★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Zenda75
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Zenda75 » dv. ago. 14, 2015 10:54 pm

Bona nit cercadores!
No puc personalitzar, escric des del mòbil!
Com van els desesperos i les sexy months weeks.
Sobre el que comenteu dels dies propicis, a mi la ginecòloga em va dir que si tenia cicles irregulars k practiquessim dia si dia no del dia 10 al 22 del cicle. Penso k si no ho faig així veig molt difícil quedar- mi, però clar no sempre es pot.

Nayade jo si estigués en la teva situació faria un cop de cap! Jo aviat en faré 41 i després de l'avortament no hi ha manera que arribi el segon. De fet, m'estic plantejant que si aquest any no m'hi quedo, deixxar-ho estar.

També em passa això que comenteu de quan veieu panxolines, no se me'n escapa cap. I penso que afortunades que sou!

Bona nit!
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » ds. ago. 15, 2015 5:31 pm

Bon dia cercadores,
Quin greu just aquest mes q he estat fora i us he pogut seguir poc per no dir gens... Us he de dir q ara ja soc a casa i aquest mati he fet el TE i ha sortit súper positiu deseguida, res de dubtes!! >.-<: >.-<: hem sembla increïble, encara no m'ho crec pq just aquest mes q no hem vaig apuntar tempes ni dies q vam fer feina va i ens hi quedem ?-)
Només estic una mica preocupada pq al ser fora i esperar tan poc d'haver-m'hi quedat, quan hem va fer mal la panxa i pensava q vindria la w hem vaig prendre 1 antalgin 2 nits i tb hem vaig posar pomada d cortisona força dies per picades de mosquit q hem provoquen alergia... :ufs: Espero q res d'això hagi fet res dolent...
Com us dic he tingut molt mal com quan hem ve la w, i tb un mal estrany, com un flato a la panxa quan voltàvem molt pero com q feia molta calor i tot plegat pensava q eren nervis... Per tan els primers dies de vacances no van anar massa bé, vam voltar poc. Tb hem fan molt mal els pits i els mugrons pero tot això per mi es símptoma de la w i m'he quedat ben sorpresa : lasito : fins i tot intento pensar si la ultima w va ser normal no fos q estigues de mes... Dilluns trucaré per demanar hora a la llevadora i a veure q pq ja penses una q estigui tot b i l'altra es q pots menjar? De tot?

Perdoneu el modo ego total :-:)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. ago. 15, 2015 6:15 pm

mvillpa moltíssimes felicitats maca!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Al final, quan menys esperes, arriba la panxu :-())

Ara a gaudir de la nova etapa!!!

Vinga olivetes d'Agost... feu acte de presència!!! z2:-)
Imatge Imatge
pelusseta
Entrades: 67
Membre des de: dv. jul. 31, 2015 3:14 pm

EntradaAutor: pelusseta » ds. ago. 15, 2015 7:18 pm

MVILLPA MOLTISSIMES FELICITATS!!! OLIVETA A LA VISTA!

Que bé, quina alegria!

Jo una mica més animada que l'altre dia, tot i que no m'acabo de treure el neguit de: i per què jo no? gràcies edoimaeti i Nàyade per ser comprensives ;) Zenda75 ànims que aquest any serà el teu!

siberiana, jo també intento pensar com tu: quan s'avança la warry doncs mira, s'avança tot al cap i a la fi!

pichula, jo quan ovulo de seguida em fan mal els pits, se'm posen com dues pilotes!

Tubi, les regles descontrolades són un pal! jo sempre tinc variacions de dies, no sóc gaire regular o diguem que tinc una irregularitat regular, i he d'estar sempre atenta.

sakura1410, ànims!

Petitajo, com va el desespero???

Com esteu noies en genera? com van les SW i els desesperos?

Jo vaig fent, hem començat la SW i us volia preguntar una cosa:

Quants cops feu pinxitus durant la SW, un cada dia? cada dos dies? més d'un al dia?

Avui hem fet pinxitu i després he anat al lavabo a fer pipi, al cap d'una estona, i en eixugar-me he vist una mena de filet de sang al paper... no sé què deu ser, potser que s'acosta la ovulació? estic a CD22 i encara no he ovulat, :ufs: normalment ovulo entre el CD22 i el CD24, així que és normal en mi, tinc els cicles llarguíssims (a part, faig tempes aquest mes i per ara no hi ha hagut cap pujada, així que segur que encara no he ovulat). Com ho veieu? pel que fa als TO avui n'he fet i ahir també i negatiu. cagundenaaaaaAAAAaaa.

Molts pepos a totes i a disfrutar aquests dies d'agost, ja sigui sw, desespero o aburrimenta total!!

P.
edoimaeti
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

EntradaAutor: edoimaeti » dg. ago. 16, 2015 6:07 am

ENHORABONA MVILLPA!!!!!!!!!!!!!!!

Pelusseta jo començo ara la SW i segurament farem dia si dia no, amb el primer potser nomes ho vam fer un parell de vegades al llarg de la SW.

BON DIA A TOTES! Jo avui mhe llevat abans de les sis i ja no he pogut dormir més, quin rotllo!!!!
ImatgeImatge
Zenda75

EntradaAutor: Zenda75 » dg. ago. 16, 2015 12:20 pm

Mvillpa moltíssimes felicitats!!!
Disfruta d'aquesta nova etapa!!!
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. ago. 16, 2015 1:08 pm

Hola noies!!! finalment entro des de l'ordinador! >.-<:
he estat llegin tot però ja no recordo gairebé res i menys de personalitzar hahah . la veritat que no sé com us ho feu eh!! hahaha

bé,primer de tot felicitar a la nova panxu !!! :-()) >.-<: que ssuuuuper guaaai!!!! a i amb el primer tb em va passar igual!!! justament el mes que més vaig passar de tot patapam.

aqui va el formulari ple

nom d'usuària: Marta_1986
activitat alternativa en cas de no panxu: com que encara li dono al pit al Roc doncs res que impliqui alcohol hehhe no sé...en cas de no panxo doncs més pinxitos hehehe ;-)))
cançó de bon rollo : ostres dncs no ho sé... perquè no sóc gaire de coneixer musica... qualsevol que sigui animadeta ja em va bé
edat dels dos: ell a putn de fer els 35 i jo acabo de fer 29
cicle de cerca i durada dels cicles: doncs ara és el tercer cicle que busquem i els meus cicles són de 26 dies
nº fills: un, el Roc. i el nostre gos Ot que és el fill gran ::upi:
Data NW: 31 Agost
Alguna cosa que volgueu explicar per anar-nos coneixent: El Raimon i jo vivim a Sant Pere de Ribes amb el Roc i l'Ot i som molt feliços. tots dos som castellers de la Colla Jove de Castellers de Sitges ( ara bastant reritats però amb mono de castells) ens agrada molt la muntanya
Trucs, si preneu alguna cosa, si fas SM o Sw, freqüència.. : Dncs naltros no prenem res en especial .... i anem fent. quan ens e de gust pinxito i au... com que no controlo bé els dies que ovulo... ara si que aquest mes he comprat test d'ovulació a veure....

com aneu noies??? jo en principi segons una aplicació del movil dimarts ovulo.... porto tres dies fent tests d'ovulació i de moment surten negatius...

algun TE pndent?? i SW??
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
pichula
:: gosset
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dg. ago. 16, 2015 4:28 pm

Moltissimes felicitats mvillpa!!!!! Que guai!!!! Estic en modo soso, aquest finde hem estar fora i ara anem a deixar al petit amb els meus pares que ja treballarem tots dos... Jo em quedare un parell de dies treballant des d'alla aixi no es fara tant dur...
Oficialment he acabat SW, dic oficialment perqué varem començar molt be pero la part final fatal, no hem fet gens de deures... I tinc els pits com boles, que alguna vegada em passa bastant abans de la regla aixi que... Un pel desanimada aquest cicle...
Imatge

Imatge
ardillita
Entrades: 119
Membre des de: dl. jul. 20, 2015 10:55 am

EntradaAutor: ardillita » dg. ago. 16, 2015 5:44 pm

Hola a totes!!
Entro en modo soso desde el mobil,
Per aquí continuem de vacances!! Hem desconectat del tot perque on estavam fins ara no teniem ni wifi ni internet ni cobertura, relax total!
Quan tornem a casa em poso al día... I us podré dir si ve la warry o no...
De moment estic en moment desespero perqué he sentit punxades i Sensacions que mai tinc, molt mal de cap, canvis d'humor (desde que vaig deixar les anticonceptives que no en tenia tants) apart estic supercansada (em pasaría el día dormint)... L'ardillito diu que si que hem fet diana... I jo a ratos que si i a ratos q no... Pero com vaig pendre medicació i va cambiar una mica tot el cicle ja em van dir que durant una temps podia haver canvis... Aixi que nose que pensar... La veritat no vull agobiar-me i aixi que dimecres ja veurem si ve la warry o no i si no ve quan arribem a casa ja farem un TE.

Per cert les que heu utilizat el TO un cop us marca el positiu quan us tarda en baixar (que la ralleta marqui menys) es que de vacances no mels he emportat i l'ultim que vaig fer-me era el 5é día post ovulació i continuava marcant positiu.

Felicitats mvillpa!!

Pelusseta Nosaltres hem aprofitat aquet mes de vacances que anem relaxats per fer sexy month... Día si día no tot el mes! I durant la SW algún día seguit va caure...

Molts pepos a totes!!!
Imatge
sakura1410
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

EntradaAutor: sakura1410 » dg. ago. 16, 2015 8:43 pm

MVILLPA felicitats!! >.-<:
pelusseta nosaltres cada dia, però no puc dir que ens hagi funcionat de moment xD Diuen que amb dia si, dia no és suficient però el Sakuro diu que millor tots els dies un, per augmentar possibilitats...
edoimaeti a passar-ho bé aquesta setmana ..::··
marta_1986 doncs segueix amb les tires, a veure si et surt ja el positiu del to, igualment ja és pot dir que demà comença la teva SW jijiji
pichula si al menys a l'inici vau fer deures, ja és algo així que no et desanimis!
ardillita molt bé pel sexy month, ara a esperar una miqueta, moltaaaaaa sort!

mode ego per fi he aconseguit la maca andina, avui em començat a prendre-la tots dos. Mal no ens farà! Penso ser una panxolina de septembre :p
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
JuditG
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

EntradaAutor: JuditG » dg. ago. 16, 2015 8:59 pm

Felicitats a la nova panxu!! Quina emoció!

Estic amb el mobil, perdoneu q no personalitzi.

Jo em vaig estar informant d'això de fer pinxito cada dia, i és cert q recomanen fer un dia si i un dia no. Deien q, els soldadets sobreviuen dins nostre uns dies i que va bé deixar que "madurin" abans que entrin altres. No sé si serà veritat o no... Fins el dia 9 no tinc gine i no ho puc preguntar.

Us enracordeu que us vaig dir que no em faria TE fins el dia 23? Perquè sóc molt irregular i tal... Doncs el meu marit em va dir ahir de fer-lo pq porto molts dies amb mal d'ovaris i la W no baixa. Va sortir negatiu, però tinc molt malt d'ovaris i la W no fa acte de presència :(.

El fet de tenir cicles irregulars i llargs és un rotllo, en fi... No em preocupa no estar-hi pq tot just és ell primer cicle q busquem i no he controlat gens, pr hi penso cada dia la veritat.

Molt pepos per totes!!
petitajo
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dg. ago. 16, 2015 10:01 pm

Enhorabona mvillpa!! M.alegro un munt de la teva panxu! Disfruta.la mooolt! Et desitjo molta sort!

Jo segueixo sense W, no tinc cap sintoma i estic esperant la W per començar de nou, tot i q ara no sabré quan ovulo.Estic per fer.me un altre test per veure si realmente es negatiu, suposo q entendreu q tot i les evidencies a vegades penso q si, i aixi tranquilizar.me i q baixi. A vegades els nervis encara endarrereixen mes la W. Un rotllo tot plegat.

Estant de vacances em costa seguir.vos individualment. Us envio un petonet a totes!
Imatge

Imatge
petitajo
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dg. ago. 16, 2015 10:13 pm

Acabo d.entrar al post de mares d.abril i la majoria no te sintomes. Buaaaa fase pel.liculera a dijo!!
Imatge

Imatge
Zenda75

EntradaAutor: Zenda75 » dg. ago. 16, 2015 10:54 pm

Petitajo, mentres no hi ha warry hi ha esperances!! He llegit en una entrada anterior teva tenies l'olfacte molt fi, en els meus embarassos era símptoma de panxu!!
Tandebo si encara no t'ha vingut també sigui panxu!! Creuaré els dits per tu. Ja ens mantindràs informades. Et desitjo moltíssima sort!
edoimaeti
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

EntradaAutor: edoimaeti » dl. ago. 17, 2015 8:23 am

Bon dia, jo amb el primer de símptomes cap fins al cap d'un parell de mesos, fins i tot em preocupava no notar res de res, estava com una rosa.

Ànims petitajo amb el desespero!!
ImatgeImatge
dama10
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

EntradaAutor: dama10 » dl. ago. 17, 2015 9:55 am

Entro per felicitar a la MVILLPA, per fi ho has aconseguit!! Enhorabona!! :p-) :p-)
Dalilala
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dl. ago. 17, 2015 12:38 pm

mvillpa ha escrit:Bon dia cercadores,
Quin greu just aquest mes q he estat fora i us he pogut seguir poc per no dir gens... Us he de dir q ara ja soc a casa i aquest mati he fet el TE i ha sortit súper positiu deseguida, res de dubtes!! >.-<: >.-<: hem sembla increïble, encara no m'ho crec pq just aquest mes q no hem vaig apuntar tempes ni dies q vam fer feina va i ens hi quedem ?-)
Només estic una mica preocupada pq al ser fora i esperar tan poc d'haver-m'hi quedat, quan hem va fer mal la panxa i pensava q vindria la w hem vaig prendre 1 antalgin 2 nits i tb hem vaig posar pomada d cortisona força dies per picades de mosquit q hem provoquen alergia... :ufs: Espero q res d'això hagi fet res dolent...
Com us dic he tingut molt mal com quan hem ve la w, i tb un mal estrany, com un flato a la panxa quan voltàvem molt pero com q feia molta calor i tot plegat pensava q eren nervis... Per tan els primers dies de vacances no van anar massa bé, vam voltar poc. Tb hem fan molt mal els pits i els mugrons pero tot això per mi es símptoma de la w i m'he quedat ben sorpresa : lasito : fins i tot intento pensar si la ultima w va ser normal no fos q estigues de mes... Dilluns trucaré per demanar hora a la llevadora i a veure q pq ja penses una q estigui tot b i l'altra es q pots menjar? De tot?

Perdoneu el modo ego total :-:)

FELICITATS!! No m'he pogut estar de felicitar-te... hem compartit alguns mesos per aquí i estic molt contenta!! Jo he estat de vacances i desconnectada. Hem fet una mica de deures, però no hi compto gaire. Depen dels passos que hagi de seguir el setembre em tornaré apuntar... Records a totes i molta sort a les cercadores d'agost!!! Us desitjo moltes :-()) :-())
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Marta_1986
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. ago. 17, 2015 2:15 pm

Hola guapes com aneu??
Judit encara no ha aparegut la W??

petitajo jo amb el primer vaig començar a tenir simptomes el dia després de saber que estava embarassada! vaig començar amb les nausees i els fastics... però fins que no vaig saber que ho estava res de res!!! de fet pensava que com estava nerviosa perque havia de fer l'examen de conduit per això no em baixava la regla...

moment ego: jo vaig fent els TO però em surten negatius... n principi demà se suposa que ovulo... i pel que vaig llegir als tests et marca postiu entre 12h i 36h hores abans de que ovulis..en fi.. tant fa... naltros anem fent! Amb la sexy roba que em vaig comprar no hi ha qui se'm resistexi :love:

apa molts pepos!!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
JuditG
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

EntradaAutor: JuditG » dl. ago. 17, 2015 2:25 pm

Marta_1986 doncs no...encara res. Tinc moments que dic..uff ara si q m'ha baixat. Pel mal i per les ganes d'anar al lavabo, pr res...
TUBI*
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

EntradaAutor: TUBI* » dl. ago. 17, 2015 3:21 pm

Bona tarda noies,

Perdoneu la desconnexió i la no personalització, però aquest cap de setmana ha casa nostra ha estat de bojos :miko: :miko: són dies d'aquelles que penses perquè ens hem llevat... jaja sort que queda poquet i jo i el maromo fugirem a desconnectar del món sols i sense interrupcions jjaja >.-<: >.-<:

PRIMER DE TOT FELICITATS A LA MVIPILLA ESTIC MOLT CONTENTA PER LA TEVA PANXU :-()) :-()) DISFRUTA CADA MOMENT D'AQUEST GRAN REGAL <:-< <:-<

La resta recordo ben poc el que he llegit, perdoneu però com us he dit no ha sigut un cap de setmana de molta calma. Només dir-os que ànims a les que esteu en fase desespero. A les que ens ha vingut la warry el mes que ve serà el nostre i a les que enceteu sexys W o M... energia per un tubo i a deixar secs aquests homes ..::·· :p-)

Al vespre quan arribi a casa o demà al matí prometo personalitzar com deu mana.

Petons flors :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::