Relació qualitat esperma i abstinènci

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Relació qualitat esperma i abstinènci

EntradaAutor: PLANETA » dl. gen. 02, 2017 5:27 pm

Hola noies, per diversos motius la meva parella porta tres setmanes o un mes sense cap ejaculació. Ara estic en els dies fèrtils i em plantejava si després de tot aquest temps ľesperma no es ľadequat....no tan sols per si té la capacitat de fecundar sinó també si en el cas de produir -se ľembaràs ,sería contraproduent per la qualitat de ľembrió. No sé si m explico la veritat es que me amoïna, si coneixeu la opinió de algún ginecólog al respecte ď aixo. Gràcies
Avatar de l’usuari
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: Relació qualitat esperma i abstinènci

EntradaAutor: Nubuis » dt. gen. 03, 2017 2:00 pm

En principi, diria que el recomanable és q ejaculi 4 (o 5 dies) abans del teu període fèrtil, perquè l'esperma sigui de màxima qualitat...
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Relació qualitat esperma i abstinènci

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dt. gen. 03, 2017 8:30 pm

Jo tenia entès que eren 3 dies abans del dia fèrtil haver ejaculat
Avatar de l’usuari
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: Relació qualitat esperma i abstinènci

EntradaAutor: Nubuis » dj. gen. 05, 2017 3:55 pm

Nosaltres quan preníem omifin ens van dir el dia 9 del cicle (per buidar) i el 13... el 13 era el fèrtil x aar a totes ..::·· !!
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Relació qualitat esperma i abstinènci

EntradaAutor: petitajo » ds. gen. 07, 2017 4:21 pm

Hola,
Es recomana una abstenció de 3 a 5 dies. El q es vol evitar amb això es q hi hagi en la mostra un gran nombre de espermatozous morts, es van formant constantment i si no s,ejeculen moren i s,acumulen i poden dificultar el pas als mes viables
Imatge

Imatge
andyson
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 22, 2017 6:58 am

Re: Relació qualitat esperma i abstinènci

EntradaAutor: andyson » dc. feb. 22, 2017 7:09 am

Ja he acabat el llibre, em va costar moltissim i he de dir que l'he acabat perquè sempre sempre acabo els llibres siguin com siguin, m'agradin o no.



บาคาร่าออนไลน์

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::