★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Jolín!!! Quantes warrys!!!!
Que no et voleeeeeem!!! A mi encara no m'ha baixat del tot, pero ahí està la molt.... bueno, a continuar intentant-ho!!! Ja queda menys!!! 
Que no et voleeeeeem!!! A mi encara no m'ha baixat del tot, pero ahí està la molt.... bueno, a continuar intentant-ho!!! Ja queda menys!!! 
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
aaarggg Judit quina ràbia! però bueno la part poitiva és que aviat podreu tornar a posar-vos! molts pepos i esperem que el setembre us porti una panxulina
ardillita molts pepos per tu també i com he dit a la Judit a la propera anirà bé!
pichula esperem que no baii doncs,no?
moment ego: avui el TO em torna a marcar positiu però el queridito no es troba bé
caguntot que poc oportú!!!!
O vam fer diana ahir o ja ens veiem al Setembre! en fi paciència
segur que a totes ens arriba el moment
ardillita molts pepos per tu també i com he dit a la Judit a la propera anirà bé!
pichula esperem que no baii doncs,no?
moment ego: avui el TO em torna a marcar positiu però el queridito no es troba bé
caguntot que poc oportú!!!!
segur que a totes ens arriba el moment8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola,
Jolines amb les W!!!!!
Jo dono per finalitzada la SW, els dos ultims dies res de pinxito pq estem de camping amb el nen i ns ha fet una mica de pal, aixi q....o hm fet molta punteria o es complicat. Ara anire entrant en modo super soso des dl mobil meu q es una mica kk
petons
Jolines amb les W!!!!!
Jo dono per finalitzada la SW, els dos ultims dies res de pinxito pq estem de camping amb el nen i ns ha fet una mica de pal, aixi q....o hm fet molta punteria o es complicat. Ara anire entrant en modo super soso des dl mobil meu q es una mica kk
petons
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Jo estic desesperant a tope :( psicosimptomes de tots colors tot i pressentir q aquest mes no ha estat el nostre... Quants desesperos hi ha com jo?
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Jo pelusseta!!! Estic fatal tambe!i encara hem queda esperar una setmana!hi ha moments que crec que lo millor es no fer.me ilusions i llençar totes les esperances x la finestra i tornarhi el mes que ve. Però en el fons sempre em queda una mica d.esperança...i si torna la maleïda. A mes si hem ve sera just quan arribem al camping per pasar una setmaneta. O sigui que tampoc podre aprofitar les vacances x fer pinxitos...es lo que hay...
Alguna més en desespero?
Anims pelusseta! Fins quan te toca esperar?
Alguna més en desespero?
Anims pelusseta! Fins quan te toca esperar?
- bruixalila
- :: formigueta

- Entrades: 85
- Membre des de: dl. abr. 18, 2011 5:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola de nou noies!!! no he entrat encara aquest mes ja que estavem de vacancetes! ;)
Finalment el dia 1 va baixar... i ara doncs anar fent deures i avui he començat a tenir molesties una vegada mes ( tot i que em faltaria una setmana perque baixes), ja ens hem desanimat una mica :(
la veritat és un tema que em comença a preocupar ja que desde que busquem, la majoria de mesos em comença a fer mal la panxa una setm abans o mes, cosa que no em passava .
Però fins el dissabte que ve la fe l'haurem de tenir!!
distrets estem amb la nena de 4 anys, pero la veritat cada mes es un gran pal.
Molts anims a totes xules!! ho aconseguirem !!!

Finalment el dia 1 va baixar... i ara doncs anar fent deures i avui he començat a tenir molesties una vegada mes ( tot i que em faltaria una setmana perque baixes), ja ens hem desanimat una mica :(
la veritat és un tema que em comença a preocupar ja que desde que busquem, la majoria de mesos em comença a fer mal la panxa una setm abans o mes, cosa que no em passava .
Però fins el dissabte que ve la fe l'haurem de tenir!!
distrets estem amb la nena de 4 anys, pero la veritat cada mes es un gran pal.
Molts anims a totes xules!! ho aconseguirem !!!

- bruixalila
- :: formigueta

- Entrades: 85
- Membre des de: dl. abr. 18, 2011 5:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Nom: bruixa lila
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir com fins ara, activitat!
Edat dels dos: 32(casi 33)-34
Cicle de cerca i durada del cicles: sise mes de cerca, cicles llargs i abundants
Nº Fills: una nena de 4 anyets
Data NW (importantíssim!): 29 agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: disfrutar moltissim de la meva princess, gaudir de la muntanya, la familia i zumba! ;)
Per l'embaras de la nena em vaig trobar molt malament fins l'hora del part (i el part 23h), reso perque no em passi el mateix!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc natalben pre
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir com fins ara, activitat!
Edat dels dos: 32(casi 33)-34
Cicle de cerca i durada del cicles: sise mes de cerca, cicles llargs i abundants
Nº Fills: una nena de 4 anyets
Data NW (importantíssim!): 29 agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: disfrutar moltissim de la meva princess, gaudir de la muntanya, la familia i zumba! ;)
Per l'embaras de la nena em vaig trobar molt malament fins l'hora del part (i el part 23h), reso perque no em passi el mateix!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc natalben pre
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola noies!
Quina rabia aquestes warrys!!
També passo directa al setembre, estic al sexy month sense el zendo, que hi farem.
Us faig una recomanació musical que vaig descobrir ahir a la festa major de Vulpellac,els Strombers!! Ideals per aixecar els ànims!!!
Molts petons i sort amb els desesperos!!
Quina rabia aquestes warrys!!
També passo directa al setembre, estic al sexy month sense el zendo, que hi farem.
Us faig una recomanació musical que vaig descobrir ahir a la festa major de Vulpellac,els Strombers!! Ideals per aixecar els ànims!!!
Molts petons i sort amb els desesperos!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
iepa!
edoimaeti veig que anem a la par tu i jo! jo vaig ovular ahir i avui ( pinxito tant ahir com avui... així que a veure si hi ha sort) i ara ja a esperar que haguem fet diana. quan t'ha de venir a tu la maleïda???
zenda75 quina putada
però ara al setembre feu els pinxitos que us heu saltat a l'Agost hahahaa aprofiteu
bruixalila esperem que la Warry no fagi acte de presència!!
No la voleeeem ja ens informaràs
lunut i pelusseta vinga ànims!!!!
a gaudir de l'estiu que ja va acabant. molts pepos
edoimaeti veig que anem a la par tu i jo! jo vaig ovular ahir i avui ( pinxito tant ahir com avui... així que a veure si hi ha sort) i ara ja a esperar que haguem fet diana. quan t'ha de venir a tu la maleïda???
zenda75 quina putada
bruixalila esperem que la Warry no fagi acte de presència!!
lunut i pelusseta vinga ànims!!!!
a gaudir de l'estiu que ja va acabant. molts pepos8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia guapes! Quina nit mes rara...porto des de les 4:40 sense poder dormir...
Es molt estrany pq tinc com la sensibilitat a la zona baixa super augmentada. No se com explicar.ho millor (Em noto la vagina tota l.estona).
Si tot plegat es psicosomatic...tinc una ment amb un poder extraordinari!!!jijiji.
A alguna li ha passat algo similar? Algun cop he tingut fongs xo no es picor el que sento. Tambe he hagut de prendre antibiotic uns quants dies i a lo millor se mha fet malbe la flora...aix!
Quin desespero mes malo q tinc!!!
Es molt estrany pq tinc com la sensibilitat a la zona baixa super augmentada. No se com explicar.ho millor (Em noto la vagina tota l.estona).
Si tot plegat es psicosomatic...tinc una ment amb un poder extraordinari!!!jijiji.
A alguna li ha passat algo similar? Algun cop he tingut fongs xo no es picor el que sento. Tambe he hagut de prendre antibiotic uns quants dies i a lo millor se mha fet malbe la flora...aix!
Quin desespero mes malo q tinc!!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Zenda75 gracies per la recomanacio, els estic escoltant per youtube
marta1986 a mi m toca desesperar fins el dia 2. M fa molta ràbia no havet fet bé els ultims deures
lunut no en tinguis cap dubte, la ment te un poder molt extraordinari, t'has de tranqulitzar, a mi m va molt be el seidivid q m va receptar la ginecologa, desde q ho prenc dormo super b i aixo q estic de camping.
marta1986 a mi m toca desesperar fins el dia 2. M fa molta ràbia no havet fet bé els ultims deures
lunut no en tinguis cap dubte, la ment te un poder molt extraordinari, t'has de tranqulitzar, a mi m va molt be el seidivid q m va receptar la ginecologa, desde q ho prenc dormo super b i aixo q estic de camping.
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Noies sento el moment ultra ego: els psicosimptomes shan convertit en simptomes clars de warry. Nomes fa una setmana q he ovulat i estic temptada de pensar q ojala fos implantacio pero no ens enganyem... Estic molt desanimada i no entenc res. M'angoixa, m'entristeix i m'enrabia... En fi. Ja se'm passara i si no es aquest cicle sera un altre, cada dia hi som mes a prop!!!
Per altra banda dilluns marxem una setmana de camping i veig q tindre companyia: O be els simptomes o be la warry... I sé q quan arribi magafara plorera :(
Per altra banda dilluns marxem una setmana de camping i veig q tindre companyia: O be els simptomes o be la warry... I sé q quan arribi magafara plorera :(
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Lunut veig q estem igual!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Oooo pelusseta! Jo al final he anat al metge x les molesties...tinc fongs!ara tractament x mi i xl lunut. Mhan sortit x l.antibiotic...quin rollo!!!
Anims!!!
Anims!!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Nenes..passo al setembre. Avui la w ha fet acte de pressència..la odioooo!!
Bruixa lila a mi em passa com a tu! Una setmana abans de la w ja tinc mal de w i clar..els meus desesperos són curts i tristos!!quasi q acabo dovular i patapam ve el dolor!!!
M arribarà algun dia la panxolina???
Sento el mkment ego...a veure si quan em torni a conectar estic més animda!!
anims a les q encara esteu eb desesperoooo
Bruixa lila a mi em passa com a tu! Una setmana abans de la w ja tinc mal de w i clar..els meus desesperos són curts i tristos!!quasi q acabo dovular i patapam ve el dolor!!!
M arribarà algun dia la panxolina???
Sento el mkment ego...a veure si quan em torni a conectar estic més animda!!
anims a les q encara esteu eb desesperoooo
- bruixalila
- :: formigueta

- Entrades: 85
- Membre des de: dl. abr. 18, 2011 5:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
anims a les que us ha arribat...maleida!!
Nina, et passa desde que busqueu? Pq a mi si! A mes ara la tinc regular i la majoria de mesos es aixi, una setm abans moLesties, ja ens,estem desanimant tot i q teniem molta fe!
I la veritat q em fa rabiA no recordar si en el primer embaras tenia sintomes clau :(
Nina, et passa desde que busqueu? Pq a mi si! A mes ara la tinc regular i la majoria de mesos es aixi, una setm abans moLesties, ja ens,estem desanimant tot i q teniem molta fe!
I la veritat q em fa rabiA no recordar si en el primer embaras tenia sintomes clau :(
- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
edoimaeti i marta_1986 malgrat les SW una mica baixes encara hi ha esperances! Anims
pelusseta i lunut desespero total... intenteu fer coses per no pensar-hi masa... malgrat q jo sóc desespero total
pelusseta anims amunt! I Lunut millora't maca
zenda i Nina ens veiem al septembre!! Serà un bon mes
bruixalila benvinguda!
Mode ego: to negatius, se suposa que en breu comencem SW
pelusseta i lunut desespero total... intenteu fer coses per no pensar-hi masa... malgrat q jo sóc desespero total
pelusseta anims amunt! I Lunut millora't macazenda i Nina ens veiem al septembre!! Serà un bon mes
bruixalila benvinguda!
Mode ego: to negatius, se suposa que en breu comencem SW
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Holaaa entro en modo soso
Edoimaeti doncs segons l'aplicació de mvl jo tbel dia 2 ( tot i q al principi em mrcava el 30)
Lunut,jo tb he estat com tu,amb aquesta sensació!em va passar just els dos dies que ovulava, avui estic bé i sense pendre res...però el meu company estaigual i s'ha de posar una crema.
Pelusseta com estas?
Edoimaeti doncs segons l'aplicació de mvl jo tbel dia 2 ( tot i q al principi em mrcava el 30)
Lunut,jo tb he estat com tu,amb aquesta sensació!em va passar just els dos dies que ovulava, avui estic bé i sense pendre res...però el meu company estaigual i s'ha de posar una crema.
Pelusseta com estas?
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Nina5 quin rolloooooo maleida sigui la warry
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Nenes tinc un dubte... No se si ferme TE per descartar qualsevol esperança i marxar de viatge (marxem dilluns) ja conscienciada... O deixar que la warry aparegui i endurmen el xasco en ple viatge. En principi lespero pel 29 pero alguna cosa em diu q s'avançarà... Què faríeu?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









