⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
PROPERES DATES NO WARRY
Plum: 24 de juny
Moxaina: 5 de juliol
Porotin: 5 de juliol
Airuni: 7 de juliol
Matrioshka: 12 de juliol
Blue Moon: 15 de juliol
Lleona: 17 de juliol
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Hola Hola!!
Bueno m'apunto a les cercadores!! vaig una mica tard!
Nom: Rutty
Edat dels dos: jo 27 ell 28
Cicle de cerca i durada del cicles: 6e cicle. uns 35 dies.
Nº Fills: 1 de 19 mesets!
Data NW (importantíssim!): 9/6
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs portem desde principis d'any intentant fer panxa però no hi maneres... Aviam si finalment aquest mes tenim sort ja que hem fet els deures jeje tot i que és una mica més complicat que buscar el primer!! el cansanci a vegades guanya!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Doncs re, seguir vida normal amb el meu peque i a tornar-ho a intentar! i Anar molt a la platja XD
Explico una mica la meva situació, quant arriba la recta final sempre faig un tomb per el forum , tot i que mai comento res, pero mira avui he dit vinga!! sempre va be parlar i desfogarte de totes les emocions que sents quant estas buscant i quant ja ho has trobat!! hem queden uns 6 dies per que em vingui la W i realment aquest mes estic emocionada ja que porto tota la setmana amb bastants dolors al baix ventre, cansadissima i amb una mica de mala baba (segons el meu home) jaja però no hem vull fer ilusions perque ja sabem que pasa despres. I res a esperar!!!
Bueno m'apunto a les cercadores!! vaig una mica tard!
Nom: Rutty
Edat dels dos: jo 27 ell 28
Cicle de cerca i durada del cicles: 6e cicle. uns 35 dies.
Nº Fills: 1 de 19 mesets!
Data NW (importantíssim!): 9/6
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs portem desde principis d'any intentant fer panxa però no hi maneres... Aviam si finalment aquest mes tenim sort ja que hem fet els deures jeje tot i que és una mica més complicat que buscar el primer!! el cansanci a vegades guanya!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Doncs re, seguir vida normal amb el meu peque i a tornar-ho a intentar! i Anar molt a la platja XD
Explico una mica la meva situació, quant arriba la recta final sempre faig un tomb per el forum , tot i que mai comento res, pero mira avui he dit vinga!! sempre va be parlar i desfogarte de totes les emocions que sents quant estas buscant i quant ja ho has trobat!! hem queden uns 6 dies per que em vingui la W i realment aquest mes estic emocionada ja que porto tota la setmana amb bastants dolors al baix ventre, cansadissima i amb una mica de mala baba (segons el meu home) jaja però no hem vull fer ilusions perque ja sabem que pasa despres. I res a esperar!!!

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Benvinguda Rutty!!
Esperem que aquest mes de juliol hagueu fet diana i aquests símptomes que tens siguin de panxeta!
Ja t'he apuntat al primer post
La veritat és que va molt bé poder compartir el que sentim al forum, ajuda a portar millor la cerca!
Plum, com vas? alguna novetat?
Esperem que aquest mes de juliol hagueu fet diana i aquests símptomes que tens siguin de panxeta!Ja t'he apuntat al primer post
Plum, com vas? alguna novetat?

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Hola noies! No us explico x no avorrir-vos... Jajaja sense novetats. Vaig comprsr TE x amazon marriven dilluns així q fins dilluns no em penso fer el test alta cop... Ja portu 25€ gastats a la farmacia amb test
Així que noies no tinc novetats. Tinc labdomen inflat i fluxe espès i blanquinos però bé pot ser x la regla perfectament. Igualment segueixo portant-me bé per si de cas...i si baixa gin tònic al canto!!
Així que noies no tinc novetats. Tinc labdomen inflat i fluxe espès i blanquinos però bé pot ser x la regla perfectament. Igualment segueixo portant-me bé per si de cas...i si baixa gin tònic al canto!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Rutty benvinguda!
jo també feia com tu i llegia els comentaris abans de registrar-me fins que vaig fer el pas!! Compartim nervis! I a més no ser pero el meu Plumo a vegades no es fa a la idea d q pugui star nerviosa.. com que ells no es queden embarassats!! Nyeee...
Bé doncs tanem llegint! Molts sort a la búsqueda!!!

jo també feia com tu i llegia els comentaris abans de registrar-me fins que vaig fer el pas!! Compartim nervis! I a més no ser pero el meu Plumo a vegades no es fa a la idea d q pugui star nerviosa.. com que ells no es queden embarassats!! Nyeee...Bé doncs tanem llegint! Molts sort a la búsqueda!!!

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Benvinguda Rutty!!!
A veure si el juliol és el vostre mes!!!!!!!!!!
Tens raó, amb un fill vas molt cansada i costa més trobar moments... per això jo vaig amb TO sempre...
Plum, a veure si no podràs fer Gintonics en una temporada.....!!!
A veure si el juliol és el vostre mes!!!!!!!!!!
Tens raó, amb un fill vas molt cansada i costa més trobar moments... per això jo vaig amb TO sempre...
Plum, a veure si no podràs fer Gintonics en una temporada.....!!!



Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Bon dia boniques!
Entro en modo ego total, ahir a la tarda vaig començar a tacar marró amb el fluxe i aquest mati ja era vermell, així que la mala warry ja està aquí abans del que jo pensava... ha sigut un cicle de 28 dies. Avui de barbacoa amb els amics i un parell de clares cauran! Jejeje
Quan s'obri el post de juliol m'apunto!
Companyes de desespero, que tal???
Entro en modo ego total, ahir a la tarda vaig començar a tacar marró amb el fluxe i aquest mati ja era vermell, així que la mala warry ja està aquí abans del que jo pensava... ha sigut un cicle de 28 dies. Avui de barbacoa amb els amics i un parell de clares cauran! Jejeje
Quan s'obri el post de juliol m'apunto!
Companyes de desespero, que tal???
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Bon dia noies!! Per fi he pogut obrir el plst de juliol!!! Ja us podeu passar i apuntar!!
Moxaina, segur que al juliol és el nostre mes!!! Que gaudeixis de la barbacoa!
Rurty benvinguda!! Que la cerca sigui mooolt curta!
Plum aniràs al gine? Perquè lo teu és raro, raro... No haurà sigut un fals negatiu???
Moxaina, segur que al juliol és el nostre mes!!! Que gaudeixis de la barbacoa!
Rurty benvinguda!! Que la cerca sigui mooolt curta!
Plum aniràs al gine? Perquè lo teu és raro, raro... No haurà sigut un fals negatiu???
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Bon dia noies!!!
Plum, com vas? t'ha baixat? quan t'arribaven els TE d'Amazon? dema? ostres... jo crec que ja hauria anat d'urgencies... Esperem les teves noticies pq ara ja es molt molt extrany!!
Moxaina, vaja... tu i jo que anavem de la par i per tu ja sabem el desenllac...
Modo ego: jo ja estic en plan desespero... la veritat que els ultims dos tres dies son els pitjors pq cada cop que vaig al wc miro si ja ha baixat. De moment res, pero tampoc tinc cap sensacio d'embaras ni res... aixi que haurem d'esperar...
Una abracada noies i de seguida que tingui novetats m'apunto al nou post de Juliol!
Plum, com vas? t'ha baixat? quan t'arribaven els TE d'Amazon? dema? ostres... jo crec que ja hauria anat d'urgencies... Esperem les teves noticies pq ara ja es molt molt extrany!!
Moxaina, vaja... tu i jo que anavem de la par i per tu ja sabem el desenllac...
Modo ego: jo ja estic en plan desespero... la veritat que els ultims dos tres dies son els pitjors pq cada cop que vaig al wc miro si ja ha baixat. De moment res, pero tampoc tinc cap sensacio d'embaras ni res... aixi que haurem d'esperar...
Una abracada noies i de seguida que tingui novetats m'apunto al nou post de Juliol!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Enhorabona Plum! Súper inici de mes, això promet!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













