★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: petitajo » dc. ago. 12, 2015 3:35 pm

Bona tarda mosses! Estic en plenes vacances i no us puc seguir tant com voldria pero sovint penso en vosaltres.
Aquest mes vaig pendre maca i em va anar be (tema libido q la tenia una mica fluixeta) tot i q ara tinc el cicle descontrolar, no se si hi te alguna cosa a veure.
He llegit q algunes esteu a l.espera de la W, quin rotllo. Jo l.esperava el día 8 em vaig fer un TE i negatiu i a día d.avui encara l.espero. Han passat nomes 4 dies pero em te del tot descontrolada i tinc momentos pel.liculeros, se m.esta fent molt llarg. Haurem de tenir paciencia.
A les jovenetes del grup, en davant!! Si en teniu ganes de segur q ho fareu be!
Petonets i molts pepos per totes!
Imatge

Imatge
TUBI*
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

EntradaAutor: TUBI* » dc. ago. 12, 2015 3:48 pm

BONA TARDA NOIES,

SAKURA 1410 PRENIA LES PASTILLES I CLAR ERA COM UN RELLOTGE, PERÒ ARA AL DEIXAR-LES POT SER QUE DESCONTROLI TOTALMENT. PER AIXÒ DUBTO TANT,

JUDITG JO EM FARIA EL TE EL DIA QUE HAS DIT. VOLS DIR QUE SI EM FAIG UN TE VEURE QUELCOM I SI M'ESPERO MÉS DIES?

MODO EGO: EL SAGNAT MARRONET NO VA A MÉS I NO TACO CALÇA NOMÉS QUAN PASSO EL PAPER DE WC. NO SÉ PAS QUE FER... CREC QUE EL QUE PUC FER ES ESPERAR PERQUÈ A DEU DIES PERQUÈ ARRIBI LA WARRI APROX. VUERE ALUGNA COSA?

PACIÈNCIA :-o00m :-o00m :-o00m

PETONS FLORS
wendolina81
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. des. 03, 2013 1:18 pm

EntradaAutor: wendolina81 » dc. ago. 12, 2015 4:15 pm

Hola noies,

jolines, tantos días desconectada y han pasado un montón de cosas!!! Felicidades a todas las olivetes de este mes, que alegría.

Yo por mi parte malas noticias.... después de estar una semana de vacaciones en Menorca de relax, y después de una semana y media de retraso la warry se dignó a aparecer el sábado pasado. Como tardaba tanto en aparecer, hasta me parecía que tenía síntomas, porque unos días antes se me regiraba el estómago por la tarde, me daban náuseas y todo me olía muy fuerte..... dichosos psicosíntomas!!!! Ha sido un mes muy raro, porque sólo me ha durado dos días y no era como otras veces. Me sabe mal ser tan explícita, pero eran gotas de sangre muy roja o coágulos (disculpar lo gráfico de la descripción....) supongo que el calor, la playa, el viaje.... Sé que sólo llevo dos ciclos de búsqueda (sin llamarlo búsqueda, ya sabéis que a ellos a veces les cuesta ponerle nombre a algo evidente....), pero cuando el sábado por la mañana hizo acto de presencia la W, me dió un bajón muy grande y no podía parar de llorar.... me sentí súper tonta, pero era incontrolable.... ¿Hay alguna forma de saber la diferencia entre warry y no-implantación? He estado dándole vueltas al tema, no puedo evitar estar pensando continuamente en el tema. Me fijo en todos los carritos que veo a mi alrededor, hablo con los niños que me encuentro en el mercado,..., hasta mi chico se fija también en todos los críos que pasan por nuestro lado....

En fin, que como ya me imaginaba, ciclo perdido y nos vamos a septiembre.... A seguir intentándolo hasta que lo consigamos... Es un rollo, porqué tiene que ser tan complicado?? Si todas nosotras lo queremos, porqué nos tiene que costar? Debería ser más fácil, no? Con lo que cuesta decirdirse o que se decida la otra parte afectada, una vez que te lanzas..... ale, más espera.... Estoy un poco negativa hoy, perdonar el rollo y gracias por estar ahí y poder desahogarme con vosotras...

un abrazo a todas!!
Imatge
sakura1410
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

EntradaAutor: sakura1410 » dc. ago. 12, 2015 4:54 pm

wendolina81 ha escrit:Hola noies,

jolines, tantos días desconectada y han pasado un montón de cosas!!! Felicidades a todas las olivetes de este mes, que alegría.

Yo por mi parte malas noticias.... después de estar una semana de vacaciones en Menorca de relax, y después de una semana y media de retraso la warry se dignó a aparecer el sábado pasado. Como tardaba tanto en aparecer, hasta me parecía que tenía síntomas, porque unos días antes se me regiraba el estómago por la tarde, me daban náuseas y todo me olía muy fuerte..... dichosos psicosíntomas!!!! Ha sido un mes muy raro, porque sólo me ha durado dos días y no era como otras veces. Me sabe mal ser tan explícita, pero eran gotas de sangre muy roja o coágulos (disculpar lo gráfico de la descripción....) supongo que el calor, la playa, el viaje.... Sé que sólo llevo dos ciclos de búsqueda (sin llamarlo búsqueda, ya sabéis que a ellos a veces les cuesta ponerle nombre a algo evidente....), pero cuando el sábado por la mañana hizo acto de presencia la W, me dió un bajón muy grande y no podía parar de llorar.... me sentí súper tonta, pero era incontrolable.... ¿Hay alguna forma de saber la diferencia entre warry y no-implantación? He estado dándole vueltas al tema, no puedo evitar estar pensando continuamente en el tema. Me fijo en todos los carritos que veo a mi alrededor, hablo con los niños que me encuentro en el mercado,..., hasta mi chico se fija también en todos los críos que pasan por nuestro lado....

En fin, que como ya me imaginaba, ciclo perdido y nos vamos a septiembre.... A seguir intentándolo hasta que lo consigamos... Es un rollo, porqué tiene que ser tan complicado?? Si todas nosotras lo queremos, porqué nos tiene que costar? Debería ser más fácil, no? Con lo que cuesta decirdirse o que se decida la otra parte afectada, una vez que te lanzas..... ale, más espera.... Estoy un poco negativa hoy, perdonar el rollo y gracias por estar ahí y poder desahogarme con vosotras...

un abrazo a todas!!

Que decirte! A mi hace 2 dias me ha venido la warry tambien tras 7 dias de retraso... desde el 2° dia tambien con psicosintomas pero creo que es inevitable. Tenemos una ilusión y ver que tarda en cumplirse nos desespera, ahora son 15 dias hasta poder volver a intentarlo y otros 15 hasta saber si esta vez será o no.. intento despejarme y acabo metiendome en el foro jajaja y así supongo que estamos todas. Hace unos dias hablaba con mi pareja, que si llegamos a saber que cuesta tanto nos hubieramos puesto antes pero entonces seguro que hubiera venido en seguida! Chicas, solo nos queda darnos mucho ánimo entre nosotras y vernos en el post de septiembre, esperando que este mes de agosto tengamos una FELICISIMA SW!
Nosotros también nos fijamos en otros carritos, en otras prejas... Creo que es una fase y todo llegará chicas, lo conseguiremos!!! >.-<: >.-<:
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. ago. 12, 2015 10:49 pm

Tubi podria ser de la implantació. Jo amb el primer recordo molt de dolor com de regla i vaig tacar.

JuditG ostresesque amb tant irrefular...jo suposo q no tindria paciència i ja l'hagués fet ahahaha.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. ago. 12, 2015 10:58 pm

wendolina81 ha escrit:Hola noies,

un abrazo a todas!!

Hey guapa! No te vengas abajo! A mi el primer embarazo tardamos 7 meses en quedarnos. Recuerdo llorar cada vezqueme venia, super mal lo pasaba... y justo el mes que menos pensaba y que hicimos pinchitos mas "a lo loco" sin estar tan pendientes.
y luego escuchas casos de gente que se queda embarazada de sorpresa y tu piensas joeer vaya envidia...con lo que yo lo deseo y nada... pero bueno no desesperes...yo ahora me he comprado TO a ver....
1-9-15 TE + >.-<:
1-11-24 TE + >.-<:
siberiana
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dj. ago. 13, 2015 12:28 am

Mvillpa - Noia, una setmana de retard i no ha caigut encara cap TE? Ets la meva heroïna, en sèrio! Jo no crec que pogués aguantar tant. Si no hi ha w i sols ser puntual, jo no descartaria panxu tan aviat. De vegades surt quan un menys s'ho espera, així que... a veure si tenim sorpresa agradable!

Pichula - a gaudir molt del que queda de sw, i més enllà :ok: Que la part maca de la cerca s'ha de disfrutar al màxim! El meu desespero de pel·liculero poc... mal de pits i des d'avui algun tacadet, però crec que serà warry. De totes maneres ho porto sorprenentment bé: amb el siberiano estem més encaramelats que mai, molt relaxats amb les vacances i els viatges, i apassionats és poc :love: Així que si aquest cop no és, ens hi tornarem a posar amb energies renovades i molta passió >.-<:

Tubi - em sembla massa aviat perquè sigui tacat d'implantació, però tot depèn de quan vagis ovular. Es veu que també pot haver-hi un petit sagnat durant l'ovulació, i això em quadraria més amb les dates. Si t'amoïna millor que ho comentis al gine, a veure que et diu. Els tacadets fora de data no solen ser res important, però ens fan ballar el cap a totes! :sogra:

Marta1986 - quan tu vulguis, cap problema! I si no pots apuntar-te el mes que ve

JuditG - quin rollo això dels cicles tan irregulars. Hi ha noies que prenen oli d'onagra, i diuen que els ajuda molt a regular els cicles i que sigui més fàcil fer càlculs de data d'ovulació i de NW. De moment tu no perdis l'esperança, que mentre no hi ha w pot haver-hi panxu! Paciència :-o00m

Sakura - lo de la maca andina i l'oli d'onagra ho fan moltes noies. Em sap greu però jo no puc ajudar-te directament, només et puc recomanar que busquis al sócpetit. Crec que a buscadores de juliol hi havia algo

Petitajo - quin desespero! Tan de bo surtis de dubtes aviat i sigui perquè hi ha una bona panxu :-())

Wendolina81 - jolín, qué rabia! Yo también me he preguntado alguna vez la diferencia entre w y no implantación, pero creo que no se puede saber si no ha habido un TE positivo antes. A mi también me joroba mucho este "no saber" qué ha pasado, porque antes de plantearnos empezar a buscar nunca jamás había tenido manchados días antes de la w, ni w que no se entienden... y ahora casi todos los meses me pasa algo. Y estoy mosca y no sé ya qué pensar. Sólo nos queda ser pacientes con nuestros cuerpos descontrolados, y pensar que pronto tendremos un bebé en camino :-)(-:

I sí noies, de vegades és dur anar pel carrer i veure panxus i bebès, però aviat encertarem i podrem celebrar l'arribada de les nostres olivetes! Molts pepos per totes
pichula
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dj. ago. 13, 2015 7:05 am

Bon dia cercadores boniques!!!

siberiana què guai que aquestes vacancetes t'hagin sentat tan i tan bé!!! Sobretot a nivell de parella, que de vegades es ressenteix una mica... a gaudir-ho! I a veure si el tacadet va a més o a menys!!! :inthebed:

sakura1410 molts ànims!!! :-()-)

wendolina81 jolín guapi! Qué rabia... ya te lo han dicho por aquí pero es verdad, a la que empiezas a buscar empiezan a descontrolarse ciclos y es una p... además es inevitable no "obsesionarse", te dicen que no lo pienses pero... si tengo tantas ganas cómo no pensarlo? Imagino que tenemos que pensar que es parte de la búsqueda y que ya queda menos... un besote y te dejamos un par de días para estar triste pero después a tope! A la tercera va la vencida!!! :ok:

Tubi* bonica, per les dates jo també diria que és més tema d'ovulació que implantació o warry... de vegades pasa... aprofita si és ovulación!!! A tope!!! >.-<:

Petitajo el tema maca no sé què dir-te, jo també la prenc i en principi no se m'ha descontrolat el cicle... crec que se'm va retrassar la warry quatre dies, però ho imputo més als nervis de la cerca que a la maca...

sakura1410 jo m'estic prenent la maca perquè el tema líbido el tenia una mica justet (per no dir inexistent...) i m'ha anat molt bé... fa uns dies que se l'està prenent el pichulo també, a l'altre embaràs se la va prendre i en aquest em va dir que no però l'altre dia me la va demanar, diuen que va bé per la mobilitat dels bitxitos... però això no t'ho puc confirmar...

JuditG home, 2 setmanes està bé si ets tan irregular... així desfasaràs tranquila (O no...)

Molts pepos a totes!!! A poc a poc ho aconseguirem!!! Jo vaig dient però ahir vaig estar mirant per internet "cuando el segundo tarda en llegar" i "alimentación per afavorir l'embaràs" i estem al segon cicle de cerca!!! Obsesiva???? Nono :-o00m
Imatge

Imatge
TUBI*

EntradaAutor: TUBI* » dj. ago. 13, 2015 8:20 am

Bon dia noies,

La W ha fet acte d'aparició 12 dies abans :ufs: :ufs: Amunt el descontrol del meu cos... Ara si que vaig ben perduda però bueno jo continuaré com sempre i així potser el mes que ve fem diana.

Pichula era la maleïda, però els ànims han de continuar ben amunt que el setembre serà un gran mes.

Siberiana s'ha convertit en un tacat en tota regla que em farà ballar molt el cap jaja per pròxima data de no warry ovulació et.

Marta_1986 i Wendolina81 molts pepos i ànims a les dues que el mes que ve segur que cantem una super panxu :-()) :-())

Un peto flors.... :-()-)
pichula

EntradaAutor: pichula » dj. ago. 13, 2015 10:01 am

Ostres tubi quin rotllo no?? Deu ser lo de deixar les pastilles que el cos s'està posant al dia... bueno, tu amb Il·lusió (com diria el Mas de Polònia) i endavant!!!!

Per cert, que heu anat totes a comprar maca al Veritas? Jajaja! Com al post del mes passat us vaig dir que l'havia comprat allà i m'havia anat bé, i ahir vaig anar a comprar-ne perquè l'havia acabat i estava exhaurida!!! Em vaig imaginar totes les cercadores anant-la a comprar!!! :-D
Imatge

Imatge
siberiana

EntradaAutor: siberiana » dj. ago. 13, 2015 2:22 pm

Ostres, tubi, quina me! Aquest descontrol de cicles deu ser bastant emprenyador. Però pensa que segur que ben aviat es posarà tot a lloc, i podràs calcular una mica millor. I, com a mínim per mi, si la warry ha d'aparèixer, millor que sigui per avançat i no que hi hagi un retard. Així de seguida que marxi podem tornar a l'atac!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: Mira't lo de l'oli d'onagra, que diuen que va molt bé.

Pichula, m'has fet riure molt! hahahahaha, la cerca ens fa fer coses ben rares. Mira que buscar "cuando el segundo tarda en llegar" després de només dos cicles... hahahaha, estem fatal :content: Com tens el pichulo? Li has posat ja un calendari a la nevera amb les dates clau marcades en fosforito? >.-<: I boníssim lo de les existències de maca exhaurides, mig sócpetit deu haver anat al Veritas a arrassar amb elles

Per part meva, sembla que la warry ha arribat. Entre que ja m'ho esperava perquè els dies clau el siberiano va ser fora, i que estem passant unes setmanes molt bones :-)love(-: , sincerament m'ho he agafat molt bé. A més a més, aquest cop només he tingut tacadets unes hores abans, que és lo normal, i se m'ha avançat un dia. Aquest mini-avançament em va molt bé per dos motius: 1) marxem dissabte de vacances, i ja la tindré mig fora (i no "segon dia a tope"), i com que estarem en un veler amb un WC mínim, doncs la veritat és que s'agraïrà :db: 2) el siberiano ha de tornar a marxar uns dies per feina a final de mes, i l'ovulació la preveia just pel dia abans que ell marxés, i ara segurament tindrem un dia més de marge per fer feina amb possibilitats. Així que ja ho veieu, malgrat tot estic més que positiva! :***:
TUBI*

EntradaAutor: TUBI* » dj. ago. 13, 2015 8:20 pm

Bona nit

Siberiana gràcies ja m he informat i demà començo amb l oli. I tant a l ataque ja ja

Pichula si un descontrol però esperem que l oli ajudi. Això de la maca per què serveix?

Com esteu totes? ?

Un petó flors
siberiana

EntradaAutor: siberiana » dj. ago. 13, 2015 10:19 pm

Bones!

Tubi, la maca va bé per donar energia en general, sense els efectes negatius de la cafeïna. I pel tema reproductiu, es veu que augmenta la libido a les dones, i a ells els dóna potència i fa que els espermatozous tinguin millor mobilitat i puguin arribar millor a l'òvul.
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. ago. 13, 2015 10:47 pm

Jolin Tubi quin rotllo!però bé, el cos a vegades fa coses rares...
tranquila que aviat serà la bona.

Vindga molts pepos
1-9-15 TE + >.-<:
1-11-24 TE + >.-<:
pichula

EntradaAutor: pichula » dv. ago. 14, 2015 7:59 am

Bon dia boniques!!!

siberiana quines bones notícies!!! Això sí que és pensament positiu i lo demés són tonteries!!! Me n'alegro molt!!! A gaudir del veler!!! I tant que té marcada la SW al calendari amb fosforito!!! Us faré una foto i us la penjaré!!! Jajajaja!!!

Moment ego: en teoria avui acabo SW pero ja em comencen a fer mal els pits??? La veritat és que estic una mica ratllada perquè vaig veure la CW molt aviat, com si hagués ovulat super aviat... i ara penso que aquest mal de pits es que la regla també vindrà més d'hora... no sé noies... quin embolic...
Imatge

Imatge
pelusseta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. jul. 31, 2015 3:14 pm

EntradaAutor: pelusseta » dv. ago. 14, 2015 10:03 am

Hola noies!!! Entro en modo soso! He eatat desapareguda però us he anat llegint...

He estat sense cobertura ni internet una setmana i ahir, q vaig tornar al poble i vaig eacriure un super mail amb personalitzacions a tope... No es va enviar, i avui q hi he tornat... Tampoc. Per aqui hi ha hagut tempestes i ens hem quedat sense xarxa, cagundena! Total q us escric pel mòbil q és una me, però demà torno a barna i ja estaré més disponible...

Us vull explicar dues coses q em passen, una física i l'altre mental:

Física: Se suposa q hauria d'ovular aquests dies però res... Per ara la cw no apareix. Em va bé pq al pelusito fins demà no el veig, però m'atabala no poder controlar el cicle...

Mental: Porto tot el mes d'ahost relaxada amb el tema panxu, pensant q si triga doncs mira, podré disfrutar més de coses q si no no podria, i estava contenta del meu relax. Però ahir una amiga em va donar la notícia del seu embaràs i em va fer mal. Sort q mho va dir per watsap eh, q la meva cara devia ser un mapa! Des de llavors mhan tornat les presses i a sobre ara em sento fatal. Me nalegro molt per ella, clar, pero mhe quedat tristona també... Oi q m'enteneu? I resulta q les presses va i em tornen quan havia d'ovular i començar SW, i això és caca cacota.

No se, estic espantada i no m'agrada ser així, em sento dolenta!

Un petó valentes, perdoneu el maximoment ego, prometo personalitzar des de lordinador!
pichula

EntradaAutor: pichula » dv. ago. 14, 2015 11:48 am

pelusseta No pateixis, és normal el què et passa, no vol dir que siguis dolenta ni res, simplement penses que tu també ho vols i per què ella sí i tu encara no (que vindrà, pero encara no ha arribat) No és que no te n'alegris per ella, evidentement! Jo crec que les presses hi son, si mes no les ganes, i això fa que, evidentement, perquè si no parariem boges, penses en lo positiu de no quedar-t'hi encara, i això esta bé, pero també és normal que et surtin les ganes quan veus mes panxus... no hi dónis més voltes... ah! I jo penso que està bé que t'hagin tornat les presses abans de la SW, imagina que hagués sigut després! :ufs:
Amb el tema de la ovulació no et puc ajudar, bonica, perquè jo estic igual... sense saber com va la cosa... jejeje!

