test positiu i al cap de 5 dies negatiu

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
clod
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

test positiu i al cap de 5 dies negatiu

EntradaAutor: clod » dj. set. 01, 2016 11:05 am

Hola marones!! us explico: fa sis dies em vaig fer un test d'embaràs i em va sortir positiu (ratlleta fluixeta, però claríssima, a dos dies de la falta). tenia tots els símptomes: mal de pits, mareig, etc. Encara alleto el meu fill petit (té un any i 4 mesos i està enganxadíssim, sobretot a la nit! dec tenir la prolactina encara a tope) i em feien molt mal els mugrons... tan mal que m'estava plantejant deslletar-lo i tot!! el cas és que des d'ahir que ja no em fa mal res, no estic ni marejada... i aquest matí m'he fet un altre test i m'ha sortit negatiu (m'ho temia! i això que ja fa tres dies de la falta, per tant és negatiu sí o sí). suposo que deu ser un avortament bioquímic d'aquells, no? el meu dubte és saber què he de fer... si esperar que em baixi la regla o anar al metge... emocionalment estic prou bé, aquest tercer embaràs era un regal (els altres dos van ser RA) que ens feia molta il·lusió però que tampoc havíem planificat massa (amb la lactància només he tingut una regla, la de finals de juliol, així que ara esperava la segona regla... que no baixa...). Si alguna hi ha passat i sap què cal fer, us ho agrairé! Petonets!!
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: test positiu i al cap de 5 dies negatiu

EntradaAutor: garota » dj. set. 01, 2016 12:39 pm

Hola bonica!

Molts ànims! Si vols quedar-te més tranquila vés al gine, però vaja, et baixarà la regla segurament més forta i ja està... Jo tb en vaig patir un.
Ànimusss!!
Avatar de l’usuari
clod
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

Re: test positiu i al cap de 5 dies negatiu

EntradaAutor: clod » dj. set. 01, 2016 1:35 pm

Gràcies Garota... esperarem que baixi la regla... de fet, començo a tenir mal de panxa, deu ser imminent... i esperem fer diana el mes que ve o l'altre!! En aquests casos no cal fer raspats ni prendre pastilles per buidar matriu ni res, oi? aix, hauria estat tan bonic quedar-m'hi ja ara i que prosperés...
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: test positiu i al cap de 5 dies negatiu

EntradaAutor: garota » dj. set. 01, 2016 7:40 pm

Mira, si no t'haguessis fet el test no ho haguessis sapigut, i t'hagués vingut la regla amb retard... És el que em va dir a mi la llevadora. De molts bioquímics, ni ens n'enterem les dones. Al sortir negatiu ja el test, el teu cos està "net"... Però si no et baixa la regla d'aquí uns dies, o sagnes massa o dolors vés al metge. Però vaja, jo ca ser una regla normal.
Ànims i molta sort! Nosaltres després d'un ou buit vam patir un bioquímic, i un any just després del primer avortament, vam fer diana i l'embaràs ple de pors va anar perfecte! :-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::