♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Elantris
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Elantris » dg. maig 08, 2016 7:25 pm

Felicitats Sandy! Que tinguis un bon dia i un feliç aniversari!

Gracies Nunik, però no, no remunten ja, a més he tret fluxe una mica brut així que suposo que s'avançarà i tot. O això espero, així no m'haig d'esperar tant a tornar-hi.
Passeu-ho bé amb la SW! A tope!!!

Capseta, doncs es veu que no, que volen dir alguna cosa quan a mida que van passant els dies van pujant de color, i jo els segueixo tenint a mig gas, no són positius del tot, però tampoc són blancs.
Es veu que són fluctuacions de la LH que anem tenint durant to el cicle. De fet el que m'he fet avui ha no es marca tant. Res, que no hi ha hagut sort.
Però oltes gracies pels ànims :)

Sandy, ens hem creuat jejeje.
Si que intento prendrem-la com toca, al matí sense moure'm ni parlar, i intento que sigui sempre a la mateixa hora. Suposo que per això hi ha les boletes blanques, perquè el dia 2 vaig començar el nou horari de feina i ara em llevo una hora abans.

Mode ego : Jo m'estic plantejant de deixar fòrums, gràfiques, temperatures, tests i demés... no em ve de gust un altre desil·lusió com la d'aquest cicle...a veure que faig...
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
boleta-BCN
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dg. maig 08, 2016 7:31 pm

Modo soso per felicitar la Sandy!!! Espero q estiguis gaudint del teu dia!!!
Nunik a gaudir a tope de la sw!!!
Elantris t'entenc perfectament i potser si q t'aniria be fer un 'descans' de foros, tempes, TOs i TEs, encara q sigui d'un mes o dos... Jo tb mho he plantejat... Esgoten els chascos...
Dema entro i perdonalitzo q estic mig morta despres d'un farrot important ahir a la boda dels meus cosins, jejeje.
Avui res de tempe, pero estic pre-warry total... Pero mentre no hi ha warry hi ha esperança, aixi q a acabar de desesperar!
Petonarros resacosos a totes
sandysc85
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » dg. maig 08, 2016 7:42 pm

Gràcies noies! Sou uns sols! :***: :***: :***:

Elantris potser sí que va bé fer un "descans". Tot i que no deixis de buscar, potser el fet de no estar tan "damunt" el tema (fòrum, TO, tempes, etc.) t'ajuda a desconnectar una mica i a alleujar-te... O potser entrant una mica menys per aquí, que de vegades, veure com tothom va "fent diana" estressa una mica. De totes maneres, siguis positiva: et pots quedar embarassada, així que és qüestió de temps aconseguir-ho. Entenc que ara estiguis de "bajón" i que necessitis prendre't un temps, però espero que si ho fas, aquest sigui ben curtet i tornis per dir-nos que ja tens panxu :globus: personalment, a mi la "parada tècnica" m'ha vingut molt bé per agafar-ho amb més força. Així que molts pepos i a per totes!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Boleta -BCN Espero que ho passessis bé a la boda, tot i que si dius que hi va haver farrot, és que sí :content: :content: :content: ara a dormir!!! zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)
Imatge

Imatge
xikaboom
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:58 am

EntradaAutor: xikaboom » dl. maig 09, 2016 11:18 am

Hello!!!!

Elantris t'entenc molt bé perquè jo també ho he pensat ja que lo millor és no obsessionar-se.... I potser t'aniria bé desconnectar un temps.....

En fi, jo estic a la última Setmana ja.. Però sense cap il·lusió...vull dir que estic super tranquila sense esperar warry... Ja seria Casualitat amb tan temps Jajajajajajaja i Estalviar me la prova???? Nooo i Araaaaa ( ja m agradaria ja po siguem realistes)

Sort q m ho agafo amb humor...

Com esteu la resta?????

Penseu q aquest dimecres fan programa samantha dl seu embaràs... Està molt bé!!!

Petons a totes
boleta-BCN
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dl. maig 09, 2016 12:06 pm

Bon dia pichurris!

Com esteu totes?

Xikaboom ja estàs apuntada! Moooolta sort ja et queda menys de desespero! Entenc el què dius, després de tant de temps, perquè hauria de ser aquest cop? Jo penso igual, però algun dia haurà de ser, no? Doncs perquè no aquest! El programa de la Samantha em va encantar! Quina plurera, noia! Dimecres el tornaré a veure.

Elantris em sento exactament com tu. Jo tb havia sentit que després de la histero tenia més opcions. I re. Molts Pepos flureta.

Capseta a mi els TOs de tires no em van gens bé, així que em faig dels ClearBlue. Aleshores a la feina no passa res, perquè faig el pis directament al pirindolo, no em fa falta gotet. Després embolico la prova a saco amb paper, i la llenço a les escombraries aquelles especials per tampons i compreses (allà no cotillea ni dios, jajaja).

Nunik carinyu molts ànims i a tope a caçar l'ovuleeeeeet! Ja t'ha sortit TO+?

Sandy com va acabar el cumple? El bodorrio va ser brutal! Vaig ballar com una boja fins a les 5! jeje. Jo la histero me la vaig fer per petició del metge. Tinc entès que normalment no te la solen demanar fins l'any de cerca o així.

Mode Ego: Ja està aquí la maleïda (he començat amb tacadets), i com havia previst, el meu optimisme teletubbie se n'ha anat en orris. Espero q torni aviat... Però avui tinc moltes ganes de plorar. Al menys és el primer cicle que aconsegueixo no fer-me TE. Demà vaig al gine nou i creuo dits perquè no sigui un borde ni un inepte ni em deixi plantada. A veure què em diu...
Vannion
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dl. maig 09, 2016 3:26 pm

Mode soso mòbil

- Elantris, jo em mes passat, quan En Va venir la maleïda també vaig pensar en Deixar el Fòrum un Temps, al final en Un Parell de dies estava millor d'ànims i mira, per aquí estic. A mi també em va passar. El primer embaràs (anembrionari) va ser a la primera, no em van legrar, però si em van Dir que tenia més números de quedar-me de nou, i mira, han passat 8 mesos des de la "REcerca"... i nanai...
molts PEPOS i el que decideixis estarà bé!

-Boleta, grgrgr aquesta W que ja treu el cap.... molts ànims a tu també! Una pregunta sobre el clearblue, perquè tinc una amiga que el té i em deia que em deixava l'aparatet. Que hi ha, recanvis? Els compres a la farmàcia? O un cop gastes els que venien a la caixa s'ha de llençar? És que he cotillejat recanvis per Amazon i no he sapigut veure'ls. A lo millor ni hi necessiti, però per si un Cas el més que ve....

un petó a totes!!
Nurieta81
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dl. maig 09, 2016 3:31 pm

Hola grafiqueres guapes!!!

Aix veig que hi ha una mica de bajón aquest mes... No hi ha està havent molta sort els últims mesos amb les panxetes, ja he vist moltes W al cercadores també. Va noies àniiiiims i molta força!!! Que segur que està ben a propet ja!!

Boleta quina ràbia, teníem moltes esperances amb el cicle post-histero, però bueno, si necessites plorar i estar tristona, fes-ho, però en no res has de tornar a estar amunt, que tu sempre ets molt positiva i alegre!! A veure si demà trobes ja el gine definitiu, ha de ser el bo ja!! Ens expliques el que et digui vale??

Elantris entenc com et sents, és molt dur veure embarassos i naixements quan a tu t'ha tocat el que t'ha tocat... Jo vaig veure passar 2 embarassos amb naixements d'amigues (jo havia d'esperar per cercar per la tiroides) i ara una amiga està a punt de parir ja i una altra que està d'unes 10 setmanes i no és gens fàcil. Però res, si et vas quedar embarassada una vegada més o menys ràpid (van ser 3-4 cicles oi??), et tornaràs a quedar rapidet, segur!! Vaaaa que tu també ets sempre súper positiva, has de recuperar aquest positivisme!! I si necessites desconnectar, potser sí que és una bona opció...

Xikaboom una setmaneta et queda jejeej. Seria molt bona notícia que t'estalviessis la histero!! Per cert, he vist el programa de la Samanta de la setmana passada, aix quin patir... Però està bé!! L'aniré seguint!

Sandy amb tu no sé si he coincidit alguna vegada... Però ànims tu també!! A veure si el juny et porta sort després de la paradeta tènica!! I felicitats!! Tot i que vagi tard... Ho vau celebrar??

Nunik com va aquesta SW?? A veure si surt aviadet el positiu i a desesperar! Disfruta moooolt!! ;)

Capseta com vas tu?? El teu FF s'ha tornat una mica boig no?? Et marca ovulació ja!! A veure com evoluciona aquests dies. Per cert, no sé a quin post teu he llegit sobre infusions, vigila quan aconsegueixis panxu, perquè justament el poliol menta no està recomenat per embarassades... I la camamilla diria que 1-2 sí, pero no més. Jo és que era de té vermell amb poliol i m'he hagut de passar a les infusions de farigola perquè hi ha molt poques que siguin segures.

Dayna a veure si treus el cap, que he mirat al post d'embarassades i no escrius tampoc... Tot bé bonica??

Jo res, esperant a la primera visita al gine el dia 20, encara em queden un parell de setmanetes, esperem que vagi tot bé... Em trobo molt bé i torno a treballar desde casa, així que amb molta calma.

Doncs res, que us vaig llegint, que vull que estigueu més animades!! Ànims guapeeeees!! Petons!!
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dl. maig 09, 2016 7:26 pm

Bona tarda grafiqueres!!!!

Sandy, sóc un cas, vaig ser per aquí i sóc una empanada! PER MOLTS ANYS!! espero que disfrutessis al maxim el dia. Molt bé aquesta actitud positiva, ara a encarar el nou cicle amb mooooolta energia!!

Nunik, les colònies van anar genial! els nens perfecte i amb les companyes genial, un 10! OStres, doncs sí que anem força similars!! però veig que tu vas tenir el TO+ ahir, que bé!! jo portava 2 mesos ovulant suposadament cap el 17-19, però ara el FF em diu que va ser el 9! bueno, anem fent deures a tope i que sigui el que hagi de ser. Veig que vosaltres porteu un bon ritme també, ben fet! :content: Que no pari la festa durant la SW! jijijijiji

Elantris, em sap greu que aquest mes no hagi pogut ser i que et sentis tant desanimada. Si creus que desconnectar una mica del fòrum i les grafiques t'anirà bé doncs endavant, modo zen i a disfrutar sense estrés.

Boleta, que guai, tinc ganes de bodorrios però els propers que tinc són agost i setembre i igual m'enganxa sense poder fotre'm una bona festa :ufs: Així que la part bona de no haver tingut panxu es que has pogut desfassar molt! (algo bo haurem de buscar). Ara, quin rotllo que hagi aparegut ja la W! no m'extranya que l'optimisme hagi marxat, però segur que aviat tornes a estar a tope.
Sobre els TO de tira, doncs a mi de moment tampoc m'estan funcionant perquè tots han sortit ombretes només. Però vaja, espero que aquest mes algun dia vegi el + intens.
Que vagi bé demà amb el nou gine!!!! Ja ens explicaràs que tal.

Xikaboom, vinga que ja queda poquet! Molts PEPOS! :-()-) Com dius, amb el recorregut que porteu, queda poquet per la panxu!!!! perquè no aquest mes? que maig és un mes molt bonic, tot i que la pluja insisiteixi en esguerrar-lo.
Eiii!! i jo també miro el 9 meses con Samanta! jijijijiji. Pensava que es centraria més en ella i no tant en reportatge d'altres persones però bé, em va semblar interessant i em vaig emocionar en diferents moments.

Vannion, fa poc llegint per aquí vaig trobar en un fil que parlaven per TO de clearblue i sí que deien que es vénen recanvis, però no sé on ni res. Potser si busques, era un post sobre TO d'ovulació clearblue.

Nurieta! que bé saber que tot et va bé, ara ja a l'altra banda del forum, jjeje. Aiiii, que no queda res fins el dia 20!!! quina il·lusió poder veure el cigronet. Per cert, gràcies per la informació sobre infusions!! havia trobat informació a internet i el meu cap va quedar-se amb coses que no eren, quin desastre!! ara he trobat una nova web on especifiquen bé quines sí i quines no i efectivament, ni camamilla ni menta poliol!!!! Em passaré a rooibos que sí es podia, els altres eren té amb teïna que no en prenc normalment. Quin desastre, en capseto al·lucina cada cp que li dic: això no ho puc/podré prendre, això tampoc, ni això... :-o00m

Modo EGO: Com deia la Nurieta, el meu FF s'ha tornat turuleta i em marca l'ovulació a fa dos dies, cosa que no em quadra gaire amb el que estava tenint els últims 2 mesos (ovulacio en dies 17 i 19). De totes maneres la temperatura que li vaig posar el dia 9 no és real. :ufs: Vaig posar la mateixa que el dia anteriro, ja que era de colònies i no me la vaig prendre.
ara he provat de posar 36'5 en comptes de 36'4 que tenia posat i em surt que el patró d'ovulació ha canviat.
Ara ho he tornat a deixar com ho tenia (que crec que NO és correcte) perquè ho pogueu veure, lo raro que és, però crec que ho canviaré perquè ho trobo més lògic. Això és fer trampes o què?? ho deixo sense temperatura i prou??? (també ho he provat i em surt que l'ovulació està prevista per d'aquí a uns dies).

En fi, sigui com sigui ens hem pres aquest primer cicle amb moltes ganes i hem anat pinxutejant força regularment. Estic encantada, amb moltes ganes! jajajaja. I ell ben content :content: Aixi que tampoc afecta molt que la ovulació sigui un dia o un altre, mentre continuem amb aquest ritme.

Una abraçada noies!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Terrallum
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dl. maig 09, 2016 9:16 pm

Hola boniques meves!!

Sé que porto tota la setmana desapareguda però entre la feina, i mil coses molt inteses que m'han passat...en fi, ha sigut una setmana de bojos però reconec que també m'ha servit de reset i estic suuuuperbé. Aixi que passo a apuntar-me però abans de tot, veig que esteu una mica desanimades i ni se us acudeixi venir-vos abaix ehhhh un dia per plorar està bé però els ànims han de tornar amunt, sé que es fàcil dir-ho però no deixem que la cerca ens condicioni la nostra vida, hem de gaudir de la vida, i la cerca és un més a més continu que tenim i que algun dia ens donarà una gran felicitat! Entenc que potser necessiteu desconnectar un temps, a mi em va funcionar molt marxar dos mesos del fòrum i vaig tornar amb les piles ben carregades. Però sigui com sigui us vull ben amuuuunttttt reines.

- Nom Terrallum
- Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Seguir aprenent i gaudint de la vida.
- Edat dels dos Ell 28 i jo 26
- Nº de fills 0
- Cicles de cerca Aquest fa el 12! així que fem un anyet buscant.
- Durada dels vostres cicles (aprox) bueeeno...depèn...ara de 33 més o menys
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Vaig sobre la marxa fent els TO perquè estic una mica desregulada.
- Trucs: expliqueu-nos els vostres truquets i particularitats del vostre mètode de cerca, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..) Pinxitus amb molt d'amor serà el truc d'aquest mes.
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu.Doncs veien que ja comença a marcar-se molt el TO diria que el 24 de maig.

Prometo tenir més temps aquesta setmana i personalitzar més!! Em posaré al dia tan aviat com pugui.
Imatge

Imatge
sandysc85
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » dt. maig 10, 2016 6:06 am

Bon dia boniques!!! Com anem? AMunt els ànims! :ok:

Terrallum benvinguda!! Espero que ja vagis una mica més calmada :globus: estic totalment d'acord amb tot el que dius! Tant de bo aquest cicle aconsegueixis panxu! :-())

Capseta de vegades això de fer gràfiques és més difícil del que ens pensem!!! Si sempre has estat regular, doncs guia't per això, encara que no quadri del tot amb el FF... Sobretot si tenim en compte que un dia no te la vas poder prendre perquè estaves de colònies :ok:

Nurieta81 diria que no vam coincidir!! Espero que el gine et vagi molt bé. Com dius, toca prendre-s'ho amb calma, així que molts ànims i molts pepos, que tot anirà bé! >.-<:

Boleta em sap greu! Pots estar trista un parell de dies, però després amunt!! :-()-) Si has aconseguit no fer-te un TE ja és molt! Espero que el gine et vagi bé, i confiem que no sigui un borde :ok:

Xikaboom com ho portes? M'encanta el bon humor que tens, de vegades és el millor >.-<: >.-<: >.-<:

Mode ego: el cumple molt bé, gràcies per preguntar >.-<: >.-<: ara, a esperar el meu regalet endarrerit :-())
Que passeu un bon dimarts!! Petons a totes! :love:
Imatge

Imatge
Nunik
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dt. maig 10, 2016 8:41 am

Bon dia grafiqueres!!

Com esteu??

Elantris em sap molt greu que ja comencessis a tacar, quin rollo noia... jo també t'entenc amb el tema de deixar tempes, grafiques i forúm, va bé desconectar de tant en tant, molts ànims guapa!! :-()-) Però pensa que més aviat o mes tart totes aconseguirem la nostre panxona!!!

Boleta, jefa veig que a tu també t'ha vingut la warry, em sap molt greu, aiissss noies quin rollo sembla que no hi ha manera... amb les ganes que tinc jo que cantis moltes panxus! Jo quan em vaig fer la histero també tenia més esperances, però aquí seguim... Ànims que cada vegada ho tenim més aprop!! A veure si tens més sort amb aquest gine, ja ens explicaràs!!

Xikaboom així m'agrada ànims ben amunt!! Va que ja et queda poquet desaspero!! Així està bé el programa aquest de la Samantha?? Que veig que en parleu força per aquí, serà questió de mirar-lo!!

Nurieta com vas? que bé que vagis passant per aquí!! Va que només et queden 10 dies per veure el teu cigronet!! Quina il·lusió!!

Capseta així que et fa el tonto la gràfica? jo el dia que dius que no et vas poder pendre la temperatura ho deixaria en blanc, sense temperatura a veure si així no et fa el tonto... Crec que has dit que el TO encara no t'havia sortit positiu encara oi? I si dius que normalment ovules més tart, jo seguiria fent TO a veure que passa i a veure com evoluciona la gràfica. :ok: De tota manera teniu els deures mol ben fets, així que encara que dubtis quan vas ovular no hi ha problema jejejeje

Terrallum que bé que et passis que feia dies que no teniem noticies teves!! M'encanta el teu positivisme!! Clar que si, ànims ben amunt noies!!

Sandy a veure si tens doncs aquest regalet enderrerit!! Jo faig anys el mes que ve, també em demano el mateix regal que tu jejeje

Modo Ego: Jo vaig veure el TO positiu fa un parell de dies, tot i que no em sortia tant marcat com altres mesos i dubtava una mica, però ahir vaig repetir i ja era negatiu segur, així que crec que el donaré per bo. Ahir voliem fer deures i al final res de res, a veure si rematem avui. Com us admiro a les que feu aquestes maratons jajajaja nosaltres el cap de setmana molt bé però entre setmana ja costa mes...

Una abraçada!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. maig 10, 2016 1:33 pm

Hola!!

Terrallum re-benvinguda!! A veure si funcionen aquests pinxitus amb molt d'amor i cantem la teva panxu aquest mes. Molts PEPOS!

Nunika i Sandy, teniu raó, canviaré la tempe i la deixaré en blanc. Per cert, els deures taaaant ben fets no estan, el dia que anava de colonies ens hi vam posar al matí però ell no va acabar :content: Jo sí i ben contenta, pero mira, ja m'ho diu sempre que no és de matins, jeje. Però ho vaig apuntar ja que a vegades encara que no acabin es segreguen líquids "antes de llover chispea" (de fet conec un nen fruit d'un xispeig d'aquests). Però de totes maneres crec que encara no he ovulat, tot i que els TO cada cop es marquen menys.

Nunika, per mantenir un bon ritme entre setmana el que hem fet és un canvi d'hàbits. Sempre teniem costum d'acabar de sopar, posar-nos al sofà a mirar sèries o la TV i quedar-nos allà adormits. I dificilment sorgia la xispa, així que ara ens hem acostumat a sopar, recollir i això i anar al llit, parlem una estona de com ens ha anat el dia i del que sigui i tachaaaan. Després llegim una estona, seguim xerrant o a dormir.
La veritat és que portavem una temporada una mica apagats amb el rotllo de la feina i tot això, així que ara hem decidir encender la llama amb l'"excusa" de la cerca.

Una abraçada noies!!
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

EntradaAutor: dama10 » dt. maig 10, 2016 4:11 pm

Hola grafiqueres,

Us vaig seguint, com sempre, des de l'ombra... ara ja fa gairebé 3 setmanes del meu avortament i Aquest mes estem en stand-by, per recomanació de la ginecòloga

Vaig ser grafiquera però no crec que ho torni a ser, bàsicament perquè no m'anava bé, m'agobiava més i m'obsessionava, tant que el cicle que em vaig quedar va ser el primer de molts que no vaig fer ni tempes ni TO's...

Però us aniré seguint de prop... entrava sobretot per l'ELANTRIS reina, no saps quin greu llegir-te desanimada però t'entenc taaaaaant... només puc dirte que 'anims, que a mi m'ha anat bé desconectar una mica i no mirar tant el meu cos, i que has de fer el que el cos i el cor et demani en cada moment... és molt dur això... Jo, sense voler, també tinc moltes esperances en el primer cicle, i realment nosé perquè pq jo ho vaig expulsar sola i estic igual que abans, i tenint en compte que vaig trigar un any en quedar-me... em fa por, molta por tornar a trigar tant i passar un altre cop per això, però bé, ja ho veurem... t'envio una forta abraçada i si necessites res aquí estic!

a la resta de les grafiqueres molts anims!!!! i molta sort!!!
Nunik
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dc. maig 11, 2016 8:52 am

Ostres Dama, ho sento moltissim, no en tenia ni idea... tu fes el que necessitis desconecta i cuida't molt!! si necessites res ja saps on estem.
Una forta abraçada!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
dayna
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dv. maig 13, 2016 8:14 am

Hola boniques!

Nurieta81 tens molta raó a renyar-me! Fa molt que no passo per aquí ni pel foro d'embarassades però necessitava prendre distància una mica. La veritat és que va tot molt bé, avui faig 11 setmanes i la propera setmana tinc l'eco de les 12. Segueixo amb la progesterona per precaució però no he tornat a tacar. Divendres passat em van fer una eco i vaig veure el meu cigronet que ja tenia forma de bebè i continuava bategant bé.
Però la veritat és que he passat tanta por en aquestes setmanes que em vaig prohibir llegir per internet ni mirar el foro... no podia treure'm del cap el cas d'algunes companyes cercadores que han tingut problemes i m'estava angoixant tant per si en qualsevol moment s'aturava que no estava gaudint de l'embaràs.

Elantris em sap molt greu veure't així però com diu la Dama és ben normal. Mica en mica, tu ets forta i una superwoman i ho aconseguireu ben aviat, ja ho veuràs.

Us desitjo molta molta sort a totes i una especial abraçada a la Dama.

Aniré passant més sovint!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Nurieta81
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. maig 13, 2016 10:13 am

Dayna guapa!! Que no era renyar-te eh?? Em tenies una mica preocupada... M'alegro moltíssim de que vagi tot tan bé!!! I la setmana que ve ja la eco de les 12!! Li heu dit a molta gent ja?? O esteu esperant a la 12?? Ja entenc que si t'agobiava veure casos que han sortit malament hagis volgut desconectar una micona. Suposo que és la part dolenta d'estar tan informades, que saps totes les coses dolentes que poden passar i no es disfruta igual... Tinc una molt bona amiga meva que ara està embarassada i ens ho va dir quan estava de 9 setmanes, però tenint el meu cas tan a prop i el de la seva germana que li havia passat exactament lo mateix que a mi, quan li vaig preguntar si tenia alguna eco, ens la va ensenyar però sense massa il·lusió, deia que era massa aviat, que podia passar qualsevol cosa... És una pena el patiment pel que passem, haurem a aprendre a disfrutar de l'embaràs!!

Dama Així ja ho vas portant millor??? És qüestió de temps... Desitjo que aquesta vegada vagi tot més rapidet i tingueu aviat el positiu i aquesta vegada es quedi fins al final!!! Espero que de tant en tant passis a saludar i així sabrem com vas... Un petonàs i molts ànims bonica!!!

Elantris veig que al final sí que estàs desconectant una miqueta... Ànims maca!!!! Quan ho necessitis aquí estem!!!

I la resta com aneu??? Que esteu molt calladetes aquesta setmana ;)

Petonets!!!
dayna
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dv. maig 13, 2016 12:14 pm

Nurieta81 doncs la veritat és que jo volia esperar a la 12, només ho sabien pares i germans i alguna amiga molt propera però la meva mare i la sogra ja fa setmanes que els costa aguantar sense dir-ho a la family així que a partir de la 9 van començar a dir-ho als avis, tiets, cosins... al final ens vam trobar que se'ns anava de les mans! A la feina no he dit res, només un parell de companyes, però després de la 12 ho diré! Ja tinc ganes de no haver de dissimular!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. maig 13, 2016 12:52 pm

Hola Grafiqueres!!!

Dayna! Qué be que tot estigui seguint el seu curs. Me n'alegro molt! Vas ser dels primers positius que vaig veure per aqui (porto menys de 2 mesos al forum) i fa il.lusio anar sabent com va.
Vaja, les mares i sogres.... Jo es una cosa que tinc els meus dubtes, se que la meva mare guardara el secret fins que li digui, pero la sogra.... Fa el que vol. Fins i tot he dubtar en dirli mes tard.
Pero be, primer m'he d'embarassar!! Jejejejje

Dama, quina pena lo del teu avortament, ho sento molt. Em sembla que ho vaig llegir en algun altre post però no sé si t'havia dit alguna cosa o no. Una abraçada molt forta guapa!

Parlant de mi... (Ultimament us foto uns monolegs!! ). Porto des del CD tent TO i avui en CD 16 per fi ha sortit positiu!! Si vas fent amb un cert ordre es al.lucinant com pot quadrar tant a vegades!! A més a més la tempe m'ha pujat de manera descomunal. Però també crec que és perque estic molt refredada, portava 2-3 dies com amb faringitis-principi d'angines però aquesta nit ja ha sortit tot el que és habitual en mi quan em refredo: mocs, molta tos i mocs de pit.
Ara m'he preparat infusio de romani (tomillo, es el romani en cstala, no? Sempre els confonc!), a veure si m'ajuda!!

Per cert noies, estic una mica desconcertada, ens han passat slgunes coses al llit. A veure, estem gaudint molt, introduint alguns jocs erotics que havia comprat fa temps i mai haviem utilitzat i tot. En fi, que ens ho passem bé, però ja us vaig comentar en l'anterior post que un dia al mati no va poder acabar.
Doncs aquest mati li ha tornat a passar. Ahir voliem posar-nos-hi a la nit però no hi havia manera, estavem molt cansats, era tard i cap dels dos acabava de posar-se a to.
Doncs avui al mati he anat al lavabo i tenia fluxe EW (molt mes que aquests dies passats, sabia que ovulava ja), i ja que amb el refredat no podia dormir mes ens hi hem posat. Tot be pero ell no podia acabar (vaya, sera veritat que als matins no li va be, jajaja), hem estat una estoneta mes fins que ha dit: bufff, ja no puc mes, i he pensat: bueno, no acaba pero com a minim ens ho hem passat be. :content:
Doncs al cap d'una estona quan m'he eixugat m'ha sortit molt de liquid una mica més cremós que el semen, però he pensat: i si ha ejaculat sense orgasme?
Per internet he trobat que pot passar tot i que no es molt comú. Què en penseu?

Ostres, quines coses tant rares que ens passen, nosaltres teniem una vida sexual normal, els ultims mesos mes reduida del que era habitual abans i tot això, però vaja, que aquestes coses no ens havien passat. (Bueno, en alguna borratxera si que haviem sigut incapaços de posar-nos al lio, pero amb l'alcohol ja se sap).
Serà de la pressió? Li estic exigint massa? Tampoc vull que s'agobii. I de fet tampoc estic preocupada, però sí sorpresa i com que aquestes coses per internet costen de trobar... Pensava que algu potser em pot dir alguna cosa, si els ha passat que hagin tingut aquests canvis durant la cerca, sobretot si hi ha hagut un augment de frequencia de relacions.

A més això de no poder acabar em sembla que en el cas del capseto és anecdotic, pero vaig tenir un amic abans que li passava que quasi mai podia acabar i era perque de cop va tenir un problema als testicles (no se gaire detalls) i pensava, a veure si li haura passat això.

Perdoneu pel rollaco!! :-()-) :-()-)
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. maig 14, 2016 1:18 pm

Hola!!

Al final a la nit vam assegurar la jugada. I penso que el que li passa al capseto és que està pressionat, però és ell mateix que com que li he anat explicant una mica el tema grafiques i TO, ell s'hi ha interessat i algun comentari ha fet avui al respecte que he pensat: però si estaves tu mes preocupat per fer diana que jo!!
El mes que ve no el penso tenir al tanto de tempes, TO ni res, nomes falta que se m'obsessioni, llavors no hi haurà magia ni disfrutarem de res.

Xikaboom, com vas? Avui és la teva DNW, alguna novetat?
xikaboom
Entrades: 64
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:58 am

EntradaAutor: xikaboom » ds. maig 14, 2016 6:10 pm

Hola!!!

Que tal guapes?

Bones Capseta, hehe el teu xurri es preocupa que monu....però millor que estigui despreocupat i sense cap pressió de res només de fer-te un petitó disfrutant de l intent!!!!!

Uyyy el meu és un despreocupat diu que ja m obsessiono jo...jejejejeje

Doncs avui Dnw??? Sorpresa...potser sí perquè quan vaig bany taco marró.... Però és estrany.. Jo tinc anotat com a Dnw el dilluns!!!!! Així que o m'està baixant de mica en mica fent d les seves o no ho sé.. Esperaré a dilluns o dimarts a veure que passa... A més tinc prova histero pendent.... I crec q no men escapo grrrrrr

Com esteu la resta??????

Més Dnw????

Bon cap de setmana a totes i petonets!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::