DHEA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
buffona
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

DHEA

EntradaAutor: buffona » dt. juny 07, 2016 5:17 pm

Hola a totes,
Estic pensant en comprar DHEA.. he llegit que va molt be per la baixa reserva ovarica.
Alguna de vosaltres esteu prenent o heu pres? on l'heu comprat???
Gracies!!!!
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: DHEA

EntradaAutor: aliena55 » dt. juny 07, 2016 6:42 pm

Hola!
Necessites recepta del ginecòleg per prendre'n...
Avatar de l’usuari
maycris
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:33 am

Re: DHEA

EntradaAutor: maycris » dt. juny 07, 2016 10:22 pm

Hola!
A mi me la va portar una amiga que viu a NYC!, em vaig prendre gairebé un pot, però no vaig aconseguir res " especial ", em queda 1 de sencer i estic pensant de tornar-hi..
Avatar de l’usuari
buffona
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

Re: DHEA

EntradaAutor: buffona » dc. juny 08, 2016 4:40 pm

Gracies a totes!!!
Maycris.. de NY.. mmmm em queda una mica lluny jeje... miraré per internet a veure... el que passa és que per internet he vist que hi han molts tipus i no sé quin és l'adient...
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: DHEA

EntradaAutor: Capgrossa » dv. juny 17, 2016 9:53 pm

Tot just he començat a prendre-la fa tres dies. L'he comprat a iHerb. He conençat amb 50mg al dia, en un parell o tres de setmanes pujare a 75mg.
A veure si fa alguna cosa, tant debó.
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
buffona
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

Re: DHEA

EntradaAutor: buffona » dv. set. 02, 2016 9:30 am

Hola Capgrossa,
A iherb he vist que venen DHA que no és el mateix que DHEA...
Tu que estas prenent?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::