Molts pepos i torna a la civilització!!! jejeje!
Imatge

Imatge
pichula

EntradaAutor: pichula » dv. ago. 14, 2015 11:57 am

pelusseta ara veig que eres tu la que dejes que si venia la warry volies menjar sushi a dojo... doncs tinc una bona notícia per tu i per totes les sushi lovers! Es pot menjar sushi estant embarassada!!!... estic treballant amb sushi, i el problema del sushi per les embarassades és l'anisakis, que es troba en el peix cru. Per evitar-ho, hi ha una normativa que obliga als restaurants, etc a congelar el peix a -20 graus durant al menys 24 hores, doncs està demostrat que així es mata el paràsit. Així que ja ho veieu, no hi ha cap risc. Això sí, si fa el sushi una amiga (que no té per què congelar-lo i molt menys té un congelador a -20) no us el mengeu o demaneu-lo de verdures!!! També ho podeu preguntar al restaurant/take away, etc... i depèn d'on el demaneu... perquè no sé si a un xino respectaran la normativa, però a un restaurant/take away amb cara i ulls ja us asseguro que sí. >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dv. ago. 14, 2015 12:20 pm

Pelusseta el que comentes és ben normal, a mi també m'ha passat sense estar cercant :content:

Fa un parell de mesos uns amics ens van dir que serien pares, el que vaig sentir va ser una mescla entre felicitat absoluta i un gerro d'aigua freda, em vaig quedar impactada... i em va costar uns dies fer-me a la idea. A sobre va ser sense cercar i de forma totalment inesperada. Tenen 25 i 24 anys, son joves. I vaig sentir alegria, molta alegria per ells perquè encara que no era planejat, tenien ganes de ser pares. Però confesso que també un punt de gelos, de 'ràbia' per què ara ens tocava a nosaltres ser pares... no sé si m'explico sense semblar una mala persona... :-:) Som la parella que portem més anys, que ens hem casat, que tenim treballs més estables... son xorrades però sempre he sentit que jo seria la primera a ser mare del grup.

Ara ja m'he fet a la idea i estic ilusionada amb el tema però sempre tinc un puntet de 'resquemor' que espero que acabi de marxar aviat i poder gaudir del seu embaràs i del seu petit/a quan neixi.

Amb això vull dir que és totalment normal tenir aquests sentiments encara que siguin lletjos, som persones amb sentiments i és inevitable sentir igual que és inevitable respirar ;-)

Un petonet a totes i no defalliu!!!! :-()-)
Imatge Imatge
edoimaeti
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

EntradaAutor: edoimaeti » dv. ago. 14, 2015 6:59 pm

Hola noies,

Deu ni do que actiu el forum!! Jo us vaig seguint a diari des del mòbil però escriure ja és una mica més complicat.

Petitajo i Pichula ànims amb el desepero, la veritat és que quan esperes la NW són dies de molts de nervis però també de molta il.lusió. Pichula jo la CW la començo a veure només 6 o 7 dies despres de la W i els cicles són igual de regulars.
Tubi, Wendolina, Sakura i Siberiana ens veurem al post de setmebre amb noves il.lusions, és veritat que també es pot gaudir moltíssim durant el camí i tard o d'hora arribarà segur. Tubi a veure si amb l'oli regules els cicles jo no puc ajudar gaire pq en aquest sentit estic tenint sort.
Pelusseta aquest pensaments que tens són de lo més naturals, recordo quan jo em vaig enterar de que la meva cunyada esperava les bessones!!! I això que anava a ser tieta!!

Segur que em deixo algú més... Us envio molta energia positiva a totes!

I ara moment ego: avui he anat a una ginecòloga súper maca (estic fora de casa i no pdia anar al meu de sempre) li he explicat els dubtes que tinc quan els metges em comencen a receptar medicaments i la mala sort que estic tenint els darrers mesos. Ha estat súper bé pq, tot i que m'ha dit que els medicaments que estic prenent ara no són compatibles amb l'embaràs, m'ha fet una eco i m'ha dit que com que encara em queden uns dies per ovular i ja hauré acabat el tractament, no hi ha problema, així que.... A L'ATAQUE!

També m'ha explicat que això de només SW no és gaire bo, que les relacions han de ser regulars i que ella conta que la SW comença el 9e-10è dia (jo a internet em sortia a partir del 12è)

M'ha recomanat seidinid, imunal i omega3.

Per cert, aclareixo que el meu nom una mica raro, en realitat són dos noms, EDO que és el meu home i MAETI que sóc jo. Amb el primer embaràs pensava que participaríem els dos del forum i vaig posar aquest nom.

I ara...recordeu:
"Tot sembla impossible fins que es fa realitat"

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::