★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. ago. 10, 2015 10:59 pm

Boneeees i benvingudes les noves incorporacions!
he llegit tot i us volia contestar però no recordo els noms... i a sobre des de la tablet en modo soso toal quina me :(
-no sé qui era que comentava lo de les pastilles... ma germana va deixar de pendre anticonceptius i es va qdar a la primera.

-les que sou del 90 no esteu pas boges heheh l'instint ve quan ve! Jo vaig qdar embarassada als 26 i ara en tinc 28 i vull el segon :)

-jo tampoc puc ajudar amb això dels cicles... jo he cmprat test ovulació a veure...
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
TUBI*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: TUBI* » dt. ago. 11, 2015 6:25 am

Bon dia noies,

Judit G que maco el detall i la forma com t ho va dir. Jo no et puc ajudar perquè no controlo gens el tema, jo si aquest mes no faig diana que serà així, necessitaré una màster class d'ovulacio.

Nicoia espero que gaudeixis molt de les vacances i que t ajudin a relaxar-te i no pensar. Ànims i espero que aviat celebrem la teva panxu. :-())

Marta_1980 la majoria de la gent ens veu com bones JaJa, encara que jo estic molt feliç i no m' importa escoltar segons quins comentaris. Aviam si tinc tanta sort com la teva germana, però ho dubto :r) i Tu com ho portes.?

Un petó flors fins després
edoimaeti
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: edoimaeti » dt. ago. 11, 2015 8:28 am

Primer de tot, benvingudes noves incorporacions! I molts ànims!

I ara...moment ego amb modo soso: (estic al llit amb febre)

Us explico a veure si us ha passat algo similar; des de que vam decidir anar a buscar el segon fill que ho he anat endarrerint sempre per motius semblants. Resulta q porto un any q per una cosa o per una altra no paren de receptarme antibiotic i altres medicaments. Els primers cops q m va passar ho deixava correr fins el proper cicle però ara ja començo a pensar q no arribara mai el moment. El metge em va fer analitiques i diu q estic be, simplement agafo tot el que agafa el meu fill. L'ultim cicle li vaig fer cas i vam anar a pel germanet...com ja vaig explicar m'havien de fer un tractament i ho vaig haver d'endarrerir per si estava embarassada i al final...per res....

I aquest q ja havia començat amb tempes i a per totes i...patapam! Ahir febre i antibiotic altre cop ( per sisena vegada en 7 mesos) un altre bacteri compartit amb el meu nen.

I ara que faig? Em fa por quedar-me embarassada amb bacteris i antibiotics passejant pel meu cos! Però no ho vull tornar a deixar pel cicle vinent un altre cop, en principi per la SW estare bé... Què farieu vosaltres?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pichula
:: gosset
:: gosset
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: pichula » dt. ago. 11, 2015 10:15 am

Hola boniques!

edoimaeti quin rotllo no... clar, a més els antibiòtics baixen les defenses i deus anar enllaçant... però jo no ho dubtaria... vaja, i més si per la SW ja estaràs bé... pensa que fins i tot embarassada hi ha antibiòtics que pots prendre. A veure, que això és molt personal però si les ganes hi són, a per totes!!! :p-)

Nicoia ànims amb el desespero! :-o00m

JuditG que guai que pels dos hagi arribat el moment!!! Com ja t'han dit, per saber el moment de l'ovulació amb cicles tan irregulars crec que estaria bé que fessis TO, així no aniries a cegues... quan el test d'ovulació surt positiu crec que vol dir que ovularàs en un parell de dies, així que has de fer pinxitos des de que surt positiu.. o si no fer les temperatures... però si abans eres regular segurament s'anirà regulant a poc a poc...

Molts pepos a totes!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: sakura1410 » dt. ago. 11, 2015 1:07 pm

pichula molta sort, aprofita la SW! Estant de vances és millor

lotusd'india a mi tmb m'ha fet il.lusió >.-<: >.-<: m'he decidit a afegir-me a aquest post per rebre molta energia positiva i compartir psicosimptomes fins que siguin símptomes reals jajaja

juditg et recomano que compris test ovulació, jo desde l'abort em ve mooolt irregular i els he començat a utlitzar fa un mes i ajuden molt!

nicoia de vacances aprofita per desconectar tot el que puguis i molta sort!!

edoimaeti amb l'altre petit serà difícil no agafar una cosa o altre... jo em prendria ja la medicació per estar bé a la SW però tamoc sé com pot afectar prendre antibiòtics a l'ovulació.. li has comentat al teu metge?

mode ego avui ha baixat la warry :ufs: 34 dies desde l'última m'estava començant a fer il.lusions i el meu marit encara mes... ara pensaré en el proper cicle ja que la SW ens agafa de vacances, no sortim fora però no treballar a la SW serà genial :p-)
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Náyade » dt. ago. 11, 2015 3:38 pm

Amunt a totes les del 90!!!!! Jo sóc del 89 jijiji. No som boges, l'instint arriba quan arriba!

Un petonet a totes!!!
Imatge Imatge
JuditG
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: JuditG » dt. ago. 11, 2015 4:35 pm

Gràcies noies! La veritat que si va ser emotiu com m'ho va dir, pq a més em va tapar els ulls i va posar una cançó de fons que deia "Pídeme lo qje tu quieras".
Veuré quin dia em ve la warry aquesta vegada, també m'he demanar hora amb al gine, i si no fem diana aviat miraré el TO.

Jo que treballo amb moltes mamis, quan tens l'instint i les ganes...no importa l'edat! Naltros som del 87 i tb hi ha amics qje diuen on aneu??? Q sou molt joves...bla bla bla...
edoimaeti
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: edoimaeti » dt. ago. 11, 2015 6:14 pm

Està súper bé que tingueu els nens de joves!! Jo ara que vull tenir el segon, l'edat em fa tenir pressa i no és bo.

Endavant!!! A veure si van arribant notícies aviat!!
ImatgeImatge
TUBI*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: TUBI* » dt. ago. 11, 2015 7:02 pm

Bona tarda noies,

Edoimaeti; quina mala passada anar agafant coses, però jo no ho deixaria de banda, ja que si per la SW estaràs bé a tope ..::·· i amb ànims. Si jo estic contenta de ser mare amb l'edat que tinc, però perquè és el que vull amb totes les meves energies. Vull tenir la meva petita gran família >.-<: :-()) :camio:

Nàyade i JuditG; endavant totes amb energia i a fer realitzat el nostre somni.

Sakura; el mes que ve serà el teu, ja veuràs el relax i les vacances et portaràn una gran panxulina :-())

Moment ego; jo vaig fent, però sincerament cada dia que passa augmenta la meva desesperació per saber si haurem encertat, que ja sé que no serà llegar i besar el santo com deia la meva iaia, però jo sola em monto unes pelis i per tot tinc senyals, però tot aixó ho fa el meu cap perquè no pot pas ser oi? :-o00m :-o00m

Petons flors
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: siberiana » dt. ago. 11, 2015 9:50 pm

Bona nit, boniques!

Nosaltres per fi tornem a ser a casa, ben bé dos dies més tard del que teníem previst. Però s'estava taaaaan bé a la muntanya, que no ens venia de gust tornar :***: I dissabte ens n'anem un altre cop, aquesta vegada a les illes. Els dies entremig intentaré passar més pel fòrum, i de moment ja he actualitzat el post inicial amb les cercadores, les dates de NW, les panxus i les maleïdes que han aparegut. A veure si demà puc tornar a entrar a personalitzar una mica.
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: siberiana » dt. ago. 11, 2015 9:52 pm

Marta_1986 - crec que només em faltes tu a la llista de cercadores. Si vols que t'apunti al post d'inici, passa'm quan puguis les teves dades (trobaràs el format a la primera entrada)
siberiana l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 11, 2015 10:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: mvillpa » dt. ago. 11, 2015 10:58 pm

Hola!! Jo q pensava q amb vacances aixo estaria mes tranquil, pero ja esta b q estigui tan actiu!

Pichula, a tu ja t'ha vingut la w?

Jo segueixo igual sense q vingui i ja fa casi 1 setmana pero com q estic d viatge prefereixo esperar ser a casa x fer TE. Arribarem dijous vespre pero no se si tindre temps d'anar comprar TE a la farmacia si no anire divendres pero despres haure d'esperar a dissabte mati millor oi? No crec q sigui positiu pq vaig fer tempes alguns dies i els q vam fer deures la tpemera baixa x tan no crec q aixo sigui. Molts dies a estones o a les nits tonc dolors d w pero noi no deu trobar el cami aquest cop...

Anims a totes les q us ha vingut i a x un nou cicle i a veure com van tots els desesperos. Quin mes!! Jeje
Avatar de l’usuari
pichula
:: gosset
:: gosset
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: pichula » dc. ago. 12, 2015 7:02 am

Bon dia cercadores!!!

mvillpa jo estic en SW, jejeje! Bueno, acabant-la ja!!! Si et compres el TE divendres, jo me'l faria el mateix dia... només cal que no beguis aigua durant unes quantes hores i aguantis el pipi!!!! O si no, t'esperes a l'endemà al matí.... Aixxx quins nerviiiiis!!! Tu de moment a gaudir les vacances clar que sí!!!

siberiana molt bé, clar que sí, a exprimir les vacances al màxim!!! Com portes el desespero? No gaire pel·liculero?

Que tingueu molt bon dia!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pichula
:: gosset
:: gosset
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: pichula » dc. ago. 12, 2015 7:14 am

lluna_plena ha escrit:
Per cert Pichula, he llegit que pateixes d'ansietat i que vas intentar passar l'embaràs sense medicació però no vas poder i que tot i la medicació ara tens un nen preciós. No saps com m'ha ajudat el teu comentari ja que jo pateixo un problema semblant. Jo tinc insomni crònic i després de molts anys medicant-me, quan vam decidir anar a buscar vaig deixar la medicació. Van ser dos mesos terribles. Jo em negava a medicar-me perquè pensava que inevitablement perjudicaria al futur nen/a i no podia amb la meva consciència. Després d'aquest temps i de veure que m'ho passava tant malament (podia passar dies sense dormir absolutament gens), la meva parella em va demanar hora amb el metge i em va trobar una medicació a mida, que ja havia provat amb una companya seva de feina i que li havia anat tot genial. A dia d'avui doncs, i encara sense panxulina m'estic medicant per l'insomni i em trobo la mar de bé, i tot i que no és una cosa de la que em senti orgullosa i que no m'agrada explicar, crec que sense medicació i amb l'estat en que estava, segur que no ho hagués aconseguit mai. M'alegra saber que tu ho vas aconseguir i vull pensar que jo també ho faré i que tot anirà perfecte. :ok:

Molts ànims a totes i ens anem informant!! :-()-)


Hola bonica!!! Més val tard que mai!!! La veritat és que a algú li sorprendrà que expliqui aquí això, però quan ho vaig passar tan malament l'altra vegada, el què em va ajudar molt va ser llegir algun cas semblant i sobretot una cercadora d'aquí que em va donar el contacte de psiquiatria perinatal... jo crec que em va salvar... i si puc ajudar a algú amb aquestes malalties tan xungues i que s'entenen tan poc (no va faltar qui em va dir que era una egoïsta per medicar-me estant embarassada, i ja en tens prou en lluitar contra el teu pensament per lluitar contra els altres també) benvingut sigui! Ara que ja tens la teva panxulina, fes cas del metge i pensa que el més important per al teu bebé és que tu estiguis bé!
Molts petons i si tens qualsevol pregunta no dubtis ni un segon!!!
Imatge

Imatge
TUBI*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: TUBI* » dc. ago. 12, 2015 11:27 am

Bon dia noies

Perdoneu per no personalitzar però necessito explicar-vos el que em passa hi si algú em pot ajudar o orientar serà de gran ajuda perquè m'estic trastocant :ufs:

Perdoneu per ser explícita en aquests temes però avui al matí al anar al lavabo m'he eixugat i tacava poquet el paper d'un color marronet. Ara he tornat al WC i continuo amb les mateixes taques. A més tinc mal d'ovaris tot el dia. Creieu que la warry s'ha adelantat dues setmanes ( 25/08) havia de fer la seva aparició o que és el famós sagnat d'implantació.
Jo penso que ha de ser la lletja perquè sinó no tindría aquest mal d'ovaris oi?

Petons
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. ago. 12, 2015 12:18 pm

Iepa siberianaok, a veure si entro des de l'ordinador i ho faig.
endoiametri (no recordo ben bé el nom hahahah) i si parles amb els metges... potseret podrien donar antibiotic q no sigui nociu en cas d'embaràs...jo també ho pillo tot del pequetio...mai havia estat malalta i aracada copq pilla alguna cosa el Roc ho pillo jo (tot el dia jntsi encara li dono el pit...)

I com aneuuu noies???alguna pendent de fer Te?
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
JuditG
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: JuditG » dc. ago. 12, 2015 1:19 pm

Escric des del mòbil perdoneu.

Tubi, doncs diuen que quan et quedes embarassada també fa molt mal els ovaris. Jo vaig estar llegint que l'ovul fecundat pot trigar entre 5-7 dies en arribar al úter i pot provocar sagnat. Així q podria ser perfectament, però potser hauties de fet un TE.

Moment ego: jo noies, segueixo sense la W. El meu últim cicle va ser de 52 dies, així que aquests 4 dies de retard no volen dir res. Em noto molèsties als ovaris, pr cap dolor fort ni simptome d'embaràs, així q estic convençuda q baixara la warry.
En cas que no aparegui, amb el meu marti hem dit de fer el TE el dia 23, q farà dues setmanes i pq jo marxo a Bilbao dia 25 i estarua saber si em puc desfasar o no..jejeje.

Creieu que hauria d'esperar tant? Això de ser tan irregular no mola :(
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: sakura1410 » dc. ago. 12, 2015 3:02 pm

TUBI* ha escrit:Bon dia noies

Perdoneu per no personalitzar però necessito explicar-vos el que em passa hi si algú em pot ajudar o orientar serà de gran ajuda perquè m'estic trastocant :ufs:

Perdoneu per ser explícita en aquests temes però avui al matí al anar al lavabo m'he eixugat i tacava poquet el paper d'un color marronet. Ara he tornat al WC i continuo amb les mateixes taques. A més tinc mal d'ovaris tot el dia. Creieu que la warry s'ha adelantat dues setmanes ( 25/08) havia de fer la seva aparició o que és el famós sagnat d'implantació.
Jo penso que ha de ser la lletja perquè sinó no tindría aquest mal d'ovaris oi?

Petons

Tubi, el sagnat per implantacio és a partir del 7è dia desde l' ovulació si no m'equivoco... així que em sembla que podria ser totes dues coses. Ara estàs a la fase desespero ja que no saps si pot ser una cosa o l'altre... el mal d'ovaris també el pots tenir si estàs embarassada ja que tot es "comença a moure" malgrat que per nosaltres sentim coses semblants que amb els símptomes premenstruals. Normalment tens cicles irregulars?
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: sakura1410 » dc. ago. 12, 2015 3:12 pm

JuditG ha escrit:Escric des del mòbil perdoneu.

Tubi, doncs diuen que quan et quedes embarassada també fa molt mal els ovaris. Jo vaig estar llegint que l'ovul fecundat pot trigar entre 5-7 dies en arribar al úter i pot provocar sagnat. Així q podria ser perfectament, però potser hauties de fet un TE.

Moment ego: jo noies, segueixo sense la W. El meu últim cicle va ser de 52 dies, així que aquests 4 dies de retard no volen dir res. Em noto molèsties als ovaris, pr cap dolor fort ni simptome d'embaràs, així q estic convençuda q baixara la warry.
En cas que no aparegui, amb el meu marti hem dit de fer el TE el dia 23, q farà dues setmanes i pq jo marxo a Bilbao dia 25 i estarua saber si em puc desfasar o no..jejeje.

Creieu que hauria d'esperar tant? Això de ser tan irregular no mola :(

En cas de ser tan irregular crec que la data escollida és correcte, jo abans no ho era pas i ara em torno boja... mooolta sort!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: sakura1410 » dc. ago. 12, 2015 3:18 pm

Mode ego: avui he rebut to i te de tira >.-<: , aquest proper cicle em controlaré tots els dies i guardaré les tires del to en una llibreta per data, a veure si així veig la diferència d'intensitat ja que el cicle passat em va semblar veure-la 2 cops...
Hi ha alguna que estigui prenent onagra o maca andina?? Ens ho estem plantejant però no se si val la pena
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::