^* Cercadores Abril 2020 *^

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lima
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Lima » ds. abr. 11, 2020 8:37 pm

Hola noies!

Sóc nova per aquí. Fa uns quantes dies que us llegeixo, però no m'acabava de decidir a escriure i per fi ho he fet. Crec que aquests fòrums ens ajuden a sentir-nos més bé i acompanyades en aquesta cerca tan desitjada. M'agrada molt llegir-vos.

Primer de tot, enhorabona a totes les que heu aconseguit panxu aquest abril! Que tingueu un embaràs fantàstic!

No m'apunto a la cerca d'abril perquè fins el maig no ens hi podem posar, però me'n moro de ganes.
Us explico una mica... A finals de gener vaig descobrir que estava embarassada, després de només 2 cicles de cerca. L'alegria va ser immensa, ja que feia mooolt temps que tots dos en teníem moltes ganes. Vaig anar al ginecòleg quan estava aproximadament de 8 setmanes i em va dir que tot estava molt bé, però que estava de menys del que em pensava, ja que no es veia l'embrió. Em va dir que al cap de 15 dies hi tornés i així podríem veure i sentir l'embrió. També em va comentar que no ens espantéssim, que tot estava bé, es veia un embaràs normal. Així doncs, de bones a primeres no ens vam preocupar. A finals de setmana vaig començar a tenir pèrdues, però no vaig voler anar a urgències fins el diumenge que ja van ser pèrdues més importants, ja que no volia ser una exagerada... A urgències de seguida em van fer una eco i anàlisis. A l'eco es veia l'embrió, però no vam poder sentir el batec. La gine va dir que l'ecògraf no era massa bo i que segurament l'embrió era massa petit. Vaig haver d'estar de baixa en repòs absolut, durant una setmana per risc d'avortament. Aquella setmana va ser horrible, vaig continuar tinguent pèrdues i, finalment, vaig patir un avort natural. Vaig tornar a anar a la gine i ho va confirmar, ja no tenia res dins meu, ho havia expulsat tot. Vam sortir d'allà molt tristos, és dur.
Ara, estem esperançats de poder-ho tornar a intentar. Ens van dir que havíem d'esperar 2 cicles, així que al maig ens hi tornarem a posar amb moltes ganes i també, perquè no dir-ho, amb una miqueta de por perquè no es torni a repetir aquell malson.

Em sap greu el rotllo que us he fet...
Molts ànims a totes, segur que ben aviat ho aconseguirem! :-())

Amb moltes ganes i positivisme per apuntar-me a les cercadores del maig!
Una abraçada
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » ds. abr. 11, 2020 9:10 pm

Hola Lima!! benvinguda!!! :p-)

ostres quin greu lo de la pèrdua....em sap molt greu bonica.... molts ànims :-()-)

t'esperem pel maig però mentrestant pots anar comentant el que vulguis, i tan!!!

maria_lovecats vaia tela amb aquet primer gine noo??? flipo com donen diagnostics aixi a lo loco. A mi em va sortir FSH alta també havent-ho fet els dies que tocava bé, i ja em van dir també directe a RA sense mirar antimulleriana ni eco. I quan vaig demanar segona opinio em va dir que primer mires eco i antimulleriana i resulta que estava tot estupendo i que la FSH alta pot ser per diferents motius aliens a fertilitat i que inclús podria ser de l'endometriosi. O sigui que.... sempre va bé demanar segones opinions abans de tirar pel dret!!

del que comenteu dels maromos jo aquest mes tampoc li diré. Ell em diu que li digui però llavors s'atabala i aquest mes em faré la despistada, a veure si aixi va millor la cosa.

perdudapelmon quin greu la w!! ens veiem al maig també doncs :--/)

Ninadina com vas???
Maria_lovecats
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

EntradaAutor: Maria_lovecats » dg. abr. 12, 2020 8:19 am

Bon dia noies! :-()-)

Benvinguda Lima!! Quin greu el que et va passar,.... jo no n’he passat,... i deu ser dur,.... En breu ho podreu tornar a intentar!!!!Molts ànims guapa!!!

Nuri si si,... jo vaig flipar bastant,... ja es un tema prou delicat com perque t’equivoquis i/o oblidis informació important per comentar,... jo es que de veritat, encara tinc l’esperança de que ens hi quedarem de manera natural, pero si al final no es possible doncs haurem d’anar a RA,.. que hi farem!! De veritat que quan vem decidir i començar a buscar embaras no ens imaginavem tot aixo ni molt menys,...

Perdudapelmon anims amb la W!! En breu podrem tornar a probar,... i qui sap,.. tot es possible!!! :-())

A les que han aconseguit embaras moltíssimes felicitats!!! ( que no us havia dit res). Gaudiu molt d’aquest moment,... ens doneu esperances per a la resta que encara no ho hem aconseguit!

Una abraçada ben forta per a totes!! :-()-)
Shylan
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 11:47 am

EntradaAutor: Shylan » dg. abr. 12, 2020 12:13 pm

Hola!

Porto un parell de dies llegint-vos i avui m'he animat a escriure.

Vaig fer-me el test el divendres i em va donar positiu! :-()) Portava un retràs de 3 dies i de seguida va sortir positiu. Havia tacat una mica el dissabte anterior i a prinicipis de setmana també havia tacat una mica marró i rosa. Al principi pensava que era l'avís de que m'havia de baixar la regla però he llegit que és segurament el sagnat per implantació.

Dimarts trucaré al CAP a veure que em diuen, no crec que em donin visita fins al maig.

És el primer mes que ho intentàvem i encara no m'ho puc creure. Estava convençuda de que ens costaria més. De totes maneres, no vull fer-me moltes il·lusions fins que em facin la primera eco i m'assegurin que tot està bé.

Alguna sap quan és fa la primera visita? He sentit que per la SS no es fan fins la 12 setmana!
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dg. abr. 12, 2020 12:33 pm

A l'abril, panxus mil!!!!
>.-<: >.-<: >.-<:
Molts ànims a totes!!!!!!!! Al mes de Maig no us vull veure a CAP de vosaltres!!!!!! Que ja oficialment pasaré a ser cercadora!!!!

Deixeu el listón ben alt!!!!! </;-)
Imatge Imatge
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dg. abr. 12, 2020 12:37 pm

Shylan ha escrit:Hola!

Porto un parell de dies llegint-vos i avui m'he animat a escriure.

Vaig fer-me el test el divendres i em va donar positiu! :-()) Portava un retràs de 3 dies i de seguida va sortir positiu. Havia tacat una mica el dissabte anterior i a prinicipis de setmana també havia tacat una mica marró i rosa. Al principi pensava que era l'avís de que m'havia de baixar la regla però he llegit que és segurament el sagnat per implantació.

Dimarts trucaré al CAP a veure que em diuen, no crec que em donin visita fins al maig.

És el primer mes que ho intentàvem i encara no m'ho puc creure. Estava convençuda de que ens costaria més. De totes maneres, no vull fer-me moltes il·lusions fins que em facin la primera eco i m'assegurin que tot està bé.

Alguna sap quan és fa la primera visita? He sentit que per la SS no es fan fins la 12 setmana!

Hola guapa, primer de tot moltíssimes felicitats!!!!!!! Ha sigut arribat i moldre ehhhh ;)

Pots trucar però probablement no et donin cita fins maig. Mentres, si no prens àcid fòlic t'ho recomano, val 2€ o així a la farmacia sense recepta, és una al dia i això sí que et fa falta si o si!!
A la SS et faran visita amb la llevadora potser estàs de 7-8 setmanes, et preguntarà antecedents, pes, talla, i et programarà l'analítica del primer trimestre (a les 12s aprox) i la primera Eco. Et donarà recomanacions.

Moltíssima sort bonica!!!!!
Imatge Imatge
yop
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: yop » dg. abr. 12, 2020 12:59 pm

Hola noies!
Benvingudes les noves ja m'apendre els noms, que sóc un desastre.

Shylan: a mi en l'últim embaraç em van fer una primera eco abans de la setmana 12. A la visita de les 8. Després la de les 12 amb la analítica per ss, ara bé com està el panorama no sé pas com ho faran. ( Parlo de fa 7 anys)

Ergo: ahir ja va marcar positiu to però super fort. A les 5 i a les 11 de la nit super forts. ( No com el picó que em marcava i l'aplicació segueix marcant a principios de mes) Avui a les 9 i a la 1 tornen a marcar positiu el de les 9 com ahir, aquest de la 1 amenys pero positiu. Llavors si s'ovula entre 12 i 36 h després del positiu, llavors que contó desde ahir O desde Avui? 2 dies donant positivazos. Jo crec q el de la nit ja em surtirá alt pero no pico. Buaaa tinc un follón al cap...

Aix enhorabona unaltra panxut!!!
aixamb
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dg. abr. 12, 2020 4:30 pm

Hola noies!!
Com esteu??
Benvingudes a les noves!! Espero que la cerca sigui ben curteta!!
Jo crec que estic a uns 4/5 dies que em vingui al maleïda. De fet ja he començat amb els dolors prewarry, punxades als ovaris, molèsties als ronyons... un festival, vaja!! I el que em sap més greu és que no serà del 2020 com tanta il·lusió ens feia... ara a esperar que faci acte de presència i cap al maig!! La part positiva són les 4 setmanes de més que tindrà el pare, de baixa de paternitat...

Petons a totes!!
Imatge

Imatge
Sine88
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dl. abr. 13, 2020 11:40 am

Hola noies,

felicitaaats a les panxuuus!!! realment aquest mes de març i mitjans d'abril ha estat una explosió!!!!! Què bé!!!!

Benvingudes a les noves també, porto desde l'estiu a cercadores però fa dos mesos que podriem dir que estic a la banqueta ja que estic pendent d'una intervenció quirúrgica per extreure'm un pòlip o mioma, s'haurà d'analitzar. que van veure amb la histerosalpingografia, crec que maria_lovecats parlaves d'aquesta prova.

no se qui parlava dels tacadets marrons previs, jo n'he tingut sempre, m'han dit que és molt normal, a mi em comencen uns 3-4 dies abans... ja són part de la regla, i així la decepció de que vindrà no és tan forta :r)

aixamb qui sap!!! potser encara tens una alegria no???al final està clar que cal se realistes, i millor que una no ens coneixem, però bueno, somiar de tant en quan...jejeje

tot i estar pendent de la intervenció que per el maleït covid-19 em van aplaçar, aquest mes hem fet el que hem volgut, ni TO ni mirar dies, no estic en desespero pq veig molt improbable fer diana, pero tot i així no espera la W per divendres jajajaja com deia abans, somiar és gratis no? ;)

Bona setmana a totes!!!! :--/) :()()::::
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

EntradaAutor: NinaDina » dl. abr. 13, 2020 1:21 pm

Hola Noietes!!!

veigque hi han incorporacions! Benvingudes! espero que tingueu una estada ben curteta i que no sigui com la meva...

Lima, sento llegir el que expliques, sort de la capacitat que tenim de remuntar d'un cicle a l'altre com ave fenix. El Maig de seguida és aqui!

Yop, jo començaria a comptar a partir del 1r TO marcat i si cas allargues un dia més de pinxos, pq no s'escapi :love:

Nayade, Nuri00, Sine, Aixamb, no sé si em deixo algú més. Crec que m'apunto al Maig, ahir vaig tenir un tacadet marró al aixugarme i pensava que em baixava, pero estava a dia 24, 12 dies post O, em semblava una mica aviat, després ja no he tacat més. No tinc simptomes de que m'hagi de venir, pero com que algunes heu comentat que uns dies abans que baixi taqueu, potser ara començaré a fer-ho jo també. no descarto res, he tingut tants canvis en els cicles desde que vàrem començar a buscar la cerca que ja m'ho espero tot.

Aixi estem senyoretes, que acabeu de passar un bon dilluns!! besitos!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

EntradaAutor: Miri27 » dl. abr. 13, 2020 4:24 pm

hola a totes!!!
Veig noves incorporacions... yop, Lima, maria i shylan ( que ja vens amb panxu! felicitats! jeje!)
No sé si em deixo algú, m'he d'aprendre els noms! Guay perquè amb l'explosió de panxus al març em pensava que el grup es reduiria, però no! Que bé!
Del tema dels tacadets, jo he començat a tenir-ne en l'últim any, ja jo he incorporat a la rutina preW, així que veig que és bastant habitual...
Lima, jo també arrossego una pèrdua al meu historial, molts ànims! el maig ja és aquí, així que fas bé d'apuntar-te aquí per anar escalfant motors!
Yop! lo de la pressió dels maromos és un clàssic! jajaja... el meu igual, i ja no vol que li digui res dels meus tests, horaris, apps.... són d'un altre planeta, però és cert que la pressió no és bona. En fi!!

EGO: Estic en plena SW, a veure com va aquest mes! Vam fer deures el dia 9 del cicle, avui tocaria (dia 12 ) tot i que encara no he vist TO positiu. A veure si tenim sort!

Algun desespero? crec que l'Aixamb oi? Vinga, a veure si cantem la primera panxu!

Ànims a totes. PETONETSSSS
A2 AndreaAlberto
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dt. abr. 14, 2020 10:19 am

Bon dia a totes!!

Espero que estigueu totes bé, que familia i amics estiguin tots sans... que és el més important ara mateix!!

Shylan! ENHORABONAAAA!! una altre panxuuuu!! :-())

No sé per quin dia et tocaria, però si dones a llum al desembre, que sàpigues que t'esperem al grup de MARES DESEMBRE 2020 !!

Una abraçada a totes i molta molta molta sort! Us desitjo el millor!
aixamb

EntradaAutor: aixamb » dt. abr. 14, 2020 1:56 pm

Hola noies!
Com aneu?? Com porteu el confinament? Hi ha algú que li ha tocat tornar a la feina avui?? Espero que no!!

Jo segueixo amb modo desespero total! Així com fa un parell de dies que tenia molt clar que aviat em baixaria la regla, ja no ho tinc tant clar, i no em vull fer il·lusions... però porto des d'ahir amb mal als pits, i aquest migdia dinant he tingut una mica de fàstics amb el dinar... però clar, ben bé podrien ser psicosímptomes, que també en sóc una experta...
Els meus cicles són de 30/31 dies, i avui estic a dia 28. Segurament no serà res... Demà farà 11 anys que el meu home i jo ens vam quesar, i m'estic plantejant fer-me un TE, però no sé si serà massa d'hora perquè marqui res, i tampoc em vull fer massa il·lusions...
A més, hem trencat estadístiques aquests dos mesos!! No sé jo si hi podren haver-hi gaires postius més! (esperem que sí, que vam estar uns mesos de sequera molt tristos!)
Imatge

Imatge
Lalukis
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: Lalukis » dt. abr. 14, 2020 4:02 pm

Hola a totes!!!
Com altres, porto uns dies llegint-vos i al final me decidit a escriure!!! Es que em porteu un bo rotllo increïble! Sou genials!
Segurament m'hauré d'unir al grup de les cercadores de maig, pq jo tb estic com moltes de vosaltres, que tinc síntomes i taques.. I per tant la W no tardarà, encara que estic al dia 30 del cicle i tampoc em vull fer il·lusions pq els tinc moooolt irregulars (el mínim ha estat 22 dies).
En fiii... Em queda dir-vos :
FELICITATS a les panxus
SORT a les que esperen a la W pq NO arribi!!!!!!
FORÇA a les que tenim una nova oportunitat!

Una abraçada!
perdudapelmon
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: perdudapelmon » dt. abr. 14, 2020 6:20 pm

Iep noies,

Jo faig teletreball, així que per sort no he hagut d'anar a fer feina.

Aixamb jo, a tres dies de la Warry, si tens test d'alta sensibiitat no em podria resistir si bé recomanen esperar el màxim possible,clar..... tan debò hi hagi sort. He llegit per tot que els símptomes no ens diuen res: ni tenir-ne ni no tenir-ne, així que només podem tenir paciència!

Lalukis benvinguda! Jo m'he apuntat aquest mes tot i que espero la warry a principis de maig. Mai he sabut si el mes es compta segons el dia de l'ovulació (que, en el meu cas, toca a finals d'abril) o segons el dia de la Warry. Sigui com sigui, aquí estem per parlar. No cal que esperis si et ve de gust fer la xerradeta :ok: Explica'ns, quin temps porteu cercant? Ja teniu fills? El que et vingui de gust comentar!

Ego: avui m'ha trucat el metge de la SS per dir-me que l'analítica hormonal i serològica és correcte. Una prova més que surt bé....d'una banda, estic contenta que tot estigui sortint com toca. D'altra banda, però, em fa patir que no ens quedem embarassats aviat i sigui una infertilitat d'origen desconegut o alguna cosa així. Espero que no ...
lulaxin
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

EntradaAutor: lulaxin » dt. abr. 14, 2020 6:37 pm

Bona tarda cercadores!

quin munt de noves incorporacions!

com esteu totes??

Aixamb, pinta bé no? jo dir-te que em vaig fer el test abans d'hora, fins i tot el dia de la falta...i no em va sortir positiu fins 3 dies després de quan m'havia de venir la regla! per tant, mai se sap! però fer-ho demà tb pot ser bonic per celebrar no?

les que esperem la W pel maig, benvingudes igualment, mentres us acompanyarem en les SW i els desesperos i al maig a cantar més panxus!

apa guapes, espero que estigueu la mar de bé!

abraçades

*lulaxin*
aixamb

EntradaAutor: aixamb » dc. abr. 15, 2020 5:58 am

Bon dia!!
Només entro per dir-vos que, com era d'esperar, el TE ha sortit blanc nuclear! XDD Si no baixa abans d'aquí tres o quatre dies ho tornaré a provar... però qui sap! Potser no cal!

Que tingueu un bon dimecres!!

Aixa
Imatge

Imatge
Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » dc. abr. 15, 2020 7:58 am

Bon diaaaa!!!

Perdudapelmon, m'has animat i us faig un breu telegrama sobre mi.
35 i 35 anys, tots dos. Un fill, 2,5 anys. 9 cicles buscant. Antecedents de hipertiroidisme. Amb moltes ganes de fer-li un germanet.
Cicle actual. Dia 30 amb tots els símptomes (dolors, taques, emocions,..). Tot apunta que avui arribarà.

Aixa espero que al final no baixiiii

Que tingueu un bon diaaa!!! :globus:
Maria_lovecats
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

EntradaAutor: Maria_lovecats » dc. abr. 15, 2020 8:46 am

Bon dia noies!!!

Ànims a totes les que esteu cercant per l’abril i pel maig!!!
Jo tb he llegit molt del tema dels simptomes i es una bogeria,... hi ha qui en te i hi ha qui no,.. es una bogeria!!!

Ego: jo estic a la setmana dels pinxitus i de moment nomes en vam fer un a dia 9 del cicle,... avui tocaria pero m’he fet un TO i no marca gaire, aixo que no se,...
Com ja sabeu, aquest mes he pres OMIFIN i no m’ha sentat gairebe! He tingut sofocos, molt mal d’ovaris desde el primer dia de prendreme-la i a l’ultim dia de pastilla vaig començar a tenir ansietat! O sigui que una caca la veritat,... l’havia de prendre el mes seguent pero no ho fare,.. no ho he passat gairebe aquests dies.

Ara ja estic be per sort,... aviam com reacciona ara el meu cos amb aquestes pastilles i si ovulo quan toca o no,...

I res noies, molts anims a totes!!!!!

Petons!!
Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » dc. abr. 15, 2020 9:19 am

Hola de nou!!
Entro només per dir-vos que definitivament m'ha vingut! Així que cap al mes de maig que me'n vaig!!

Percert, Maria_lovecats, què és això del OMIFIN ??

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::