Frases que fan rabia!
Re: Frases que fan rabia!
manu23 ha escrit:Fa uns dies que els antics jefes del meu home li van preguntar que per quan els nens que a veure si ens habien de fer una explicacio de com fer-los, el meu home es molt tranquil, pero en aquell moment els hi va contestar "Yo no puedo tener hijos y mi mujer tampoco te hago yo un plano para saber como los vamos a tener???", es van quedar a quadres, pero no han tornat a preguntar mai mes!!!
Ostres! quina contesta més bona!! FELICITA EL TEU MARIT.
Ara us en explicaré una que li va passar a ma mare.
Ma mare va tenir dos aborts al cinqué mes d'embaràs per incompatibilitat de cervix. És a dir, el coll de l'uter no es tancava bè. I jo sóc la gran, així que si hagués anat tot bè, jo seria la petita de 3 germans. Al patir el segon abort, ma mare estava molt trista (evidentment, dos embarassos i dos aborts) i estava a la perruqueria de ma padrina passant la tarda. Amb aquestes que arriba una dona a pentinar-se i només fa que entrar li pregunta a ma mare: " que??, on l'has possat??" assenyalant-se el ventre.
Ma padrina que no tenia un pèl de tonta ni mai es va mossegar la llengua, li va contestar: " a que has vingut? a pentinar-te o a xafardejar?, perque sino allà tens la porta!!!"
Re: Frases que fan rabia!
Quan estavem buscant (4 anys de busqueda per l'Arnau) el que em feia mes rabia que em diguessin es: "ja veuras com quan us relaxeu, t'hi quedaras" i el "no vulguis correr, ja et vagara de posar-te a buscar un nen!!"
Lo fort va ser que el mes que vaig engegar a la merd.a els tests, les tempes i tot plegat perque n'estava tipa de frustar-me cada cop que em venia la warry i vaig decidir que si no podria tenir fills no permetria que aixo m'amargues la vida, vaig agafar dos feines, sols dormia 5 hores ada dia i anava tot el dia de p.uto cul per no pensar en ovulacions....aquell mes m'hi vaig quedar
Ara el que em fa rabia que em diguin amb el segon embaras: "que no sabeu que hi ha metodes anticonceptius??"
(pues si senyora, pero no em donava la gana començar la busqueda d'aqui a 2 anys amb el risc de tornar a patir uns atres 4 anys de busqueda, no ho hagues suportat)
Lo fort va ser que el mes que vaig engegar a la merd.a els tests, les tempes i tot plegat perque n'estava tipa de frustar-me cada cop que em venia la warry i vaig decidir que si no podria tenir fills no permetria que aixo m'amargues la vida, vaig agafar dos feines, sols dormia 5 hores ada dia i anava tot el dia de p.uto cul per no pensar en ovulacions....aquell mes m'hi vaig quedar
Ara el que em fa rabia que em diguin amb el segon embaras: "que no sabeu que hi ha metodes anticonceptius??"
(pues si senyora, pero no em donava la gana començar la busqueda d'aqui a 2 anys amb el risc de tornar a patir uns atres 4 anys de busqueda, no ho hagues suportat)Re: Frases que fan rabia!
M'agrada molt aquest post! Porto una bona estoneta llegint, i bé, crec que totes patim més o menys les mateixes frases, encara que alguna ja és massa!
Ningú sap que nosaltres també busquem, i com que portem poquet de casats, la frase del milió també és que quan ens posarem a buscar.
Altra cosa que em fa molta ràbia és que em diguin que si estic embarassada perquè m'he engreixat. Els mataria!!!
Però la frase més dolenta que he sentit mai és el que va dient la meva ogra de la meva cunyada perquè encara no tenen fills: li diu que se li ha assecat la figa!!!!!
Ningú sap que nosaltres també busquem, i com que portem poquet de casats, la frase del milió també és que quan ens posarem a buscar.
Altra cosa que em fa molta ràbia és que em diguin que si estic embarassada perquè m'he engreixat. Els mataria!!!
Però la frase més dolenta que he sentit mai és el que va dient la meva ogra de la meva cunyada perquè encara no tenen fills: li diu que se li ha assecat la figa!!!!!



Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Re: Frases que fan rabia!
Amal ha escrit:
Però la frase més dolenta que he sentit mai és el que va dient la meva ogra de la meva cunyada perquè encara no tenen fills: li diu que se li ha assecat la figa!!!!!
Ostres, Amal, aquesta de la teva sogra és una de les més cruels i barroeres que he sentit mai. No sé pas com reaccionaria si algú em digués això. Més val que cap conegut meu arribi a aquests nivells de mesquindat perquè la resposta podria ser ben sonada.

Re: Frases que fan rabia!
Amal ha escrit:Però la frase més dolenta que he sentit mai és el que va dient la meva ogra de la meva cunyada perquè encara no tenen fills: li diu que se li ha assecat la figa!!!!!
estic flipant!!! jo li contestaria que ni que sigui per qüestions d'edat, segur que la cunyada té la figa més fresca que ella!!! hombreyá!!!

Re: Frases que fan rabia!
Helia ha escrit:Amal ha escrit:Però la frase més dolenta que he sentit mai és el que va dient la meva ogra de la meva cunyada perquè encara no tenen fills: li diu que se li ha assecat la figa!!!!!
estic flipant!!! jo li contestaria que ni que sigui per qüestions d'edat, segur que la cunyada té la figa més fresca que ella!!! hombreyá!!!![]()
![]()
moltbona helia!! jajaja
Re: Frases que fan rabia!
Helia ha escrit:jo li contestaria que ni que sigui per qüestions d'edat, segur que la cunyada té la figa més fresca que ella!!! hombreyá!!!
Aquesta em sembla la resposta més fina i pertinent que es pot fer a un comentari d´aquesta calanya.Re: Frases que fan rabia!
Amal ha escrit:M'agrada molt aquest post! Porto una bona estoneta llegint, i bé, crec que totes patim més o menys les mateixes frases, encara que alguna ja és massa!
Ningú sap que nosaltres també busquem, i com que portem poquet de casats, la frase del milió també és que quan ens posarem a buscar.
Altra cosa que em fa molta ràbia és que em diguin que si estic embarassada perquè m'he engreixat. Els mataria!!!
Però la frase més dolenta que he sentit mai és el que va dient la meva ogra de la meva cunyada perquè encara no tenen fills: li diu que se li ha assecat la figa!!!!!
amaaaaaaaaaal!!!!!! encara tinc la boca oberta desprès de llegir el comentari de ta sogra... I CAN'T BELEAVE IT!!!!!!!!!!!!

Re: Frases que fan rabia!
Sí sí, per flipar! No sé pas que deu dir de mi... (ni m'importa, la veritat!)


Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Re: Frases que fan rabia!
Amal que fort no????
els nostres pares saben que ja estem mirant per fer alguna RA i l'altre dia parlant amb la sogra li deiem tots els coneguts que estan embarassats o han tingut fills fa poquet i el Dunet diu:
- Está todo el mundo embarazado menos nosotros
I la sogra contesta:
- pues venga embarazaros!
Jo em vaig quedar muda, perquè sap pel que estem passant però el Dunet li va dir:
- que no es tan facil eh!! que ya lo intentamos
Llavors es va donar compte de que l'havia cagat i va canviar de tema
els nostres pares saben que ja estem mirant per fer alguna RA i l'altre dia parlant amb la sogra li deiem tots els coneguts que estan embarassats o han tingut fills fa poquet i el Dunet diu:
- Está todo el mundo embarazado menos nosotros
I la sogra contesta:
- pues venga embarazaros!
Jo em vaig quedar muda, perquè sap pel que estem passant però el Dunet li va dir:
- que no es tan facil eh!! que ya lo intentamos
Llavors es va donar compte de que l'havia cagat i va canviar de tema
Re: Frases que fan rabia!
Aquest post està molt rebé!
en general tant la meva família com la del Nuro no ens diuen res, la meva mare ha fet algun petit comentari i la meva sogra pel tió de l'any passat em va regalar una crema corporal de noche de Kenzoki (caríssima que me fa cosa fins i tot posar-me-la) que curisosament a més d'hidratar la pell te la perfuma, te la torna santinada y muy seductora. Suposo que anava en segones i trobo que va ser una manera molt elegant dir fer-nos arribar un missatge. Millor això que no: i volsaltres per quan??

en general tant la meva família com la del Nuro no ens diuen res, la meva mare ha fet algun petit comentari i la meva sogra pel tió de l'any passat em va regalar una crema corporal de noche de Kenzoki (caríssima que me fa cosa fins i tot posar-me-la) que curisosament a més d'hidratar la pell te la perfuma, te la torna santinada y muy seductora. Suposo que anava en segones i trobo que va ser una manera molt elegant dir fer-nos arribar un missatge. Millor això que no: i volsaltres per quan??

Re: Frases que fan rabia!
Hola noies!
Em sembla que desde que et cases les has de sentir de tots colors... tinc els amics que m'animen a que vagi a buscar... clar com que sóc la primera de tots... jejejejeje els hi fa ilusió (aquestes frases no em molesten) em fan gràcia perque jo els hi dic, no encara no que sóc jove... però em moro de ganes de dir "siiiii estem buscaaaaant"jejejeje.
Però la que em molesta mooooooooooolt és la de la meva cunyada, que cada vegada que dic o pregunto alguna cosa sobre l'embaràs ens diu "però fins el 2010 no us poseu a buscar eeeeehhh", vale que només queden 3 mesos, però ella perque m'ha de planificar la vida???
M'agradaria dir-li al novembre/desembre ja estem prenyis!!! però serà dificil perque comencen a l'octubre... jejejejeje.
Em sembla que desde que et cases les has de sentir de tots colors... tinc els amics que m'animen a que vagi a buscar... clar com que sóc la primera de tots... jejejejeje els hi fa ilusió (aquestes frases no em molesten) em fan gràcia perque jo els hi dic, no encara no que sóc jove... però em moro de ganes de dir "siiiii estem buscaaaaant"jejejeje.
Però la que em molesta mooooooooooolt és la de la meva cunyada, que cada vegada que dic o pregunto alguna cosa sobre l'embaràs ens diu "però fins el 2010 no us poseu a buscar eeeeehhh", vale que només queden 3 mesos, però ella perque m'ha de planificar la vida???
M'agradaria dir-li al novembre/desembre ja estem prenyis!!! però serà dificil perque comencen a l'octubre... jejejejeje.
Re: Frases que fan rabia!
zakira ha escrit:Hola noies!
Em sembla que desde que et cases les has de sentir de tots colors... tinc els amics que m'animen a que vagi a buscar... clar com que sóc la primera de tots... jejejejeje els hi fa ilusió (aquestes frases no em molesten) em fan gràcia perque jo els hi dic, no encara no que sóc jove... però em moro de ganes de dir "siiiii estem buscaaaaant"jejejeje.
Però la que em molesta mooooooooooolt és la de la meva cunyada, que cada vegada que dic o pregunto alguna cosa sobre l'embaràs ens diu "però fins el 2010 no us poseu a buscar eeeeehhh", vale que només queden 3 mesos, però ella perque m'ha de planificar la vida???![]()
![]()
![]()
![]()
M'agradaria dir-li al novembre/desembre ja estem prenyis!!! però serà dificil perque comencen a l'octubre... jejejejeje.
Vaja tela!!! diga-li quan ho has de fer i com???? potser no li va be que ho feu un dia en concret... jajja
Saps pq ho fa? perque no li prenguis protagonisme...
Re: Frases que fan rabia!
Ai nenes..ahir em vaig quedar ben parada...
Em para la mare d'una veina..es grandeta uns 80 anys i em diu:
- nena que has de comprar alguna coseta??
i jo..si vaig a comprar el pa.
i diu no dona no m'entens que si has de comprar alguna coseta!!!
i jo
i diu la seva filla:
- si estas embarassada!!!es que abans es deia això!!!
em vaig quedar a quadres...
Em para la mare d'una veina..es grandeta uns 80 anys i em diu:
- nena que has de comprar alguna coseta??
i jo..si vaig a comprar el pa.
i diu no dona no m'entens que si has de comprar alguna coseta!!!
i jo
i diu la seva filla:
- si estas embarassada!!!es que abans es deia això!!!
em vaig quedar a quadres...
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
Re: Frases que fan rabia!
hahaha!!! q bona la senyora !!!tota discreta ella!!!
Re: Frases que fan rabia!
Ostres, noies, la d´ahir al vespre va ser la típica, però en un context nou: es veu que ara és una nova manera de saludar! Només arribar, un amic meu em diu Qué, tia, ya estàs embarazada? I li vaig haver de contestar Hola, qué tal? Cómo te ha ido el verano? És aquesta la manera de saludar en un pis ple de gent?! Però què coi hi porto escrit a la cara?!
Ostres, noies, últimament sento molt la pressió del meu entorn... Potser no és pressió però al final la sento així. Quin pal!
Ostres, noies, últimament sento molt la pressió del meu entorn... Potser no és pressió però al final la sento així. Quin pal!
Re: Frases que fan rabia!
Jo tinc un molt bon amic que seeeeeeeeeeempre que em veu, el primer que diu és "Hola! ja estàs prenyada?"... Jo m'ho agafo en conya, ja... Li dic que sí, em toco la panxa, i em foto a riure... i ell ja sap que no... el dia que sigui que sí no sé pas com li diré, me n'hauré de pensar una...


Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




































[/url]

