amb menys mala llet.
ila, és per flipar la mala educació, poc tacte i poca vista que pot arribar a tenir la gent...
el que més fot és que quan respons amb mala llet, a més s'ofenen!!! flipa!
el que més fot és que quan respons amb mala llet, a més s'ofenen!!! flipa!

Les meves:
Quan et quedis embarassada nosé on tel posaras!! doncs a la butxaca...
Amb lo prima que estas no et podras quedar embarassada!!li restregare pels morros la panxa!!
Com estas farta de cuidar nens dels altres no et quedaran agnes de cuidar de teus! si son com tu segur que no...
Quan et quedis embarassada nosé on tel posaras!! doncs a la butxaca...
Amb lo prima que estas no et podras quedar embarassada!!li restregare pels morros la panxa!!
Com estas farta de cuidar nens dels altres no et quedaran agnes de cuidar de teus! si son com tu segur que no...
zakira ha escrit:Una al poble del zakiro que es d'alla el cura que ens va casar i es amic de la familia!! i ens veu per la plaça i com que jo tinc una mica de panxulina de serie, em mira sonriu i em diu..."que per quant l'espereu??"![]()
![]()
OJALA!!!! jejejejeje.
L'home no sabia on ficar-se... però va fotre la pata fins al fons de tot!!!
Uooo!! Que et confonguin amb una embarassada és lo peor de lo peor!!!!!

A mi em va passar una cosa semblant...
La meva cunyada estava d'uns 5 o 6 mesos, i una vieja xafardera (ho sento, li vaig perdre el respecte), amiga de la meva sogra, es devia confondre de "jove", i em mira i em diu... enhorabona!!! ets tu la que estàs embarassada, no?? Joer senyora, informi's primer, nooooo?????

Jo anava amb un amic, i va i al tio li agafa un atac de riure... dioooooos!!!
Resultat: samarretes de licra erradicades del meu armari!!!

- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
noies!! deu ni do!! hahahahahahahah jo flipo amb la gent lo impertinent que arriba a ser...
venga més més!!!!! això m'encanta em ric molt!!!
venga més més!!!!! això m'encanta em ric molt!!!
El problema es que la gent fica la pota, però es que a més els coneguts et volen planificar la vida perquè nosaltres vivim en un pis petitet i clar no deixen de dir-nos que "on ficarem un nen???", "que així no podem estar..." és que no et deixen ni tan sols intentar les coses... tot s'ha de fer com els altres creuen convenient!!!
Doncs a mi el pis em sembla perfecte per estar els 3... després ja veurem com van les coses!!!!
Doncs a mi el pis em sembla perfecte per estar els 3... després ja veurem com van les coses!!!!
Hi ha un altre tipus de frases que fan molta ràbia: Són les que jo he dit alguna vegada quan algú em pregunta quan tindrem fill s (a gent amb la qui no tens molta confiança): no, encara sóc jove!! ja tindrem temps! i a sobre provocant una mitja rialleta com si el tema no anés amb tu... i per dins se't regira tot pensant en els mesos, en les regles, en els plors i la inseguretat que provoca el fet de no saber si mai podràs ser mare. en fi...quan ets sents dient això et sents fatal. Això m'ha ensenyat a tenir tacte amb les parelles que ja passen dels 35 i que no tenen fills. Potser en altres circumstàncies (fent diana a la primera) l'embaràs et sembla una cosa fàcil i per tant, pots acabar dient frases tòpiques com les que hem anat comentant.
Després també et sents malament quan parles amb la teva família sobre si tal persona està embarassada: Ostres que bé, no? quina gràcia! felicitala de part meva! li comentes a la teva mare. En el fons saps que la teva mare està pensant que li faria més il.lusió que fossis tu... i et fa posar trista.
Després també et sents malament quan parles amb la teva família sobre si tal persona està embarassada: Ostres que bé, no? quina gràcia! felicitala de part meva! li comentes a la teva mare. En el fons saps que la teva mare està pensant que li faria més il.lusió que fossis tu... i et fa posar trista.
nuri79 ha escrit:Hi ha un altre tipus de frases que fan molta ràbia: Són les que jo he dit alguna vegada quan algú em pregunta quan tindrem fill s (a gent amb la qui no tens molta confiança): no, encara sóc jove!! ja tindrem temps! i a sobre provocant una mitja rialleta com si el tema no anés amb tu... i per dins se't regira tot pensant en els mesos, en les regles, en els plors i la inseguretat que provoca el fet de no saber si mai podràs ser mare. en fi...quan ets sents dient això et sents fatal. Això m'ha ensenyat a tenir tacte amb les parelles que ja passen dels 35 i que no tenen fills. Potser en altres circumstàncies (fent diana a la primera) l'embaràs et sembla una cosa fàcil i per tant, pots acabar dient frases tòpiques com les que hem anat comentant.
L'has clavat en tot reina!!!

- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
DONCS SI QUE L'HAS CLAVAT SI!!
he anat a fer una volteta amb el Joan i li comentava totes les frases que heu anat dient i de cop i volta m'he recordat que a mi aquesta de que....ui laura que estás embarazada??? d'una clienta ja me l'havien fet.... i es que fa uns mesets que m'he engreixat uns quilets i tots se'm m'han possat de flotador, tot s'ha de dir, mai he tingut una panxa plana mai mai...així que quan m'engreixo allà van!!! en aquells moments no em va sentar malament i em vaig riure i li vaig dir tota feliciana ...no no es que me he engordado!!! però clar feia com una setmana que havia començat a buscar i no em va molestar...potser si m'ho diuen d'aquí a uns mesos i encara no ho estic ja em molestarà...
he anat a fer una volteta amb el Joan i li comentava totes les frases que heu anat dient i de cop i volta m'he recordat que a mi aquesta de que....ui laura que estás embarazada??? d'una clienta ja me l'havien fet.... i es que fa uns mesets que m'he engreixat uns quilets i tots se'm m'han possat de flotador, tot s'ha de dir, mai he tingut una panxa plana mai mai...així que quan m'engreixo allà van!!! en aquells moments no em va sentar malament i em vaig riure i li vaig dir tota feliciana ...no no es que me he engordado!!! però clar feia com una setmana que havia començat a buscar i no em va molestar...potser si m'ho diuen d'aquí a uns mesos i encara no ho estic ja em molestarà...
Ostres, que bo aquest post!! jajajaj
Jo us poso la que més odio i la que més sento.... "Ja aniries a per el nen??? Però si ets molt jovenetaaa!! Disfruta del matrimoni dona!!!" A pendre pel sac tothom!!!!!! Em posa negra aquesta frase...
Que cadascú es fiqui a casa seva... com diu el meu pare... "qui no té feina el gat pentina!!" ( i aquesta frase sí que m'agrada!!)
Jo us poso la que més odio i la que més sento.... "Ja aniries a per el nen??? Però si ets molt jovenetaaa!! Disfruta del matrimoni dona!!!" A pendre pel sac tothom!!!!!! Em posa negra aquesta frase...
Que cadascú es fiqui a casa seva... com diu el meu pare... "qui no té feina el gat pentina!!" ( i aquesta frase sí que m'agrada!!)
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010
http://www.fertilityfriend.com/home/365884
11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
http://www.fertilityfriend.com/home/365884
11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
A mi no m´agrada gens quan em diuen "tranquil.la, no hi pensis, arribarà quan menys t´ho esperis"... no em molesta, però això ja ho se, i no necessito que m´ho recordin. És molt dificil no pensar...
Però la pitjor de totes, i que em va sentar molt malament,
va ser una que em va deixar anar una familiar per part del meu marit...
Aquesta persona em va preguntar com portàvem la recerca del germanet, i li vaig respondre que no volia venir encara. Doncs, la seva resposta va ser "si no quiere venir, será porque no tiene que venir. No te preocupes, porque por lo menos ya tenéis una, y hoy en día, criar a un hijo ya es bastante difícil"
Em vaig quedar molt "chof", quin poc tacte!!!!
L´únic que vaig reaccionar a contestar va ser: "mujer, no me digas eso, si no ha venido aún, es porque tardará más en venir; pero venir, seguro que vendrá, tarde o temprano"
Va voler rectificar, i em va dir: "bueno, sí, cuando Dios quiera..."
Em va deixar fatal, i no vaig dormir bé aquella nit.
Però la pitjor de totes, i que em va sentar molt malament,
Aquesta persona em va preguntar com portàvem la recerca del germanet, i li vaig respondre que no volia venir encara. Doncs, la seva resposta va ser "si no quiere venir, será porque no tiene que venir. No te preocupes, porque por lo menos ya tenéis una, y hoy en día, criar a un hijo ya es bastante difícil"
Em vaig quedar molt "chof", quin poc tacte!!!!
L´únic que vaig reaccionar a contestar va ser: "mujer, no me digas eso, si no ha venido aún, es porque tardará más en venir; pero venir, seguro que vendrá, tarde o temprano"
Va voler rectificar, i em va dir: "bueno, sí, cuando Dios quiera..."
Em va deixar fatal, i no vaig dormir bé aquella nit.
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Boniiiisssim el post
Doncs va la meva:
Despres de parir la meva filla, dels 13 kg que havia guanyat vaig perdre tot just els 3 que pesava la meva filla, i ara que té 2 anys... començo a perdre'n algun....
Quan ja tenia la nena 1 any, vaig anar a ferme una radiografia i... la recepcionista em va dir:
-Ai, es que... embarassada no te la podem fer!!! Quina rabia!!!!
Li vaig dir: No, si ja fa un any que vaig parir, pero encara tinc la propina!!!
No em podia preguntar el que pregunten els radiolegs? "podries estar embarassada??", no, aquella ja ho va donar per fet!!!!
Doncs va la meva:
Despres de parir la meva filla, dels 13 kg que havia guanyat vaig perdre tot just els 3 que pesava la meva filla, i ara que té 2 anys... començo a perdre'n algun....
Quan ja tenia la nena 1 any, vaig anar a ferme una radiografia i... la recepcionista em va dir:
-Ai, es que... embarassada no te la podem fer!!! Quina rabia!!!!
Li vaig dir: No, si ja fa un any que vaig parir, pero encara tinc la propina!!!
No em podia preguntar el que pregunten els radiolegs? "podries estar embarassada??", no, aquella ja ho va donar per fet!!!!
Ostres noi deu n'hi do la poca sensibilitat que té la gent!!!
Ara val a dir que entre aquest post i el de Frases maleïdes en el grpu d'embarassades em parteixo molt!!!
afegeixo el k m'ha passat ja varis cop en el que va d'estiu: Ningú del meu entorn sap que estem buscant i ningú s'ho imagina. Doncs estem l'altre dia dinant i salta ma mare: "Ufff s'ha mort una embarassada no sé on pq tenia la grip A", i jo "Ah... vajaaa i tenia algun altre factor de risc o algo?" (més k res perquè tampoc era plan d'ignorar el seu comentari) i ella "no, estava embarassada i prou. és que s'ha d'estar boig per quedar-se embarassada sapiguen que hi ha el virus aquest". Jo no li vaig contestar res més eh? només li vaig dir "ai mare que estem dinant, per un dia que dinem tots junts parlem d'alguna cosa més alegra"... Doncs des d'aquell dia no m'explico el perquè ma mare em passa parte de cada mort per grip A que hi ha hagut al món.
BRrrrrr... com si no fos un tema prou preocupant per les que estem buscant, no?! Ja pateixo per si aconseguim quedar-nos-hi perquè avui ja em deia "ja us han dit a la feina que us heu de rentar bé les mans?" pfff ja m'imagino que amb lo pesadeta que és m'estarà trucant cada dos per tres per saber com estic si tinc febre, si tossu etc tec etc...
Ara val a dir que entre aquest post i el de Frases maleïdes en el grpu d'embarassades em parteixo molt!!!
afegeixo el k m'ha passat ja varis cop en el que va d'estiu: Ningú del meu entorn sap que estem buscant i ningú s'ho imagina. Doncs estem l'altre dia dinant i salta ma mare: "Ufff s'ha mort una embarassada no sé on pq tenia la grip A", i jo "Ah... vajaaa i tenia algun altre factor de risc o algo?" (més k res perquè tampoc era plan d'ignorar el seu comentari) i ella "no, estava embarassada i prou. és que s'ha d'estar boig per quedar-se embarassada sapiguen que hi ha el virus aquest". Jo no li vaig contestar res més eh? només li vaig dir "ai mare que estem dinant, per un dia que dinem tots junts parlem d'alguna cosa més alegra"... Doncs des d'aquell dia no m'explico el perquè ma mare em passa parte de cada mort per grip A que hi ha hagut al món.
BRrrrrr... com si no fos un tema prou preocupant per les que estem buscant, no?! Ja pateixo per si aconseguim quedar-nos-hi perquè avui ja em deia "ja us han dit a la feina que us heu de rentar bé les mans?" pfff ja m'imagino que amb lo pesadeta que és m'estarà trucant cada dos per tres per saber com estic si tinc febre, si tossu etc tec etc...
uohhhh!! m'encanta aquest post!!!!
la frase que més escolto desde que m'he casat: "la alba es jove encara per tenir nens, té que disfrutar"
com???? perdona??? que pasa que amb un nen no es disfruta????
i perque soc jove??? tinc casi 24 anys, la meva mare amb la meva edat em tenia a mi corrents pel passadis!!
aixo ho escolto a la feina sobretot i després tinc un parell de familiars que em diuen "quan tinguis un nen, d'aquí 4 o 5 anys quan tinguis uns 28 anys"
GRÀCIES PER PLANIFICAR-ME LA MEVA VIDA!!!
la frase que més escolto desde que m'he casat: "la alba es jove encara per tenir nens, té que disfrutar"
com???? perdona??? que pasa que amb un nen no es disfruta????
i perque soc jove??? tinc casi 24 anys, la meva mare amb la meva edat em tenia a mi corrents pel passadis!!
aixo ho escolto a la feina sobretot i després tinc un parell de familiars que em diuen "quan tinguis un nen, d'aquí 4 o 5 anys quan tinguis uns 28 anys"
GRÀCIES PER PLANIFICAR-ME LA MEVA VIDA!!!
L'altre dia un que té dues filles i rodejats amb els de la colla (que tots tenen fills !! ), ens va dir: "vosaltres els haureu de tenir de dos en dos per poder atrapant-se a nosaltres" 

M'encanta aquest post!!! veig que totes estem igual!!!!
a mi que em diguin,
No t'agobies si t'agobias no et quedaràs i no pensis que si penses et costarà més
Pues diga'm on està el botó al cap de no pensar i no pensaré.... que fàcil tot quan no et trobes a la situació....
a mi que em diguin,
No t'agobies si t'agobias no et quedaràs i no pensis que si penses et costarà més
Pues diga'm on està el botó al cap de no pensar i no pensaré.... que fàcil tot quan no et trobes a la situació....
Mirda ha escrit:L'altre dia un que té dues filles i rodejats amb els de la colla (que tots tenen fills !! ), ens va dir: "vosaltres els haureu de tenir de dos en dos per poder atrapant-se a nosaltres"
nena, jo me'ls carrego...

com pot ser tan insensible la gent?? no, no... millor dir... com és que no pensa abans de parlar, la gent?????

- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Bona tarda,
totes aquestes també les he patit, i ara que la meva germana al desembre passat, va tenir el seu fill (ella és 4 anys més petita que jo) la gent em deia i tu què? que ets la gran....
i què ...`penso jo doncs que a cadascú li arriba quan li arribi dic jo no ?
uifssssssssssshhhhhhhh és que m'indignen segons quins comentaris, realment ells què saben si t'hi pots quedar ràpidament o no ?
doncs que no ens burxin que ja en tenim prou....amb intentar quedar-nos-hi oi?
un petonàs!
totes aquestes també les he patit, i ara que la meva germana al desembre passat, va tenir el seu fill (ella és 4 anys més petita que jo) la gent em deia i tu què? que ets la gran....
i què ...`penso jo doncs que a cadascú li arriba quan li arribi dic jo no ?
uifssssssssssshhhhhhhh és que m'indignen segons quins comentaris, realment ells què saben si t'hi pots quedar ràpidament o no ?
doncs que no ens burxin que ja en tenim prou....amb intentar quedar-nos-hi oi?
un petonàs!
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
SINDRIA ha escrit:Com estas farta de cuidar nens dels altres no et quedaran agnes de cuidar de teus! si son com tu segur que no...
Uffffff aquesta també me la diuen molt!!! com que estàs tot el dia amb nens, deus quedar farta i no en deus voler tenir no?? Grrr.....
I la sogra quan li vam explicar que estavem fent proves de fertilitat i tot això ens diu: -Y cuando te quedes embarazada que haràs con los animales ??
( 2 fures i 1 gos) Li vaig contestar: - els mataré, els posaré en una bossa de brossa i els tiraré al contenidor d'orgànic!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]