EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dg. des. 09, 2007 9:28 am

ei noies,
moltes gràcies !!!!!!!!!!
a les q estem en busca i captura de <:-< us ho agraim molt!!!!!!!
merci :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
nurma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: nurma » dg. des. 09, 2007 10:20 am

Nom: Nurma

Temps buscant: 3 mesos

Intents setmana clau:ni idea de quan era la setmana clau! Ho feiem/fem quan ens ve de gust.

Test: Me'l vaig fer als 10 dies (aprox. perque la regla era força ireegular) de la falta i em va sortir negatiu així que vam continuar intentant. Com no em venia la regla quan portava 25 dies de retard vaig repetir el test i BINGO!

Regularitat cicle: Força irregular 30-45 dies.

Trucs: Aixecar peus enlaire.

Noies, a nosaltres els metges ens van dir que ens ho prenguessim amb paciència perquè el número de possibilitats no era gaire elevat (tot i que podia ser) per una sèrie de problemes mèdics, així que no us desanimeu que tot arriba!

Si necessiteu qualsevol altre cosa, ja sabeu a on parem!
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dg. des. 09, 2007 11:09 am

MOLTES GRACIES NOIES PER ESCRIURE.....
COM VEIG CADA CAS ES DIFERENT HI HAN NOIES QUE HO TENIEN TOT CONTROLAT, HI HAN NOIES QUE NI SABIEN QUEN OVULABEN...HI HAN NOIES QUE FEIEN DEURES CADA DIA, HI N´HI HAN QUE VAN FER DEURES NOMES 1 DIA......AIXI QUE TOTO ES POSIBLE NOIES!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
masana
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dg. des. 09, 2007 1:50 pm

Gracies noies, això es molt interessant. Espero poder explicar la meva experiència molt aviat.
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
Avatar de l’usuari
Lydia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 908
Membre des de: dg. oct. 14, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Lydia » dg. des. 09, 2007 4:18 pm

NOM: LYDIA

Temps buscant: UN MES (IGUAL QUE EN EL PRIMER EMBARAÇ)

Intents setmana clau: (amb detalls si pot ser, jaja): Lo meu es molt curiós, tant en el primer embaraç com en aquest, només ho varem fer un cop al mes. Pero el que crida l'atenció es que era just el dia que segons les meves comptes ovulava, i en els dos embaraços va ser un dia o dos després d'haver estat malalta... Será que estava toveta...

Regularitat cicle: 28 dias.

Dia del test: tres dies després de la falta, la meva mare va insistir...

Simptomes: Abans del test, cap ni un. Després, un mal horrorós als pits, com si m'haguessin d'explotar, molta pressió als ovaris i bastantes punxadetes, a la setmana del test, NAUSEES, QUE ASCO!

UNA ABRAÇADA GUAPES!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dg. des. 09, 2007 4:22 pm

Ai!! Lydia!! que els dies d'aquest mes que la gine ens va dir que haviem de fer deures estava malalta al llit amb febre...!!! espero que sigui com els teus dos casos.. jeje

MErci a totes,de debò que va molt bé llegir tants casos diferents!
Imatge
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dg. des. 09, 2007 5:15 pm

NOM: Montse

Temps buscant: 6 meses +-

Intents setmana clau: (amb detalls si pot ser, jaja) : sólo dos y espaciados en la semana clave!!! Aún no sé como tuvimos tanta suerte de hacer diana, porque los otros meses eran día sí dia no (ó todos los días). Ah!!! Y sin posturas escogidas...aunque creo que fué el único día que hice el tonto y levanté las piernas!!!!

Regularitat cicle: ciclos larguillos, unos 31, 32...incluso llegué a 34!!!

Dia del test: el día que me tenía que venir la regla: hacía la gráfica de la temperatura basal, y ese día aún tenía la temperatura alta!!! Así que probé!!!

Simptomes: en ese momento nada, pero a los pocos días dolor en el bajo vientre más fuerte de como cuando me venía la regla...hasta me asusté y fuí a urgencias...ahora sólo tengo el pecho más grande, pero ningún otros síntoma!!!


Besotes!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. des. 10, 2007 7:32 am

Moltes gràcies per les vostres respostes. Ara actualitzaré tot el que pugui pq veig que se m'esta acumulant la feina,jejeje ;-) ;-) :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mariah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dc. març 15, 2006 5:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mariah » dl. des. 10, 2007 8:35 am

Noies, jo ja ho he comentat en altres posts però repeteixo que encara que sembli impossible (i de vegades ho és) el millor remei és no capficar-se.

Nosaltres vam estar 15 mesos i, com us podeu imaginar, 15 mesos donen per molt, desde test d'ovulació fins a cames cap a dalt passant per ratxes de sexe sense parar... :: orrr:: :-eh_:: i por per si no som fèrtils.

El meu cas és de manual: el mes que vaig dedicar tota la meva atenció a una altra cosa que no era concebre... PATAPAM! embaràs al canto :-())
No vaig notar cap símptoma més enllà dels típics de la regla: mal d'ovaris i els pits inflats.

Repeteixo, sembla moooolt difícil però si intenteu deixar de centrar la vostra vida en la recerca del vostre fill segurament tindreu la mateixa alegria que nosaltres.
Imatge
Avatar de l’usuari
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dl. des. 10, 2007 9:11 am

NOM: Anita

Temps buscant: puede considerarse que 5 meses, pero no lo llevábamos en mente

Intents setmana clau: creo que una sola vez, en total lo hicimos menos que los demás meses, un total de 3 o 4 por trabajo

Regularitat cicle: regularidad total y absoluta

Dia del test: dos días depués

Simptomes: ninguno

Truquis: quedarte en la cama toda la noche sin moverte, era la hora de dormir, por lo quecreo que me fue muy bien
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dl. des. 10, 2007 9:47 am

Nom: Pepeta

Temps buscant: 1 mes

Intents setmana clau: de 2 a 4 intents des d'1 setmana abans de l'ovulació fins 1 setmana desprès

Dies * test: 2-3 dies

Regularitat cicle: cicles llargs d'uns 35 dies, ovari micropoliquístic

Trucs: aixecar les cames, estar-me uns 30' estirada sense moure'm

Simptomes: punxades ovari dret, atacs de gana per les tardes, 2 super grans a la cara, dolor de regla intermitent, molta son
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. des. 10, 2007 9:50 am

Hola wapetes, a veure si us ajuda..

NOM: Pigadeta

Temps buscant: 2 mesos (en l'anterior intent també vam fer diana al 2 mes)

Intents setmana clau: La veritat es que vaig calcular més o menys el tema de l'ovulació, pero vaja sense estressar-nos

Regularitat cicle: Molt regular jo cada 28-29 dies tenia la visita

Dia del test: Em vaig fer el test l'endemà del dia 28 del meu cicle

Simptomes: El primer que vaig notar en els dos embarassos va ser l'inflor dels pits i moltes ganes de fer pipi

Truquis: La veritat es que no sé si funciona o no pero jo les dues vegades resulta que fent el tonto haviem estat amb les cames aixecades una estoneta
Avatar de l’usuari
nuvia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1171
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 6:23 pm
Ubicació: Girona, la Girona que enamora!

EntradaAutor: nuvia » dl. des. 10, 2007 9:55 am

**nuvia**1 mes**quan ens venia de gust**el test + als 30 dies**Cames aixecades**Pell greixosa, granets a l'esquena**
Avatar de l’usuari
elisabeth
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1695
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 3:12 pm

EntradaAutor: elisabeth » dl. des. 10, 2007 11:53 am

Us explico una mica la meva història:

1er embaràs.- Hem vaig quedar quan feia 2 dies que m'havia marxat la regla, va ser l'estreno de la casa, no el buscàvem, va venir.


2on. embaràs:
NOM: Elisabeth

Temps buscant: 5 mesos

Intents setmana clau: Min. 1 máx. 4. Quan es podia i a on es podia (dormim amb el nostre petit en Cesc), clau disfrutar molt, tenir orgasme, fer la postura que et doni la gana i ja ta......

Regularitat cicle: 28 dies clavats

Dia del test: Primer dia de falta. Ja ho sabia.

Simptomes: fluxe més espés, molt mal de cap, canvis d'humor.

Jo com la Leire, després de 5 mesos buscant, em vaig quedar just quan vaig decicir esperar una mica més, perquè al juliol es casa la meva germana petita i volia anar embarassada però no tant embarassada (cony que a lo millor em perdo el casament),però ara estic encantada de la vida i em sento la dona més feliç del món mundial.
<a><img src="http://b4.lilypie.com/KQrYp2.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>

<a><img src="http://bd.lilypie.com/ydG1p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. des. 10, 2007 12:11 pm

Gràcies wapes :koala: :koala: les vostres respostes ens ajudaran un munt
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. des. 10, 2007 1:09 pm

Ale wapes, ja sta actualitzat a veure qui s'anima més que s'aprén molt de cada experiència!! ;-) :ok: :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dl. des. 10, 2007 2:41 pm

Hola noies,

aquí va el nostre cas:


NOM: pitita

Temps buscant: 12 llaaaargs mesos.

Intents setmana clau: quan en tenim ganes...

Trucs: quedar-me quieta estirada uns 10 minutets.

Regularitat cicle: al principi de la recerca molt regular, al final tot ballava... entre 2-6 dies de diferència.

Dia del test: 2-3 dies després.

Simptomes: cap de clar... Tinc molta son, però dormo poc, malestar d'estómac durant tot el dia i tinc la sensació que no he paït també durant tot el dia.

Sort a totes!!!!

:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
imma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1493
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:11 pm
Ubicació: Girona! m'enamora

EntradaAutor: imma » dl. des. 10, 2007 2:44 pm

Hola maques! a veure si us puc ajudar.

-Temps de busqueda: 3 mesos
-Relacions setmana ovulació : 1 dia si 1 dia no, o cada dia depenen de les ganes!
-Cicle molt regular: 30 - 31 dies
-Control ovulació: al principi test de unitest i l'últim mes que vam fer diana em vaig controlar la temperatura!
-Test: una setmana abans de esperar la regla em notava els pits superinflants com mai a la vida i vaig tenir sospites, dos dies abans del que toca la regla em vaig fer un test i em sortia una ratlleta super super transparent, però i era, dos dies després repetiem el test i ja sortia supermarcada!!

Fa un any que vam començar a buscar i el nostre fill ha de nèixer ja!!!!! :love: :camio:

MOLTA SORT I APROFITEU QUE PASSA VOLANT!!!! :ok:
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!
Avatar de l’usuari
xaturrina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1607
Membre des de: dl. des. 03, 2007 10:02 pm
Ubicació: Bellpuig
Contacta:

EntradaAutor: xaturrina » dl. des. 10, 2007 3:25 pm

Bé noies potser és masa d'hora, però vull pensar que tot sortirà bé.

Nom:Xaturrina

Temps buscant: 6 mesos

Intents setmana clau: aqui ve lo bo. En principi anàvem fent quan en teniem ganes. Veient que no l'encertàvem vam decidir qu a partir de novembre estariem pendents de l'ovulació. Sempre la noto pel moc i el mal d'ovaris. Però resulta que aquella setmana jo era fora. El cap de setmana abans i el de després vam fer feina perque hi havien ganes però pensant que ja ens hi hauriem de posar el mes següent.

Trucs:Cap ni un. Havia sentit lo de les cames amunt però no hi pensava. Postures al gust. I això si; una estoneta estirada, soc incapaç de moure'm durant una estona després del tema, la natura és savia!

Regularitat cicle:Poc regular 28-31 dies

Dia del test: 14 dies després del dia 28 del cicle. Els dos últims cicles van ser de 28 dies.

Símptomes:
Dolors de regla; vaig pendre 2 cops ibuprofè pensant que era la warri.
Mal d'ovaris, punxadetes al baix ventre, però passen de seguida.
Pits inflats i sensibles, surten unes venes més blaves
Des de fa 5 ó 6 dies una gana descomunal, necessito menjar molt sovint. Acompanyada de molts gasos, molt desagradable.
Ahir al rentar-me les dents, em van sagnar les genives
Ni nausees ni més son.


Ja veieu, al final el truc ha estat no pensar-hi ! Sempre m'ho deien i pensava que mai arribaria el dia i ja ho veieu.

SORT A TOTES!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dl. des. 10, 2007 3:32 pm

cuqueta, al meu resum has posat "aixecar cames 30 minuts sense moure's", em referia a 2 coses diferents, no a estar 1/2 hora amb les cames aixecades!! jeje, volia dir 30 minuts estirada al llit...
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::