✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
petit_somni
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: petit_somni » dj. juny 09, 2016 3:30 pm

Hola noies!!! Tenim la banqueta una mica parada... Gràcies per totes les respostes de porteig! Vaig anar a la botiga kangura (volia anar algun taller pero no podia amb els horaris) la noia molt molt amable em va ajudar molt! Vaig provar els foulards elastic (el boba wrap que pots fer el preanusat) i els semielastics (que son mes fresquets pero no et recomanen preanusat). Quina sensacio fer el nus amb el bebe aquell que et deixen que pesa!!!
Doncs al final la noia em va dir com vosaltres que l'elastic a ple estiu dona calor pero d'altra banda se que per començar un preanusat ens fara sentir mes segurs. Aixi que li he agafat el boba wrap per fer el regal se que en algun moment l'utilitzarem i si al final encertem aviat i neix a l'estiu doncs segons com veiem que portem el porteig agafaria una bandolera de tela que es el mes fresquet segons vaig entendre. La motxilla no l'aconsellen fins mes endevant aixi que la vaig descartar fins als 4-6 mesos.
SSG a mesura que s'acosta el moment les ganes son dificils de controlar! Ja queden 7 setmanes per agost aixi que comença el compte enrrere.
Jo tambe estic intentant coneixer el meu cos pero cada mes fa una cosa diferent o jo no se escoltar-lo aixi que en aquest tema vaig perduda....
Com apreta la calor ja! Esperem que aquest cap de setmana no plogui i aprofitem la platja.
Anims amb el final de setmana!
Edito per contestar com escriure desdel mobil: jo entro a partir de la pagina del soc petit hi ha una pestanya que posa forum i alla et surt la pantalla per posar el teu nic i contrasenya. És millor l'ordinador per escriure ja que el mobil es momt soso pero aixi pots escriure a qualsevol lloc!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
petitajota
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 11:51 am

EntradaAutor: petitajota » dj. juny 09, 2016 4:18 pm

Bon dia a totes boniques!

He estat un munt de temps sense escriure al forum però passo moltíssim temps per aquí llegint i llegint i informant-me.
He llegit el positiu de la jefa de banqueteres i d'unes altres cercadores que han tingut molta sort i s'han quedat molt ràpid!! enhorabona de tot cor!!!! :panxeta: :panxeta: :panxeta:
Jo estic esperant que arribi l'agost i poder començar a cercar!!! Tinc taantes tantes ganes ja! No paro de donar-li voltes al cap, llegint el fòrum, llegint el llibre de què fer abans d'estar esperant, mirant mobles de bebé.. .jo qué sé!! jajaja :p-) :p-) :p-) El desesper oés total i això que encara no hem començat cercar!

Com un vaig explicar el motiu pel que esperem a l’agost es que marxem de viatge a Canadà 16 dies i encara que jo em moria de ganes de ser mare ja fa molt de temps amb l’amore vam acordar que abans fariem un super viatge de comiat de no pares/viatge de noces sense casar-nos jejeje i tot i que a mi em va sentar una mica malament perquè no volia esperar ho vaig aceptar. :ufs:

Però ara que ja s’apropa la data és que no puc mes… fa cosa d’un mes o així que he començat dieta per perdre com uns 9-10 kilos que em sobren i arribar ben preparada a l’embaraç. He anat a un endocrí aprofitant la mutua però la veritat és que no m’ha fet massa cas i em fa el seguiment la dietista i tampoc és que em faci molt de cas pero bueno… ja he perdut quasi 3… :b-))) :b-)))
Ja prenc el Natalben des de l’1 de maig i aquesta setmana amb desespero total he demant TO’s al web vidatest i ja m’han arribat. Tinc il•lusió per començar a fer-me encara que no comenci i així estar més segura de quan és la meva ovulació, tot i que amb el moc cervical ho veig basant clarament… :ok:
La cosa és que vull avançar la cerca! Ja no m’aguanto més i ahir li vaig dir mig en broma a l’amore que volia jaaaa! :p-) :p-) I em diu que et vols trobar malament a Canadà si et quedes embaraçada ara? :sogra: :sogra: Pensa que estaries d’1 o 2 mesos allà! I jo siiiii!!!!!! Perquè tot m'és igual i vull començar ja…
Vosaltrres què creieu? És bona idea? Les que heu sigut mares ja, penseu que ho passaria malament les primeres setmanes d’embaraç estant de vacances allà a l’altra punta del mon? I bueno!!!! Tot això és pensant si em quedo a la 1a o 2na que no ha de ser així (tot i que m’encantaria!!!)

Total que així estic noies… pensant si li fico pressió a l’amore per començar ja o què.... i esperant que no m'enviï a prendre per sac pubret!!! :lluita::

petit_somni, SSG si no començo abans (que ho dubto…) començarem juntes la cerca a l’agost! Esteu com jo d'impacients? O sóc jo que sóc una boja estressada????????

Molts petons a totes i ànims amb aquesta calorassa d’aquesta setmana, sort que pel cap de setmana baixa una mica… :***: :***: :***:
SSG
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

EntradaAutor: SSG » dj. juny 09, 2016 4:30 pm

Hola!
PETITSOMNI- No m ho havia plantejat així! Set setmanes!! jijiji he instal·lat al mòbil una aplicació que fa conta enrere...
Gràcies pel mini tutorial de com entrar des del mòbil...a vegades sóc un desastre.

PETITAJOTA- Si que començarem juntes!! Jo penso a vegades de començar al juliol, però també marxem de vacances a Itàlia i no sé, ho hem previst per agost, tot i que no se si amb l'emoció del viatge...jejejejej. Si que tenim moltes ganes, començo a mirar coses però tampoc m'obsessiono molt. A vegades veig noies per aquí que estan trigant i penso, i nosaltres quan trigarem?
ánims que cada dia es un dia menys, i l'espera val la pena.

Petons!
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dj. juny 09, 2016 5:04 pm

Petitajota! Jo estic una mica en la teva situacio afegint que per un tema laboral del futur pare ens aniria be que naixes a partir de maig (que despres aixo mai se sap). Dubtava si abansar la cerca a juliol pero es cert que tenint un viatge a l'estiu nosaltres ens esperarem agost i aixi marxem tranquils (tambe estarem fora de viatge per fer vacances especials de 2), ja no es per trobar-me malament sino per si passa alguna cosa estar lluny de casa no m'agrada... Aixi que potser ens portem de vacances el millor regal que mai haurem portat de viatge!
petitajota
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 11:51 am

EntradaAutor: petitajota » dj. juny 09, 2016 5:40 pm

Aix jo també ho penso moltes vegades!!! mira que si torno de Canadà embarassada!!!! seria lo més de lo més! perquè la SW a més em coincideix amb el viatge!! :b-))) :b-))) :b-)))

Bueno que si no ho avancem hem de pensar que 7 setmanes no és res!!! >.-<: >.-<:
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dj. juny 09, 2016 7:38 pm

petitajota ha escrit:Aix jo també ho penso moltes vegades!!! mira que si torno de Canadà embarassada!!!! seria lo més de lo més! perquè la SW a més em coincideix amb el viatge!! :b-))) :b-))) :b-)))

Bueno que si no ho avancem hem de pensar que 7 setmanes no és res!!! >.-<: >.-<:

Aixi tu tens opcions!! Jo tinc els cicles alterats desde fa un parell de mesos... He tingut dos llargs de 33-36 quan jo els tenia de 28-29 i desde ahir a CD 23 estic preW aixi q no se si estare en SW o que pero seria bonic portarlo d'alla! Si si em de ser positives queda poquet per fer el salt a cercadores!
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dj. juny 09, 2016 8:43 pm

Hola noies
La meva opinió és que disfruteu de les vacances i allà us hi poseu, jo tb patiria per si passés algo allà o per si et trobes malament però és la meva opinió. Penseu k amb nens Els viatges canvien i disfrutar d'un viatge solets és un luxe! Jo el que més trobo a faltar és viatjar com feiem abans pk m'encanta, però amb lo terremoto que és el meu no em veig en cor d'anar molt lluny.
Per una altra banda entenc el desespero jajaja, quan veus que s'acosta el moment fins i tot tens més ganes de pinxitos que mai! ;-)
Ànims wapes, 7 setmanes passen volant!
Imatge

Imatge
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dv. juny 10, 2016 3:32 pm

Hola boniques!!!
Com es presenta el cap de setmana??
El tema de les vacances, heu de gaudir a tope... si torneu 3, millor que millor... que os quiten lo bailao! :miko: :miko:
jo aquesta nit soleta amb el meu petit... així que dormirem junts que em ve molt de gust!! jejejeje.
Nosaltres terminant amb la terrassa de casa, que ja falta poc per acabar la baranda i ja a gaudir-la.... quines ganes... que tinc una piscina de 4m esperant-me per montar-la.... jejejeje
El tema de manduca, motxilla,etc... jo vull mirar-me una, pel segon... tinc a les julioleres del 2014 que són unos expertes i m'ajudarán... Entre elles i vosaltres, jo crec que dominarè el tema.. jeje
Com aneu les que ja esteu cercant?? a veure si ens doneu una alegria com la Náyade....
Náyade com et trobes??
El dia 19 fem la festa del meu petit, el dia 20 fa 2 anys... que ràpid ha passat el temps, mare meva... el 30 celebració d'aniversari amb cava inclòs :p-) i desprès de la W que m'ha de venir a principis de juliol, ens deixarem anar... quins nervis i quina por,... pero quina il-lusió...
Bon cap de setmana a totes!!!
Imatge
Imatge
Imatge
atrapasomnis
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. juny 10, 2016 5:30 pm

HOLA BUNIQUES !!!

Com es presenta el cap vostre cap de setmana ? :)
Jo acabo de tornar de la visita al gine, i ja li hem comentat que de cara a l'any vinent ens volem posar mans a l'obra per ampliar família >.-<: M'ha recomanat que dos mesos abans de començar a buscar em prengui un complement vitamínic "Natalben preconceptiu". N¡heu sentit a parlar ? alguna de vosaltres n'ha pres ?
// sem continua fent molt llarga l'espera... més de 6 mesos encara..//

I tema dentista doncs res, genives inflamades que també m'han recomanat una pasta de dents i un fluor especial per fer durant una semaneta i després farem una neteja.

Pel què comenteu de les vacances, penso que són uns dies "bonics" per començar la cerca. De fet, jo ja li vaig dir a la meva parella que el primer cap de setmana que ens llancem a la piscina vull que sigui "especial" un cap de setmana per nosaltres dos; de relax, amb spa... :-o00m jejeje

Náyade !!! com et trobes ? com van els primers dies/semanes d'embaràs ? :D Esperem notícies !

Ens seguim llegint noies !!!
Disfruteu moltíssim del cap de setmana ::upi:
atrapasomnis l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 10, 2016 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SSG
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

EntradaAutor: SSG » dv. juny 10, 2016 5:37 pm

Holaaa!!

Atrapasomnis, just avui he anat al metge per el nou acid folic, i com no en tenien cap sense lactosa m'han recomanat Natalben. No entra per la SS però duu més vitamines a part de l'àcid fòlic. De moment sembla que bé.
Anims amb això de l'espera, com més hi pensis més lent passa.
Tema genives estic igual que tu...ara dimarts em toca una càries en tinc tantissimes per culpa de la coca cola! vici que he deixat fa un temps ja....

Molt bona idea lo del cap de setmana especial, segur que encara ho agafeu amb més ganes.

Que tingueu bon cap de setmana!!
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dv. juny 10, 2016 8:15 pm

Hola guapissimes !!!!!

Us tinc una mica abandonades però entre cercadores, banqueteres i mamis de Febrer vaig de bòlit!

A les que esteu esperant encara i us queden mesos nomes us dic que preneu paciència, que l'espera val molt la pena, gaudiu del maromo, de les sortides, de la despreocupació del tema!! Encara que hi penseu tota l'estona no és RES comparat amb quan ja cerques i sobretot quan ja et quedes! Es un sofriment! Així que GAUDIU molt de toooootes les etapes. No les cremeu!!!!!! Cada etapa té la seva cosa bona!

Jo estic molt bé, la veritat que mooooltbe. No tinc nàusees de moment, no tinc dolor només molèsties al baix ventre com si fos de Warry. Els pits els tinc inflats i sensibles però ja vaig a millor. I estic mooooolt toveta!!!! Em posaria a plorar en qualsevol moment per qualsevol xorrada. Hi ha noies que els dóna per estar enfadades... a mi em dóna per necessitar mooooolts mimos!!! Per la resta molt bé!! Encantada i desitjant que passin setmanes i veure que tot va bé! Encara és tan petit ... i tan fràgil! Que fa por.

Per la resta doncs molt feliços!!!! Encara no ens ho creiem. Aquest cap de setmana (demà si tot va bé) els hi direm als futurs avis i tiets. Hem comprat uns peucs grocs i els hi donarem en una caixa on també hi haurà la foto del Clearblue amb "embarassada 1-2" :)
És molt aviat però tot va bé de moment i volem viure aquesta etapa amb ells, vagi bé o no. Els nostres pares són un suport per a nosaltres i tant per viure l'alegria d'un nou bebè a la família com per la tristesa si anés malament, volem que estiguin al nostre costat!!!

Ho poso per si a algúi fa reflexionar. Jo abans de cercar no ho volia dir fins que estigués de més temps, però una companya em va fer pensar que si estem bé amb els pares i tal, perquè tant secretisme?? Si anés malament també els hi diria... i seria un pal igual!

En fi noies... desfogue total eh!!! Jajaja.

Tema complements, agafeu el que agafeu us anirà bé, els gines privats sempre diuen gestagyn o natalben que són super cars. A la ss donen folidoce, acfol, yodocefol... jo prenc folidoce per 1'70€.

I res més crec!!! Estic des del mòbil i no puc dir gaire més del que ja he dit jajaja que pesada.

Us deixo TE d'avui que m'he fet de control (com tinc tantíssims doncs vaig veient si puja la intensitat de la ratlleta) i la cirera ja em saluda gairebé jajaja amb la ratlla molt forteta!!! Ens diu "eiiii pares que si que sóc aquí dins!!!!" Jeje.

Un petonàs guapes.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dv. juny 10, 2016 9:17 pm

Hola!!

Nayade, me n'alegro de que tot et vagi bé. M'agrada la reflexio que fas sobre si explicar-ho a la familia o no. En el vostre cas, els familiars als que ho direu creieu que ho aniran escampant o si els demaneu que de moment no diguin res us ho respectaran?
A mi m'agradaria dir-ho aviat però només als més propers i clar, de la sogra no me'n fio gens!!!

Una cosa de la que et volia alertar, jo de tu deixaria ja de fer-me TE. Es veu que les hormones que el test detecta van fent pujades i baixades i podria ser que en uns dies o setmans veiessis la linia amb menys intensitat i no necessariament voldria dir que alguna cosa va malament.
Així que jo no me'n faria més, que després encara tindras algun susto innecessari.

Petonets a totes noies, us vaig seguint però practicament només participo al grafiqueres, que és el meu espai per explaiarme soble les obsessions cercadores i en altres posts que no son ni d'embaras.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
la1ri
Entrades: 251
Membre des de: dg. abr. 21, 2013 3:14 pm

EntradaAutor: la1ri » dv. juny 10, 2016 10:31 pm

Bona nit noies!

Us vaig seguint des de l'ombra jiji. Entro per corroborar el que ha dit la Capseta, Nayadee! Ara estic de 36 setmanes, al principi de l'embaràs feia com tu i anava fent TE pq em feis ilu. No me'n va fer tanta el dia que va sortir ben negatiu! L'espant que em vaig emportar va ser monumental. O sigui que jo també deixaria de fer-ne... ja en vaig aprendre ràpid jeje

Molta paciència a totes les banqueteres i tota la sort del món quan us llanceu a la cerca!!
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » ds. juny 11, 2016 7:54 am

Arigalma gràcies pel consell jo tambe crec que tot i que amb un nen pots seguir fent de tot ja ets un mes i les condiciona canvien! Noslatres tenim molt clar que aquest estiu volem gaudir de viatjar dos i l'any que ve ja es veura.
Jpd quin mes de clebracions! I ja ets a punt de sortir de la banqueta! Disfruta d'aquests dies i en res a disfrutar tambe de la terrasseta
Atapasomnis ja veuras que els dies passen rapid ja portem gairabe la meitat de 2016. Jo prenc gestagyn desde 1 d'abril que es del estil de natalben tal com t'explica la nayade aquests porten mes coses hi ha que son de ac folic i vit b 12. A privat solen donar aquests amb mes coses. Molt bona idea lo del cap de setmana per iniciar la cerca.
Nayade et vaig seguint a mares febrer per estar al tanto de com vas amb la cirereta. Ja m'imagino que portar 3 grups ha de ser un embolic! Portes un molt bon inici d'embaras en quant a sintomes quina alegria. Quan donis la noticia explicans com reacciona la familia segur que es un moment super especial!
Bon cap de setmana tot i que sembla que el temps no acompanyara gaire...
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » ds. juny 11, 2016 11:57 am

Hola noies!!

Aii quant de temps sense pasar per aquí es que mai agafo el pc mes que per treballar o estudiar i despres ja no tinc ganes de res..
Us explico que nosaltres ja estem de cap a la cerca aquest mes oficialment ja hem començat bueno, i crec que ja he ovulat fa un parell de dies.
Pensava apuntar-me a cercadores i fins i tot a grafiqueres pero entre els nens, feina i estudis no dono per mes. Avui començo examens aixi que la fase de desespero espero que pasi sense desesperar massa jiji.
Tema acid folic jo prenc foli doce que crec que porto tot el necesari per començar la cerca i una vegada embarassada potser si canvio al natalben que te mes vitamines i llavors potser si que fan falta.
Bueno us segueixo llegint aixo segur. Bon cap de setmana!
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. juny 11, 2016 12:43 pm

Hola maques!!!
Feliç dissabte!!!

Capseta i la1ri gràcies per lo del TE, tampoc volia fer-ne un cada dia però he anat fent aquests primers dies, després suposo que ja pararé!! :content: Gràcies per avisar-me del TE- quan estàs embarassada :ok:

Tema de dir-ho, doncs els meus pares sé que no ho diràn, ells també son del parer que massa aviat escampar una notícia no és bo, pel que pugui passar, i me'n refio, van aguantar 4 mesos gairebé sense dir que ens casàvem! Suposo que en tema embaràs seràn encara més conscients que és "perillós" escampar-ho per tot arreu si encara no hi ha res segur.
En canvi els sogres... doncs no sé si guardaran el secret, tenim clar que els hi direm molt seriosament, vaig parlar amb el Nayado i li vaig dir que prohibit que la seva mare ho vagi anunciant a bombo i platillo, i ell em va dir que si que l'insistirem molt en això i aviam si fa cas. Té l'experìència de l'altre nora, que el va perdre a les 6 setmanes, així que confiem en que ho guardi!! Sino només crec que ho diria a sa germana amb la que té mil confiança, i tot i així espero que no ho faci.
Així que si confiem en que no s'escampi la notícia massa!!!

També ho he dit a un parell de companyes de feina, una perquè sabia que estàvem cercant i és una mica bruixeta i em va dir uuuuy tu estas prenyada!! I a l'altre una amiga del treball també, li vaig confessar perquè no tenim secrets mai, però de moment molt malament, gairebé no m'ha preguntat res i ha fet com si no li hagués explicat res! ?-)

I res més guapes, modo ego total!!

Gaudiu del capde!!! :p-) :p-) :p-)
Imatge Imatge
Arigalma
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » ds. juny 11, 2016 2:29 pm

Hola noies!

Pink flower ànims amb la cerca! I amb Els exàmens!
Tema vitamines, a mi el gine privat em va donar gestagyn crec abans de quedar embarassada i ja vaig continuar amb gestagyn tot l'embaras sinó recordo malament. Un cop vaig parir vaig estar un temps més prenent vitamines i vaig haver de prendre Ferro també.
Que passeu bon cap de setmana!
Imatge

Imatge
Acidilla
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Acidilla » dg. juny 12, 2016 6:13 pm

Una nova incorporació us saluda! :lfantrose: :lfantrose:

Em presento:

Nom d'usuària: Acidilla
Edat dels dos: 33 jo i 32 ell
Quan començarem la cerca: En principi Gener... però no m'estranyaria que abans...
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar-nos coneixent: Els 33 han sigut el meu "despertar". Jo era una noia que no sabia ni si volia tenir fills, però ha sigut començar a veure embarassos i nenitos dels de la meva quinta i no sé que m'ha agafat.

He començat a mirar fòrums, llibres de embaràs, de maternitat, de criança, etc... No em reconec. Estic tot el dia amb la idea fotuda al cap. Ha sigut un canvi molt brutal per a mi, i jo que no creia en això de l'instint maternal. Ho deixo per a l'any que ve, perquè a finals d'any sabrem si ens renoven el lloguer del pis, i això per a mi serà un trencament de cap menys. Actualment prenc pastilles anticonceptives i per a mi començar cada paquet nou cada mes se'm fa coll amunt. En fi, us he llegit molt aquest dies i n'aprenc molt de totes vosaltres. Un petonet!
Imatge
atrapasomnis
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

EntradaAutor: atrapasomnis » dg. juny 12, 2016 7:23 pm

BENVINGUDA acidilla !!!

Et faré companyia fins el mes de gener per començar la cerca ! ( si.. primer vaig dir que començariem a l'abril-maig, després que potser seria al març o qui sap si el febrer... però ja le començat a convèncer perquè el meu aniversari (gener) sigui la data d'inici de la cerca .. neujor:-) )

Tal i com em va recomenar a mi la "petit_somni", et recomano que llegeixis que fer abans d'estar esperant està bastant bé i al final de tot del llibre tens algunes pàgines de seguiment per fer taules de fertilitat, diari d'alimentació.. :D

Pel que es comentava d'Àcid fòlic i vitamines si que és cert que vaig per mútua ( que com bé dieu a la privada deuen recomanar el natalben ) he llegit que és bastant complert encara que més car. De moment optaré per aquest i segurament algun suplement de ferro, ja que sempre he tendit a estar bastant baixa. Ara tinc pendent un anàlisi de sang més complet i a seguir fent visites al dentista perquè a finals d'any estigui tot perfecte >.-<: !!

Ànims a les cercadores, paciència a les banqueteres i molt bon inici de setmana :***:
Acidilla
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Acidilla » dg. juny 12, 2016 9:08 pm

Ja me l'estic llegint el llibre aquest de què fer abans d'estar esperant :love:
En tres setmanes tinc visita al ginecòleg i ja li trauré el tema. El que m'ha sorprès és la meva parella, ell mateix és el que m'ha dit que li podia preguntar cosetes :-)love(-: Fa quasi sis anys que som parella i vam anar a viure junts molt aviat.
Com comentava prenc pastilles des de fa 10 anys i ves a saber com tindré els meus cicles naturals.., tinc curiositat perquè gairebé ni me'n recordo, amb les pastilles tot son flors i violes.
Vull tenir temps de retirar les pastilles i conèixer els meus cicles per poder fer bé els càlculs.
Sense pastilles no tenia problemes de faltes i era bastant regular però ves a saber, tampoc era la que sóc ara.
Teniu experiència en la retirada de pastilles anticonceptives?
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::