18 dies sense señals...
Re: 18 dies sense señals...
moltissimes gracies a totes!!, estic amb un nùvol..jejeje
A veure si aviat voslatres tb podeu gaudir de panxeta!!!!

A veure si aviat voslatres tb podeu gaudir de panxeta!!!!

Re: 18 dies sense señals...
xoxoneta ha escrit:moltissimes gracies a totes!!, estic amb un nùvol..jejeje
A veure si aviat voslatres tb podeu gaudir de panxeta!!!!![]()
Ara toca assimiar-ho!
Jo de moment estic servida de panxetes :D
Re: 18 dies sense señals...
Xoxoneta!! moltissimes felicitats!!! estava seguin la teva història pq tenía tota la pinta de ser una super panxu!!!!
Enhorabona i ara a disfrutar-la a tope!!!!! Espero que et vagis trobant millor
Enhorabona i ara a disfrutar-la a tope!!!!! Espero que et vagis trobant millor
Re: 18 dies sense señals...
Gracies noies!!, ara em trobo una mica millor, segons el dia
Avui hem fet la primera visita a la llevadora, m'ha donat una pila de papers, el carnet d'embarassada i unes quantes visites.
Dimecres em faran la prova aquesta de o'sullivan,a veure com ho tolero perque el dolç o es que em senti gairebé..
Avui hem fet la primera visita a la llevadora, m'ha donat una pila de papers, el carnet d'embarassada i unes quantes visites.Dimecres em faran la prova aquesta de o'sullivan,a veure com ho tolero perque el dolç o es que em senti gairebé..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









