♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: capseta » dj. març 24, 2016 10:00 am

ENHORABONA JENN!!! :cnena: :cnen: :cnena: :cnen:

Dayna, gaudeix molt per Roma, :love: :love: :love: jo tambe veig que tens molts números per cantar panxu quan tornis, pero com dius millor no ilusionar-te que després la patacada serà més forta. :-o00m :-o00m


Nunik ha escrit:Capseta, jo pel que tinc entès els TO no es fan al matí com els TE, jo crec que me'ls feia al migdia, no se si això pot fer que no et surtin positius.Amb els puja i baixa de la temperatura no et puc ajudar, perquè jo de fet sempre tinc molt de moviment així que... de tota manera, jo et diria que no t'hi capfiquis massa si encara no has començat a buscar... (opinió personal eh :ok: )

Ostres, doncs buscaré per Internet a veure si és com tu dius!! :ok: De fet un parell de dies em vaig fer els TO l'endemà de notar l'EW, i potser si ho hagues fet just el mateix dia si que hauria sortit positiu.
I tens raó, no m'hi he de capficar, però no ho puc evitar!! De fet crec que un cop em posi a buscar ja no estaré tant pendent d'aquestes coses. ..::·· :love:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dama10 » dj. març 24, 2016 10:23 am

Hola noies,

Primer de tot JENN moltes felicitats!!!!! :-()) :-()) :-())

NUNIK ai aquesta pujadeta, ànims que de desespero ja et queda poc!

DAYNA estic creuant els dits per tu, tant de bo quan tornis dissabte et surti aquest TE positiu, t'ho mereixes i em faria molta ilu....

CAPSETA quan tingui un moment t'explico també però els TO si que els has de fer a migdia o tarda.

I jo.... doncs us explico..... dissabte vaig entrar i vaig dir que ja tacava (com sempre dos o tres dies abans de la warry). Diumenge vaig tacar una mica més marró i va parar... dilluns res i dimarts res... Jo tenia molt clar que havia de baixar, però em fotia que trigués tant jo que pensava que ara tenia els cicles regulats per fi. Vaig tornar a demanar per amazon TO pel proper cicle per veure si realment el seidivid m'havia regulat la ovulació o no.
Dimarts a la tarda, veient que no venia vaig pensar, fes-te un TE de tira per confirmar, perquè com sempre tens la mínima esperança...... i nenes...... va sortir la segona ratlleta!!!!!!!!!!!! em vaig quedar flipant... bé, encara ho estic. Me'l vaig fer a les 20h i va sortir, no marcat del tot però va sortir. Així que ahir al matí vaig fer CB i EMBARAZADA 2-3 setmanes!!! :-()) :p-) :p-)

La veritat és que encara no m'ho crec, després de més d'un any de cerca, em costa creure que per fi ho hagi aconseguit >.-<:
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dj. març 24, 2016 10:25 am

Joerrrrrrr...dos panxus grafiqueres de golpe!!!

Jen y Dama !!!


>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Avatar de l’usuari
Jenn90
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 2:09 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Jenn90 » dj. març 24, 2016 11:48 am

Moltes gràcies noies! Estem que no ens ho creiem encara!! Jajajja

Dayna, fa oloreta a panxuuuuu!!! Quines ganes de que arribi dissabte! Que acabi d'anar super be per Roma.

Dama!!! MOLTISSIMES FELICITATS!!! Per cert! Pel novembre o pel desembre????

Capseta, la millor hora per fer els TO son de 11 del mati a 20 de la tarda, i millor si no has menjat res ni has begut molt durant un parell d'hores abans :)

Nunik, encara no et marca ovul.lacio el FF? Jo crec que vas ovular el dia 14

A veure si alguna panxu desembrera obre el post de mamis jajjaja
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Nunik » dj. març 24, 2016 4:27 pm

Uaaaaaauuuuuuuuuu dues panxones grafiqueres al mateix dia!!!!

:-()) :-()) MOLTES FELICITATS DAMA10!!!!! :-()) :-())

Aisss aquests tacats com ens despisten!! I tu que ja havies comprat mes TO, ja no et faran falta!! Disfruta molt de la esperada panxona!!!
Jo et seguia d'aprop pel tema de la progesterona, a veure si a mi també m'ajuda :ok:

Noies no deixeu de passar per aquí per explicar-nos com van aquestes panxones!! Quina il·lusió!!!! :p-) :p-) :p-)

Jenn, el FF segueix sense marcar-me ovulació, però jo també crec que vaig ovular entre CD14-16... de fet el FF em diu que dec haver ovulat entre CD11 i CD21, que precís ell jajajaja a seguir esperant una miqueta mes
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Nurieta81 » dj. març 24, 2016 5:26 pm

Dama i Jenn enhorabona boniques!!! Us he anant seguint aquests dies, però amb les gràfiques raretes que hi ha aquest mes no sabia que dir jejejej. Moltes felicitats!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ara a disfrutar molt de la :-()) :-()) :-())!!

Dayna, Nunik vinga ànims i a veure si cauen 2 panxetes més!! Seria un molt bon mes!! Ja anireu explicant què tal els últims dies de desespero.... :-o00m :-o00m

capseta no et venen instruccions amb els TO?? Jo les tinc... L'hora posa de 10am a 8pm, jo me'ls vaig fer a les 7pm (vaig escollir una hora que pogués ser cada dia la mateixa, havent acabat de treballar) i vaig veure positiu, dues ratlles iguals. Jo per exemple, ovulo entre els dies 13 i 17 del cicle (irregulars també) doncs el primer mes vaig començar a fer TO el 10, en vaig fer un cada dia fins que vaig veure el positiu el 13 i per les tempes, veig que vaig ovular el 15. Sobre les variacions de temperatures, jo si un dia dormo poc o malament em varia, qualsevol canvi farà que variï, però per un dia tampoc passa res, el "patrón" es veu igual...

