quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
Yo tampoco tengo aún claro los nombre...sigo tomando nota de los que proponeis!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
NENA: LAIA
NEN: BENET
pel tema dels gossos: en el llibre de l'etoleg Jaume Fatjó recomanen una sèrie de coses:
- quan la mare està a la clinica portar alguna peça de roba amb l'olor del bebe, xq s'acostumi.
- al arribar a casa, 1r ha d'entrar la mare i estar una estona a soles amb el gos fent-li cas, el gos fa dies que no la veu...
- després ja entra el pare amb el bebe i li presenten... això vol dir deixar que el gos investigui i miri i olori (amb compte!!) al bebe.
- mai es pot fer fora bruscament el gos del costat del bebe sense motiu... això faria que el gos es sentís rebutjat. Després agafaria gelos del bebe...
-només fer cas, caricies... al gos quan estigui el bebe, així el gos associa que el bebe es una cosa positiva xq quan hi és li fan cas i caricies, en canvi quan el bebe no hi és, hem de passar del gos totalment.
de totes maneres el millor segur que es preguntar al veterinari... i tenir clar que el gos és un animal i mai es pot deixar sol amb el nen, per bo que sigui el gos.
NEN: BENET
pel tema dels gossos: en el llibre de l'etoleg Jaume Fatjó recomanen una sèrie de coses:
- quan la mare està a la clinica portar alguna peça de roba amb l'olor del bebe, xq s'acostumi.
- al arribar a casa, 1r ha d'entrar la mare i estar una estona a soles amb el gos fent-li cas, el gos fa dies que no la veu...
- després ja entra el pare amb el bebe i li presenten... això vol dir deixar que el gos investigui i miri i olori (amb compte!!) al bebe.
- mai es pot fer fora bruscament el gos del costat del bebe sense motiu... això faria que el gos es sentís rebutjat. Després agafaria gelos del bebe...
-només fer cas, caricies... al gos quan estigui el bebe, així el gos associa que el bebe es una cosa positiva xq quan hi és li fan cas i caricies, en canvi quan el bebe no hi és, hem de passar del gos totalment.
de totes maneres el millor segur que es preguntar al veterinari... i tenir clar que el gos és un animal i mai es pot deixar sol amb el nen, per bo que sigui el gos.
et ben asseguro que no és pel papa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jo vaig triar en nom de nena i el meu marit era just que tries el del nen... així que a ell li agrada tant BENET que ja m'hi he acostumat. El nom es per questions familiars... el seu besavi se'n deia...
a part, pensa que quan els nostres nens tinguin us de raó ja no hi haurà aquest papa...
jo vaig triar en nom de nena i el meu marit era just que tries el del nen... així que a ell li agrada tant BENET que ja m'hi he acostumat. El nom es per questions familiars... el seu besavi se'n deia...
a part, pensa que quan els nostres nens tinguin us de raó ja no hi haurà aquest papa...
Hola noies!!!
Com que hi ha molts noms, he fet dues llistes amb tots els noms que s'han dit. Esoero que no me'n hagi deixat cap.
Jo afegeixo a la columna de les nenes: ELNA.
El de nen ja està dit:ARNAU
Noms de nena
Abril
Agnès
Aina
Alba
Alexia
Alma
Andrea
Anna
Aran
Ares
Arianna
Aura
Beatriz
Berta
Blanca
Bruna
Carla
Clara
Claudia
Daniella
Duna
Elaia
Elena
Elsa
Emma
Enya
Foix
Gina
Gisela
Helena
Iraïs
Irene
Iria
Iris
Ivet
Jana
Júlia
Laia
Laura
Lola
Lucia
Magda
Maider
Mar
Maria
Marina
Mariona
Martina
Meritxell
Mireia
Monica
Nayara
Nila
Norah
Núria
Ona
Paula
Queralt
Rocio
Sara
Silvia
Sira
Sofia
Sol
Tània
Xenia
Noms de nen
Adrià
Albert
Aleix
Aleix
Ander
Andreu
Aniol
Aran
Arnau
Artur
Benet
Bernat
Biel
Bosco
Cai
Edgar
Ekain
Ekaitz
Eloi
Gabriel
Genís
Gerard
Guillem
Guim
Guiu
Hector
Ignacio
Iker
Irieix
Itzel
Iu
Ivan
Jaime
Jan
Joan
Joel
Jordi
Josan
Josep
Leo
Linus
Manuel
Marc
Marco
Marti
Mateu
Max
Nacho
Nicolas
Nil
Nil
Oleguer
Oliver
Oriol
Oscar
Ot
Pau
Pere
Pol
Raimon
Ricard
Roc
Roger
Sergi
Telm
Toni
Ugaitz
Unai
Uriel
Victor
Xavier
Com que hi ha molts noms, he fet dues llistes amb tots els noms que s'han dit. Esoero que no me'n hagi deixat cap.
Jo afegeixo a la columna de les nenes: ELNA.
El de nen ja està dit:ARNAU
Noms de nena
Abril
Agnès
Aina
Alba
Alexia
Alma
Andrea
Anna
Aran
Ares
Arianna
Aura
Beatriz
Berta
Blanca
Bruna
Carla
Clara
Claudia
Daniella
Duna
Elaia
Elena
Elsa
Emma
Enya
Foix
Gina
Gisela
Helena
Iraïs
Irene
Iria
Iris
Ivet
Jana
Júlia
Laia
Laura
Lola
Lucia
Magda
Maider
Mar
Maria
Marina
Mariona
Martina
Meritxell
Mireia
Monica
Nayara
Nila
Norah
Núria
Ona
Paula
Queralt
Rocio
Sara
Silvia
Sira
Sofia
Sol
Tània
Xenia
Noms de nen
Adrià
Albert
Aleix
Aleix
Ander
Andreu
Aniol
Aran
Arnau
Artur
Benet
Bernat
Biel
Bosco
Cai
Edgar
Ekain
Ekaitz
Eloi
Gabriel
Genís
Gerard
Guillem
Guim
Guiu
Hector
Ignacio
Iker
Irieix
Itzel
Iu
Ivan
Jaime
Jan
Joan
Joel
Jordi
Josan
Josep
Leo
Linus
Manuel
Marc
Marco
Marti
Mateu
Max
Nacho
Nicolas
Nil
Nil
Oleguer
Oliver
Oriol
Oscar
Ot
Pau
Pere
Pol
Raimon
Ricard
Roc
Roger
Sergi
Telm
Toni
Ugaitz
Unai
Uriel
Victor
Xavier
Andy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 07, 2007 5:03 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
-
VisitantVi
- esperantabril

ohhh com m'ha agradat aquesta pregunta.... doncs si tingués dues nenes, la segona es diria NOHA, JULIA o TÀNIA (a mi m'agrada Tània, al meu marit Julia i als dos NOHA)
I si tenim dos nens.... NIL i XAVIER
T'he respost, comptant l'Abril, a 4 noms de nena i dos de nen...em sembla que més de 6 fills no tindrem! jajajajajaja
I si tenim dos nens.... NIL i XAVIER
T'he respost, comptant l'Abril, a 4 noms de nena i dos de nen...em sembla que més de 6 fills no tindrem! jajajajajaja
Os estaba leyendo me encanta ver nombres y ver su significado,y he leido lo de los animales,nosotros convivimos con Summer una perra mezcla de husky y pastor aleman,y 5 gatos(Kiss,Seth,,Boira,Hermion y Nit)y de momento nos va muy Bien,hicimos lo de la prenda,cuando estabamos en el hospital,mi suegra antes de que volvieramos a casa le dio un super paseo,pusimos a la niña en la cuna y como summer es muy brutota dejamos que nos saludades y cuando estuvo mas tranquila pues le dejamos oler a la niña,que su reaccion fue darle besitos,ahora summer cuando estoy dandole de comer o bañando a Maia ella esta vigilandonos en la puerta,como ve que yo estoy mucho con la niña,ella esta mas por mi marido y la verdad es que de mi pasa un poco ahora escepto cuando estoy en la cocina cocinando o con comida,y por los gatos yo creo que como son tantos no tienen celos y pasan de la niña eso si ahora escondemos el carro y tuvimos que quitar una cuna de viaje del comedor porque se subian encima y se ponian comodos
,por ciertos si tuviera un hermanito para Maia me gustaria Victor y si fuera niña me gustaria Noa o Nora pero nunca se sabe porque yo le hubiese puesto antes un nombre clasico a mi peque por la experiencia de mi hermana y mia y mira al final llegado a un acuerdo con mi marido le pusimos Maia
,por ciertos si tuviera un hermanito para Maia me gustaria Victor y si fuera niña me gustaria Noa o Nora pero nunca se sabe porque yo le hubiese puesto antes un nombre clasico a mi peque por la experiencia de mi hermana y mia y mira al final llegado a un acuerdo con mi marido le pusimos Maia- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Ostras nosaltres no pensem encara en noms, bueno jo si es nena m'agradaria Ona pero de nen no he pensat cap, segur que tinc un nen per que no se quin nom posarli
, i aixo de la llista esta genial Andy, quan tingui que començar a pensar noms els mirare. Ni ha que son molt macos.
, i aixo de la llista esta genial Andy, quan tingui que començar a pensar noms els mirare. Ni ha que son molt macos.

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]- esperantabril

jajajaja nooooo 6 no!!! quin susto.... el nostre somni és tenir-ne 2 i adoptar un tercer o tercera.... quan vem viatjar a Kenya i vem veure els ulls d'una dona que acabava de patir l'ablació, ho vem veure més clar que mai, si podem adoptarem una nena africana.... pero si ja hem tingut dues nenes, el meu marit vol que adoptem nen....
hola AINA!!!!!!!!!!!
trobes q Meritxell és clàssic????????ja ja ja...
no en conec gaires jo!!!!b jo mateixa es clar!!!per suposat però no masses eh...
abans quan era petita no m'agradava gens pq per fer-me engadar em deien meri i no es maco.... ara aixi mes curt pero per darrera es mes mono...
jo no li posaria a una nena meva pero ara si q m'agrada força....us l'aconsello...
ANDY QUINA CURRADA AMB LA LLISTA FELICITATS!!!!!!!!
Jo ni idea no he pensat cap nom, ni idea, ni la més minima, no me'n agrada cap!!!!!!!!!!!
ni de nen ni de nena....
trobes q Meritxell és clàssic????????ja ja ja...
no en conec gaires jo!!!!b jo mateixa es clar!!!per suposat però no masses eh...
abans quan era petita no m'agradava gens pq per fer-me engadar em deien meri i no es maco.... ara aixi mes curt pero per darrera es mes mono...
jo no li posaria a una nena meva pero ara si q m'agrada força....us l'aconsello...
ANDY QUINA CURRADA AMB LA LLISTA FELICITATS!!!!!!!!
Jo ni idea no he pensat cap nom, ni idea, ni la més minima, no me'n agrada cap!!!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |