★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Zenda75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Zenda75 » dc. ago. 05, 2015 11:16 am

Petitajo
Parlant de símtomes,tan al primer com en el fallit aquest gener,tenia moltes ganes de fer pipí, un olfacte super fi i en tots dos vaig tenir sagnat d'implantació, d'aquí k me n'assabentes quan ja quasi estava de tres mesos.
edoimaeti
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: edoimaeti » dc. ago. 05, 2015 12:04 pm

MOMENT ego:

Ja tinc aqui a la Tia Maria o Warry... Dos dies abans d'hora i sense avisar...en fi...

A tornar-hi!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: petitajo » dc. ago. 05, 2015 12:13 pm

edoimaeti anims dona, com tu be dius a tornar-hi!!

Zanda75 espero seguir el teu cami, nervis!! :-o00m
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. ago. 05, 2015 12:15 pm

Gràcies a totesperlarehuda!jo crec quelareglaem baixarà demà (abans d'hora)
aixx.... quin rollo això de ser impacient. ..ambel primer embaràs vam trigar 7 mesos i just el mesque menys ens pensàvem patapam!
com que ja he viscut un embaràs i abans de saber q ho estavavaig tacar ( implantació )estic tot el dia pendent tio... en fi que aquest mes (que és el meu aniversari) espero que si que fem diana!
moltes felicitats a la primera panxu!!! Tu tranquila,com ja han dit demana hora per fer primera visita.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Cristineta86
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Cristineta86 » dc. ago. 05, 2015 2:41 pm

Hola a totes!!!
FELICITATS CASSIOPEA!!!!!
LLUNA PLENA jo amb la nena em vaig fer un to i em va donar superpositiu i si q estava embarassada i fa uns mesos q vaig tenir un abort bioquimic tb em va donar positiu aixi q tens moltes possibilitats de tenir panxeta!!
Modo ego: jo segueixo desesperant tinc poquet fluxemal de mugrons i sensacio d'inflor i sensacio d'estar humida tota l'estona....pero avui m'he vist un granet i aixo no sol ser gaire bon sintoma ahh i uns canvis d-humor sospitosos...aixi q es possible q em vingui la w...
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Nineta22 » dc. ago. 05, 2015 3:43 pm

Hola noies, ostres quanta activitat!!

He començat ja a treballar a tope i no he trobat ni un moment per escriure.

Primer de tot CASSIOPEA moltíssimes felicitats!! Ja tens la col aquí! Quina il·lusió!! A disfrutar moltíssim d'aquests mesos que t'esperen!! Tu demana hora i deixa't portar! Mica en mica tot és més fàcil del que sembla! Fa una mica de vèrtig trobar-se un test positiu eh? jeje

ZENDA75 si que has tingut símptomes al principi dels embarassos no? Jo sempre havia pensat que això del sagnat d'implantació era una llegenda urbana!! Igual que l'olfacte més accentuat!! Jo no vaig notar RES de RES, només que dormia moltíssim. Realment el sagnat d'implantació és com una regla? En quantitat vull dir!! I ja aguantaràs una setmana a fer-te el TE? Toma!!!

EDOIMAETI mooooooolts ànims!! Aquestes W quant menys les esperes, és quan s'avancen i donen pel sac!! Com dic jo davant aquestes situacions, a aprofitar els plaers prohibits doncs!!

PETITAJO potser si que és implantació veient l'experiència de la Zenda!! A pensar en positiu!! I a menjar més gelats tu!! jejeje

MARTA_1986 molt benvinguda!! No siguis impacient dona!! A veure si aquest mes encerteu i tens doble regal pel teu aniversari!!

NINA5 normalment tardes tant a ovular? Un ole pel seminograma del NINO5, una cosa menys!! Molts ànims a tots dos!!

ARDILLITA que bé!! De vacances!! Aprofiteu molt el descans, el relax i tot plegat!! En èpoques de vacances es fan molts més cols!! El que fa el relax eh? Disfruteu moltíssim!!

LLUNA_PLENA quins nervis no?? demà sortiràs (i sortirem totes) de dubtes!! Jo he vist de noies pel SP amb TO positius coincidint amb les panxus!! A creuar els dits!!

PICHULA que bé a menorca!!! Encara us trobareu les cercadores per aquí!! Difruteu del solet i les platges paradisíaques!! Qualsevol va al caribe tenint les platges menorquines a la cantonada...

MELIBEA80 molt xulo el blog!! Me'l miraré amb calma!!

SIBERIANA m'alegro que estiguis desconnectant tant!! Tal com he dit a l'ardillita, aquestes èpoques de relax i vacances van mooooolt bé per plantar cols!! I amb un pinxito en el moment adequat n'hi ha prou per cultivar-la! Així que no defalleixis i mantén l'esperança que mai se sap!!

CRISTINETA86 com va el desespero? No et fàcis ràbia dona!! Si a totes ens passa el mateix quan estem en aquesta fase!! La ment és massa poderosa per no fer-li cas!! Sort!!

I les altres com esteu? No sé si em deixo algú...

Moment ego: Doncs el meu va ser una W en tota regla (crec)!! Tacat de 3-4 dies amb molèsties al baixventre típiques de la maleïda!! Sagnat d'implantació? Home... potser si però no hi vull pensar perquè després m'enduré una fava!! jeje Però contenta!! Disfrutant de l'estiu, les vacances que ja han passat però molt ben aprofitades (encara tinc 15 dies més endavant eh?, no us penseu), la nena i el maromo!!

Una abraçada a totes i a seguir pinxutejant i desesperant!! Va, que n'hem de cantar moltíssimes més!!
pelusseta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. jul. 31, 2015 3:14 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: pelusseta » dc. ago. 05, 2015 4:14 pm

Eii!!

Escric molt breument però no podia deixar de felicitar-te, Cassiopea! QUINA IL·LUSIÓ PERFAVOR! z2:-)

Aix i quins nervis i tot!

No puc personalitzar gaire, però així grosso modo:

Lluna_plena: jo també ho he sentit això, diuen que els TO poden predir l'embaràs abans que els TE perquè la hormona de l'embaràs té molts components de la LH i la poden detectar abans! TÉ MOLT BONA PINTA!

Edoimaeti: a mi em va passar exactament el mateix el mes passat, el primer de cerca, quan jo estava convençuda que tindria panxu i mira, pataplam. en fi, la novatada en el meu cas... ara a seguir!

Zenda75 que fort això que has explicat! enterar-te de que estàs embarassada als 3 mesos !!!

Marta_1986: jo també sóc una super impacient...

NINA5: jo solc ovular molt tard també...

Nineta22: visca, aquesta és l'actitud!

MOMENT EGO:
jo estic en plena fase avorrida, així que mira, vaig fent de tot el que m'agrada i més :p-) i esperant que arribi la claraweb, que serà aprox. d'aquí a una setmana o deu dies, així que encara tinc temps... total, el pelussito no hi és fins dissabte així que ho agafarem amb ganes! per ara em vaig observant i vaig prenent les temperatures... crec que MAI havia estat tan pendent de mi mateixa!
<:-)
Un petonot i molts pepos a totes! :miko:
Avatar de l’usuari
Zenda75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Zenda75 » dc. ago. 05, 2015 5:09 pm

Hola cercadores!
Nineta22
Sí que es fort assabentar-me quan estava de quasi 3 mesos, aquell moment desconeixia que existia el sagnat d'implantació i vaig creure que era la W. Al trucar a la gine i donar-me hora van fer el càlcul segons el que jo creia que era la meva última regla.
Això dels símtomes soposo que va com va, cada dona és un món.

Pelusseta
Vull esperar a fer el TE doncs sóc molt irregular amb aquests ovaris poliquístics cada mes és una situació nova per desgràcia!
Molta sort als desesperos o etapa peliculera i les que esteu en Sexy week.
Em sap greu no poder personalitzar. Això del mòbil és el que té.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Náyade » dc. ago. 05, 2015 5:42 pm

FELICITATS CASSIOPEA!!!

Primera panxu d'Agost, espero que això només sigui el principi d'una llarga llista d'olivetes </;-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Lotusd'índia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Lotusd'índia » dc. ago. 05, 2015 5:43 pm

Hola noies!!!
Primer de tot felicitats a les panxetes que ja estan confirmades!!!! >.-<: :b-))) :-())
I ara el rollo EGO:
Soc una companya de soc petit però que per desgracia només he pogut ser activa en la part més trista de totes. Quan les coses no van bé...
El meu marit i jo ens vam casar l'any passat i al tornar de la lluna de mel i d'un altre viatget, ens va entrar el gusanillo de ser papis. Així que vaig deixar de pendre mesures i a la segona vam encertar de ple! Però l'alegria només ens va durar 11 setmanes i 4 dies. Quan estava a 4 dies de fer-me la eco de primer trimestre a la SS (Ja haviem sentit el cor per privat i tot) vaig tenir un mal presentiment i vaig anar a urgències fingint que tenia perdues. Al fer-me la eco em van dir que estava parat de feia 2 setmanes... Ho vam passar fatal, pitjor que mai (això creiem). Ho haviem dit a tothom i al estar gaire bé de 12 setmanes ja no teniem la por de perdre'l... Però mira...
Vam esperar el primer cicle post-legrat per buscar i quan va passar, vam tornar a la carga i aquest cop va ser a la primera! Al haver tingut ja un avortament, pel privat hem feien eco de control setmanal. A la 7 setmana després d'haver tornat a sentir el cor, va tornar a marxar. Això si que ens va matar del tot. Ha sigut un drama que portem arrosegant des del Març. Pero ara ja després d'innumerables proves sembla que la Dra. Silvia Sánchez Ramón de la clinica Ruber ens ha trobat el que i ja tenim tractament amb un 90% d'èxit! Ara anem a per totes i estem segurs que aquesta será la bona! :-())
Ja no tenim l'inocència dels que començen però tenim la il·lusió i l'experiència que ens ha donat tot aquest procés.
Per mi un embaras ja no serà com si estigues al planeta piruleta però l'intentaré disfrutar tot el que pugui!

Nom d'usuària Lotus d'Ìndia
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Seguir feliç amb la vida i celebrar el proper mes de pinxitus amb vinet i sushi a dojo!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) One Life de Madcon ft Kelly Rowland
Edat dels dos Jo 23 el maridín 25!
Cicle de cerca i durada del cicles fa casi 1 any que vam començar a cercar i hem perdut 2 angelets pel camí. Durada del cicle 30 dies clavats!
Nº Fills 2 angelets al cel.
Data NW (importantíssim!) 14 d'agost però aquest cicle el perdrem quasi segur, ens han donat la llum verda massa tard!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Tot i els avortaments, estem molt ilusionats i ens morim de ganes de ser papis! Tothom ens diu que som molt joves però desde que ens vam casar l'any passat no hi ha res que tinguem més ganes. El que diuen que ens perdrem ara, ho guanyarem després quan els nens ja siguin grans i nosaltres encara molt joves! >.-<:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Suposo que per la joventut som molt actius amb el tema pinxitus :love: jajaja i com que em quedo embarassada molt ràpid encara no mirem ni dies, ni TO, ni tempes. Esperem que ara no ens calgui mirar-ho tampoc! Prenc tota la medicació que em va receptar l' especialista en avortaments de repetició. Clexane 60, Isovorin, Progesterona, Femibion 2 i Adiro 100. Però tot sigui perquè aquesta propera llentieta sigui la bona! :-()) :ok:
Perdoneu pel rotllo! Però aqui una servidora ja porta massa història al darrera...
Petonets per totes! I Gràcies a la jefa!! Això esta molt animat!!! :b-)))
I perdoneu si hi ha faltes!! Vaig massa ràpid amb el teclat!
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Náyade » dc. ago. 05, 2015 5:51 pm

Lotus d'índia ets una valenta, tu i el teu marit, et desitjo el millor en aquesta nova cerca!!! Aquesta vegada, l'oliveta es quedarà amb tu </;-) :love: :-()-)
Imatge Imatge
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: siberiana » dc. ago. 05, 2015 6:05 pm

Hola, boniques!

Em sap greu estar tan inactiva justament quan estic de jefa, però la connexió és la que és, i a més aquí no tinc ordinador.

Passo un momentet des del mòbil per donar la benvinguda a totes les noves. Diumenge afegeixo les vostres dades al post inicial.

Aaaaix, els desesperos que apunten a panxu! A veure si ben aviat puc cantar la segona panxu d'agost >.-<:
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. ago. 05, 2015 9:15 pm

Ostres Lotus ho deurieu passar ben malament...però per sort ushan pogut fer un tractament, a veure si ara tot va bé doncs.

A mi finalment m'ha baixat la warry...

Hi ha moltes pendentsde fer TE?
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Embarassada » dj. ago. 06, 2015 8:19 am

CASSIOPEA, moltes felicitaaaats!!! Que bé, una altra mare d'abril!!! :-()) >.-<:

Lotusd'índia, sou molt valents!! Ja veuràs com aquesta vegada anirà tot molt bé! Us desitjo molta sort!! :-()-)

Ir26, això que em dius de ser jefa plegades del post de Mares d'abril... Et sóc ben franca: ara, que estic de vacances, et diria que sí, perquè em fa molta il·lusió... Però si m'ho miro fredament, quan torni a treballar, amb els dos petits corrent per casa, l'embaràs i tot plegat... Buf! Em sembla que seria una jefa pèssima. Em sap greu!! Haurem d'esperar que algú altre s'animi a obrir-lo... Per cert, com te trobes? Jo zero símptomes...

Cercadores, com aneu? Volem cantar més panxes!!! Molts PEPOS, boniques!! :content:
Avatar de l’usuari
gordi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 6:59 pm
Ubicació: GIRONA
Contacta:

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: gordi » dj. ago. 06, 2015 9:20 am

Entro en modo soso per felicitar
felicitar CASSIOPEA!!!!!

Que guaiiiiii!!!

Jo estic en modo desespero total!!!! Esperant fins el día 12 a veure si no baixa la maleïda... Amb la impaciencia ja m'he fet 2 TE pero han donat negatiu. El que si he notat que la temperatura la tinc alta desde que el TO em va donar positiu, es normal? Normalment la meva temperatura es de 35,6 mes o menys, i ara estic a 36,2. Pot ser que tinc mes calor? Ai no se, pero ja tinc ganes que sigui la setmana que be almenys per no estar amb aquesta incertidumbre......
Molts pepos!!!!!
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: petitajo » dj. ago. 06, 2015 9:44 am

Bon dia mosses!!!

Marta_1986 maleida W :sogra: Molts anims

cristineta86 mentre NW hi ha esperança. molts PEPO'S

pelusseta
Es ben cert q quan cerques fas una descoberta de tu mateixa, a vegades massa observades estem

Nineta22
M'alegro q hagis disfrutat molt de les vacances, jo aviat les agafo amb moltes ganes!!!!! :p-) :p-)

Lotusd'india Benvulguda a les cercadores. Malauradament jo tb he passat per "les q hem patit un abort i ho volem tornar a intentar", t'envio molts anims i es ben cert q es perd la innocencia pero no es per la il.lusio i l'esperança de q algún dia el fruit creixera i el tindras entre les tevés mans. Et desitjo una curta búsqueda i q arreli el vostre fruit :-()-)

Embarassada i Ir26 espero compartir post de mamis d'abril. Us desitjo el millor
petitajo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 06, 2015 10:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: petitajo » dj. ago. 06, 2015 9:47 am

Gordi Prent-ho amb calma, fins el 12 encara falta molt, ja se q es fácil dir-ho </;-) No corris a fer-te TE encara es massa aviat. T'envio molts pepos
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: melibea80 » dj. ago. 06, 2015 11:29 am

Nineta22, a gaudir de les vacances i pensar el mínim possible!! Desconnexió total!!! >.-<:

Pelusseta, ànim durant la fase avorrida!!

Zenda75, mira, millor enterar-se als 3 mesos, això vol dir que et trobaries bé, no? jejeje és curiós...

Lotus, ho sento molt pel que heu patit, però per una altra banda veig que teniu 23 i 25 anys i per tant esteu en un moment ideal per no desesperar i agafar-ho amb molts ànims!! Molta sort amb la cerca!! No deixis d'explicar-nos com us va!

Marta, jo estic pendent de fer TE, de fet ja n'he fet vàrios jejeje ho explico més avall... maleïda warry!! ànims i a per nou cicle!!

Gordi, això vol dir que t'has fet TE a 6 o 7 dies de la primera falta, no? Encara és súuuper aviat... Vaja, no sé quan vas ovular, però normalment fins que no estàs molt molt a punt de la W és complicat que surti +, molta paciència. La teme que tinguis respecte d'un cicle anterior és indiferent, el que compta són les variacions dins del mateix cicle. Sí que és possible que notis canvis si de sobte una nit passes fred o calor, o estàs una mica malalta... però normalment l'important és que puguis veure un salt entre les tempes pre-ovulació i post-ovulació significativa (per exmple, pasar de rondar els 36,3 o 36,4 al principi del cicle a tenir durant 4 o 5 dies al voltant de 36,7 o 36,8...., indistintament de quines siguin les tempes o de que un dia puntual hi hagi una tempe molt alta o molt baixa solta... Al post de grafiqueres d'estiu ho veuràs tot molt més clar, al principi de tot.

Petitajo, i tu com vas??

MOMENT EGO: jo estic a 3 o 4 dies de la primera falta, però només a DPO8, així que és aviat per veure res. Així i tot, jo vaig fent TE i TO a diari... Tinc zero símptomes, res de res. Penso que no serà aquest mes perquè si no ja començaria a notar alguna cosa, no? Com a molt, que anit tenia moltíssimes ganes de menjar sardines... jajajaaj Espero que sigui perquè el meu cos em demana moltes vitamines per plantar bé l'oliveta...
D'altra banda, he tornat a caure en la temptació de mirar els TE a contraclaror (al trasluz), que vaig dir que no ho faria més. Ahir i despús ahir no hi havia res, però avui als 10 minuts es veia una ratlleta. Però només amb la llanterna del mòbil, a simple vista res. El mes passat va passar igual però al cap d'uns dies va acabar desapareixent la ratlleta i finalment va venir la regla... Em quedaré cega de tant mirar els TEs, però si confirmo que vol dir alguna cosa (i que no és evaporació) sereu les primeres a saber-ho.

Petons, noies!
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: lluna_plena » dj. ago. 06, 2015 1:37 pm

Noies!!

Em sap greu haver tardat tant a donar notícies, però és que volia estar absolutament segura abans de dir res. Després de fer-me 4 testos d'embaràs, 2 ahir i 2 avui, i a dos dies de la NW, crec que tinc bones notícies. En els primers, tot i que la ratlleta rosa era molt fluixeta, es podia veure sense problemes. I al que m'acabo de fer aquest migdia, encara que continua sent menys intensa que la de control, es veu més clarament. Dissabte em faré un Clear Blue però després de plorar molt d'emoció crec que ja us puc dir que....

ESTIC EMBARASSADA!!!! :-()) >.-<: :ok:

Sóc immensament feliç!!!!! :b-)))
Avatar de l’usuari
gordi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 6:59 pm
Ubicació: GIRONA
Contacta:

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: gordi » dj. ago. 06, 2015 1:45 pm

Lluna_PLENA: MOLTES FELICITATS!!! Que guai una altura panxu!!!! :oset: :-())
Melibea80; Moltes gracies! Ara miro el Post!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::