quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dt. juny 19, 2007 7:39 pm

Yo tampoco tengo aún claro los nombre...sigo tomando nota de los que proponeis!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
miula
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: miula » dj. juny 21, 2007 8:31 am

NENA: LAIA
NEN: BENET

pel tema dels gossos: en el llibre de l'etoleg Jaume Fatjó recomanen una sèrie de coses:
- quan la mare està a la clinica portar alguna peça de roba amb l'olor del bebe, xq s'acostumi.
- al arribar a casa, 1r ha d'entrar la mare i estar una estona a soles amb el gos fent-li cas, el gos fa dies que no la veu...
- després ja entra el pare amb el bebe i li presenten... això vol dir deixar que el gos investigui i miri i olori (amb compte!!) al bebe.
- mai es pot fer fora bruscament el gos del costat del bebe sense motiu... això faria que el gos es sentís rebutjat. Després agafaria gelos del bebe...
-només fer cas, caricies... al gos quan estigui el bebe, així el gos associa que el bebe es una cosa positiva xq quan hi és li fan cas i caricies, en canvi quan el bebe no hi és, hem de passar del gos totalment.

de totes maneres el millor segur que es preguntar al veterinari... i tenir clar que el gos és un animal i mai es pot deixar sol amb el nen, per bo que sigui el gos.
Avatar de l’usuari
Carla2006
:: pantera
:: pantera
Entrades: 827
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:56 am

EntradaAutor: Carla2006 » dj. juny 21, 2007 8:38 am

Miula que bo... saps un dia parlant amb el meu marit de noms em va proposar BENET per a nen!!! a mi m'agrada però sembla que li posis pel papa, no?!!!! no m'acaba d'agradar posar el nom d'algu conegut però he de reconeixer que m'agrada molt!
Afegeixo MATEU a la llista de noms de nen. que us sembla?
Avatar de l’usuari
miula
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: miula » dj. juny 21, 2007 9:04 am

et ben asseguro que no és pel papa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo vaig triar en nom de nena i el meu marit era just que tries el del nen... així que a ell li agrada tant BENET que ja m'hi he acostumat. El nom es per questions familiars... el seu besavi se'n deia...

a part, pensa que quan els nostres nens tinguin us de raó ja no hi haurà aquest papa...
Avatar de l’usuari
Carla2006
:: pantera
:: pantera
Entrades: 827
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:56 am

EntradaAutor: Carla2006 » dj. juny 21, 2007 11:08 am

si en això tens raó quan els nostres fills siguin grans ja no hi haurà aquest papa!!! doncs no se el meu home no li ve de cap familiar ni res però un dia parlant de noms em va dir aquest!
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dl. juny 25, 2007 5:02 pm

Hola noies!!!

Com que hi ha molts noms, he fet dues llistes amb tots els noms que s'han dit. Esoero que no me'n hagi deixat cap.

Jo afegeixo a la columna de les nenes: ELNA.
El de nen ja està dit:ARNAU

Noms de nena

Abril
Agnès
Aina
Alba
Alexia
Alma
Andrea
Anna
Aran
Ares
Arianna
Aura
Beatriz
Berta
Blanca
Bruna
Carla
Clara
Claudia
Daniella
Duna
Elaia
Elena
Elsa
Emma
Enya
Foix
Gina
Gisela
Helena
Iraïs
Irene
Iria
Iris
Ivet
Jana
Júlia
Laia
Laura
Lola
Lucia
Magda
Maider
Mar
Maria
Marina
Mariona
Martina
Meritxell
Mireia
Monica
Nayara
Nila
Norah
Núria
Ona
Paula
Queralt
Rocio
Sara
Silvia
Sira
Sofia
Sol
Tània
Xenia

Noms de nen

Adrià
Albert
Aleix
Aleix
Ander
Andreu
Aniol
Aran
Arnau
Artur
Benet
Bernat
Biel
Bosco
Cai
Edgar
Ekain
Ekaitz
Eloi
Gabriel
Genís
Gerard
Guillem
Guim
Guiu
Hector
Ignacio
Iker
Irieix
Itzel
Iu
Ivan
Jaime
Jan
Joan
Joel
Jordi
Josan
Josep
Leo
Linus
Manuel
Marc
Marco
Marti
Mateu
Max
Nacho
Nicolas
Nil
Nil
Oleguer
Oliver
Oriol
Oscar
Ot
Pau
Pere
Pol
Raimon
Ricard
Roc
Roger
Sergi
Telm
Toni
Ugaitz
Unai
Uriel
Victor
Xavier
Andy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 07, 2007 5:03 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. juny 25, 2007 5:06 pm

Guauuuum quants noms. Això va super bé per si alguna no ho té clar. jo precissament estic dubtant amb els noms de nen, així que m'anirà de conya tenir-los tots aquí recopilats. Molt bé Andy!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dl. juny 25, 2007 5:08 pm

Espero que us ajudi a totes!

Hi ha noms molt macos ...
Imatge
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 25, 2007 5:40 pm

molt útil això Andy!!! jo els tinc clars, però si em surten dubtes vindré corrents cap aquí! :ok:
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 25, 2007 6:44 pm

jeje, i si tens bessonada buscantabril? <:-< <:-<
i no son nen in nena, clar... quines segones opcions tens epr cada un?

:***:
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. juny 25, 2007 6:48 pm

ohhh com m'ha agradat aquesta pregunta.... doncs si tingués dues nenes, la segona es diria NOHA, JULIA o TÀNIA (a mi m'agrada Tània, al meu marit Julia i als dos NOHA)
I si tenim dos nens.... NIL i XAVIER


T'he respost, comptant l'Abril, a 4 noms de nena i dos de nen...em sembla que més de 6 fills no tindrem! jajajajajaja
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dl. juny 25, 2007 10:34 pm

Os estaba leyendo me encanta ver nombres y ver su significado,y he leido lo de los animales,nosotros convivimos con Summer una perra mezcla de husky y pastor aleman,y 5 gatos(Kiss,Seth,,Boira,Hermion y Nit)y de momento nos va muy Bien,hicimos lo de la prenda,cuando estabamos en el hospital,mi suegra antes de que volvieramos a casa le dio un super paseo,pusimos a la niña en la cuna y como summer es muy brutota dejamos que nos saludades y cuando estuvo mas tranquila pues le dejamos oler a la niña,que su reaccion fue darle besitos,ahora summer cuando estoy dandole de comer o bañando a Maia ella esta vigilandonos en la puerta,como ve que yo estoy mucho con la niña,ella esta mas por mi marido y la verdad es que de mi pasa un poco ahora escepto cuando estoy en la cocina cocinando o con comida,y por los gatos yo creo que como son tantos no tienen celos y pasan de la niña eso si ahora escondemos el carro y tuvimos que quitar una cuna de viaje del comedor porque se subian encima y se ponian comodos zz:-) ,por ciertos si tuviera un hermanito para Maia me gustaria Victor y si fuera niña me gustaria Noa o Nora pero nunca se sabe porque yo le hubiese puesto antes un nombre clasico a mi peque por la experiencia de mi hermana y mia y mira al final llegado a un acuerdo con mi marido le pusimos Maia
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dt. juny 26, 2007 8:04 am

Buscantabril, realment ho tens tot pensat!!!

Però i si tens trigemins, de nens?? Nil, Xavier i...??? Què t'he enganxat aquí??

I tants en voleu tenir?? On els posareu? Ja us hi cabran a casa i al cotxe??

Andy gràcies per la llista, que jo el de nens no els tinc gens clars!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. juny 26, 2007 8:17 am

Ostras nosaltres no pensem encara en noms, bueno jo si es nena m'agradaria Ona pero de nen no he pensat cap, segur que tinc un nen per que no se quin nom posarli :-D :-D , i aixo de la llista esta genial Andy, quan tingui que començar a pensar noms els mirare. Ni ha que son molt macos.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Avatar de l’usuari
miula
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: miula » dt. juny 26, 2007 9:57 am

Ei!!! en el llistat de nens t'has deixat BENET!!!
un petonet per totes.
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dt. juny 26, 2007 10:00 am

jajajaja nooooo 6 no!!! quin susto.... el nostre somni és tenir-ne 2 i adoptar un tercer o tercera.... quan vem viatjar a Kenya i vem veure els ulls d'una dona que acabava de patir l'ablació, ho vem veure més clar que mai, si podem adoptarem una nena africana.... pero si ja hem tingut dues nenes, el meu marit vol que adoptem nen....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
aina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 1:27 pm

EntradaAutor: aina » dt. juny 26, 2007 10:04 am

oleeeeeeee aquesta llista >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Pots afegir Meritxell amb les nenes? i ja sé que és un clàssic però a mi Josep i Joan de nens també m'agraden :love: :love:
<img src="http://bd.lilypie.com/wUaUp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. juny 26, 2007 3:40 pm

Ostres miula ho sento .... I el vaig veure eh?

Com puc actualitzar la llista buscantabril?
Imatge
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. juny 26, 2007 4:11 pm

Ja ho he trobat!!!!!!!!!!!!!

Ja està actualitzada miula >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 26, 2007 4:22 pm

hola AINA!!!!!!!!!!!
trobes q Meritxell és clàssic????????ja ja ja...
no en conec gaires jo!!!!b jo mateixa es clar!!!per suposat però no masses eh...
abans quan era petita no m'agradava gens pq per fer-me engadar em deien meri i no es maco.... ara aixi mes curt pero per darrera es mes mono...
jo no li posaria a una nena meva pero ara si q m'agrada força....us l'aconsello... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ANDY QUINA CURRADA AMB LA LLISTA FELICITATS!!!!!!!!
Jo ni idea no he pensat cap nom, ni idea, ni la més minima, no me'n agrada cap!!!!!!!!!!! :ufs: ni de nen ni de nena....

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::