★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Edoimaeti jo no sé quanta estona estucic la veritat... però poquet I després pipi ... menys ahir q vaig tancar cames i a dormir hehehe però bueno segons el fluxe i el TO no estava fèrtil. ..
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Hola valentes cercadores!!entro modo soso total des del mòbil que estic de vacances i amb molt poca cobertura.
Mvilla!!!! Guauuuuuuu quina sorpresa!!!quina ilu!!!!! Moltíssimes felicitaaats! A gaudir de la teva panxolina!!!t ho mereixes, la sort de ser jefa segur q ha ajudat!!!
Jo avui ha somiat q estava pregnant...q xulo q era!!!
Però ja tinc mal de w...així q no tinc gaires esperances.
wendolina, jo també ovulo molt tard i és un desespero! La fase avorrida es fa interminable, anims wpa!
Pelusseta, eres tu la q explicaves q havies utilitzat el termometre malament???agafa t ho be!!! Ja has trobat la causa de les tempe tant baixes!!!
A totes les altres molts anims!!!us vaig seguint!
Mvilla!!!! Guauuuuuuu quina sorpresa!!!quina ilu!!!!! Moltíssimes felicitaaats! A gaudir de la teva panxolina!!!t ho mereixes, la sort de ser jefa segur q ha ajudat!!!
Jo avui ha somiat q estava pregnant...q xulo q era!!!
Però ja tinc mal de w...així q no tinc gaires esperances.
wendolina, jo també ovulo molt tard i és un desespero! La fase avorrida es fa interminable, anims wpa!
Pelusseta, eres tu la q explicaves q havies utilitzat el termometre malament???agafa t ho be!!! Ja has trobat la causa de les tempe tant baixes!!!
A totes les altres molts anims!!!us vaig seguint!
- Lotusd'índia
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm
Hola cercadores!!!
Perdoneu per la desconexió però he tingut uns dies de bojos!!
Mvillpa Quina sorpresa!!! Moltes felicitats!!!!!! Gaudeix moltíssim d'aquesta merescuda panxolina!
A les que us ha vingut la W una abraçada gegant!!
La propera serà la bona!!!
Modo ego:
Dilluns per la nit em va baixar la maleïda! Però m'ho he pres molt bé! Ja sabía que ens havien donat llum verda massa tard per aprofitar el cicle. Tenia una miqueta d'esperança la veritat, però no pasa res!!! Això vol dir que la propera serà la bona i que ja queda menys! Tot positivisme!! El meu lema al raconet de les que hem patit un avort sempre ha sigut: cada dia queda un dia menys!! Som-hi flors!
Una abraçada gegant a totes!!!
Perdoneu per la desconexió però he tingut uns dies de bojos!!
Mvillpa Quina sorpresa!!! Moltes felicitats!!!!!! Gaudeix moltíssim d'aquesta merescuda panxolina!
A les que us ha vingut la W una abraçada gegant!!
La propera serà la bona!!! Modo ego:
Dilluns per la nit em va baixar la maleïda! Però m'ho he pres molt bé! Ja sabía que ens havien donat llum verda massa tard per aprofitar el cicle. Tenia una miqueta d'esperança la veritat, però no pasa res!!! Això vol dir que la propera serà la bona i que ja queda menys! Tot positivisme!! El meu lema al raconet de les que hem patit un avort sempre ha sigut: cada dia queda un dia menys!! Som-hi flors!
Una abraçada gegant a totes!!!
Hola boniques!!!
Moltes felicitats mvillpa!!!!
Enhorabona per la teva panxulina!!! Gaudeix molt d'aquesta nova etapa, quina iluuuuu
Em sap greu pero entro en modo molt soso des del mobil, us he anat llegint, fins dissabte no tornem i llavors fare una personalitzacio com deu mana.
Petonets!!!!
Moltes felicitats mvillpa!!!!
Enhorabona per la teva panxulina!!! Gaudeix molt d'aquesta nova etapa, quina iluuuuuEm sap greu pero entro en modo molt soso des del mobil, us he anat llegint, fins dissabte no tornem i llavors fare una personalitzacio com deu mana.
Petonets!!!!
Lotus d'India quin lema més xulo!!! M'agrada!!! A la propera segur que va la vençuda!!!
A les que esteu de vacances i ens seguiu des del mòbil aprofiteu-les a tope!!!! Si no ve la panxu al menys us haureu relaxat i haureu gaudit!!!
Moment ego: jo estic intentant pensar en lo positiu de que hagi vingut la warry: un mes més de poder anar en moto a la feina, podré fer la dieta, anar al gimnàs i posar-me a tope per quan arribi! Ah! I aquests últims sopars de celebració d'estiu veure algun vinito que un altre... jejeje!
Molts petons soletes!
A les que esteu de vacances i ens seguiu des del mòbil aprofiteu-les a tope!!!! Si no ve la panxu al menys us haureu relaxat i haureu gaudit!!!
Moment ego: jo estic intentant pensar en lo positiu de que hagi vingut la warry: un mes més de poder anar en moto a la feina, podré fer la dieta, anar al gimnàs i posar-me a tope per quan arribi! Ah! I aquests últims sopars de celebració d'estiu veure algun vinito que un altre... jejeje!
Molts petons soletes!
Cercadores moltíssimes gràcies per les vostres felicitacions!!
Per si us pot animar us explicaré la meva experiència pq ha set prou estranya. Nosaltres últim pinxito el vam fer el diumenge 19 al anar dormir i ames en el post de cercadores de juliol tb vaig preguntar x el fet d q el llençol quedava moll i pensava així no arriba res... Nosaltres ho fèiem molt abans d'anar dormir i jo ja no n'aixecarà del llit fins l'endemà. La tempe segons el meu termòmetre va començar a pujar el divendres 24 x tan amb tants dies de separació vaig donar el mes x perdut i a la q vaig estar als dies pròxims a la NW molt mal d panxa com quan hem ve q hem feia un fart d'anar al lavabo i mirar si havia baixat i mireu... Estrany pero hi es!!
us ho explico pq vull q vengueu q les esperançes, encara q costi, no s'han de perdre MAI!!
I ara amb aquest temps va i hem refreda amb mal d coll i mal d cap i febre... Es q les coses no van mai soles. Esperem q hem passi ràpid i no li afecti al pesolet.
Molts ànims cercadores, us aniré seguint!!
Per si us pot animar us explicaré la meva experiència pq ha set prou estranya. Nosaltres últim pinxito el vam fer el diumenge 19 al anar dormir i ames en el post de cercadores de juliol tb vaig preguntar x el fet d q el llençol quedava moll i pensava així no arriba res... Nosaltres ho fèiem molt abans d'anar dormir i jo ja no n'aixecarà del llit fins l'endemà. La tempe segons el meu termòmetre va començar a pujar el divendres 24 x tan amb tants dies de separació vaig donar el mes x perdut i a la q vaig estar als dies pròxims a la NW molt mal d panxa com quan hem ve q hem feia un fart d'anar al lavabo i mirar si havia baixat i mireu... Estrany pero hi es!!
us ho explico pq vull q vengueu q les esperançes, encara q costi, no s'han de perdre MAI!!
I ara amb aquest temps va i hem refreda amb mal d coll i mal d cap i febre... Es q les coses no van mai soles. Esperem q hem passi ràpid i no li afecti al pesolet.
Molts ànims cercadores, us aniré seguint!!

- sakura1410

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
marta_1986 jo sóc de Cornellà del Llobregat
pelusseta ostres que mal, però al menys has pogut veure on estaba el fallo! Jajaja
pichula prova els to a veure si així ho controles una mica més, és de bojos no poguer saber-ho, t'ho diu una que s'està tornant majara. Molt ben fet de pensar així, aprofita la moto, els soparets amb vi...
edoimaeti jo ho començaré a fer aquest mes, quedat el temps que puguis, suposo que 5-10 min han de ser suficients
nina5 disfruta les teves vacances!
lotusd'india ens veurem al post de septembre amb tot el positivisme!
mvillpa ostres! Els aires acondicionats i aquestes plujes t'han jugat una mala passada, millora't!
Mode ego: ja estem planejant la nostra SW per aprofitar per fer coses i que sigui "profitossa" ja que estarem de vacances però no ens anem fora. A per totes!

pelusseta ostres que mal, però al menys has pogut veure on estaba el fallo! Jajaja
pichula prova els to a veure si així ho controles una mica més, és de bojos no poguer saber-ho, t'ho diu una que s'està tornant majara. Molt ben fet de pensar així, aprofita la moto, els soparets amb vi...
edoimaeti jo ho començaré a fer aquest mes, quedat el temps que puguis, suposo que 5-10 min han de ser suficients
nina5 disfruta les teves vacances!
lotusd'india ens veurem al post de septembre amb tot el positivisme!
mvillpa ostres! Els aires acondicionats i aquestes plujes t'han jugat una mala passada, millora't!
Mode ego: ja estem planejant la nostra SW per aprofitar per fer coses i que sigui "profitossa" ja que estarem de vacances però no ens anem fora. A per totes!

[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
- Marta_1986

hahaha sakura a por él!!! hahha
a mi avui el queridisimo m'ha dit que no hi haurà pinxito
em diu, jo ja t'aviso i tal hahaaha i jo en plan
mvillpa sisi esque quan menys t'ho esperes patapam! bombo al canto
pichula clar que si! a gaudir doncs! però amb compte amb la moto ehh!
nina5 quin rollo la warry! doncs apa a la propera pinchitos mil!
per cert ( des de la total ignorància
) si ovules més tard implica tenir cicles més llargs? tard vol dir passat 14 dies des del primer dia de warry?
vinga noies que aviat ens arribarà el moment!!!
a mi avui el queridisimo m'ha dit que no hi haurà pinxito
mvillpa sisi esque quan menys t'ho esperes patapam! bombo al canto
pichula clar que si! a gaudir doncs! però amb compte amb la moto ehh!
nina5 quin rollo la warry! doncs apa a la propera pinchitos mil!
per cert ( des de la total ignorància
) si ovules més tard implica tenir cicles més llargs? tard vol dir passat 14 dies des del primer dia de warry?vinga noies que aviat ens arribarà el moment!!!

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Hola noies!!!
Sento no haver donat notícies fins ara!! Estic de feina a tope i a sobre la petita porta moltes nits dormint pitjor i no trobo estones per escriure! He anat llegint en Diagonal i m'he posat mooooolt contenta de veure tantes panxus noves!!! FELICITATS A TOTES!!
Per part meva he fet una SW de pena, amb dos pinxitos en el moment mes o menys adequat (espero, veient els meus cicles irregulars) així que ben poca fe en que haguem fet diana!! Cap problema!! com a mínim que el maromo estigui content per tenir més SW!!! Jejeje
Com esteu totes?
Prometo personalitzar!!! Muakataaaaa!!
Sento no haver donat notícies fins ara!! Estic de feina a tope i a sobre la petita porta moltes nits dormint pitjor i no trobo estones per escriure! He anat llegint en Diagonal i m'he posat mooooolt contenta de veure tantes panxus noves!!! FELICITATS A TOTES!!
Per part meva he fet una SW de pena, amb dos pinxitos en el moment mes o menys adequat (espero, veient els meus cicles irregulars) així que ben poca fe en que haguem fet diana!! Cap problema!! com a mínim que el maromo estigui content per tenir més SW!!! Jejeje
Com esteu totes?
Prometo personalitzar!!! Muakataaaaa!!
Hola guapes!
Pelusseta m.has fet molta risa, pobreta, sort q t.ho prens be, com tu dius has guanyat l.habit hehehe
Jo segueixo de vacances, ara som a casa els sogres, la setm q ve ja començem a treballar i llavors ja tindre pc i les meves entrades ja serán mes personalitzades, disculpeu fins llavors. Us vaig llegint quan puc.
Ahir em va venir l.esperada W. M.apunto a les cercadores descontrolades, començem SM!! A per totes a caçar l.ovulet!!
Petonet per totes i gracies per la companyia! Mola!
Pelusseta m.has fet molta risa, pobreta, sort q t.ho prens be, com tu dius has guanyat l.habit hehehe
Jo segueixo de vacances, ara som a casa els sogres, la setm q ve ja començem a treballar i llavors ja tindre pc i les meves entrades ja serán mes personalitzades, disculpeu fins llavors. Us vaig llegint quan puc.
Ahir em va venir l.esperada W. M.apunto a les cercadores descontrolades, començem SM!! A per totes a caçar l.ovulet!!
Petonet per totes i gracies per la companyia! Mola!
Hola, noies!! Vaig entrar al fil d'agost només per apuntar-me i vaig desaparèixer perquè vam marxar de vacances, i ara que hem tornat veig unes quantes panxetes! Felicitats!!
Jo em vaig endur els TO a cals sogres i va tocar ovular i fer SW allà… però ho vam fer prou bé. Ja veurem el resultat, però els dies els vam aprofitar. Vaig ovular el 13 d'agost, a dia 17 de cicle (mooolt més tard del que ovulava abans de tenir el meu fill, ja que ovulava entre el 8 i el 12). Això vol dir que em toca la regla el 26 d'agost segons l'aplicació de mòbil que faig servir, tot i que el mes passat la fase lútia se'm va escurçar i em va venir la regla 11 dies després de l'ovulació. El dia 28 tinc hora a la gine (me la van donar fa dos mesos, quan encara no m'havia tornat la regla després de parir), i si em torna a passar que se m'escurça tant la fase lútia (en teoria han de ser 14 dies), l'hi comentaré.
Doncs això, que estic desesperant però força tranquil·lament, amb el cap de vacances.
Com esteu vosaltres? Ara em llegeixo més a fons tot el fil, que me l'he saltat directament per escriure, no fos cas que el meu fill es desperti de la migdiada a mig escriure.
Jo em vaig endur els TO a cals sogres i va tocar ovular i fer SW allà… però ho vam fer prou bé. Ja veurem el resultat, però els dies els vam aprofitar. Vaig ovular el 13 d'agost, a dia 17 de cicle (mooolt més tard del que ovulava abans de tenir el meu fill, ja que ovulava entre el 8 i el 12). Això vol dir que em toca la regla el 26 d'agost segons l'aplicació de mòbil que faig servir, tot i que el mes passat la fase lútia se'm va escurçar i em va venir la regla 11 dies després de l'ovulació. El dia 28 tinc hora a la gine (me la van donar fa dos mesos, quan encara no m'havia tornat la regla després de parir), i si em torna a passar que se m'escurça tant la fase lútia (en teoria han de ser 14 dies), l'hi comentaré.
Doncs això, que estic desesperant però força tranquil·lament, amb el cap de vacances.
Com esteu vosaltres? Ara em llegeixo més a fons tot el fil, que me l'he saltat directament per escriure, no fos cas que el meu fill es desperti de la migdiada a mig escriure.
- sakura1410

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
marta_1986 a mi l' ultim cicle se'm va retrasar 7-8 dies l'ovulació i la warry també, per tant a mi si em va representar tenir un cicle més llarg.
nineta22 si han estat 2 pinxitos en la data que tocaba hi ha possibilitats
petitajo ens veiem a cercadores de septembre, anirem a per totes!!
virolai acaba d'aprofitar les vacances i a veure el resultat de la SW.
Petons a totes!
nineta22 si han estat 2 pinxitos en la data que tocaba hi ha possibilitats
petitajo ens veiem a cercadores de septembre, anirem a per totes!!
virolai acaba d'aprofitar les vacances i a veure el resultat de la SW.
Petons a totes!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Bones cercadores1! Fa dies que us segueixo però fins ara no me decidit! suposu que entrar en la setmana de desespero hi te alguna cosa a veure!
Nom d'usuària: Lunut
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Hebron de Groundation
Edat dels dos: 29 jo i 37 el xic
Cicle de cerca i durada del cicles: porto amb l'actual 5 cicles de cerca. Duren el que els dona la gana...entre 25 i 28 dies, mai se sap i esto me está matando!!!jijij
Nº Fills: 1 (2 anys i 4 mesos)
Data NW (importantíssim!): doncs entre el 27 i el 30 d'agost. ves a saber! (just els dies que començo vacances!!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs amb el primer embaràs no ens va costat gaire. Tres cicles i ale! Ara ja en portem dos més i la veritat es que m'ho passo fatal! Cada cicle tinc mil símptomes...primer els interpretava com que estava embarassada, ara ja són símptomes de la maleïda! Just avui entro a la setmana de desespero i ja començo a notar tetes grosses, mal d'ovaris,...es un granet això que tinc a la punta del nas? El xic diu que estic molt guapa i que aquest mes segur que si...però ves a saber!Haurem d'esperar!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : de moment no prenc res, ni faig TO, però m'ho estic plantejant si aquest cop no fem diana. He intentat no obsessionar-me amb les dates però més o menys ho hem anat fent sovint i encara més els dies que en teoria són els bons.
Nom d'usuària: Lunut
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Hebron de Groundation
Edat dels dos: 29 jo i 37 el xic
Cicle de cerca i durada del cicles: porto amb l'actual 5 cicles de cerca. Duren el que els dona la gana...entre 25 i 28 dies, mai se sap i esto me está matando!!!jijij
Nº Fills: 1 (2 anys i 4 mesos)
Data NW (importantíssim!): doncs entre el 27 i el 30 d'agost. ves a saber! (just els dies que començo vacances!!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs amb el primer embaràs no ens va costat gaire. Tres cicles i ale! Ara ja en portem dos més i la veritat es que m'ho passo fatal! Cada cicle tinc mil símptomes...primer els interpretava com que estava embarassada, ara ja són símptomes de la maleïda! Just avui entro a la setmana de desespero i ja començo a notar tetes grosses, mal d'ovaris,...es un granet això que tinc a la punta del nas? El xic diu que estic molt guapa i que aquest mes segur que si...però ves a saber!Haurem d'esperar!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : de moment no prenc res, ni faig TO, però m'ho estic plantejant si aquest cop no fem diana. He intentat no obsessionar-me amb les dates però més o menys ho hem anat fent sovint i encara més els dies que en teoria són els bons.
Nineta22: el primer embaras va sortir de dos pinxitus en tot el cicle!!
Ai noies!
Entro en modo soso i desespero total! Aquest és el meu primer cicle buscant, tinc cicles moolts irregulars.
Us llegeixo i quan més d'una diu que falta que comencis a buscar panxu pq el teu cos faci coses rares...és ben cert.
Realment m'he pres en calma tema embaràs, penso que quedar-se a la primera és bastant complicat i per això no em ratllo.
La cosa és que, fa dies que tinc molt malt d'ovaris, d'allò que vas al lavabo convençuda que la W ja és aquí. L'altre dia us deia que havia tingut alguna taca marró, però molt poc (perdoneu q sigui tan explícita però era només al aixugar-me i dos o tres vegades al dia). Ahir la nit un mal terrible i res. Avui m'he aixecat amb malestar, tot el dia amb el cos raro.
Doncs ara torno a estar amb mal d'ovaris a tope, he anat al lavabo i una miqueta taca pr un color rosa suoer claret i transparent.
El Judito no vol fer el TE fins diumenge pq és el seu dia de festa.
Sento la ratllada, però estic enfadada amb el meu cos, si ha de venir la W q vingui, pr q no doni tan pel sac :(. Això no m'havia passat mai.
Entro en modo soso i desespero total! Aquest és el meu primer cicle buscant, tinc cicles moolts irregulars.
Us llegeixo i quan més d'una diu que falta que comencis a buscar panxu pq el teu cos faci coses rares...és ben cert.
Realment m'he pres en calma tema embaràs, penso que quedar-se a la primera és bastant complicat i per això no em ratllo.
La cosa és que, fa dies que tinc molt malt d'ovaris, d'allò que vas al lavabo convençuda que la W ja és aquí. L'altre dia us deia que havia tingut alguna taca marró, però molt poc (perdoneu q sigui tan explícita però era només al aixugar-me i dos o tres vegades al dia). Ahir la nit un mal terrible i res. Avui m'he aixecat amb malestar, tot el dia amb el cos raro.
Doncs ara torno a estar amb mal d'ovaris a tope, he anat al lavabo i una miqueta taca pr un color rosa suoer claret i transparent.
El Judito no vol fer el TE fins diumenge pq és el seu dia de festa.
Sento la ratllada, però estic enfadada amb el meu cos, si ha de venir la W q vingui, pr q no doni tan pel sac :(. Això no m'havia passat mai.
- Lotusd'índia

- Entrades: 161
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 11:45 pm
Hola cercadores!!
Pelusseta Ostres quina p****** lu del termòmetre jajaja però treu el positiu, ara ja t'ha quedat super clar com funciona jajaja
Pichula I tant, amb positivisme tot i sempre! Setembre serà el nostre mes!
Sakura Siii setembre serà el bo, ho presenteixo! jajaja Estàs entrant en SW ya no? A veure si encerteu el dia!!!!!
Lunut Lunut benvinguda!!!! tandebó que ja l'hagueu encertat i aquesta panxolina no es faci esperar més!! Et desitjo una curta estada al cercadores!
Virolai Aiii!! Si heu fet bé la feina
, ja només queda des-esperar! jijiji creuem els dits!!!
JudithG Això de que el cos trontolla al buscar panxu ho comenteu moltes noies! A mi no m'ha passat però cada cos és un món!! Per altra banda els simptomes tant poden ser de panxu com de w... Fins que no facis el TE el diumenge no sortiràs de dubtes! Espero que no et baixi la maleïda i sigui un super positiu!!!!!! Sino no pateixis, la propera serà la bona! Un cicle de cerca és res! Ja ens diràs!!!
Perdoneu si em deixo a alguna, però llegir us llegeixo a totes!
Una abraçada!
Pelusseta Ostres quina p****** lu del termòmetre jajaja però treu el positiu, ara ja t'ha quedat super clar com funciona jajaja
Pichula I tant, amb positivisme tot i sempre! Setembre serà el nostre mes!
Sakura Siii setembre serà el bo, ho presenteixo! jajaja Estàs entrant en SW ya no? A veure si encerteu el dia!!!!!
Lunut Lunut benvinguda!!!! tandebó que ja l'hagueu encertat i aquesta panxolina no es faci esperar més!! Et desitjo una curta estada al cercadores!
Virolai Aiii!! Si heu fet bé la feina
, ja només queda des-esperar! jijiji creuem els dits!!!JudithG Això de que el cos trontolla al buscar panxu ho comenteu moltes noies! A mi no m'ha passat però cada cos és un món!! Per altra banda els simptomes tant poden ser de panxu com de w... Fins que no facis el TE el diumenge no sortiràs de dubtes! Espero que no et baixi la maleïda i sigui un super positiu!!!!!! Sino no pateixis, la propera serà la bona! Un cicle de cerca és res! Ja ens diràs!!!
Perdoneu si em deixo a alguna, però llegir us llegeixo a totes!
Una abraçada!
- Marta_1986

Hola guapes! Entro en modo soso des del mòbil I no podré personalitzar.
Benvinguda a la nova incorporació, esperem que la estada aquí sigui curta.
Judit quin rollo això d'anar tacant i el dolor... però algun cop t'havia passat de tacar abans quevingués la W? Pq a mi només em va passar un cop i estava prenyi! Bé, en tot cas diumenge sortireu de dubtes! Esperem que cantis una nova panxu :)
Moment ego: avui el TO ha donat positiu ( wahuu) així que he pillat al xurri a la dutxa i pim pam. Hahah a veure si fem diana. .. però demà no ens veurem en tot wlelia... així que o hem fet diana avui o ens veiem al Setembre.
Vinga molts pepos per totes! Volem més panxuuuuus! Qi serà la propera? ??? Petrimisteri, Petriemoció
Benvinguda a la nova incorporació, esperem que la estada aquí sigui curta.
Judit quin rollo això d'anar tacant i el dolor... però algun cop t'havia passat de tacar abans quevingués la W? Pq a mi només em va passar un cop i estava prenyi! Bé, en tot cas diumenge sortireu de dubtes! Esperem que cantis una nova panxu :)
Moment ego: avui el TO ha donat positiu ( wahuu) així que he pillat al xurri a la dutxa i pim pam. Hahah a veure si fem diana. .. però demà no ens veurem en tot wlelia... així que o hem fet diana avui o ens veiem al Setembre.
Vinga molts pepos per totes! Volem més panxuuuuus! Qi serà la propera? ??? Petrimisteri, Petriemoció
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

M'he despertat amb la W així que m'uniré al grup de setembre jejeje!
Molta sort a totes les que encaea teniu possibilitat aquest més! Molts pepos de veritat!!
A les demés ens veiem al Setembre.
Gràcies per tots els vostres comentaris!
Molta sort a totes les que encaea teniu possibilitat aquest més! Molts pepos de veritat!!
A les demés ens veiem al Setembre.
Gràcies per tots els vostres comentaris!
Hola a totes!!! Finalment ha vingut la warry... Aixi que ens veiem al septembre

Ostres quantes warrrys!!! Maleïdes!! Molts ànims a totes!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |