.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
pitxillu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. març 11, 2016 9:11 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: pitxillu » dl. juny 27, 2016 10:09 am

Hola noies!!!

Ostres, un temps sense passar per aquí, i quantes panxus!!! Enhorabona a totes!!

Entro per dir-vos que després d'uns 9 mesos de cerca, jo també he tingut el meu positiu >.-<: >.-<: , el vaig tenir dijous passat, després de tenir un endarreriment de 3 dies. :p-) :p-)

I ho volia dir principalment per les veteranes, que tot arriba, noies, i en res us vull fora d'aquesta part del foro!!!

Això sí, estic súper cagada, ja he tingut dos avortaments abans de que naixés el peque, per tant ara ho agafem amb molta precaució, fins que no tinguem la visita de les 8 setmanes, que encara queda (avui estic de 5, en teoria). Així que de moment, no m’apunto enlloc....

Apa cercadores valentes, molts ànims i, com us he dit, tot arriba boniques. Espero que les que heu pres un descans del foro em pugueu llegir!

PD: Aquest mes hem anat a saco, i no hem fet descansos, cada dia pinxitu. Com veieu, cada maestrillo tiene su librillo, i no hi ha trucs infal·libles.

Molts petons a totes!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Vannion » dl. juny 27, 2016 10:24 am

Pitxillu! :) ENHORABONA a tu tambè!!! :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :b-))) :b-))) :b-)))

Ara moltíssima calma, que tot anirà bé, creuo els dits per a que aixi sigui!

Gràcies per animar-nos! Espero aviat fer-t'he companyia!
pitxillu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. març 11, 2016 9:11 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: pitxillu » dl. juny 27, 2016 10:47 am

Vannion, moltes gràcies, i ja veuràs com, en res, em podràs fer companyia!!! Segur que sí!!
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: xinxa » dl. juny 27, 2016 10:52 am

Hola! Feia molts dies que no em connectava, ja us vaig dir que necessitava distància. Felicitats a totes les panxes, però sobretot
PITXILLU MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!
Me n'alegro moltíssim, i no pateixis, tot anirà bé! Espero poder-te acompanyar ben aviat!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
pitxillu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. març 11, 2016 9:11 am

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: pitxillu » dl. juny 27, 2016 10:56 am

Xinxa, m'alegro que hagis vist el missatge, he pensat molt en tu aquest temps!! Us vull amb mi, ja!!!! (tot i que encara no canto victòria, el dia 14 de juliol tinc eco, i aleshores estaré més traquila!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: louly » dl. juny 27, 2016 11:02 am

Bon dia cercadores!

Goli t'has fet el TE? estarem a l'espera!
0blanca0 ànims amb aquest desespero! encara queden dos dies...sino recordo malament la meipuça tb li va sortir negatiu i finalment ha estat panxona amb un super positiu!!! no perdem les esperances!
Gironina35 uy...fa oloreta a panxona!!! quin mes més fructífer! av veure si el següent tb!
Pitxillu MOLTES FELICITATS!!! :-()) la teva noticia m'anima a tirar endavant i no desesperar-me! gracies! Segur que aquest cop va b!

Modo ego: Seguim a tope amb els pinxitos! aquesta setmana es la sexy week, allargarem una mica por si a caso, porto fent TO tres dies...i els tres ha sortit una ratlleta rosada pero no tan forta com hauria d ser...això suposo q vol dir que esta al caure l'ovulació no?

Tema eleccions, fa molta pena la veritat, a veure si ens independitzem d'una vegada i ens els traiem de sobre!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: mossa-77 » dl. juny 27, 2016 11:19 am

Uauuhhhh!!! PITXILLUUUU!!! Felicitaats reina! Doncs sii això ens dona molts ànims a les veteranes! Estic segura que el teu cigronet s'està agafant fort, i a la eco ja estarà tot perfecte!!! Un petonas maca!!
Imatge
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: boleta-BCN » dl. juny 27, 2016 11:28 am

MOLTISSIMES FELICITATS PITXILLU!!! :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: >.-<: >.-<: >.-<: :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :-()) :-()) :-()) :globus: :globus: :globus: :mu:: :mu:: :mu::

M'he emocionat i tot quan t'he llegit... quina alegria nena!!! Creuo dits superfort perquè tot vagi bé! Q segur que així serà!

Gràcies per compartir-ho amb les veteranes... la veritat és que ens ajudes a no perdre l'esperança ni la il·lusió! Tant de bo marxem d'aquí totes amb tu ben aviat!

Petonarros maca!!! Cuida't molt i gaudeix-ho a topeeeeeeeeeeee!!!
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dl. juny 27, 2016 12:25 pm

Moltissimes felicitats Pitxillu!!! :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: tot i que no hem coincidit o "parlat mai" per les teves paraules i pel teu missatge estic d'acord amb el les cercadores que dones moltes esperances! :-()-) Estic segura que aquesta vegada tot anirà molt bé! :ok:
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Goli » dl. juny 27, 2016 1:42 pm

Doncs nenes, desprésd'una nit de simpomes identics a quan em vaigquedarde la nena, enshem despertat i he fet TE ires! Nomésuna ratlla aixique nada de nada pro es molt fort perque tinc simpomes de mareig nauseas inclús mhan sortitels montgomry famosos! No entenc res! Si avui és dia de NW ( a no ser que fos un cicle llarg ) hauria de sortirpositiu no? Estic molt xof perque notoque sí!
Imatge
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Goli » dl. juny 27, 2016 1:51 pm

Ostres estic veientque queden mooooltsdesesperos no?? >.-<: >.-<:
Pitxillu felicitats!
Imatge
Meipuça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Meipuça » dl. juny 27, 2016 1:59 pm

Hola preciosetes!!!!!!

Moltíssimes gràcies a totes!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:

Wooooooo Pitxillu que fantàstic moltes felicitats bonica, i si tot arriba, no desespereu boniquetes!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Modo ego: Aquí de moment tot bé, avui nàusees res de res ni vomits ni res, pot ser algun mal de panxa més fort del normal i això si fluxe cada cop més, bbbbrrrrrr. Ahhh i molt mal d'esquena, molti molt. Demanaré hora per anar-me a fer massatge ja mateix.
Demà tinc gine perquè em miri allò que m'ha sortit que no sé si veurà gaire res perquè ja no em pica i no es veu gaire i a veure si tot està bé. Com que hi vaig sola ja li diré que no vull veure res només si està tot bé i si n'hi ha dos que no m'ho digui fins la propera amb el meiinu.

A veure nenes en modo desespero total!!!!!! Estigueu tranquil.les, Goli no estiguis trista, aquest matí t'anava a dir no facis TE i espera't al menys una setmana, no sé de què depen tot això però mira la Tartufino al dina abans de la DNW ja li va sortir el positiu i a mi a més 3 dies em va sortir negatiu i ja estava embarassada, no us en fieu. Amb el primer embaràs també em va costar molt que surtis positiu, no sé deu ser tema de l'hormona aquesta o no sé. Així que hi ha esperança ja veieu l'exemple!!!!
I Gironina35 a tu igual no et fiis dels símptomes, i que no en tinguis no vol dir que no ho estiguis!!!! Va animsss


Tema eleccions indignant total, però sabeu què ha passat que la participació a baixat perquè la gent n'està fins els cullons, però resulta que han baixat els no votants del PP i els peperus han anat a votar tots :-((
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dl. juny 27, 2016 2:01 pm

Goli jo sóc una d'elles amb el tema desespero!!! pero el mateix que amb la Blanca que potser he d'esperar uns dies després dela falta. Em sembla que he llegit a la Meipuça en algun moment que ha comentat que a un embaraç li va costar 3 testos que li sortís el positiu... així que pensem en aixo...

Jo no tinc símptomes de W... el que si que tinc són com nauseas que marxen quan menjo.... cosa que entenc menys... jo vull esperar una mica. Vaig calcular la data del 26 amb el que m'havia fet la W desde que vaig deixar las pastis al març. Jo abans els cicles els tenia de 26 dies clavats i quan vaig deixar les pastis van passar a 24 clavats així que si comptes 26 seria demà... i he pensat que després deixaria passar un parell de dies més... es que la veritat no entenc res del meu cicle.... a moments penso que si i en d'altres que no.... no sé com passaré aquesta setmana de desespero total!!! :ufs:

Per que després hi ha la APP del mobil que dius ja es mala llet que si ens els últims 3 mesos ha sigut clavat que de quan la app deia que ovulava a que em vingués la maeida w eren en tots els cicles 14 dies justos... aquests 14 eren ahir.... mecagguuummmm vaya rollo més repetitiu us estic fotent!!! perdoneu!! estic en desespero total i no em vull tornar a desilusionar....
Meipuça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Meipuça » dl. juny 27, 2016 2:03 pm

A per cert i la Bombo38 tenia la no warry el 22, no ha dit res oi, o se m'ha passat ???

Goli va aquests ànims ben amunt i ja et dic, jo esperaria una setmaneta (ja sé que és molt dur) a fer un TE, si hi ha algo sortirà positiu segur.
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dl. juny 27, 2016 2:04 pm

Ens hem creuat Meipuça! merci pels ànims.... interaré esperar a aquesta setmana a veure que passa.... i res que sigui el que deu vulgui! :-o00m igualment la feina ja ha d'estar feta i ara no hi podem fer res... avui estic molt rallada perdoneu!

Un petonàs a totes!
Meipuça
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Meipuça » dl. juny 27, 2016 2:07 pm

aixxxx Gironina35 bonica!!!! si si en el meu primer embaràs em va passar exactement igual que aquesta vegada després de la DNW TE negatiu, no sé si és perquè ovulo més tard o perquè em passa però no em detecten l'hormona tant ràpid com amab la resta.
Jo en vistes de l'èxit m'esperaria uns dies a veure si baixa o no i després ja fer TE i si no esperat una setmana que després segur que surt.
Però pel tema nàusees podria ben ser, tens més fluxe?
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Gironina35 » dl. juny 27, 2016 2:34 pm

Si la veritat es que torno a tenir bastant fluxe fins i tot aquest cap de setmana creia que em venia la w per aixo... per que ho notava... pero nono tot es fluxe...

Tens raó segurament el millor es esperar....
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: boleta-BCN » dl. juny 27, 2016 3:10 pm

Gironina sincerament crec que lo millor que pots fer és un TE pero ja. Pel que ens expliques, o tens un embaràs com una casa, o uns psicosímptomes molt bèsties. Jo em decanto per la primera opció.

Però sigui com sigui aquest patiment q estas sofrint té una solució ben fàcil.

Ja ens informaràs!

Petonarros
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: Goli » dl. juny 27, 2016 8:56 pm

Boniques moltes gràcies pels ànims! No hauria dhaver fet test pro com que amb la nena va sortir positiu tipus 5 dies avans de la regla pues creia que seria iguAl! I no

Gironina veig que estem igual! Aguanta en fer test si pots!jo vaig tot el dia amb mal de warry marejos i malestar de panxa. Si al final es warry coooollons el que he sigut capaç de provocar jajajajaja. Guapa! Anims i paciencia! Lo millor que podriem fer, no pensar jujujj prosabem que es impossible :p-)
Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.

EntradaAutor: louly » dl. juny 27, 2016 10:28 pm

CYMERA_20160627_232722.jpg

Hola!!! No sóc gaire entesa en els TO per això necessito ajuda. Aquest resultat és positiu? Ahir la nit vam fer pinxito i demà al migdia tb el farem. Creieu que aquesta nit tb tocaria pinxito? El TO l'he fet a les 20h de la tarda.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::