Que passeu un molt bon cap se setmana llarguet i estaré pendent a veure si canteu alguna més!! Petonets!!!
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dayna » dj. març 24, 2016 6:09 pm

Dama10 però que estic llegint!!!??? No m'ho puc creure!! Quina il.lusió!
Moltes felicitats bonica! :-()) :-()) :-()) :-())
Igual que la Jenn90, no deixeu de passar per aqui!

Marxo 4 dies i canteu dues panxus... Hauré de marxar més sovint encara que les hagi de cantar en soso movil!

Arco guapi... Como va tu panxu? Hace dias que pienso en ti!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dama10 » dj. març 24, 2016 7:40 pm

Moltes gràcies a totes!! la veritat és que encara estic que no m'ho crec!!

JENN doncs per data de warry seria per finals de novembre! i tu quina data tens??

Noies, tema menjar, sé que coses crues i embutit no puc, però sushi que no porti peix cru sí que puc menjar oi?? ja ho posa a l'etiqueta, sense peix cru, però ara em queda el dubte. Jo diria que el que no puc és el peix però la resta si, oi??
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Nurieta81 » dj. març 24, 2016 7:56 pm

Dama, i llavors que porta el sushi?? No soc molt de japonesos jo jejeej. Així que recordi coses que no es poden menjar serien peixos i carns crues i embotits com deies, tampoc salmó (o altres) fumat, segons quins formatges i lactics (els que no estan fets amb llet pasteuritzada), verdures i fruites netejades molt bé (a mi em van dir que intentés no menjar amanides fora de casa, per exemple) i vigilar salses o postres fetes amb ou cru. Suposo que el teu sushi no deu portar res d'això ;) I el que no tinc clar és la soja...
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dama10 » dj. març 24, 2016 8:08 pm

Nurieta porta arròs surimi i verdures... miraré lo de la soja. Merci!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Nurieta81 » dj. març 24, 2016 8:24 pm

Uix a mi em faria dubtar el surimi, no sé exactament com es fa però se suposa que són peixos processats d'alguna manera no? No sé si es considera "peix cru" o no....
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Elantris » dj. març 24, 2016 10:01 pm

Osti osti ostiiiii entro un moment i veig que la Dama10 està prenying!!!!!


MOTLTES FELICITTTAATTSSS!!!!

Ostressss més d'un any i al final mira que bé!! aixxxx quina il·lusió!!! :content: :content: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

:-()) :-()) :-())
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dama10 » dj. març 24, 2016 10:32 pm

ELANTRIS reina moltes gràcies! Tu com estàs??

Ara falta esperar la visita al gine que llarg se'm farà!

Ah noies! Recordeu que fa temps parlàvem de si els TO sortien positius amb embaràs? Doncs avui per curiositat he fet un i ha sortit super positiu de seguida. Tot i això ja estic a 3 dies de la data de NW.
xikaboom
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:58 am

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: xikaboom » dv. març 25, 2016 12:37 am

Que bé Jenn me'n alegro molt!!!! Cuida't bonica

Bones vacanxes de setmana santa a totes
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: capseta » dv. març 25, 2016 8:46 pm

Enhorabona Dama!!!!
Per si et serveix, per internet he vist que hi ha qui durant l'embaras menja sushi però de peix congelat, m'explico: vaig veure a l'instagram de la Tania Llasera (la periodista) que durant el seu embaràs va publicitar un establiment que feien sushi apte per embarassades perquè el peix el congelaven prèviament.

Gràcies a totes les que heu contestat sobre els TO, m'ha quedat clarissim que ho feia malament i que el proper cop ho faré al migdia o tarda. Per cert, amb els meus TO no veien instruccions :ufs: . Vaig comprar un pack de 60 TO i 30 TE per amazon. Ara he revisat i en les especificacions de l'article hi ha les instruccions pero en el TO diu que qualsevol val :-o00m
Doncs sort que ho he comentat ara i no un cop començada la cerca, m'hauria tornat boja!!!

Una abaraçada!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dama10 » dv. març 25, 2016 9:39 pm

Gràcies capseta! Una altra cosa important dels TO es que quan et surt positiu vol dir que en les properes 24-48 hores ovularas, per tant te'ls has de començar a fer abans. Si creus q ovules sobre el 14 comença el 11 o 12 del cicle
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. març 25, 2016 9:46 pm

Per cert Dama, com et trobes??? Com esteu??? :content: :content: :content:
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dama10 » dv. març 25, 2016 10:38 pm

Nurieta81 ha escrit:Per cert Dama, com et trobes??? Com esteu??? :content: :content: :content:


La veritat és que bastant be! Tinc estones de una mena de malestar de panxa i que el menjat se'm repeteix. Una mica de tibantor a la panxa i de moment res més, potser una mica més cansada pero poca cosa de moment. Però clar encara es dhora no estic ni de 5 setmanes encara.
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dama10 » ds. març 26, 2016 7:41 am

DAYNA reina he entrat a veure si havies dit algo.... informans quan puguis!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Elantris » ds. març 26, 2016 8:28 am

Dayna queeee???? que que queueueueueueeeee????
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::