test positiu i al cap de 5 dies negatiu
test positiu i al cap de 5 dies negatiu
Hola marones!! us explico: fa sis dies em vaig fer un test d'embaràs i em va sortir positiu (ratlleta fluixeta, però claríssima, a dos dies de la falta). tenia tots els símptomes: mal de pits, mareig, etc. Encara alleto el meu fill petit (té un any i 4 mesos i està enganxadíssim, sobretot a la nit! dec tenir la prolactina encara a tope) i em feien molt mal els mugrons... tan mal que m'estava plantejant deslletar-lo i tot!! el cas és que des d'ahir que ja no em fa mal res, no estic ni marejada... i aquest matí m'he fet un altre test i m'ha sortit negatiu (m'ho temia! i això que ja fa tres dies de la falta, per tant és negatiu sí o sí). suposo que deu ser un avortament bioquímic d'aquells, no? el meu dubte és saber què he de fer... si esperar que em baixi la regla o anar al metge... emocionalment estic prou bé, aquest tercer embaràs era un regal (els altres dos van ser RA) que ens feia molta il·lusió però que tampoc havíem planificat massa (amb la lactància només he tingut una regla, la de finals de juliol, així que ara esperava la segona regla... que no baixa...). Si alguna hi ha passat i sap què cal fer, us ho agrairé! Petonets!!
Re: test positiu i al cap de 5 dies negatiu
Hola bonica!
Molts ànims! Si vols quedar-te més tranquila vés al gine, però vaja, et baixarà la regla segurament més forta i ja està... Jo tb en vaig patir un.
Ànimusss!!
Molts ànims! Si vols quedar-te més tranquila vés al gine, però vaja, et baixarà la regla segurament més forta i ja està... Jo tb en vaig patir un.
Ànimusss!!
Re: test positiu i al cap de 5 dies negatiu
Gràcies Garota... esperarem que baixi la regla... de fet, començo a tenir mal de panxa, deu ser imminent... i esperem fer diana el mes que ve o l'altre!! En aquests casos no cal fer raspats ni prendre pastilles per buidar matriu ni res, oi? aix, hauria estat tan bonic quedar-m'hi ja ara i que prosperés...
Re: test positiu i al cap de 5 dies negatiu
Mira, si no t'haguessis fet el test no ho haguessis sapigut, i t'hagués vingut la regla amb retard... És el que em va dir a mi la llevadora. De molts bioquímics, ni ens n'enterem les dones. Al sortir negatiu ja el test, el teu cos està "net"... Però si no et baixa la regla d'aquí uns dies, o sagnes massa o dolors vés al metge. Però vaja, jo ca ser una regla normal.
Ànims i molta sort! Nosaltres després d'un ou buit vam patir un bioquímic, i un any just després del primer avortament, vam fer diana i l'embaràs ple de pors va anar perfecte!
Ànims i molta sort! Nosaltres després d'un ou buit vam patir un bioquímic, i un any just després del primer avortament, vam fer diana i l'embaràs ple de pors va anar perfecte!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






