⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Hila què tal? Igual???
jo exactament igual... Sense novetats!! Esperant algo....!! 
jo exactament igual... Sense novetats!! Esperant algo....!! 
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
plum ha escrit:Halia què tal? Igual???![]()
jo exactament igual... Sense novetats!! Esperant algo....!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
plum ha escrit:Halia què tal? Igual???![]()
jo exactament igual... Sense novetats!! Esperant algo....!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Argg amb el movil és una cacaa! Me equibocat amb el nom i enlloc d modificarme la publicsció men publica una cada vegas axi q paru... Jajaja sorry
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Plum tranquil·la! Això ens ha passat a totes!!
Plum i Halia, lo vostre és expediente X! I si anei al cap i que us faci un TE de sang? Així sortiu de dubtes ràpid i al 100%!
Jo en quan pugui obro post!! Perdoneu però aquests últims dies de curs vaig de cul!!
Plum i Halia, lo vostre és expediente X! I si anei al cap i que us faci un TE de sang? Així sortiu de dubtes ràpid i al 100%!
Jo en quan pugui obro post!! Perdoneu però aquests últims dies de curs vaig de cul!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Hola! Com esteu?
Jo he de donar males noticies, les pèrdues aquests dos dies han anat a més, així que finalment no ha pogut ser...La alegria del positiu m'ha durat ben poc...Ara estic una mica desanimada
i potser aturarem la cerca durant uns mesos...ja veurem.
Plum, que estrany, als altres cicles, la warry apareixia puntual? Si es així, potser si que seria bo anar al ginecòleg a veure què et diu! has fet TE avui?
Halia, doncs molts anims també per tu, fa ràbia quan estàs esperant que baixi i no hi ha manera... Tu has fet test d'embaràs per si de cas?
Nadadora19, com et trobes? Cuida't molt! Entenc que deus estar patint, però segur que el repòs i la medicació et va bé.
Moxaina i Porotin, com porteu el desespero? Moxaina no ho donis per perdut encara, possibilitats en tens! Jo també faig pit (potser no tant com tu comentes) i vaig tenir el positiu...
Airuni, com vas? He vist que la teva data no w es el dia 7. Algun psicosímtoma?queda poquet!!
Lleona, quan tinguis temps, ja obriràs el post!! Mentrestant podem anar parlant per aquí...
Anims a totes!

Jo he de donar males noticies, les pèrdues aquests dos dies han anat a més, així que finalment no ha pogut ser...La alegria del positiu m'ha durat ben poc...Ara estic una mica desanimada
Plum, que estrany, als altres cicles, la warry apareixia puntual? Si es així, potser si que seria bo anar al ginecòleg a veure què et diu! has fet TE avui?
Halia, doncs molts anims també per tu, fa ràbia quan estàs esperant que baixi i no hi ha manera... Tu has fet test d'embaràs per si de cas?
Nadadora19, com et trobes? Cuida't molt! Entenc que deus estar patint, però segur que el repòs i la medicació et va bé.
Moxaina i Porotin, com porteu el desespero? Moxaina no ho donis per perdut encara, possibilitats en tens! Jo també faig pit (potser no tant com tu comentes) i vaig tenir el positiu...
Airuni, com vas? He vist que la teva data no w es el dia 7. Algun psicosímtoma?queda poquet!!
Lleona, quan tinguis temps, ja obriràs el post!! Mentrestant podem anar parlant per aquí...
Anims a totes!

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
plum ha escrit:Argg amb el movil és una cacaa! Me equibocat amb el nom i enlloc d modificarme la publicsció men publica una cada vegas axi q paru... Jajaja sorry
Res de res!!
Ahir em vaig fer un TE perquè estava amb nàusees però res: negatiu!!
Expedient X a la vista!



Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Guppy bonica, una abraçada ben gran. Si necessiteu aturar, aquí t'esperarem amb els braços oberts per a quan sigui el moment.
Plom i Halia, mare meva quin misteri! Jo potser si que aniria al CAP a veure que us diuen.
Plom i Halia, mare meva quin misteri! Jo potser si que aniria al CAP a veure que us diuen.
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Guppy bonica, una abraçada ben gran. Si necessiteu aturar, aquí t'esperarem amb els braços oberts per a quan sigui el moment.
Plom i Halia, mare meva quin misteri! Jo potser si que aniria al CAP a veure que us diuen.
Plom i Halia, mare meva quin misteri! Jo potser si que aniria al CAP a veure que us diuen.
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Hola boniques!!
Estic desconectada totalment, però us vaig llegint.
Guppy em sap molt greu...si necessiteu temps descanseu i desconecteu, una abraçada.
Halia i Plum quin desespero!!! si hi ha panxu que surti ja + i si no que baixi ja la warry.
Jo ja us dic que estic desconectada, ni he mirat SW ni res, així que dubto que ho encertem.
Moxaina Morotin anem bastant a la par. Com ho porteu?
Petonets!!
Estic desconectada totalment, però us vaig llegint.
Guppy em sap molt greu...si necessiteu temps descanseu i desconecteu, una abraçada.
Halia i Plum quin desespero!!! si hi ha panxu que surti ja + i si no que baixi ja la warry.
Jo ja us dic que estic desconectada, ni he mirat SW ni res, així que dubto que ho encertem.
Moxaina Morotin anem bastant a la par. Com ho porteu?
Petonets!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Guppy em sap molt greu! Agafa el temps que necessitis i a desconnectar. Quan tornis estarem esperan-te amb els braços oberts. Molts petons i abraçades!!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Guppy què dius??!! Quin greu una abraçada ben forta... Molts ànims i endevant!!
Halia som tot un cas.... Si continuo axi em faré un altra test i ja si q sí cap al ginecoleg si segueix sense apareixer.... Ara això si em compraré els tests x amazon xq vaya ruina.......i total per veure: NO EMBARAZADA.
En fi... Seguirem informant...
Halia som tot un cas.... Si continuo axi em faré un altra test i ja si q sí cap al ginecoleg si segueix sense apareixer.... Ara això si em compraré els tests x amazon xq vaya ruina.......i total per veure: NO EMBARAZADA.
En fi... Seguirem informant...
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Bon dia reines!
Guppy, bonica, no havia vist el teu post... Una abraçada ben, ben forta! I molts ànims. Quan trobeu el moment idoni, torneu-l'ho a intentar . Un petonet!
Els tests que tinc jo, Plum, són d'Amazon i venen un fotiment per un preu econòmic. I són de detecció "precoç".
Per cert, avui m'ha baixat la warry! Ens veiem al juliol!!

Guppy, bonica, no havia vist el teu post... Una abraçada ben, ben forta! I molts ànims. Quan trobeu el moment idoni, torneu-l'ho a intentar . Un petonet!
Els tests que tinc jo, Plum, són d'Amazon i venen un fotiment per un preu econòmic. I són de detecció "precoç".
Per cert, avui m'ha baixat la warry! Ens veiem al juliol!!



Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Bon dia boniques!!!
Guppy quin greu... molta força i llum per aquest moment, ja saps que quan vulguis estem aquí!!
Halia quin rollo la mala w!! Però si havia de baixar que sigui el mes aviat possible! Sort pel juliol!!
Modo ego: jo a 4 dnw estic normal, no noto res de res... ni fluxe, ni nausees, ni mal al pits... jajaja així que ja veurem, encara que en el meu primer embaràs tampoc vaig notar res!
Companyes de desespero que tal???
Guppy quin greu... molta força i llum per aquest moment, ja saps que quan vulguis estem aquí!!
Halia quin rollo la mala w!! Però si havia de baixar que sigui el mes aviat possible! Sort pel juliol!!
Modo ego: jo a 4 dnw estic normal, no noto res de res... ni fluxe, ni nausees, ni mal al pits... jajaja així que ja veurem, encara que en el meu primer embaràs tampoc vaig notar res!
Companyes de desespero que tal???
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Guppy em sap molt de greu... t'envio una abracada ben gran i molta forca. Doneu-vos el temps necessari i sobretot no decaigueu son coses que poden passar. Anims!!!
Haila, Fins al Juliol pq jo crec que tampoc hem fet diana! en fi, encara queden dies.
Plum lo teu si que es de expediente X!!! Jo crec que si que pots fer-te un altre TE pq ja fa una setmana que t'hauria d'haver vingut oi???
Moxaina, tu dius que no notes res?? Mentre estiguis tranquila tot va be. Quan creus que et faras un TE? Deixaras passar la dnw?
Modo ego: Jo tinc un doloret d'ovaris pero molt lleu, el que si noto es mal als ronyons i potser una miiiiiiiiiiica de fluxe pero res excepcional.
Tambe vaig molt cansada aquesta setmana que el meu marit ha estat fora i amb la nena malalta... Dema torna a marxar de despedida i potser al mati em faig un TE d'aquests d'amazon. Vaig comprar TO fa 3-4 mesos i em venien 5 TE, sabeu si son fiables 4 dies abans de dnw? No se si faig be o millor esperar... I jo que vaig dir que no em faria cap TE fins que no haguessin passat 7 dies de la dnw!!!! jajajaj soc un cas!!!
Be noies bon cap de setmana!!!
Haila, Fins al Juliol pq jo crec que tampoc hem fet diana! en fi, encara queden dies.
Plum lo teu si que es de expediente X!!! Jo crec que si que pots fer-te un altre TE pq ja fa una setmana que t'hauria d'haver vingut oi???
Moxaina, tu dius que no notes res?? Mentre estiguis tranquila tot va be. Quan creus que et faras un TE? Deixaras passar la dnw?
Modo ego: Jo tinc un doloret d'ovaris pero molt lleu, el que si noto es mal als ronyons i potser una miiiiiiiiiiica de fluxe pero res excepcional.
Tambe vaig molt cansada aquesta setmana que el meu marit ha estat fora i amb la nena malalta... Dema torna a marxar de despedida i potser al mati em faig un TE d'aquests d'amazon. Vaig comprar TO fa 3-4 mesos i em venien 5 TE, sabeu si son fiables 4 dies abans de dnw? No se si faig be o millor esperar... I jo que vaig dir que no em faria cap TE fins que no haguessin passat 7 dies de la dnw!!!! jajajaj soc un cas!!!
Be noies bon cap de setmana!!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Halia, així ja pots començar cicle nou!! El juliol serà el nostre mes!
Porotin els tests de amazin has de veure si són dels més sensibles. Si és així teòricament si que els podries fer abans de DNW, però vamos, per a fiable fiable, millor després. Que potser et surt un fals negatiu!!
Jo començo SW i avui faré TO a veure què. Segur que l'estiu ens porta panxeta!!!
Porotin els tests de amazin has de veure si són dels més sensibles. Si és així teòricament si que els podries fer abans de DNW, però vamos, per a fiable fiable, millor després. Que potser et surt un fals negatiu!!
Jo començo SW i avui faré TO a veure què. Segur que l'estiu ens porta panxeta!!!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Guppy2.....lo siento muchísimo
Aunque sea prontito nunca es agradable perder todas las ilusiones que depositamos en esos pequeñitos....
Nosotros al final descansamos hasta diciembre ....ahí volveré a las vitaminas y adiro..... mientras veré si me hacen pruebas por los 3 abortos en la Ss o no.....al tener bebé por medio .... no sé cómo funcionan....
Aunque sea prontito nunca es agradable perder todas las ilusiones que depositamos en esos pequeñitos....
Nosotros al final descansamos hasta diciembre ....ahí volveré a las vitaminas y adiro..... mientras veré si me hacen pruebas por los 3 abortos en la Ss o no.....al tener bebé por medio .... no sé cómo funcionan....
- Nadadora19
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dl. juny 12, 2017 1:56 pm
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Bon dia
Joooo... Guppy... quina ràbia i quina llàstima... molts ànims i endavant!!!!
Aissss.... serenor per les esperes i els desesperos!
Força energia pels nous intents!!!
Moltes gràcies a totes per escriure i compartir, així no et sents tan sola!!!
Una abraçada!
Joooo... Guppy... quina ràbia i quina llàstima... molts ànims i endavant!!!!
Aissss.... serenor per les esperes i els desesperos!
Força energia pels nous intents!!!
Moltes gràcies a totes per escriure i compartir, així no et sents tan sola!!!
Una abraçada!
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Porotin has de mirar si son els de 10, son mes sensibles que els de 20. Hi han noies que els hi detecta fins a 5 dies abans, però depèn molt de la dona... jo al primer embaràs mel vaig fer a cd35 i era quasi imperceptible jajaja així que abans impossible que m'ho detecti. Jo si el dia 4 no ha baixat em faré un però perquè em fa ilu, no perquè tingui esperança que surti algo
sempre he pensat que el meu "límit" serà el dia 35 així que serà el segon intent si no ha baixat abans.
Ara estic jo malalta, un mal de panxa horrible, diarrea i nàusees, Ole! Això de tenir els fills malalts no et deixa aburrirte...
sempre he pensat que el meu "límit" serà el dia 35 així que serà el segon intent si no ha baixat abans. Ara estic jo malalta, un mal de panxa horrible, diarrea i nàusees, Ole! Això de tenir els fills malalts no et deixa aburrirte...
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Noies gràcies pels ànims! Doncs sí, encara que la pèrdua ha estat molt aviat, et fa remoure moltes coses, perquè perds una il-lusió.
A mi ara m'han vingut com moltes pors i inseguretats de cop: si era el moment de cercar, si és millor esperar una mica més tenint la petita, si em costarà tornar-me a quedar...En fi, suposo que es normal...Realment la cerca del segon embaràs es ben diferent i si tens una pèrdua pel mig, encara que sigui de poquetes setmanes, encara més, perds part de la innocència (en el bon sentit de la paraula) que tens amb el primer.
Galey, tu como estas?
Plum!!! Com estàs avui? Has repetit TE? Que estrany tot plegat
Halia, llàstima aquesta baixada de la warry...però mirant la part positiva, si havia de baixar millor ara i no tardar més dies, a pel proper cicle amb força!
Lleona, a veure que et diuen els TO i si pots començar la SW a per totes
Jo es que no he comprat mai TO ni TE per amazon! Ja fer-me un TE em costa!
Ho he de veure molt clar per comprar-lo i fer-me'l. Llavors anava directament a la farmàcia a pel CB (tot i que es carillo...).
Moxaina, Porotin i Airuni, molts ànims en el desespero! Volem cantar més positius i vosaltres sou les següents, així que...

A mi ara m'han vingut com moltes pors i inseguretats de cop: si era el moment de cercar, si és millor esperar una mica més tenint la petita, si em costarà tornar-me a quedar...En fi, suposo que es normal...Realment la cerca del segon embaràs es ben diferent i si tens una pèrdua pel mig, encara que sigui de poquetes setmanes, encara més, perds part de la innocència (en el bon sentit de la paraula) que tens amb el primer.
Galey, tu como estas?
Plum!!! Com estàs avui? Has repetit TE? Que estrany tot plegat
Halia, llàstima aquesta baixada de la warry...però mirant la part positiva, si havia de baixar millor ara i no tardar més dies, a pel proper cicle amb força!
Lleona, a veure que et diuen els TO i si pots començar la SW a per totes
Jo es que no he comprat mai TO ni TE per amazon! Ja fer-me un TE em costa!
Ho he de veure molt clar per comprar-lo i fer-me'l. Llavors anava directament a la farmàcia a pel CB (tot i que es carillo...).Moxaina, Porotin i Airuni, molts ànims en el desespero! Volem cantar més positius i vosaltres sou les següents, així que...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |














