HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dt. oct. 02, 2007 10:43 am

Bon dia guapes!!!!
M´acaben de fer la histero....i bé, elo dijous em donen els resultats, ja us diré a veure que tal. Si algú vol que li expliqui tot, doncs cap problema.
Vinga guapes que cada dia estem més aprop!!!!

Kiti, te he mandado un privi, contándote. Un beso
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dt. oct. 02, 2007 10:48 am

Gaste, a mi si que m'interessa... é qeu avui o demà sabré si al finla m'he l'han de fer... t'ha fet molt mal? I els preparatius? AMi m'han dit que m'he de prendre un llistat de coses que només de veure-ho ja em fa por!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dt. oct. 02, 2007 11:05 am

Dreilha, tu tranqui guapa. T explico, és que no volia fotre el rotllo a tothom, però igual ajuda així que allá voy:

- De preparatius només m´he hagut de prendre un nolotil 1 hora abans, un enema rectal la nit abans i estar 6 hores en dejú.

- Primer et fan una radiografia normal i corrent de la pelvis.

- Després et posen un espéculo (és com un ferro que segur que ja t´han posat al anar al gine altres vegades) per a poder veure millor l´úter.

- Després et fiquen dos tubos, com a dos sondes, amb una cosa gorda a la punta. Al ficar-t´ho fa com una mica de dolor de regla a la panxa (desagradable, però suportable)

- Després et van ficant líquid amb dos xiringues, van apretant i et van fer radiografies.

- Després t´ho treuen tot. I jo em moria de ganes d´anar al lavabo.

La veritat és que quan em ficaven el líquid hi ha hagut 4-5 minuts que m´ha fet molt de mal, sobretot el costat dret. No t´enganyaré, és molest, m´ha caigut alguna llagrimeta, però són com a molt 4 minuts.

També t´haig de dir que el costat esquerra no m´ha fet gens de mal, així que potser m´ha fet mal perquè el costat dret no el tinc bé (és el costat on tinc els quistes a l´ovari).El dolor era com una pressió-cremor, molt desagradable, però durava moooolt poquet
El meu marit diu que no sap perquè vaig al metge si jo ja em faig el diagnòstic, je, je...

No pateixis si t´ho han de fer, jo em pensava que seria pitjor. No t´enganyo, fa una miqueta de mal, almenys a mi, però és molt poqueta estona!!!!!

Nolts ànims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I ja sabeu, cada dia, estem més apropet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El dijous em donen els resultats, ja us epxlicaré...
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. oct. 02, 2007 7:11 pm

Que bé Gaste, però si dijous és ja!!!
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dc. oct. 03, 2007 8:13 am

Gaste moltes moltes gràcies per l'explicació. Em quedo una mica més traquil·la...
Solament un dubte, quan t'ho han tret tot ja no t'ha fet mal?? O et queda adolorit??

I així dijous, és a dir demà ja yens els resultats?? Ara si que aniràs depressa!! Ja ens explicaràs, eh??
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dc. oct. 03, 2007 9:55 am

Guapa,
Quan m´ho han tret ja no em feia mal, només al anar al lavabo, però molt suportable, de debò, després no es nota casi res.
Demà tinc els resultats, ja us explicaré.
Anims i endavant
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dc. oct. 03, 2007 3:20 pm

Quan sàpigues alguna cosa, ens ho dius, eh? Entenc tant la teva impaciència!!!

Al final, malgrat mútua i S.S., doncs hem decidit que ja n'estem fins al capdmunt i la setmana vinent tenim hora en una privada pagant. Ja no podem estar més amb aquesta incertesa i si així ens ho solucionen ràpid i ens donen com a mínim alguna resposta, doncs ja està. És trist que hagi de ser així, però així va el país!

Ja us aniré explicant. Ho sento noies sempre per la meva tabarra, però penso que aquí com a mínim algú em pot entendre! :love:
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dc. oct. 03, 2007 3:39 pm

gasteiztik, molta sort per demà!!!! :ok:
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dj. oct. 04, 2007 10:01 am

Bon dia guapes!!!!!

Ja tinc els resultats, i la veritat és que estic ben desanimada.
Resulta que tinc una trompa obstruïda, o mirat del altre cantó, una trompa em funciona. Això ja ho sabia, perquè segons la doctora, si he estat un cop embarassada, almenys una m´ha de funcionar.

Però és clar, intento no desanimar-me, però si faig recompte resulta que:

- Tinc utero bicorne unicolis. M´haig d´operar.
- Tinc la prolactina molt alta. M´haig de medicar
-tinc ovaris políquistics. M´haig de medicar
- Tinc una trompa malament. Em penso que no puc fer-hi res.

I em desanimo, perqué em passa de tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haig de ser positiva i penso que de moment tot el que m´han trobat, sembla que té sol·lució, és a dir, ningú m´ha dit encara NO HI HA SOL·LUCIÓ. Però si us sóc sincera, estic bastant tocadeta....només tinc ganes de plorar.
Moltes gràcies per escoltar-me!!!!!!!
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dj. oct. 04, 2007 10:07 am

Ostres Gaste... em sap greu, pero vaja suposo que un cop operada de l'úter i tot controlat, si t'has quedat un cop embarassada, no ha de ser dificil tornar-hi no???

Un petonas
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. oct. 04, 2007 10:13 am

buf, gaste, quin panorama!!! són molts pals a les rodes... però mica en mica els anirem traient, no??!!! :ok: :ok: :ok:

la qüestió és que si tu tens prou ganes i ànims de passar per tot això per tenir una criatura... i em sembla que la resposta és clara, no????

pensa en la teva maternitat com un trencaclosques... fins que no tinguis totes les peces i a punt, no t'hi podràs posar... però aleshores el resoldràs de seguida!!!

vinga, guapa, ara ja saps a què atenir-te i per on atacar!!!

un petó!!! :ok: :ok: :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 04, 2007 11:48 am

Gaste guapi! quin panorama! però com diu la creueta es qüestió de que les peces vagin encaixant!

Mira, això de la prolactina li passava també a la buscantabril (ara esperantabril, jeje) i sé que ho va regular amb homeopatia. Igual li pots fer un privi o algo i a veure què t'explica (es que ja que t'has de medicar per tantes coses, almenys una que es pot solucionar d'una manera més "natural" potser t'ajuda).

Però sobretot no perdis l'esperança eh? tot arribarà!! de veritat! :ok:
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dj. oct. 04, 2007 1:40 pm

Gaste,..., tot té solució i això és el més important!!! Ànims amunt!!

Ahir em van explicar el cas d'una noia que tenia les dues trompes obstruides... i s'ha quedat embarassada!!! I això que sols tenia una possibilitat!!!

Vinga guapa que segur que encara que sigui més tard del que voldries... ho aconseguiràs!!

Una abraçada
Imatge
Imatge
Daina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dj. oct. 04, 2007 4:10 pm

Gaste, molts ànims! L'importat és que tot i que srà un camí difícil ho pots aconseguir!
Una forta abraçada!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. oct. 04, 2007 5:19 pm

Animos guapa!
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dj. oct. 04, 2007 6:59 pm

Molts ànims! Ara no pots decaure! Has de ser forta i lluitar. Crec que si t'hi vas quedar un cop amb el que tens sense saber-ho, imagina't com anirà quan hagis solucionat part de l'assumpte. Has de tirar endavant i com tu mateixa dius, no t'han pas dit que no hi hagi solució, doncs això ja és un punt al teu favor! Vinga, ànims i amunt! Serem akí per ajudar-te!

Una abraçada bonica!
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dv. oct. 05, 2007 9:48 am

Hola Gaste, primer de tot moooolts ànims i molta forca (ups!..no puc escriure la c trencada), ... als problemes solucions, així que amunt els ànims guapa :-()-)

I per cert , moltes mercés per l'explicar-ho (lo de la histo..), a mi també m'ha anat molt bé, sapiguer com funciona....tot i que encara no sé si me l'hauran de fer, de moment estem amb les primeres proves.

Una abracada ben forta.
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dv. oct. 05, 2007 12:21 pm

No, no, no, no què és això de desanimar-se Gaste??
Ara és quan has d'estar més animada i lluitar amb més força!!!
Si ho vas aconseguir una vegada ho tornaràs aconseguir segur!!
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dv. oct. 05, 2007 3:53 pm

Ai, guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!No sabeu com ajuden els vostres missatges!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moltes gràcies pels ànims, de debò, no sabeu com s´agraeixen!!!!!!!!!!!!!!!!
Avui estic una mica més animada, perquè ja tinc data d´operació: segurament el 22 d´octubre, que no queda res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Així que de mica en mica, avançant!!!!!

., ja t´he felicitat en una altre post, però ZORIONAK!!!!!!!!!!!!!!!!

Amanita, qualsevol dubte que tinguis, pregunta, que jo estic fent un máster de proves vàries!!!!!M´estic tornant una experta,...i li dic el meu marit que tinc el "potorro" més vist d´Euskadi, que estem de gira, je, je...

Moltes gràcies per tot, sou uns solets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 05, 2007 3:56 pm

gracies Gaste!!!
vinga que el 22 és ja mateix!!!! aviat ho haurem arreglat tot, ja veuràs! aix quin riure el teu home :-D :-D

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::