Test d'ovulació

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: Mum15 » dj. oct. 04, 2012 1:52 pm

HOla wapes, us volia fer una consulta relacionada amb l'ovulació que pel que veig sou expertes. JO encara no estic buscant el baby però si que tenim previst començar sobre el mes de març la cerca.

EL cas és que ahir vaig anar a la ginecòloga (fins ara he anat molt poquet...) i resulta que estava just a dia 14 del cicle i al fer-me la eco li vaig preguntar si estava ovulant, em va dir que no, que ja tenia tot preparat per la regla i que es veia tot perfecte... clar, em va extranyar el fet de no ovular i diu q es normal que no totes les dones ovulem tots els mesos...

Pero clar em vaig quedar una mica preocupada o ratllada... es normal ovular de tant en tan? pq si que hi han cicles que noto que sobre el dia 14-15 tinc un mal d'ovaris impressionat, pero aquest mes no he notat res.... ah i soc molt regular amb la regla...


Merci!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: ems2012 » dj. oct. 04, 2012 1:57 pm

Doncs jo penso q es genial q et vegi la ginecologa xq sembla una mica extrany, en algun post he llegit d'altres noies q tb els hi havia pasat.
Ja m'explicaras quin tractament et dona.
Jo anire en breu tb xq aixo de q mo em vingui es un conyas!!
Sort maca!

Natalia maca, no sabria q dir-te. Si q ho he sentit q hi ha mesos q no s'ovula. Un consell q es facil de dir i dificil de fer: no t'obsessionis!!!! Jo estic en la fase de tornar a no obsessionarme. De veritat, hi haura messos de tots, del q ovulis dels q no, q taquis quan no toca q set retrasi... El millor es saber de antemano q pot pasar tot aixo!

Sento no respondret ala pregunta!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
miressss
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 10, 2010 12:20 pm

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: miressss » dj. oct. 04, 2012 2:17 pm

Hola chicas!!!

Yo también soy nueva por aquí y como Natalia aún no estamos buscando baby pero a mi no me gustaría tardar mucho aunque a mi marido le gustaria esperar más no se... Ya que vosotras soys unas expertas me podríais explicar como funciona esto de los días que ovulas y todo esto?? Una cosa yo llevo bastantes años tomando las pastillas anticonceptivas, eso significa que me costará más quedarme embarazada?? Tengo que dejarlas mucho antes??
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: cositina » dj. oct. 04, 2012 3:36 pm

jo m'he comprat en beborn uns tests d'embaràs però de moment prefereixo no comprar els d'ovulació, trobo una mica estressant el tema i intentaré controlar els dies fèrtils al principi per mi mateixa per no estar tan pendent d'aixo..
Avatar de l’usuari
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. oct. 12, 2012 7:32 pm

miressss ha escrit:Hola chicas!!!

Yo también soy nueva por aquí y como Natalia aún no estamos buscando baby pero a mi no me gustaría tardar mucho aunque a mi marido le gustaria esperar más no se... Ya que vosotras soys unas expertas me podríais explicar como funciona esto de los días que ovulas y todo esto?? Una cosa yo llevo bastantes años tomando las pastillas anticonceptivas, eso significa que me costará más quedarme embarazada?? Tengo que dejarlas mucho antes??


Jo crec que no té res a veure, el problema és que potser trigues a tornar a controlar els dies fèrtils i la durada dels cicles, però haver estat amb pastilles no té perquè interferir en la rapidesa de quedar-te embarassada!

Normalment, s'ovula 14 o 15 dies després de què et vingui la regla, per tant, és la data que hauràs de tenir present en el teu calendari!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: Mida » dg. oct. 14, 2012 8:01 pm

Nata|ia ha escrit:HOla wapes, us volia fer una consulta relacionada amb l'ovulació que pel que veig sou expertes. JO encara no estic buscant el baby però si que tenim previst començar sobre el mes de març la cerca.

EL cas és que ahir vaig anar a la ginecòloga (fins ara he anat molt poquet...) i resulta que estava just a dia 14 del cicle i al fer-me la eco li vaig preguntar si estava ovulant, em va dir que no, que ja tenia tot preparat per la regla i que es veia tot perfecte... clar, em va extranyar el fet de no ovular i diu q es normal que no totes les dones ovulem tots els mesos...

Pero clar em vaig quedar una mica preocupada o ratllada... es normal ovular de tant en tan? pq si que hi han cicles que noto que sobre el dia 14-15 tinc un mal d'ovaris impressionat, pero aquest mes no he notat res.... ah i soc molt regular amb la regla...


Merci!!!


Hola Natalia! jo tampoc ho sabia però una amiga em va dir que la ginecòloga li havia explicat el mateix que a tu, pot ser que hi hagi mesos que ovulis i altres que no, no sempre ovulem, jo també em vaig sorprendre molt, quines coses... :-:)
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: Kamala » dt. oct. 16, 2012 7:53 am

Jo soc nova, per aquí.... i una pregunta xorra.... quant costa un TO?? I on es compra a la farmàcia normal?? O els compreu per internet??
Avatar de l’usuari
xenia1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 23, 2012 11:47 am

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: xenia1979 » dc. oct. 17, 2012 5:29 pm

Jo els vaig comprar per internet... Crec que a farmatest... Son mes baratos i t'arriben molt rapid... Jo els tinc tots per estrenar ( em vaig comprar 30) i quan van arribar em viag enterar que ja estava preny!
Imatge
Avatar de l’usuari
Tome
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: Tome » dc. oct. 17, 2012 5:43 pm

Ojala passi això ha totes, jijijijiji
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: Kamala » dj. oct. 18, 2012 10:11 am

xenia1979 ha escrit:Jo els vaig comprar per internet... Crec que a farmatest... Son mes baratos i t'arriben molt rapid... Jo els tinc tots per estrenar ( em vaig comprar 30) i quan van arribar em viag enterar que ja estava preny!


Gràcies wapi! Ara els miraré.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Test d'ovulació

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 31, 2016 4:03 pm

Doncs crec que em compraré els TO i ja aprofito per comprar TE aqui a farmatest....que imagino que sera mes barat aqui que a la farmacia, no? Aishhhh....
Jo tenia la idea fantasiosa de quedarnos embarassats quan hagues de ser, sense mirar tempes ni res... però porto dos cicles sns protecció i res, i potser millor que em miri els tests aquests per fer diana més aviat.... no? Será una ajuda més....
..::··
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::