~~Trobadores GENER 2018~~

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dc. gen. 10, 2018 9:31 pm

Bona nit noies!!

Helena, et desitjo de tot cor que aquesta cerca també vingui de manera natural i ben ràpid. També comentar-te que després d'un embaràs el cos canvia i a vegades per millor, o sigui que a veure si tens sort!

Krla, quina merda l'arribada de la warry, però almenys no s'ha fet de pregar. El següent cicle serà el teu, ja veuràs!

Arigalma, molt benvinguda i a veure si la cerca és tan curta com amb la primera. I sobre si serà dur tornar a canviar bolquers, oi que ens hem ensortit amb la primera i no en teníem ni idea del que ens venia a sobre? Doncs ara serà bufar i fer ampolles! Quan comencis li pillaràs el ritme i no hi haurà qui t'aturi!!

Lavida ànims amb la infecció, que marxi aviat!

Silvia, tenim novetats?

Modo ego: avui m'ha sortit un herpes maco a la cua de l'ull. Si va a més pot ser que sigui un símptoma de panxu, ja que per cada positiu n'he tingut un. El cicle passat vaig tenir però van ser molt lights i no van ser premonitoris, a veure si aquest és dels bèsties i vol dir que hi ha panxu!! Ja hem donat per acabat la SW, tot i que continuem fent deures però ja puc dir que començo el desespero! Aixxx paciència a partir d'ara!! :-o00m
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lila-dolça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. gen. 10, 2018 10:14 pm

EntradaAutor: lila-dolça » dc. gen. 10, 2018 10:24 pm

Hola noies!!

Porto dies llegint-vos desde la ombra <:-)
No sabia si afegir-me o que perque estic feta un booon embolic.

Aquests nadals, veient lo boniques que son les grans families quan ens juntem tots i a mes animats a que pateixo un gran baby boom al meu voltant vem decidir moolt convençuts deixar de posar barreres al asumpte.
Pero ara tinc el cap fet un embolic. Nose si m'he deixat portar per les emocions i la il·lusió i hauria de haber posat mes seny.
Ja tenim dos fills... Si això "cuatlla" pasariem a ser familia nombrosa... Soc la unica la que li sona una bojeria??? Nose que pensar... estic bastant nerviosa

Clar que em baso en la idilica idea de fer un encert en el primer cicle de busqueda (en els dos anteriors embaraços em fet diana al primer cicle) :-())

En resum que estic en desespero maxim i necesito, crec, pasar-lo al menys desfogant-me amb algu i parlant amb algu de tot això.
Aixi que si m'hi accepteu m'unire a la tribu de cercadores! encara que a dies no se si n'estic gaire convençuda :-o00m
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dc. gen. 10, 2018 10:39 pm

Lila dolça, i tant que t'acceptem!! I jo conec unes quantes trimamis i diuen que és la millor desició que han pres mai! Nos estem en la cerca del 2n però ja estem parlant d'anar a pel 3r. Em sembla que més bojos estem nosaltres que ens saltem pasos!! :b-)))
si omples la graella del primer post, t'afegeixo a la intro i podem saber en quin moment del cicle estas.

Bona nit noies!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lila-dolça
Entrades: 5
Membre des de: dc. gen. 10, 2018 10:14 pm

EntradaAutor: lila-dolça » dc. gen. 10, 2018 10:57 pm

NOM: lila-dolça
EDAT DELS DOS: jo 30 ell 32
N° DE FILLS I EDAT: 2 fills d 4 i 2 anys
CICLE DE CERCA: primer
DNW: 21 gen
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs, vem començar la cerca amb les mateixes ganes i il•lusió que els altres dos cops (en que vem fer encert en el primer cicle de deixar de posar barreres) i ara que m'ho veig a sobre estic carregada de pors de si podrem amb tres quan hi ha dies en q perdem.la paciencia amb dos? Odio tenir dubtes i em fan sentir molt mala mare ja que els altres cops no tenia cap dubte del q feiem i em sabria greu que si arriba la panxu aquest cop fos menys desitjada que els altres. Per aixo aqui estic per emocionarme i ilusionarme amb vosaltres d'aquesta cerca!!!
Coaner
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dj. gen. 11, 2018 6:02 am

Bon dia a totes,

Gràcies per les explicacions, ara faré una comanda de one step. Sempre els faig passat el dia, així que si hi ha de haver ratlleta, espero veure-la >.-<:
Lluna de xocolata segur que trobeu el moment, disfruteu de la sexy week!!
Rubinat com et trobes avui?
Arigalme Benvinguda!!
lili Benvinguda també. Jo crec que tres és un bon número. I dubtes... tens molta sort si realment no n'has tingut mai... tan per un primer embaràs, com per si pots tenir bessonada... com per mil coses... davant de certs dubtes sempre hi ha solucions. Segur que tot va molt bé.

Que tingueu un bon dijous!!
Petonets
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. gen. 11, 2018 6:25 am

Rubinat T'entenc perfectament :content: Paciència!!! Ja et queda res per poder fer TE!!! I esperem que per cantar un positiu :camio:

Silvia Bueno ... doncs a veure!! Empipa quan fa el tonto ... sobretot quan arriba més tard del que esperàvem.... :-o00m Si ha de baixar que baixi ja doncs!! I així pots començar de nou! Ànims i sort amb els exàmens! :globus:

Cookita A veure que et diu dilluns el gine!!! :miko:

Arigalma Benvinguda!!

Lleona Ai ai.. això del herpes pinta bé doncs, no??? Com evoluciona?? jaja :oset:

Lila-dolça Com t'han dit, 3 és un bon número! Jo sóc la gran de 3 germans, el tercer va venir per accident... i als meus pares no els va fer gaire gràcia en un principi això de passar a ser família nombrosa jaja però a la que es van fer a la idea no podrien estar més encantats!!! I ara disfruten molt veient que fem colla els 3. :globus:
Ens anem llegint!

Modo Ego: Ai noies , que aquest no serà el meu mes :ufs: Vam tenir relacions el diumenge.... i ja.... abans d'ahir impossible per horaris... i ahir a sobres el meu xicot estava malaltó... :-:) Per tant per ara només hem tingut una relació que es pugui considerar que té alguna possibilitat d'acabar en embaràs... i va ser un o dos dies abans d'ovular... :-o00m
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dj. gen. 11, 2018 6:54 am

Bon dia!!!

Lluna, amb un cop n'hi ha prou!! El meu 2n embaràs va venir després d'un sol dia de deures perquè va ser impossible més!! No perdis l'esperança! I l'herpes de moment hi és, però em sembla que no anirà a més... Ja aniré retransmetent!!

Bon dijous!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dj. gen. 11, 2018 7:26 am

Benvinguda Arigalma! La veritat que si ho penses gaire fa mandra tornar a començar quan ja els tens tan independents, però val la pena i ho sabem! :)

Lleona!! Entres en desespero! Tinc una companya de feina que les 2 vegades li ha sortit un herpes al llavi. Això si que mola, tenir una senyal d'embaràs sense necessitat de TE! jajajajaj ves informant de com evoluciona >.-<:

Lila benvinguda!! Jo podria dir que seré trimami i a vegades sona a bojeria, sobretot quan comencen a discutir entre les 2 que ja tenim i em posen dels nervis jajajaja però es la millor bojeria de la nostre vida, així que ojalá tinguis molta sort!

Lluna, encara hi ha possibilitats. Aquests dies intenta deixar-ho tot enllestit per quan arribi... violarlo! jajaj i sino... mai se sap! Jo l'Ariadna no la buscava i va ser lo tipic de... per un dia no passa res... i mira, gairebé 5 anys! :ok:

Ego: Doncs per aquí seguim sense rastre de la warry... avui m'he llevat amb moltes nauseas i molesties de regla, amb mal de pits... vamos, feta un cromo. Així que aviam com passo el dia! Quines ganes de finde tinc! :-o00m :-o00m
Imatge

Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

EntradaAutor: Eupatina » dj. gen. 11, 2018 9:39 am

Hola!

Silvia, per què no et fas un TE de farmàcia? Si tens més símptomes...

Lleona, així m'agrada! Que hi hagi bones senyals!

Llunadexocolata, els espermatozoides poden sobreviure fins a 72h! Així que...podria ser!

Rubinat, com vas? Algun símptoma més?

Lo de tornar a començar quan ja tens els nens grans ho entenc...a mi els primers mesos dels nadons no m'agraden gaire, pateixo molt!

Modo ego:

He decidit que o bé estic embarassada o oficialment estic boja! Tinc mil símptomes, el que em fa tenir pensaments positius és la sensibilitat dels pits! I punxadetes...Crec q diumenge farem TE, DPO 13, prou sensible en cas de positiu
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

EntradaAutor: Eia_ » dj. gen. 11, 2018 11:57 am

Bon dia reines!!

Escric modo soso desde el movil. No us segueixo gaire, que vaig de bòlit!
Silvia, exacte, perque no un TE de farmacia? sempre tens aquests simptomes quan t'ha de venir la warry?

Eu,..nenaaa...quina bona pinta que fa això...oloreta a panxu!!

Llunadexocolata, no ho donguis per perdut, mai se sap!!

Modo ego: Jo avui a DPO14, en principi la Warry es per demà, però ara no vull fer TE, per no veure el blancoo nuclear!! Hi ha dies que penso que si que hi ha panxu i altres vegades como que no. Normalment quan tinc dolors de W em baixa a les següents hores però aquest mes a dpo8 unes punxades de cargolar-me, que vaig pensar "serà implantació?" però porto aquests dies amb dolor de w constant, fluixewra a les cames com si hagues fet una maratón, però ni son, ni pits dolorosos (si que alguna punxadeta) ni més pipi, ni venes marcades,....aixx!! que durillos son els desesperos!!
Imatge
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dj. gen. 11, 2018 1:11 pm

Hola maques!

Entro en modo súper ego perquè porto notícies. Finalment, a dpo12 ha aparegut la w. Totes les molèsties confirmen q havia de venir! En fi, deixo enrere aquest cicle de 50 dies i em despedeixo de vosaltres. Prefereixo tornar quan sàpiga del cert q he tornat a ovular, q això pot ser d'aquí un mes o més. No participare per ara en aquest foro per desconnectar una mica, q ja veieu q va per llarg, i aprofitare per baixar pes q falta em fa!

Gràcies per acompanyar-me en aquest desespero! Fortes abraçades i moltes panxus!
Imatge

Imatge
Arigalma
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dj. gen. 11, 2018 1:29 pm

Hola!!

Rubinat ànims wapa! A veure si pot tornar aviat!

Lluna de xocolata, amb 1 vegada ja pots fer diana, i més si va ser 1 o 2 dies abans d'ovular, no perdis la fe :ok:

Eia, podrien ser símptomes d'embaras no? Ara no recordó quan has dit que és la DNW... jajajaja, perdoneu que tinc molt mala memoria.

Eupa, això té molt bona pinta... a veure si es confirma!

Silvia, no sé com aguantes snese fer el TE... jo no podria.

Modo ego:
Nosaltres estem en plena SW, segons l'aplicació del mòvil ovulo dissabte, vem fer deures el dissabte passat, dimarts i a veure si l'enganxo avui per banda :love:
De moment vaig tenint clara d'ou, algún doloret molt lleuger de regla, però ja em passa a vegades amb la ovulació, hi ha mesos que juraría que puc notar el moment just del mal que tinc, però de momento aquests diez només dolorets molt lleus. De totes maneres estic segura que no vindrà la primer mes així que espero no obessionar-me, jajajajaja.
Quan em vaig quedar embarassada del primer tenia els mateixos símptomes de sempre de la regla, però sense regla.

Us vaig llegint!
Ànims a les que esteu en desespero.
Imatge

Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dj. gen. 11, 2018 1:32 pm

Rubinat, molts ànims maca!! Quan vulguis tornar ja saps, però desitjo que la pròxima vegada que parlem sigui per dir-nos que estàs a l'altra banda del fòrum!

Eia_ això ja ho tens!! En 24h tindràs la resposta. segur que és positiu!!!

Eu, pinta molt bé, a veure si repetim doblete!! Sigues forta i aguanta a la DNW i així no hi haurà falsos negatius!!! Ànims que en uns dies ja tindràs la resposta!!

Arigalma, així m'agrada, que aneu fent feina amb la calma. Segur que feu diana ràpid!

Silvia, i si vas a la llevadora i que et faci ella el TE o en sang?
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lavida
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

EntradaAutor: lavida » dj. gen. 11, 2018 6:52 pm

Hola noietes, aquí et despistes un dia i.... tomaaaa escrits! Mola mola! A més, vaig de "cul" amb la feina, i poder desconnectar una estona així també s'agraeix. Va personalitzo que avui vaig bé de temps!

Arigalma: quina sort poder-ho notar tant bé... jo no noto absolutament res i em desaspera!

Rubinat: ànims bonica, que de la propera no passes! Ja veuràs quin panxu t'arribarà!

Eia_: ànims amb el desespero!!! Això és tenir valor... aguantar fins el dia que toca! Jo no puc... sóc fatal amb l'espera... En fi, a veure si ens cantes un panxu i seràs la 4a!

Eupatina: va que això pinta bé! I aquest mes ja veus que no es perd el temps! Avisans si hi ha novetats, sobretot si són més que bones!!! :oset:

silvia.xikillaa: que no apareixi, que no apareixi!!!! Vaaaa que això sona a.... :-()) Quan faràs TE???

LlunadeXocolata: no desesperis, a vegades la feina feta un cop és el doble de productiva! ..::··

lila-dolça: m'encanta la vostra bogeria! Jo també en vull 3... però el meu home sembla que amb 2 ja en té suficient... i encara no en tenim cap! jajaaj per somiar que no falti! :cnena:

Krla: paciència amb la W... molts mimitus!!!

Arigalma: benvinguda bonica! Et desitjo un panxu ben aviat!!! >.-<:

Cookita17: SW a tope! A veure què et diu la gine si sap perquè es deu aquests desajustaments i et pot ajudar a anar més ràpid.

Mode ego: doncs res, que ja estic molt millor de la infecció i a tope! Així doncs, no sé quan he ovulat, perquè amb tot això m'han sortit tots els TO- però jo he fet els deures quan m'ha semblat i a més per si de cas a partir de demà continuem la búsqueda! No sé perquè, però ja no dono aquest mes per perdut! Ànims i força!

Moltes petonets i pepos per a cada una de vosaltres! :p-)
Imatge
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dj. gen. 11, 2018 8:13 pm

Holaaaaa guapes,

Lluna de xoco Amb una vegada n'hi a prou. No et desanimis que aquest pot prou ser el vostre mes!
Silvia No entenc pas com aguantes sense fer-te TE de farmàcia... quina paciència!
Eu Això fa oloreta a panxuuu :b-)))
Eia A més panxussss >.-<: >.-<:
Rubinat Una gran abraçada, t'entenc perfectament. I aprofita! Viu! Desconnecta! I pensa que és molt important cuidar-nos i estar bé, per aquest fill que tan desitges, però també per tu!!! T'esperem!!
Arigadma És fantàstic això de que puguis percebre cada símptoma.
lavida Quina energia, s' et percep a tope!!! Que bé que hagis fet net amb l' infecció!!

Modo ego: Dono per quasi acabats els deures!! I quasi... perquè això del desespero no em mola genssss :miko: :miko:
Cosetes: Abans he pensat una cosa que us volia comentar, (pre-desespero) No crec gaire en supersticions, bé les típiques: evito que em passin per davant gatets negres, passar per sota escales i el dimarts 13. Però heu sentit a parlar de l'olla de la Vall de Núria?? Nosaltres no tenim pas previst anar-hi expressament, però si fem alguna escapadeta i encara estem cercant, no dubtaré pas a ficar-hi el cap!! ||*||
Imatge
Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dj. gen. 11, 2018 8:54 pm

Coaner, jo crec com tu i vaig anar amb la meva millor amiga a fer el ritual de la olla de Núria. Vem anar a finals de octubre i vaig tenir el positiu el 10 de gener (fecundació el 27 de desembre) i la meva amiga fins al setembre res. Si ho vols fer has de pujar caminant a Núria, ja que representa que has de fer un esforç per arribar-hi. Nosaltres vem fer una excursió d'un dia i ens ho vem passar bomba. Dia de noies en cerca de panxu!! Si ho vols provar Núria queda més a prop que el temple japonés de Bluemoon!!! ;-)))
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. gen. 12, 2018 6:22 am

Bon dia noies!!!!!!!!!!!!

Silvia I no has pensat en repetir-te el test? Ni que sigui per quedar-te del tot tranquila i assegurar-te'n! :-o00m

Eupatina jaja 'o estic boja o estic embarassada' m'ha fet gràcia :content: Tan de bo sigui la segona opció!!!! Diumenge ja et podria sortir... tot i que sigues conscient que segueix sent aviat!! :camio:

Eia Estarem pendents!! Tan de bo canis el 4rt positiu!!!! >.-<:

Rubinat Jolin!!! Quin greu aquesta W!! Molts ànims!!! Esperem que tornis aviat !!!! :-()-)

Arigalma a tope amb aquesta SW!!

Lavida jaja ben fet!! no deixeu de buscar i així segur que enganxeu l'òvul tard o d'hora :content: M'alegro q estiguis millor de la infecció!!

Coaner Doncs ànims amb el desespero!!Tan de bo hagueu fet diana!!!

Mode Ego: Gràcies noies pels ànims.... En part teniu raò amb un sol cop n'hi pot haver prou... però dubto molt que tinguem aquesta sort :-o00m Crec que no serà el nostre mes... En fi... Suposu que aquest cop el desespero serà més "light"
Una abraçada a totes!! I ànims!! Que som divendres!!!! :b-)))
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dv. gen. 12, 2018 6:43 am

Bon dia,

Lleona, doncs sigui cosa de l'olla o no... si vau aprofitar el dia està més que bé!!

Que tingueu molt bon divendres!!!

:p-) :p-)
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dv. gen. 12, 2018 7:55 am

Bon dia noies!!
Eu, jo crec que en els desesperos, totes estem uns mica boges jajajajajaj ojalá diumenge ens donis bones noticies!!

Eia avui es el dia! Has fet TE?

Rubinat, molts ànims! Per aquí estarem quan vulguis tornar

Arigalma, jo també vaig pensar… no m’he d’obsessionar… però es feina difícil jajajajaj gaudeix de la SW!

Lavida, aquest mes vas “a ciegas”, però lo important es gaudir-lo, així que molta sort! Es genial veure’t amb tanta energia!

Coaner, que es això de l’olla?? Jajajaja jo no soc gens supersticiosa… de fet, el dia que vaig saber que estava embarassada va ser un dimarts 13, així que per a mi es el millor dia del món jajaj

Lluna, que treballa a torns el teu marit? Li has de dir que durant la SW ha de canviar al torn amb algun company jajajajajaj però va, pensaments positius!!!

Ego: Avui estic molt millor noies! No em faig test perquè crec que he enganxat algun virus… aquí a la oficina hi ha varies persones malaltes i a mi sempre em van a parar al mateix lloc… la panxa!
Continuo sense warry per ara, porto cicle de 36 dies… no crec que sigui res raro… però he agafat hora a la llevadora per mirar-ho. Després de tindre l’Ariadna, era bastant regular, pot ser que prendre les pastilles durant 2 anys m’hagin tornat irregular?
Imatge

Imatge
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

EntradaAutor: airyn_jp » dv. gen. 12, 2018 9:45 am

Hola noies!

Us he anat seguint però vaig de cul i a la nit estic morta i no hi ha manera de trobar un foradet per contestar...

Del tema test de tires jo havia fet servir libertytest i van be, sempre blanc nuclear fins que va arribar el peque que sí que es marcaven! jejejeje

Rubinat anims i que la cerca sigui curteta... esperem tornar-nos a veure aviat a l'altre banda...

Silvia les pastilles pot ser que et desestabilitzin el cicle, tot i que si esteu cercant jo faria el test... i més si deies que desprès de la peque eres regular... que podria ser virus pero bueno aixi sortiu de dubtes!!

Eupatina com va la bogeria?? ja podem fer test?? tan de bó sigui panxuuu!!

Eia tenim més noticies????

Coaner molta sort i a veure si ha donat en el clau... ànims amb la desespero!!!

Lluna com ja t'han dit només un cop ja pot ser-hi... així que mai se sap...

Mode EGO: aqui estem molt tranquis... la warry acaba de marxar i tot just ahir vaig començar a prendre omifin per millorar l'ovulació... així que ja veurem com va...

A totes les desespero mooolt ànims i a veure si cantem panxus aviat!!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET