** Cercadores de JULIOL**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Caterinamore
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Caterinamore » dj. jul. 14, 2022 11:20 am

Bon dia boniques!!!

Farfalla, Quina P*** M**** aquesta regla, la veritat. Em sap greu, però en el fons crec que ho acoseguireu, no sé quan, no sé com, però ets una peleona així que ha d'arribar algun dia. A veure si al setembre quan us toqui anar al gine ja teniu un bombo, i sinó anar lluitant, que és el que toca. Una abraçada ben forta!!!!

Engruna de mill, quinaaa mee també la worry... A veure si aviat podeu fer la neteja de trompes (el nom aquell tan llarg que acaba en grafía i em costa tant dde recordsr xd). i podeu solucionar un possible embossament? No ho sé, potser és això. Ai, tan debó. Ara, a esperar la pròxima SW. Una abraçada molt gran.

Terrallum!! jeje, ai sii com t'entenc amb aquesta incertesa de no sé ni en quin punt estic. Aquest mes jo estic una mica contenta perquè he vist el cw més clar. Els altres mesos no podia veure gairebé si era cw o fluxe sexual o ves a saber què!! potser fluxe de la calor que fa???? jajaja Però guai no??, t'ho estas passant bé veig i això ja és bona senyal!!! Disfrutaaa moolt!!!

Sunna, quina caca aquesta IA tan complicada!! Ara a creuar dits!!! Tu ara a 12 dies de saber la notícia.... ai quins nervis. Ara ve lo pitjor de l'espera com si fos la finale d'alguna sèrie molt enganxosa. Vinga a disfrutar molt de la parella, demana-li un massatget,... un sopar romàntic xd... i a esperar lo millor!!!

Stekie, Novetats??? Ai quins nervis, vinga que ja falta poquet... Jo estic a 9 dies de la regla i li demano al maromo si puc fer TE 4 cops al dia. Però en el fons penso, no, espera, espeeeera. Això és pitjor que voler-se fumar un cigarro quan ho has deixat!!

Nina Benvinguda! A veure si tot i haver tingut una Sw fluixeta l'encerteu. Que bé que la gine us donés bones vibracions! Això és molt important. Una abraçada i esperem que la regla no aparegui i se'ns plantegi un gir argumental! Un petó ben gran!!!

Martona!! Que bé que et trobis tan bé!! Quina iluuuu, ara a disfrutar del mini bombo. Ja ens aniràs explicant com et trobes :)

Ego, nosaltres ja hem acabat la sw, però fem la margarita tot el cicle així que ni tan mal. Passem pel dia 22è del cicle.... però com que els cicles ara són llargs de picarols hi ha una part de mi que pensa que això en comptes d'acabar-se, potser comença i mira, així disfrutem més aquest mes que els horaris ens han quadrat a la perfecció per tots els pinxitus. Jo no m'ho crec, però de veritat que han quadrat totes les sortides, quedades, reunions, etc.. Comença a fer por XD. No sé si aguantaré a que no em vingui la worry aquest mes, però espero que síiii. A esperar i recuperar la tranquilitat altravegada i no malgastar TE com si fóssim els guanyadors de la Loto.

Una abraçada noies i ànims!!!
:love:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dl. jul. 18, 2022 7:22 am

Bon dia noies!!!

Alguna novetat?????
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. jul. 18, 2022 9:06 am

Bon dia boniques !!

Martona-91 com et trobes ?

Caterinamore com va el desespero ?

Stekie tenim novetats ? :D

ostres sunna21 , dos anys és molt de temps :( una abraçada enorme :-()-)

ego jo avui he trobat un TE per casa dels de "detección temprana" que vaig comprar mesos endarrera quan encara no buscavem pero vam tenir relacions sense protecció... i ara no sé k fer... m'arrisco a gastar-lo dema matí ?? o m'espero ? :-o00m
sóc un cul d'engúnies i això d'esperar no és el meu fort !!! sóc fatal per les fases de desespero :-o00m

Vaaa !!! a veure si cantem alguna altre panxuuu !!! Molts ànims a totes i feliç dilluns !!! :p-)
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: sunna21 » dl. jul. 18, 2022 11:31 am

Atrapasomnis si que és temps... quan has de fer reproducció assistia es clar no pots intentar-ho cada mes perque econòmicament és una burrada de diners cada intent i las seguretat social triga 1-2 anys de espera, així que dintre del que es pot anem fent... És un procés dificil.
Piruleta15
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. jul. 18, 2022 3:00 pm

Hola :) m'animo a escriure per primera vegada en aquest tipus de post (estic fa mig any aprox als de FIV).

Temps de cerca: pff portàvem un any i ens vam plantar, alguna cosa passava

Edat dels dos: 32 i 33

Història per posar al dia: 1a FIV novembre (1 transfer negativa).

Ara estic en betaespera de la 2a transfer, de la 2a FIV (la 1a va ser un desastre...).

Tema proves si algú necessita ajuda puc escriure un llibre jaja hem fet: histerosalpinografia, histeroscopia, trombofilies, test endometrio, fragmentació, Q-Carrier, vitamina d i tiroides, cariotip (no sé si em deixo alguna cosa jaja).

Així que a veure com va!! Tinc 4 blastos més ara.

Molta sort a tothom :)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Terrallum » dl. jul. 18, 2022 8:20 pm

Bona yara boniques,

Benvinguda Piruleta!!!

Entro ràpid per explicar-vos que acabo de donar positiu en covid, per tat s'ha acabat el metode margarita... Amb la bona ratxa que portàvem...i ara fins i tot em fa por que surti positiu el TE...amb el covid...sabeu si afecta tenir covid en la implantació en el cas que hi hahués bebito???


Estic molt trista jo volia un test positiu d embaras i no de covid
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. jul. 18, 2022 8:50 pm

Ostres Terrallum !! La veritat que no sé com pot afectar, ni si pot afectar !!
La única informació que tinc de covid + embaràs és que receptaven heparina ! Pero no sé si sent tant a l’inici d’embaràs afectarà en algu !!!
No hi pateixis !! Activa mode zen i que sigui el k sigui vagi bé ! :-o00m

Benvinguda Piruleta !!! Ànims i sort en aquesta cerca !!

Bona nit noies !
Caterinamore
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Caterinamore » dt. jul. 19, 2022 7:54 am

Bon dia!!
Entro ràpid... sosomobil

Terrallum, Tu et trobes bé? Perquè això és lo important. Pots donar positiu de covid tenint mocs o no tenint-ne. No vull posar en dubte la fiabilitat dels testos però no són com un TE que el marge d'error és mínim.

Si et trobes bé jo et diria de seguir amb el teu esquema de pinxitos i de donar de menjar a la teva super libido. Que al final, això és el que més anima i fa que estiguem contentes i satisfetes hi hagi bebito o no.

I tema covid, no et rallisssssss.... segur que no li passarà res al bitxito!!! Com més tranquilla estiguis tu millor❤.

Una abraçada.
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dt. jul. 19, 2022 9:42 am

Noies, entro mode express !

He fet TE i estic dubtosa… era un Clearblue que no havia fet servir mai i sembla k es veu ralleta mooolt fluixa !
Tot i així repetiré test d’aquí a un parell de dies per assegurar !!!

Estic nerviosa, il.lusionada, cagada… :p-)

Una abraçada a totes !!!
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: sunna21 » dt. jul. 19, 2022 10:18 am

Piruleta15 ha escrit:Hola :) m'animo a escriure per primera vegada en aquest tipus de post (estic fa mig any aprox als de FIV).

Temps de cerca: pff portàvem un any i ens vam plantar, alguna cosa passava

Edat dels dos: 32 i 33

Història per posar al dia: 1a FIV novembre (1 transfer negativa).

Ara estic en betaespera de la 2a transfer, de la 2a FIV (la 1a va ser un desastre...).

Tema proves si algú necessita ajuda puc escriure un llibre jaja hem fet: histerosalpinografia, histeroscopia, trombofilies, test endometrio, fragmentació, Q-Carrier, vitamina d i tiroides, cariotip (no sé si em deixo alguna cosa jaja).

Així que a veure com va!! Tinc 4 blastos més ara.

Molta sort a tothom :)


Benvinguda bonica!! sort en la betaespera!! jo també hi estic però d'una IA. Et volia preguntar... el tema de test endometrio per quina raó te'l van enviar??
Piruleta15
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. jul. 19, 2022 1:18 pm

Summa 21, la majoria de proves jo mateixa vaig enviar-les jaja, vull dir he anat a toooot i he decidit que fer i que no (ho he fet tot diria o casi). Així que test endometrio ho vaig decidir jo. Per cert, em van trobar endometritis a saber quan fa que la tenia...També vaig poder saber amb l'Era que la transferencia havia de fer-se en el moment normal (ni hores de més de progesterona ni re, sóc estàndard en això). Per endometritis, explico per si algú no ho sap, cal prendre antibiòtic i repetir biòpsia per saber que està curada. Jo en vaig haver de fer 3 de biòpsies...amb una histeroscòpia també es veu la endometritis però no el patogen exacte que l'està provocant (en una biopsia si).

La 1a i única transfer que vaig fer em diuen que la endometritis pot ser la causa de la no implantació (veurem a veure!!)

Una abraçada :)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Terrallum » dt. jul. 19, 2022 4:31 pm

Piruleta ostres és tot un món això de les proves!!!

atrapasomnis ai ai ai siiiii volem cantar panxuuuuu va va vaaaaa creuem dits!

Ego Recordeu que us vaig dir que no m'havia sortit la carita somrient al test dovulació del clearblue i us parlava que jo comptava ja estar uns dies post-ovulació...pues...adivineu...avui un dia després de donar positiuen covid i estar enfebrada: carita somrient no sé si riure o plorar...jajaja a veure intentarem fer deures perquè jo ara ja em vaig trobant millor però ja veurem...es ben bé...llei de murphy!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dj. jul. 21, 2022 6:15 am

Bon dia boniques !

Caterinamore tenim novetats ?? Com estàs ?

Terrallum com et trobes ?? Recuperada del covid ? A veure si podeu aprofitar per fer deures ni que siguin un dia i que sigui productiu ..::·· !!! :D

Martona com et trobes ??? Espero que et trobis bé i els simptomes ( si en tens ) siguin lleus !!

Jo finalment, CONFIRMU PANXU !!! :-()) avui he repetit test, i tot i k la ralla és moolt suau, hi ha ratalla !!!

Com aneu la resta ??

Us desitjo molta molta sort a totes les cerques !!!! I a veure si encara cantem algun panxulina més !!!!!

:-()-) :-()-)
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dj. jul. 21, 2022 6:32 am

Bon dia noies!

Atrapasomnis FELICITATS!!!! :b-))) :b-))) :b-))) quina sorpresa només entrar!!!!! Dit i fet eh! Enhorabona per aquest tercer embaràs! Com et trobes? Nervis ara que és real?

Piruleta15 BENVINGUDA! Esperem que la cerca sigui curta i que aquesta betaspera acabi amb un super positiu. Mare mare, per això, la pila de proves i procediments... Com ho porteu?? Per cert, quin dia has de fer TE?? Així ho apunto :)

Terrallum aiiix! Com dius és ben bé lley de murphy, però saps què, mascareta (o no) i a fer pinxitos!! Si et trobes bé (o mitjanament bé), aprofita la careta somrient del clearblue!!!

La resta com aneu? En pocs dies ja hi ha més DNW!! Va noies, que ja s'acaba el desespero!!!

Ego: Jo em trobo molt bé! Només algun fàstig en moments puntuals i moooolt cansada, sobretot a la tarda, que només voldria dormir... I molt contents, just ahir vam fer la primera entrevista amb una llevadora de part a casa, i ens va donar molt bona vibració, ens va agradar moltíssim!
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Stekie » dj. jul. 21, 2022 8:30 am

Bon dia noies!

Atrapasomnis Enhorabona per aquest positiu!!!

Terrallum Com et trobes?

Piruleta Benvinguda! Ànim amb la betaespera, com ho portes?

Martona-91 Que bé que estigues aixi, bueno suposo que tenir algún simptoma d'aquests també dona tranquilitat, no? Que guay, ara poc a poc a començar amb totes les visites!

Caterinamore Alguna novetat?

Ego: Nosaltres vam fer el TE i va donar negatiu...aixi que ara a esperar fins setembre, a veure si hi ha mes sort.
Piruleta15
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. jul. 21, 2022 10:46 am

Perdoneu noies, però com no us he seguit des de l'inici i estic a la part de FIV (allà si conec a tothom perquè porto desde octubre o així) em costa personalitzar, tot i que us llegeixo a totes!!

Felicitats pels + que veig!!! I uauu el tercer en algun cas!!

Les que ho deixeu per més endavant pels negatius i passar estiu tranquil feu bé! Les pauses a vegades són bones. Jo de març aquí amb embrions congelats i tal m'ha anat súper la pausa.

Us vull dir per tot el que he anat llegint que dèieu o preguntàveu, a veure... En el meu cas vaig passar per testos negatius i per 5/6 mesos de TOvulació una ansietat horrible. A més va acabar sent planificat. Finalment vaig passar un procés de dol (m'ho havia imaginat tooot natural i bonic) però vaig tirar pel dret (mira que punxar-me... em feia 0 gràcia).

Vaig passar la 1a fiv, dureta a nivell emocional i tal però vaig decidir que no em rendia i vaig anar a per la segona amb més força (va ser igual o més dura tot i que amb millor final i procés a nivell de resultats). Així que només us puc dir que penso que m'he fet més forta i amb la parella igual! Que per cert m'ha acompanyat sempre. Ah també he de dir que és amb nostres òvuls i espermes sinó segurament a mi m'hagués costat més (un altre dol...).

Bé vaig a respondre perquè pugueu anotar, la beta la tinc aquest dissabte, però ja us dic que ahir el test ja em sortia + ( i sense medicació que pugui alterar) i que he tingut de tot...(dolor ovaris, sagnat implantació, cansansi...) Us informo dissabte :)

Una abraçada :) per cert si algú necessita info d'alguna cosa sóc un llibre obert!! Falta molta informació sobre el tema.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. jul. 21, 2022 3:09 pm

guaaau Atrapadomnis!! Felicitaaaats!!
Ben bé que lo vostre és la punteria! Quina passada i quina superenveja!! Ens hauràs d'explicar el secret. >.-<:

Benvinguda Piruleta!!

Estic una mica ausent, us vaig llegint un pel en diagonal jeje Per aqui entrem en sw en breu però estem preparant maletes per anar a compartir casa amb amics en plens dies clau. Mal asunto, aixi que m'ho estic agafant en plan vacances de tot.

abraçades cercadores
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: sandretaa » dv. jul. 22, 2022 9:32 am

Hola,
Moltes felicitats a les panxus i anims a les que no ha pogut ser....
He pensat molt si escriure o no escriure..... fa molt temps que no hem entrava...
Us fare un breu resum tinc 2 nens un del novembre 2010 i un de maig 2015.
Hem va costar com un any.
Ara estic amb una nova parella i sense buscar hem vaig quedar embarasada.... feia molt poc que estavem junts o hem feia por pero vam continuar super ilusionats.... vam fer ecografia a les 7 setmanes tot estava bé i a les 12 vam tornar i... les coses ja no estaven bé, avortament diferit 6 setmanes per estar neta i 6 mes a esperar la regla per tornar a intentar-ho.... acababo de tenir la 1 regla post avortament i ja ens hi tornem a posar..... tot i que ja ho haviem intentat....
Ara a veure si agost ja no torna...
Ànims a totes
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. jul. 22, 2022 10:38 am

Bon dia boniques !! com anem !?

Moltes gràcies a totes :-()-) la veritat és que encara no ens ho acabem de creure !!!

Martona !! Us plantegeu part a casa ? ostres que bé !!! a mi la veritat que tot i que em fa un xic de respecte també m'agradaria moltissim poder-ho fer i parir envoltada dels meus; pero ara per ara no ho veig viable econòmicament.
quina és la teva dpp ?

Stekie Ànims bonica, aquest setembre més i millor !!! :miko:

Piruleta Tenim una possible Panxu ??? :-()) vaaa dissabte ens informes !!! >.-<:

Sandretaa Benvinguda !!! Olé !! a per un 3r embaràs >.-<: som-hi !!! a veure si a l'agost canteu panxuuu !!!

Jo fins el 24 d'agost no tinc primera visita al gine... això es farà ETERN !!!!

Una abraçada i feliç cap de setmana a totes !!! :love:
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Engruna de mill » ds. jul. 23, 2022 11:35 am

Bon dia!!!! Fa dies que no passava per aquí, amb la w es un drama cada mes, però ara ja entrem en SW, a veure si podem fer bé els deures!!

Terrallum, jo en se d’una que tot i covid va implantar bé, a veure si hi ha sort!!

Felicitats atrapasomnis!! Arribar i moldre!!

Benvinguda, Piruleta! A veure si hi ha sort! Amb tantes proves ets una experta!!

A veure si cantem algun panxu més abans no s’acabi el mes!! >.-<:
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::