☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁
Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁
izascun79 ha escrit:Benviguda
[b]sandy, de moment la tempe d'aquests dos dies segueix massa baixa. Tens unes tempes molt altes a l'inici de cicle així que això em fa pensar que les teves tempes post-ovulatòries estaran al voltant dels 37 graus. Esperem a veure aquests dies. No deixis de prendre la tempe aquest finde, que serà el decisiu! I no deixis de fer deures, eh??? Pel que expliques dels dolorets i les dues setmanes clavades la warry sembla que tens FL de 13 dies. Normalment els dolors d'ovulació es produeixen el mateix dia de l'ovulació i l'endemà és DPO1, així que sí a DPO14 et venia la regla és que la FL són 13 dies.
Petonets per totes!
Moltes gràcies altra vegada per les teves explicacions izascun79! Que bé va tenir algú que sap com funciona el tema
I sí, seguiré prenent-me les tempes i aquest cap de setmana a fer deures, jejeje
igualment, prenc nota de tot el que em dius, que em servirà per conèixer els meus cicles
Com van aquests desesperos? Vinga, que encara es poden cantar algunes panxus més! La tardor ens les portarà!
Bon cap de setmana a totes!
Hola noies
AROSWI hola guapa, doncs si que fa dies que no dic res, tot i que us vaig llegint, però necessito desconectar del tema... tot i que és difícil i no ho he aconseguit del tot, portar el dia a dia del SP no m'ajudava gaire... Els últims cicles han estat un caos, tots diferents, coses estranyes, sagnats quan no tocaven, dolors d'ovaris.... fins i tot vaig anar al ginecòleg pq estava espantada i tot si havia alguna cosa malament... físicament està tot ok però clar, aquest neguit no és bo... Seguim amb la cerca i jo amb les tempes a mitges... les he fet fins l'ovulació, també TO, i després he parat... cada tempe de cada dia en el desespero era o una eufòria o bé una desgràcia i no pot ser.... així que vaig fent, tant de bo l'encertem aviat, però si m'ho permeteu us seguiré desde l'ombra....
AROSWI hola guapa, doncs si que fa dies que no dic res, tot i que us vaig llegint, però necessito desconectar del tema... tot i que és difícil i no ho he aconseguit del tot, portar el dia a dia del SP no m'ajudava gaire... Els últims cicles han estat un caos, tots diferents, coses estranyes, sagnats quan no tocaven, dolors d'ovaris.... fins i tot vaig anar al ginecòleg pq estava espantada i tot si havia alguna cosa malament... físicament està tot ok però clar, aquest neguit no és bo... Seguim amb la cerca i jo amb les tempes a mitges... les he fet fins l'ovulació, també TO, i després he parat... cada tempe de cada dia en el desespero era o una eufòria o bé una desgràcia i no pot ser.... així que vaig fent, tant de bo l'encertem aviat, però si m'ho permeteu us seguiré desde l'ombra....
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Benvingudes ANNAMESI, IZASKUN i LAGRETA!!
Izaskun, suposo que et dec sonar del teu super post de les cadires a contramarxa jejeje Ja tenim la Axkid Duofix!!!
NARAL, CUCURUCHO com aneu? Veig que aviat la Cucurucho torna a la recerca, no?? A veure si aviat tornem a cantar panxu!!
AROSWI, com vas jefa? Ja t'he llegit en el nou racó, hi ha novetats?
Algú sap alguna cosa de la YUYU?
Moment EGO: Vaig ovular ahir (crec), tinc el termómetre ben aparcat i sense gaires ganes de res. Gairebé ni hem
fet deures, així que, toca esperar la W i visita de RA a veure si posem data per començar.
Izaskun, suposo que et dec sonar del teu super post de les cadires a contramarxa jejeje Ja tenim la Axkid Duofix!!!
NARAL, CUCURUCHO com aneu? Veig que aviat la Cucurucho torna a la recerca, no?? A veure si aviat tornem a cantar panxu!!

AROSWI, com vas jefa? Ja t'he llegit en el nou racó, hi ha novetats?
Algú sap alguna cosa de la YUYU?
Moment EGO: Vaig ovular ahir (crec), tinc el termómetre ben aparcat i sense gaires ganes de res. Gairebé ni hem
fet deures, així que, toca esperar la W i visita de RA a veure si posem data per començar.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Bon dia noies!!!
Entro en mode ego total!!
Es suposa que la meva DNW és el 28, ja que em vaig basar en els meus cicles d'abans de prendre l'anticonceptiva... El cas és que dia 22 vaig veure la CW i vaig notar mal a l'ovari esquerre, així que em sembla que és quan devia ovular... També m'estic prenent la temperatura, i tot i que no ho entenc gaire, l'app que utilitzo (OvuView) m'ha dit que la meva fase fèrtil ha canviat, i m'ha posat de DNW el 7 d'octubre (tot i que si em baso en els meus cicle pre-anticonceptiva, la DNW hauria de ser dia 6, ja que em baixava al cap de 2 setmanes justes després de notar l'ovulació). Total, que he pensat que si no em ve la maleïda, em faria un TE dia 4 d'octubre (la setmana que ve). Tinc els tests de tires d'Amazon que posen "Proves d'embaràs 10 mlU". Entenc que aquests són els més sensibles, no? Així es suposa que dia 4 ja em detectaria l'hormona? El meu cos s'ha tornat boig definitivament?
Igualment, vull donar molts ànims a la dama10. De vegades imagino que va bé desintoxicar-se una mica de tanta cerca i anar amb calma, pinxutejant quan us vingui de gust, i quan hagi de venir, que vingui.
PetitPrincep79 molts ànims a tu també! Aparca termòmetres, TO i tot i centreu-vos en vosaltres. Quan tingueu una data per començar, a l'atac!!
Ànims amb els desesperos i a tope amb les SW
Les grafiqueres ho aconseguirem! 
Entro en mode ego total!!
Es suposa que la meva DNW és el 28, ja que em vaig basar en els meus cicles d'abans de prendre l'anticonceptiva... El cas és que dia 22 vaig veure la CW i vaig notar mal a l'ovari esquerre, així que em sembla que és quan devia ovular... També m'estic prenent la temperatura, i tot i que no ho entenc gaire, l'app que utilitzo (OvuView) m'ha dit que la meva fase fèrtil ha canviat, i m'ha posat de DNW el 7 d'octubre (tot i que si em baso en els meus cicle pre-anticonceptiva, la DNW hauria de ser dia 6, ja que em baixava al cap de 2 setmanes justes després de notar l'ovulació). Total, que he pensat que si no em ve la maleïda, em faria un TE dia 4 d'octubre (la setmana que ve). Tinc els tests de tires d'Amazon que posen "Proves d'embaràs 10 mlU". Entenc que aquests són els més sensibles, no? Així es suposa que dia 4 ja em detectaria l'hormona? El meu cos s'ha tornat boig definitivament?
Igualment, vull donar molts ànims a la dama10. De vegades imagino que va bé desintoxicar-se una mica de tanta cerca i anar amb calma, pinxutejant quan us vingui de gust, i quan hagi de venir, que vingui.
PetitPrincep79 molts ànims a tu també! Aparca termòmetres, TO i tot i centreu-vos en vosaltres. Quan tingueu una data per començar, a l'atac!!
Ànims amb els desesperos i a tope amb les SW
Les grafiqueres ho aconseguirem! Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁
Hola boniques!!
Entro en modo ràpid!
Izaskun79 moltíssimes gràcies per la super classe magistral!!! Volia fer-vos per això una consulta, he passat uns dies a la muntanya i no m'he mirat gaire les tempes, però ahir vaig començar a tacar una mica, i vaig pensar mira, ja ha vingut la maleïda... I em vaig posar la compresa.. El fet és que ha parat completament fins avui que eixugant-me he vist una mica més de taca marroneta... Això és extrany amb mi perquè normalment quan començo va en augment i no fa taquetes petites! Només vaig prendre'm la tempe ahir i em va sortir una mica baixa, creieu que és W o encara hi ha esperança? Com que també em vau dir que la W seria sobre els dies 1 i 6 d'octubre, no l'esperava encara!
Gràcies guapes i que tingueu molt bon dia d'eleccions!!!!
Entro en modo ràpid!
Izaskun79 moltíssimes gràcies per la super classe magistral!!! Volia fer-vos per això una consulta, he passat uns dies a la muntanya i no m'he mirat gaire les tempes, però ahir vaig començar a tacar una mica, i vaig pensar mira, ja ha vingut la maleïda... I em vaig posar la compresa.. El fet és que ha parat completament fins avui que eixugant-me he vist una mica més de taca marroneta... Això és extrany amb mi perquè normalment quan començo va en augment i no fa taquetes petites! Només vaig prendre'm la tempe ahir i em va sortir una mica baixa, creieu que és W o encara hi ha esperança? Com que també em vau dir que la W seria sobre els dies 1 i 6 d'octubre, no l'esperava encara!
Gràcies guapes i que tingueu molt bon dia d'eleccions!!!!
GRÀFICA FERTILITY FRIEND:
My Ovulation Chart
My Ovulation Chart
I volia donar també molts ànims a la dama10, t'entenc perfectament i crec que fas molt bé de fer desconnexió durant un temps si així ho necessites. Crec que l'important és saber escoltar-nos i cuidar-nos per aconseguir el nostre objectiu, i a vegades estar molt
pendent d'això no ens va bé. Et desitjo el millor bonica!! Petons!
pendent d'això no ens va bé. Et desitjo el millor bonica!! Petons!
GRÀFICA FERTILITY FRIEND:
My Ovulation Chart
My Ovulation Chart
hola noietes! Què ja estem acabant el mes i necessitem un relleu per l'octubre! qui vol ser jefa???
Cucurucho, como me gusta leer tus planes!! Seguro que la boda irá estupenda y la luna de miel...es un buen momento para hacer bebes, conozco tantos hechos así!
Lagreta, benvinguda a la familia de les grafis!
Sandysc, que ja has ovulat?, comença el desespero, com jo! vinga nosaltres podem!!! pacieencia! El cicle el tens diferent, però...sigui com sigui, esperem TE el 4, per si acàs...
Naral,sisis hem fet SW i diria que ja estic en desespero...ara a relaxarme i passar els dies! A tu això que dius segur ajuda a regular el cicle i tenir panxu ben aviat, a moltes noies els hi ha funcionat!
Izascun79, moltes gràcies pels ànims, s'agraeix molt! La veritat és que impossible no és, o sigui...a esperarho molt i que succeeixi, panxu. Ja veig la teva grafi, què guay veure les anteriors! veig que estàs esperant la ovulació...SW power!
Anamnesi, veig que sembla que t'ha vingut la w...a pel nou cicle amb nolta energia!
JuditG, sembla raro això del TO+ al CD16 i que després en tres dies et vingui la W. pots fer tempes per observar-te millor, ajuda bastant!
Dama10, t'entenc tant...podem ser una muntanya russa i això altera els nosstres cicles. Nosaltres estarem aqu sempre, a punt per cantar la teva panxu, i la meva. m'encantarà fer-ho. Sempre ets benvinguda, petonets!
Petitprincep, doncs ja veus, ara estic a dues bandes...encara no tenim definit lo del RA, però tocarà avançar si aquest cicle no és el definitiu... Ens llegim. I tu, també et veig per RA, ho aconseguirem!
Jo ja veieu, passada la SW i a l'espera...
vinga nenes, que l'octubre serà nostre!
ens
Cucurucho, como me gusta leer tus planes!! Seguro que la boda irá estupenda y la luna de miel...es un buen momento para hacer bebes, conozco tantos hechos así!
Lagreta, benvinguda a la familia de les grafis!
Sandysc, que ja has ovulat?, comença el desespero, com jo! vinga nosaltres podem!!! pacieencia! El cicle el tens diferent, però...sigui com sigui, esperem TE el 4, per si acàs...
Naral,sisis hem fet SW i diria que ja estic en desespero...ara a relaxarme i passar els dies! A tu això que dius segur ajuda a regular el cicle i tenir panxu ben aviat, a moltes noies els hi ha funcionat!
Izascun79, moltes gràcies pels ànims, s'agraeix molt! La veritat és que impossible no és, o sigui...a esperarho molt i que succeeixi, panxu. Ja veig la teva grafi, què guay veure les anteriors! veig que estàs esperant la ovulació...SW power!
Anamnesi, veig que sembla que t'ha vingut la w...a pel nou cicle amb nolta energia!
JuditG, sembla raro això del TO+ al CD16 i que després en tres dies et vingui la W. pots fer tempes per observar-te millor, ajuda bastant!
Dama10, t'entenc tant...podem ser una muntanya russa i això altera els nosstres cicles. Nosaltres estarem aqu sempre, a punt per cantar la teva panxu, i la meva. m'encantarà fer-ho. Sempre ets benvinguda, petonets!
Petitprincep, doncs ja veus, ara estic a dues bandes...encara no tenim definit lo del RA, però tocarà avançar si aquest cicle no és el definitiu... Ens llegim. I tu, també et veig per RA, ho aconseguirem!
Jo ja veieu, passada la SW i a l'espera...
vinga nenes, que l'octubre serà nostre!
ens

>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
¡¡Hoy empiezo ciclo!! Me ha venido la W post aro....y muy puntual !!! al 4º día de quitármelo !!
Ahora a pasarla y luego a por mi primera SW desde junio, el embarazo, el aborto y el quiste...
Yo no me presento a jefa este mes, que con la boda iré de culín..... pero si sigo buscando en diciembre, cuando vuelva de la luna de miel, estaré encantada jejejeje
¡ánimo a todas!
Ahora a pasarla y luego a por mi primera SW desde junio, el embarazo, el aborto y el quiste...
Yo no me presento a jefa este mes, que con la boda iré de culín..... pero si sigo buscando en diciembre, cuando vuelva de la luna de miel, estaré encantada jejejeje
¡ánimo a todas!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Aroswi ha escrit:
Bon dia!
Doncs sí, ja he ovulat, confirmadíssim. He estat mirant quan vam pinxutejar i sembla que ho vam fer en els dies clau (els més fèrtils, vaja). Ara veurem si dóna els seus fruits o què... Igualment, potser m'espero (si puc) a fer-me el TE dia 7 o així, que potser dia 4 serà massa aviat... Per mi me'l faria ara mateix, però clar, no sortirà res
Tu com ho portes? Molts pepos! Que aquesta ha de ser la bona! I sinó, a plantejar diferents opcions, però la panxu arribarà SÍ O SÍ!!!!
Les altres com aneu?
JuditG no entenc res d'això que t'ha passat. També és veritat que no controlo gens els TO, però és confirmat que va ser warry? TE negatiu confirmat també? És que és ben estrany, però com diu l'arowsi, prova a fer tempes, que almenys el FF et dóna el dia de l'ovulació i ajuda bastant (crec que estic començant a entendre com va el tema, jejeje)
Molts pepos a totes!!!
Ah! I pel que fa buscar una jefa per octubre, si no surt ningú, i tot i ser súper novata en tot aquest tema, puc intentar fer una imitació del que ha fet l'arowsi per aquest mes, a veure si me'n surto... Però només si no hi ha cap candidata!!!!

Gràcies a totes pels ànims, sé que m'enteneu... avui m'ha baixat la warry aixi que tornem a començar i segueixo ratllada perquè tant el mes passat com aquest estic tenint una fasea lútea super curta.... pero bé crec que deixo del tot el termòmetre i els TO aquest cicle
Sort a totes!
Sort a totes!
Bon dia noies!!!
Estic desapareguda i us he llegit des del mobil pero no puc personalitzar pq encara no us conec prou i sense fer xuleta... jejejejej
Entro en mode ego, ja em perdonareu. Diumenge vaig començar amb molt de dolor i resulta q he tingut un atac d'apendicitis aixi que dilluns al migdia m'operaven i fins avui he estat ingressada. Ara em donen l'alta i seguiré uns dies a casa i espero poder-vos anar seguint ja més bé. Nosaltres de moment aquest cicle l'hem de deixat passar per raons òbvies així que aniré fent tempes perquè és el meu primer cicle "real" despres del segon part però per veure si el meu cos està funcionant com s'espera d'ell.
Quan sigui a casa miro de respondre-us com cal. Ja em perdonareu que no em presenti a jefa d'octubre, però pel novembre compteu amb mi.
Petonets!
Estic desapareguda i us he llegit des del mobil pero no puc personalitzar pq encara no us conec prou i sense fer xuleta... jejejejej
Entro en mode ego, ja em perdonareu. Diumenge vaig començar amb molt de dolor i resulta q he tingut un atac d'apendicitis aixi que dilluns al migdia m'operaven i fins avui he estat ingressada. Ara em donen l'alta i seguiré uns dies a casa i espero poder-vos anar seguint ja més bé. Nosaltres de moment aquest cicle l'hem de deixat passar per raons òbvies així que aniré fent tempes perquè és el meu primer cicle "real" despres del segon part però per veure si el meu cos està funcionant com s'espera d'ell.
Quan sigui a casa miro de respondre-us com cal. Ja em perdonareu que no em presenti a jefa d'octubre, però pel novembre compteu amb mi.
Petonets!
izascun79 ha escrit:Bon dia noies!!!
Petonets!
Ostres Izascun79, quin susto!! M'alegro llegir que ja et donen l'alta, així que cuida't molt i pren-te les coses amb calma, que ara t'has de recuperar
Ens anem llegint!!

Izascun79 ara toca descansar i recuperar forces. Ànims amb el postoperatori! 

Bona nit!!
Entro un momentet ràpid i després si puc ja personalitzo més!!
Izascun!!! Carai!!! Ara a cuidar-se molt! I així agafes totes les forces pel novembre jejeje
Sandysc! Per mi perfecte que siguis la jefa de l'octubre!
Vaig a preparar-me que em toca treballar aquesta nit! Si tinc una estoneta a la feina personalitzo eh!!
Ptons!!
Entro un momentet ràpid i després si puc ja personalitzo més!!
Izascun!!! Carai!!! Ara a cuidar-se molt! I així agafes totes les forces pel novembre jejeje
Sandysc! Per mi perfecte que siguis la jefa de l'octubre!
Vaig a preparar-me que em toca treballar aquesta nit! Si tinc una estoneta a la feina personalitzo eh!!
Ptons!!
Eiii noies us he llegit per sobre...
Izaskun reina quin ensurt....esperó et recuperó aviat.
Veig que ja hi ha jefa!!
Noies jo estic en fase de desespero....pero no tinc masses Esperances com sempre, lo único que estic començan a mirar cliniques per fer algún tractament de fertilitat.
Us vaig informant.
Petons grafiqueres!!!
Izaskun reina quin ensurt....esperó et recuperó aviat.
Veig que ja hi ha jefa!!
Noies jo estic en fase de desespero....pero no tinc masses Esperances com sempre, lo único que estic començan a mirar cliniques per fer algún tractament de fertilitat.
Us vaig informant.
Petons grafiqueres!!!
Hola noies!
D'acord, doncs demà obro post d'octubre, seguint tota la feinada de l'arowsi aquest mes. Si alguna cosa se m'escapa o no faig bé, aviseu-me!!
Yuyu, molts pepos! Espera una mica a veure què passa, tot i que no està de més mirar clíniques (esperem que no ho hagis de fer servir).
Perdoneu el modo soso; és que estic amb el mòbil
D'acord, doncs demà obro post d'octubre, seguint tota la feinada de l'arowsi aquest mes. Si alguna cosa se m'escapa o no faig bé, aviseu-me!!
Yuyu, molts pepos! Espera una mica a veure què passa, tot i que no està de més mirar clíniques (esperem que no ho hagis de fer servir).
Perdoneu el modo soso; és que estic amb el mòbil
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Ostres Izaskun79!!! Millora't!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Izaskun, quin ensurt noieta!!!!
Espero ja estiguis bé!
Entro per acomiadar el mes de setembre, un mes sense panxus però amb molta il·lusió, cares noves, aires renovats i cerques ben productives que faran d'octubre tantes panxus com bolets!
Gràcies a totes per aquest Setembre, compartit sempre és millor!
Ens
Espero ja estiguis bé!
Entro per acomiadar el mes de setembre, un mes sense panxus però amb molta il·lusió, cares noves, aires renovats i cerques ben productives que faran d'octubre tantes panxus com bolets!
Gràcies a totes per aquest Setembre, compartit sempre és millor!
Ens

>24 cicles_2014...
Gràcies a tu jefa!! Ha estat un plaer compartir mes amb vosaltres! :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |