quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- aierim
- :: puça

- Entrades: 17
- Membre des de: dc. abr. 11, 2007 1:28 pm
- Ubicació: Sant Pere de Vilamajor
Nosaltres varem tardar força en escollir el nom de la nostre filla, que es diu Ivet, si hagues sigut nen es diria Xavier, ara volem tenir un altre i si es nena es dira Mariona, a mi m'encant Itzel, pero al meu marit no li fa gaire gracia, ja,ja. Pero to pot canviar fins que arribi el moement, ????
Edito per dir que Nil també es un bon candidat.
Edito per dir que Nil també es un bon candidat.
Jo tampoc estic embarassada, però m'agraden tants noms!!! De fet m'agraden també alguns dels anomenats "passats de moda" o tradicionals!!! No sé, encara no em pensat seriosament amb el tema noms!!
Mussola, d'entre els que m'agraden he trobat un de nen i un de nena que crec que tampoc es poden traduïr: Victor i Sara!!! Que us semblen???
Mussola, d'entre els que m'agraden he trobat un de nen i un de nena que crec que tampoc es poden traduïr: Victor i Sara!!! Que us semblen???
Rosa, a mi no m'agrada repetir noms, de fet ens agradava molt Roger però com que se'n diu el meu cunyat, al final vam triar Oriol. Però també penso que quan es fa per raons sentimentals tan se val no?? Jo em dic Anna i la meva germana Magda i tenim dues cosines germanes mes petites que nosaltres que es diuen Magda i Anna. Així que som 9 cosins en total i hi ha dues Annas i dues Magdas i cap problema tu!!!!!
A mi de noms de nen m'agrada: Oriol (el meu fill és diu així) i Pere
I de nena: Maria, Núria, Júlia
A mi de noms de nen m'agrada: Oriol (el meu fill és diu així) i Pere
I de nena: Maria, Núria, Júlia
Rosa, yo pienso que si realmente es el nombre que más te gusta no deberías renunciar a él...pero también es cierto que a lo mejor a tus cuñados no les parece demasiado bien que su hijo y el vuestro se llamen igual...
Pero en mi opinón, si no va a suponer peleas familiares...pues adelante!!!
Albert es un nombre precioso...mi madre siempre me dice que si yo hubiese nacido niño me hubiera llamada Alberto, jejejeje!!!
Pero en mi opinón, si no va a suponer peleas familiares...pues adelante!!!
Albert es un nombre precioso...mi madre siempre me dice que si yo hubiese nacido niño me hubiera llamada Alberto, jejejeje!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Ei!!! Que avui el tema es el nom de la nova filla dels prínceps!!! Que us sembla el nom que han decidit: SOFIA!!! A mi personalment m'encanta!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
- NIKY
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. maig 07, 2007 4:47 pm
- Ubicació: Sta Coloma/Badalona
- Contacta:
aaayyys, que no havia vist aquest post i he obert un altre
ho sento
ho sentohttp://www.nuvis.org/niky/ ENYA
<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
- NIKY
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. maig 07, 2007 4:47 pm
- Ubicació: Sta Coloma/Badalona
- Contacta:
Jo no sé, m'agradaria algun nom no massa sonat, m'agrada Iria, però te rima fàcil, Elena, Irene, i de nen . . . Eloy potser, o Marco . . . no se, es difícil perque segons el nom que possis desprès la gent li acurta i no m'agrada.
Un nom maco, URIEL, és el meu, AHIJADO, com es diu en català
Un nom maco, URIEL, és el meu, AHIJADO, com es diu en català

http://www.nuvis.org/niky/ ENYA
<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
- NIKY
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. maig 07, 2007 4:47 pm
- Ubicació: Sta Coloma/Badalona
- Contacta:
jejeje, moltes gràcies, és que no parlo gaire el català.
Merci.
Merci.
http://www.nuvis.org/niky/ ENYA
<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
m'apunto!!!
jo també m'animo a compartir els noms....
si és nena es dirà ABRIL
si es nen es dirà NIL
tot acava en IL, oi??? petonets!!!!!!!
si és nena es dirà ABRIL
si es nen es dirà NIL
tot acava en IL, oi??? petonets!!!!!!!
- NIKY
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. maig 07, 2007 4:47 pm
- Ubicació: Sta Coloma/Badalona
- Contacta:
Ays pues yo no se, cada día cambio de nombre jajaja
Me gustaría algo distinto, no tan común, ahora me ha dado por ENYA si es niña y JOSAN si es niño jajaja, no seee, también JANA, no está mal, aunque siempre he dicho que pondría IRIA, ajajaj, ays, creo que hasta que no le vea la carita no se qué pondré.
Me gustaría algo distinto, no tan común, ahora me ha dado por ENYA si es niña y JOSAN si es niño jajaja, no seee, también JANA, no está mal, aunque siempre he dicho que pondría IRIA, ajajaj, ays, creo que hasta que no le vea la carita no se qué pondré.
http://www.nuvis.org/niky/ ENYA
<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
<img src="http://lilypie.com/pic/080130/0g7U.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/5Yiap1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
Ui Niky!!! Si todavía falta mucho...aún tienes tiempo de cambiar un montón de veces el nombre!!! jejejeje!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Sip, tienes idea qué significa el nombre de Biel??? Es que me ha gustado mucho!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
















