Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tana
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dt. maig 07, 2013 6:13 pm

Re: Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

EntradaAutor: Tana » dg. maig 19, 2013 6:57 pm

Damiseila, ja el tens? I com és?
Jo lo de les fotos no ho sé, però tampoc les.podria veure perque encara em falta molt per arribar a 100 missatges.

Espero que li puguis regalar molt aviat al teu xicot! Serà una supersorpresa!
llentieta*
Entrades: 538
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm

EntradaAutor: llentieta* » dl. maig 20, 2013 9:33 am

Bon dia maques!!!!
M'agrada molt aquest post!!! Quan tinc un dia gris el llegeixo i penso en com ho direm!!!!quan tinguem :-()) !!!
Pel que comenteu de les fotos, per veure les que la gent penja s'han d'haver escrit 100 missatges, jo els vaig fer no fa molt també...però encara no se com es pengen!!!
Podeu parlar en molts posts, n'hi han que estan off-topic que parlen de coses molt interessants!!!
Va que 100 missatges es fan en un no res!!!( us ho dic de debò!!! a mi em va semblar que em costaria molt i després va ser molt fàcil!!! s animo!!!
Petonets maques!!! a veure si se'm acut una manera original de comunicar la feliç noticia!!! i així aporto quelcom al post!!!
Arlet :love:
Imatge
Imatge
PANXUPACTE DEURES: :love: Abmo :camio:,Paparra :camio:,Xinxa :camio:,Marsai :camio:,Annieee :camio: :-:.b ,Tiritissima :camio: :-:.b ,Crisgf1980 :-:.b,Araneta :-:.b,Wendell :camio: :camio: .b,Anatolia :camio: i Llentieta* :camio:
Damiseila
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 6:20 pm

EntradaAutor: Damiseila » dt. maig 21, 2013 8:42 pm

¡¡¡¡¡¡ AQUEST ES EL MEU MISSATGE 100 !!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Tana

EntradaAutor: Tana » dc. maig 22, 2013 7:11 pm

Avui.. en un d'aquells moments a la feina en que se te'n va el cap he pensat que una bona manera d'anunciar-ho a la família seria fent unes galetes personalitzades. Sóc bastant cuinetes i m'agrada fer rebosteria (tot i que intento no fer-ne molt sovint per que clar.. després s'ha de menjar i els kg no perdonen!). El cas es que tinc uns talladors de galetes en forma de cotxet, de xumet i de bibe i tinc també un marcador de lletres.... encara no sé que hi posaria, tot es polir-ho, però per exemple pel meu germà li podria posar: "Hola tiet!" (rollo "hello world" dels informàtics). I ja seria la reostia si quan les fes tingues una eco, per posar-la com a etiqueta a cada bosseta... Així cada un tindria la eco i unes galetes personalitzades >.-<:

A veure quan arriba el moment... pot ser llavors he canviat d'idea o no tinc ganes de fer galetes! jejeje
Damiseila

EntradaAutor: Damiseila » dc. maig 22, 2013 7:28 pm

Tana ha escrit:Avui.. en un d'aquells moments a la feina en que se te'n va el cap he pensat que una bona manera d'anunciar-ho a la família seria fent unes galetes personalitzades. Sóc bastant cuinetes i m'agrada fer rebosteria (tot i que intento no fer-ne molt sovint per que clar.. després s'ha de menjar i els kg no perdonen!). El cas es que tinc uns talladors de galetes en forma de cotxet, de xumet i de bibe i tinc també un marcador de lletres.... encara no sé que hi posaria, tot es polir-ho, però per exemple pel meu germà li podria posar: "Hola tiet!" (rollo "hello world" dels informàtics). I ja seria la reostia si quan les fes tingues una eco, per posar-la com a etiqueta a cada bosseta... Així cada un tindria la eco i unes galetes personalitzades >.-<:

A veure quan arriba el moment... pot ser llavors he canviat d'idea o no tinc ganes de fer galetes! jejeje

Molt bona idea Tana >.-<:
carlotayeric
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dc. maig 22, 2013 8:37 pm

Gana chuflo insinúa la idea
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
carlotayeric
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dc. maig 22, 2013 8:38 pm

Pfff que asco de predictivo

Tana que idea más buena
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
tiritissima
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dc. maig 22, 2013 10:35 pm

Tana genial la idea de les galetes. Pero a casa meva i a casa del Tirito son tan llaminers que es cruspirien les galetes sense captar res. Si es que....
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

EntradaAutor: marsai » dj. maig 23, 2013 12:02 pm

Hello!!
Doncs jo, digueu-me rancia però no ho faré de cap manera especial! bastant canguele porto a sobre com per encara pasar mes nervis.

Jo em porto super be amb la meva mare, i sovint és més amiga que mami, i ja sap que ens posàvem per feina! de fet avui li he dit que tenia un retràs.. i prefereixo aixo que no la mega sorpresa i que caigui de cul! jaja

Però us entenc i us animo a que ho feu a lo grande si així ho sentiu.
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Tana

EntradaAutor: Tana » dj. maig 23, 2013 1:54 pm

Gracies maques! Si ho arribo a fer, fare fotos! Jejeje

Marsai, la meva mare tambe ho sap i sera una de les poques persones a qui li digui quan el TE surti possitiu. Les galetes serien per la resta de familia, quan ja sigui "segur" dir-ho (sogres, tiets, besavia, etc).
Mes o menys tothom sap que ens hi hem posat, pero clar, no saben dates.. I pot ser aquest mes com ves a saber quan.. aixi que, sorpresa!
mimi82
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dj. maig 23, 2013 6:18 pm

Hola noies, jo sempre m'havia imaginat un anunci d'aquests, rollo entregar uns xumets o una postal amb la eco, o alguna perafernalia d'aquestes per anunciar la nostra :-()) , però actualment aquest tema s'ha tornat un veritable mal de cap per mi.... :ufs: ja que per desgràcia portem 2 anys cercant i les respectives families ho saben, i es com que cada cop que fem alguna trobada familiar, (sobretot amb la familia del mimo, que ens veiem menys sovint) tinc la sensació que m'escanegen: roba que porto, si bec o no alcohol,... aviam si estic embarassada...
I jo tinc la sensació que el dia que anunciarem la bona nova, la resposta serà un "per fi..." o qualsevol cosa semblant, i això em posa força trista, fins al punt que em fa mandra quedar-me embarassada pel simple fer de tenir que dir-ho... <:-) <:-)
Parlant amb el mimo algun cop m'ha dit, no ho diem i ja ho veuran per ells mateixos, però no es plan.
I ultimament em ronda força pel cap enviar una eco per wats arribat el moment, tot i que es puguin ofendre per no dir-ho a la cara, pero de debo, que es una cosa que m'ha tret la son més d'una nit... :love:

Sort en la cerca i aneu explicant les vostres experiències que es un tema molt maco!!! >.-<: >.-<:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dv. maig 24, 2013 5:09 pm

hola nenes, vaig ser jo qui va obrir aquest post fa ja bastant temps i em sembla q encara no havia explicat la meva experiència!
Al Cositino no li vaig haver d'explicar res jeje perquè ens vam fer el test junts. Uns dies després (pel Dia del Pare) li vaig regalar la "Agenda para padres aplicados e implicados" i la "L" de "papa en practicas" que ven la marca prepapas.

Als pares i amics: amb la primera eco q vam fer (9 setmanes), la vam escanejar i tunejar amb el Paint, de manera que del cap del fetus sortia un "bocadillo" de comic on posava "Hola yayos", "Hola tita Anna", etc i aixi amb el nom de cada amic. En el cas dels meus pares, vaig ficar aquesta eco tunejada a la tapa d'una caixa amb uns patucos (i tot i aixi els hi va costar uns minuts pillar el missatge perquè no tenien ni idea jeje).

Als amics, com q no estem casats is empre ens estan fent conyes amb q ens hem de casar: vaig comprar a Abacus uns jocs de cartulines i sobres a joc, tipus targetons de casament, vaig enganxar a dins la eco tunejada amb el nom de cada parella ("hola titos tal"), i per fora només posava el nom de la parella, com si fos una invitació de casament. Es van quedar blancs quan les van obrir :-D
llentieta*
Entrades: 538
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm

EntradaAutor: llentieta* » dv. maig 24, 2013 6:33 pm

Quina ilu llegir-te Cositina!!!
18 setmanes ja!!! tant fa que busco??? :menjadonuts: jolin!!! jajajajjaa
El post una gran idea :ok: , el tuneig de la foto als patucos molt guay!!! :content:
Ah i lo de la invitació falsa de boda és un puntassu!!!! dels grossos( m'ha encantat) ;-)))
Una abraçada wapi m'alegro de veure't tant contenta!!! >.-<:
PD- Ara he fotut la parrafada i potser no et recordes de mi eh!!! jajajajajj tampoc passaria res!!!! ;-)))
Arlet :love:
Imatge
Imatge
PANXUPACTE DEURES: :love: Abmo :camio:,Paparra :camio:,Xinxa :camio:,Marsai :camio:,Annieee :camio: :-:.b ,Tiritissima :camio: :-:.b ,Crisgf1980 :-:.b,Araneta :-:.b,Wendell :camio: :camio: .b,Anatolia :camio: i Llentieta* :camio:
Araneta
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dv. maig 24, 2013 6:42 pm

A mi tb m'encanta aquest post!! Sempre xafardejo per veure les anynciacions!! Jejeje </;-)

Llenti, llavors vam començar gairebé al mateix temps al SP!! : lasito :

Jo sempre que m'he imaginat com seria algo ha passat d'un altre manera... Em fa por fantasejar amb això, no ho vull gafar!! Jajajaja!! :r)

A les meves amigues de l'anima pensava enviar-li foto del TE al segon i mig d'haver-lo vist... Ho estan esperant tant com jo!!! Ja als meus pares m'agradaria amb la eco, però no se si ma mare s'emprenyarà si no li dic abans... El que tinc clar és la frase, q la tinc pensada desde fa molt...

" ha arribat el dia en que 1+1 = 3"

És q soc de ciències!! Jajajaja :-D
Araneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 24, 2013 9:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
tiritissima
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dv. maig 24, 2013 6:44 pm

Lo de la falsa invitacio de casament m'ha agradat. Cositina potser t'agafo la idea pq nosaltres tampoc estem casats. De totes maneres, jo soc com la Marsai, em fara tanta cosa dir-ho que potser no faig res estrany. Es que la family del Tirito son molt seus i pot ser que no captin un pijo... En fi, quan ens hi trobem ja us explicare! :ok:
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » ds. maig 25, 2013 11:31 pm

hola!!!!
Cistina que ja són 18 setm que foooort!!!si el febrer estava aqui al costat!jajajaj
desitjo que et segueixis troan estupendament!
la Teva idea és genial, molt xula!!!

Twin meva, Araneta, ostres tenim la mateixa ideaaaaaaa!
jo quan estigui aj de 12 i ho publiqui al face ficaré un foto dels 4 que posi com tu més o menys: 2+3=5!!!! :content:
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dc. maig 29, 2013 4:39 pm

Llentieta i Araneta i tant q us recordo jeje q jo soc veterana d'aquest subforum eh!! :content:

Bé, se m'ha passat dir q a la meva millor amiga (q viu a 1000 km) la vaig trucar als 5 minuts de fer el test, és a dir a les 7:15 del matí jajaja, la pobre estava dormida i es va quedar en shock neujor:-) a la resta d'amics ens vam esperar fins la setmana 9-10 (i haguesim esperat més pero marxàvem de viatge amb ells i vam pensar q millor q ho sapiguesin pel q pogués passar)

KLa veritat és q et passes setmanes pensat com ho anunciaràs i, us ho aviso des de ja... després les reaccions de la gent sovint no són com t'esperes. Sobretot quan la gent no sap q estàs buscant i la noticia els agafa 100% per sorpresa com va ser en el nostre cas...perquè us feu una idea tothom, i quan dic tothom incloc als avis jeje, ens van preguntar si havia estat buscat. Tenint en compte q tenim 29 i 34 anys i q portem 11 de parella i 7 de convivència se't queda cara de "m'ho preguntes en sèrio'?" ?-) Uns avis van cridar i plorar, els altres es van quedar en shock total i van trigar dies en pair la notícia, tot i q ara estan més q encantats... i els amics doncs bueno, uns q criden d'alegria i altres q no semblen ni el més mínim de contents o interessats, potser perquè s'adonen q tenim una edat i q aviat els hi tocarà amb ells...jajaja la veritat és q al principi em vaig xafar molt amb les reaccions d'algunes persones perquè durant uns dies va semblar q ningú s'alegrés gaire pel tema. Aixi q no us ratlleu si us adoneu q la gent no reacciona segons les vostres expectatives :p-)
Damiseila

EntradaAutor: Damiseila » dc. maig 29, 2013 4:51 pm

El domingo por fin llego el gran día y tuve que comunicar a mi pareja que vamos a ser papas

Yo le hice un fotolibro con muchas imágenes de toda nuestra relación y como que una tercera persona contaba nuestra historia de amor y en la ultima pagina las siguientes líneas

Hola Papa como estas? Yo muy bien, muy feliz, cómodo y calentito en la pancita de mama. No puedo explicar lo feliz que me siento de que vayas a ser mi Papa, dentro de unos meses tendré el placer de instalarme en vuestra casa y en tu corazón, se que aun no nos conocemos pero sin duda nos espera una fantástica vida juntos!!!
Otra cosa que me llena de orgullo es ver con el amor que fui concebid@.
Todo parece indicar que voy a ser el bebe más feliz del mundo!!!
Atentamente
Tu bebe que te ama

Se le inundaban los ojos mientras leía esas líneas fue muy bonito y emocionante
Belivory
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. maig 30, 2013 11:43 am

EntradaAutor: Belivory » dl. juny 03, 2013 5:20 pm

Wooooooow, però quines idees tan genials que he llegit aqui, segur que agafo prestada alguna d'elles el dia que em toqui dir-ho, m'agrada moooolt aquest post!!!

Damiseila, m'has posat la pell de gallina, quina manera de dir-li mes maca, la frase que li escrius es perfecte i molt emotiva!!!!! Quina emoció pel teu home >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
sergem
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » ds. juny 22, 2013 11:41 am

Uoooooooo quines idees teniu noies!!

Jo el que tinc clar és que no diré res fins que passin els tres mesos de rigor que diuen (encara no estic :-()) ).

Pero si que vaig fantasejar una mica de cara als nostres pares i la meva cunyada i la idea és molt semblant a les que dieu.
La meva cunyada: una imatge per whats o algo de la 1º eco dient: "Vols ser la meva tieta??" o "Busco tieta". Rollo així. I als nostres pares, suposo que algo en plan: atención notición durant un sopar o algo. No sé...
També depen a quina época cau, perque si cau per exemple per nadals... pues és el regal ideal de reis!! jajajjaa

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::