⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜
Entro en modo ego perque ahir a la nit vaig tacar una mica i ara una mica més i a més, noto el coll del cèrvix molt obert de cop. Em sembla que acabaré el desespero aviat!! Ja us vaig explicant!
Jo Lleona...... qué rabia !
Voy a la pelu con la peque....su primera vez.... miedo me da
[youtube][/youtube]
Voy a la pelu con la peque....su primera vez.... miedo me da
[youtube][/youtube]
Lleona ha escrit:Entro en modo ego perque ahir a la nit vaig tacar una mica i ara una mica més i a més, noto el coll del cèrvix molt obert de cop. Em sembla que acabaré el desespero aviat!! Ja us vaig explicant!
Jo li tallo a casa i ja li he fet 2 cops... Té pèl per donar i vendre!!
Ya nada ....
He tenido dolores fuertes volviendo de la pelu con mi pequeña.... Y al ir al baño... Patapam... Coagulo feo y luego bastante sangre roja ....
Mañana iré a la gine de todos modos para que me confirme que lo expulso todo y hago limpia .... Y como dije antes , me despido de la búsqueda hasta enero del año que viene aproximadamente .... Viendo lo complicado que es encontrarme mal con dolor y una pequeña de 9 meses que nñte reclama brazos y atención constante ... Voy a esperar un poco más y disfrutar de mi hija doble arcoiris...Que tanto costó tener ...
No voy a mentir .... Ha sido un palo .... Aunque sea el tercer aborto ... Una nunca se acostumbra ni en las primeras semanas pero.... Se vive distinto con un bebé durmiendo a tu lado ....
Suerte a todas !!!!
He tenido dolores fuertes volviendo de la pelu con mi pequeña.... Y al ir al baño... Patapam... Coagulo feo y luego bastante sangre roja ....
Mañana iré a la gine de todos modos para que me confirme que lo expulso todo y hago limpia .... Y como dije antes , me despido de la búsqueda hasta enero del año que viene aproximadamente .... Viendo lo complicado que es encontrarme mal con dolor y una pequeña de 9 meses que nñte reclama brazos y atención constante ... Voy a esperar un poco más y disfrutar de mi hija doble arcoiris...Que tanto costó tener ...
No voy a mentir .... Ha sido un palo .... Aunque sea el tercer aborto ... Una nunca se acostumbra ni en las primeras semanas pero.... Se vive distinto con un bebé durmiendo a tu lado ....
Suerte a todas !!!!
- Amanda2016
- :: rateta

- Entrades: 187
- Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am
Galey ha escrit:Ya nada ....
Mañana iré a la gine de todos modos para que me confirme que lo expulso todo y hago limpia .... Y como dije antes , me despido de la búsqueda hasta enero del año que viene aproximadamente .... Viendo lo complicado que es encontrarme mal con dolor y una pequeña de 9 meses que nñte reclama brazos y atención constante ... Voy a esperar un poco más y disfrutar de mi hija doble arcoiris...Que tanto costó tener ...![]()
Suerte a todas !!!!
GALEY, te he ido leyendo esperando que por fin lo tuyo fuese positivo.... lamento que no haya sido así. Como bien sabes por mis post yo también acabo de pasar mi tercer aborto y como bien dices, aunque es un palazo se vive diferente con ya un/una hij@ en nuestra vida.
Yo también me tomo un descanso minimo hasta final de año, me haran analitica de coagulación y hormonas... aunque me tome el descanso si hay algo ya sabre a lo que atenerme y si tengo que hacer algo para futuros embarazos..... podrias durante ese descanso hacerte analiticas y demas y asi cuando empiezes ya lo haces con un resultado....
Animo y adelante!!!!!
Hola, entro para mandar un gran abrazo virtual a ti Galey, Mucha fuerza, Besos!
Para tu Amanda también mucha fuerza!
Para las demás mucho ánimo estéis en la fase qu estéis!
Para tu Amanda también mucha fuerza!
Para las demás mucho ánimo estéis en la fase qu estéis!
- Nadadora19
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dl. juny 12, 2017 1:56 pm
Lo siento Galey... no esperaba que fuera éste el desenlace... haz lo que consideres mejor para ti y tu preciosa família.
Miriam... res... a començar de nou, el temps que considereu, cal que siguem respectuoses amb nosaltres mateixes, el nostre cos i la parella... i això inclou no fer-se mal innecessari amb pensaments i accions, o simplement forçant-nos a continuar...
Felicitats Blue Moon pel casament i molta sort per la nit de noces i següents!!!
Moltes gràcies pels vostres missatges encoratjadors!!!
Mode ego: continuo igual o potser menys, però no m'atrevixo a dir-ho... tinc molèsties/doloret coincidint que em moc molt o duc "tute" a la feina i aleshores també taco una miqueta al paper algun fluxe amb filet marró i com color café mooolt aigualit...
Ànim amb les SW i els desesperos boniques!!!
Miriam... res... a començar de nou, el temps que considereu, cal que siguem respectuoses amb nosaltres mateixes, el nostre cos i la parella... i això inclou no fer-se mal innecessari amb pensaments i accions, o simplement forçant-nos a continuar...
Felicitats Blue Moon pel casament i molta sort per la nit de noces i següents!!!
Moltes gràcies pels vostres missatges encoratjadors!!!
Mode ego: continuo igual o potser menys, però no m'atrevixo a dir-ho... tinc molèsties/doloret coincidint que em moc molt o duc "tute" a la feina i aleshores també taco una miqueta al paper algun fluxe amb filet marró i com color café mooolt aigualit...
Ànim amb les SW i els desesperos boniques!!!
Galey, una abraçada gegant!! I potser la opció que et planteja la Amanda és bona, així si troben què és el que falla ho podeu arreglar de cara a la cerca. Facis el que facis et desitjo el millor i que quan ho necessitis, estem aquí. Un petonàs ben gran!!
Hola boniques!
Galey preciosa,molts ànims!a veure que diu la gine i jo tmb trobo que és molt bona idea saber que falla,així quan us torneu a posar aneu amb coses adelantades.I si ara no et ve de gust,deixa pasar una mica el temps!molts petonets i molta força!!!!
Blue moon,MOLTISSIMES FELICITATS PEL CASAMENT!disfruta moltissim que es un dia meravellos!nosaltres ara el dia 11 de juliol farà 8 anys que ens vem casar i va ser increíble!I a tope amb aquest metode margarita,jo había pensat de probar-ho aquest mes,a veure que tal!
Jo desitjant que marxi la warry per començar de nou!això si,el meu cap no deixa de pensar en quan trigarem,si podré tornar quedar-me embarassada,tinc varies amigues al costat embarassades i tampoc ajuda,nomes faig que veure panxetes,jajaja,així que he decidit relaxar-me i no pensar,ja arribarà quan vulgui!aix aquest cap que dolent es!
Anims a les que esteu en desespero!!!
I mooooolts petonets per totes!!!
Galey preciosa,molts ànims!a veure que diu la gine i jo tmb trobo que és molt bona idea saber que falla,així quan us torneu a posar aneu amb coses adelantades.I si ara no et ve de gust,deixa pasar una mica el temps!molts petonets i molta força!!!!
Blue moon,MOLTISSIMES FELICITATS PEL CASAMENT!disfruta moltissim que es un dia meravellos!nosaltres ara el dia 11 de juliol farà 8 anys que ens vem casar i va ser increíble!I a tope amb aquest metode margarita,jo había pensat de probar-ho aquest mes,a veure que tal!
Jo desitjant que marxi la warry per començar de nou!això si,el meu cap no deixa de pensar en quan trigarem,si podré tornar quedar-me embarassada,tinc varies amigues al costat embarassades i tampoc ajuda,nomes faig que veure panxetes,jajaja,així que he decidit relaxar-me i no pensar,ja arribarà quan vulgui!aix aquest cap que dolent es!
Anims a les que esteu en desespero!!!
I mooooolts petonets per totes!!!
Ostres Galey quin greu em sap
el que et diuen les companyes hi estic d'acord... molts ànims!!!
Nosaltres aquesta nit rematarem la SW, la veritat que no ha estat gens malament jejeje molt millor que el mes passat... i si no fem diana el podrem repetir el cicle vinent jajaja
Com van aquests desesperos??
Lleona lo teu ha anat a mes o s'ha parat? Que no pugui ser implantació??
Nosaltres aquesta nit rematarem la SW, la veritat que no ha estat gens malament jejeje molt millor que el mes passat... i si no fem diana el podrem repetir el cicle vinent jajaja
Com van aquests desesperos??
Lleona lo teu ha anat a mes o s'ha parat? Que no pugui ser implantació??
Galey, lo siento mucho...no pensabamos que acabaria asi...Animos!! Como ya te han dicho, decidas lo que decidas por aquí estaremos cuando quieras volver a buscar. A ver qué te comenta la ginecóloga mañana, quizás si que te aconseja hacerte pruebas. Si necesitas desahogarte ya lo sabes, aqui estamos...
Miriam24, d'aquí no res ja marxa la warry i a per la propera sexy week... No pensis en negatiu abans d'hora, Doncs si, quan estas en plena cerca, no sé que passa que les embarassades es multipliquen per mil!
Moxaina, molt bé aquest positivisme i oleee per aquesta sexy week tan ben aprofitada. L'important es això, disfrutar de la cerca
Halia, demà es la teva data no W, com vas? Fa dies que no ens dius res...
Plum, Lleona, com aneu?Lleona, has continuat tacant?
Jo avui potser no tants dolorets de W, però si amb la sensació que no tardarà en baixar. Espero estar equivocada!!
Miriam24, d'aquí no res ja marxa la warry i a per la propera sexy week... No pensis en negatiu abans d'hora, Doncs si, quan estas en plena cerca, no sé que passa que les embarassades es multipliquen per mil!
Moxaina, molt bé aquest positivisme i oleee per aquesta sexy week tan ben aprofitada. L'important es això, disfrutar de la cerca
Halia, demà es la teva data no W, com vas? Fa dies que no ens dius res...
Plum, Lleona, com aneu?Lleona, has continuat tacant?
Jo avui potser no tants dolorets de W, però si amb la sensació que no tardarà en baixar. Espero estar equivocada!!

Bones noies!
Doncs he tacat una mica més aquest matí i aquesta tarda i ara fa hores que no vaig al wc perquè suo com un pollastre. Igualment és tacat de paper, no porto ni salvaslip ni res. Jo també he pensat en implantació, però com amb la peque no en vaig tenir, em fa dubtar que ho sigui. Bé, a veure com evoluciona, de moment a esperar!!!
Doncs he tacat una mica més aquest matí i aquesta tarda i ara fa hores que no vaig al wc perquè suo com un pollastre. Igualment és tacat de paper, no porto ni salvaslip ni res. Jo també he pensat en implantació, però com amb la peque no en vaig tenir, em fa dubtar que ho sigui. Bé, a veure com evoluciona, de moment a esperar!!!
Nom: porotin
Edat dels dos: 36 ell 34 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: es el 8e mes que cerquem. 28 aprox.
Nº Fills: 1 nena de 20 mesos
Data NW (importantíssim!): 5 de Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tenim moltes ganes de tenir un segon fill/a i portem des de novembre 2016 buscant. Hi ha hagut mesos que ho hem acceptat i prou pero n'hi ha hagut d'altres que ens hem desanimat molt i hem pensat inclus que ens podem arribar a quedar amb una filla nomes.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Doncs seguir provant el mes seguent!!!!
Edat dels dos: 36 ell 34 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: es el 8e mes que cerquem. 28 aprox.
Nº Fills: 1 nena de 20 mesos
Data NW (importantíssim!): 5 de Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tenim moltes ganes de tenir un segon fill/a i portem des de novembre 2016 buscant. Hi ha hagut mesos que ho hem acceptat i prou pero n'hi ha hagut d'altres que ens hem desanimat molt i hem pensat inclus que ens podem arribar a quedar amb una filla nomes.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Doncs seguir provant el mes seguent!!!!
Hola noies!! primer de tot, Galey i Amanda2016 moltíssims ànims!! feu el que us vingui de gust fer i estigueu tranquiles! a disfrutar de la petita/petit !!
Lleona com van aquestes pèrdues?? alguna novetat?
Miriam24 molta força per aquest nou cicle jijij i sí a prendresu en calma que si no només fem que veure panxulines i notar-nos simptomes!! (almenys això ma passat a mi ¬¬) :'(
Moxaina molt ben fets aquests deures!! a disfrutar-los i que els resultats siguin molt positius! i si no a continuar intentantu!! tot sigui aquest tipus de deures jiji
Porotin benvingudaaaaaa!!!
Mode ego: bé avui si tingués cicles de 28 dies hauria d'haver aparefut la warry però com que desde el febrer que vaig deixar les pastilles els tinc de 29/30 dies en teoria hauria d'apareixer per aqui dissabte... així que a esperar... símptomes a destacar crec que no pas... així que nu se...
nervisshh tot i que estic més ooommmm
Petonets per totes!
Lleona com van aquestes pèrdues?? alguna novetat?
Miriam24 molta força per aquest nou cicle jijij i sí a prendresu en calma que si no només fem que veure panxulines i notar-nos simptomes!! (almenys això ma passat a mi ¬¬) :'(
Moxaina molt ben fets aquests deures!! a disfrutar-los i que els resultats siguin molt positius! i si no a continuar intentantu!! tot sigui aquest tipus de deures jiji
Porotin benvingudaaaaaa!!!
Mode ego: bé avui si tingués cicles de 28 dies hauria d'haver aparefut la warry però com que desde el febrer que vaig deixar les pastilles els tinc de 29/30 dies en teoria hauria d'apareixer per aqui dissabte... així que a esperar... símptomes a destacar crec que no pas... així que nu se...
nervisshh tot i que estic més ooommmm
Petonets per totes!
Porotin anem a la par!!!
Porto des d'ahir amb dolorets d'ovaris...
espero que no sigui ovulació perquè quasi no tinc fluxe! I quan vaig estar amb cw no em feia mal res
Ànims Plum amb aquest desespero!!!!
Porto des d'ahir amb dolorets d'ovaris...
espero que no sigui ovulació perquè quasi no tinc fluxe! I quan vaig estar amb cw no em feia mal resÀnims Plum amb aquest desespero!!!!
Entro en mode soso des del mobil, dema entro des del PC i actualitzo!
Porotin, benvinguda! Dema afegeixo les teves dades a la primera pagina!
Lleona i Plum, compis de dia, com aneu?
Halia, quan puguis ja ens diras com ho portes!
Galey, como estas? Que tal la visita al gine?
Jo avui cap simptoma en concret...be, en algun moment he tingut la sensacio com que em baixava la w pero res mes. Ja ho he anat dient, aquests dies he anat tenint mes simptomes de w que d'una altra cosa...A veure demà que tal...Bona nit boniques!
Porotin, benvinguda! Dema afegeixo les teves dades a la primera pagina!
Lleona i Plum, compis de dia, com aneu?
Halia, quan puguis ja ens diras com ho portes!
Galey, como estas? Que tal la visita al gine?
Jo avui cap simptoma en concret...be, en algun moment he tingut la sensacio com que em baixava la w pero res mes. Ja ho he anat dient, aquests dies he anat tenint mes simptomes de w que d'una altra cosa...A veure demà que tal...Bona nit boniques!
Moxaina ha escrit:Porotin anem a la par!!!![]()
![]()
Porto des d'ahir amb dolorets d'ovaris...espero que no sigui ovulació perquè quasi no tinc fluxe! I quan vaig estar amb cw no em feia mal res
Ànims Plum amb aquest desespero!!!!
Moxaina, jo tambe he tingut un parell de dies dolors d'ovaris i sobretot molt marejada, pero crec que aixo del mareig es per la calor que fa i que jo sempre tinc la pressio molt baixa! Crec que les dues properes setmanes se'ns faran llargues!!! heheheh
Com aneu les altres? algun positiu?
En fi, que tingueu bona revetlla i deixem de pensar-hi per unes hores.
PROPERES DATES NO WARRY
Halia: dijous 22 de juny
Lleona: dissabte 24 de juny
Plum: dissabte 24 de juny
Guppy: dissabte 24 de juny
Moxaina: 5 de juliol
Porotin: 5 de juliol
Airuni: 7 de juliol
Blue Moon: 15 de juliol
Cercadoreees!!! Com es presenta la revetlla de Sant Joan?
Almenys per les que encara no hem aconseguit panxeta podrem aprofitar per gaudir d'una (o més!
) copeta de vi o de cava (bé, jo no que la meva filla encara fa pit...) i aprofitar l'ambient màgic de la nit per demanar un bon desig!
Porotina, ja t'ho havia dit, però ara que escric des del PC, benvinguda una altra vegada!!
espero que aconsegueixis la panxeta ben aviadet! ja he afegit la teva info a la primera pàgina. Ja no queda res pel 5 de juliol, la teva data de no w i sortir de dubtes!
Lleona, com vas? Vas tornar a tacar? ja ens informaràs!
Plum, com van aquests psicosimptomes?
Tenim pendent saber com li ha anat a l'Halia.
Ja heu vist que estem als darrers desesperos abans que acabi el juny: demà tenim tres dates no w: Lleona, Plum i jo mateixa!!
Jo avui 0 psicosímptomes però sense sensació de poder estar embarassada. Estic bastant tranqui-la, el mes passat a aquestes alçades estava més neguitosa i més pendent del meu cos. Aquest mes penso que ja ho tinc preassumit que no hi haurà panxeta, no sé...També aquests ultims dos dies he estat pensant, tot i que ara ho desitjo moltissim, en les coses positives de quedar-me embarassada més endavant, que no passa res si ens ho prenem amb calma.Va be intentar treure la part positiva de no haver encertat.
A veure com evoluciona la tarda!!
Almenys per les que encara no hem aconseguit panxeta podrem aprofitar per gaudir d'una (o més!
) copeta de vi o de cava (bé, jo no que la meva filla encara fa pit...) i aprofitar l'ambient màgic de la nit per demanar un bon desig!
Porotina, ja t'ho havia dit, però ara que escric des del PC, benvinguda una altra vegada!!
espero que aconsegueixis la panxeta ben aviadet! ja he afegit la teva info a la primera pàgina. Ja no queda res pel 5 de juliol, la teva data de no w i sortir de dubtes!Lleona, com vas? Vas tornar a tacar? ja ens informaràs!
Plum, com van aquests psicosimptomes?
Tenim pendent saber com li ha anat a l'Halia.
Ja heu vist que estem als darrers desesperos abans que acabi el juny: demà tenim tres dates no w: Lleona, Plum i jo mateixa!!
Jo avui 0 psicosímptomes però sense sensació de poder estar embarassada. Estic bastant tranqui-la, el mes passat a aquestes alçades estava més neguitosa i més pendent del meu cos. Aquest mes penso que ja ho tinc preassumit que no hi haurà panxeta, no sé...També aquests ultims dos dies he estat pensant, tot i que ara ho desitjo moltissim, en les coses positives de quedar-me embarassada més endavant, que no passa res si ens ho prenem amb calma.Va be intentar treure la part positiva de no haver encertat.
A veure com evoluciona la tarda!!

Hola hola!!
Guppy a veure com va avui i demà, espero que tu que has cantat els positius, també poguem cantar el teu aquest mes.
Lleona, Plum, Halia com aneu?? Va que en aquesta nit tant especial, seria molt xulo tenir positius!
Que tingueu una molt bona revetlla i a fer molts pinxitus les que esteu en SW a veure si feu diana!
Guppy a veure com va avui i demà, espero que tu que has cantat els positius, també poguem cantar el teu aquest mes.
Lleona, Plum, Halia com aneu?? Va que en aquesta nit tant especial, seria molt xulo tenir positius!
Que tingueu una molt bona revetlla i a fer molts pinxitus les que esteu en SW a veure si feu diana!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |