Diferència d'edat entre germans
Diferència d'edat entre germans
Hola!
No sé si ja existeix algun fil amb aquesta temàtica, m'imagino que sí, però he tirat una mica enrere i no n'he trobat cap.
El cas és que tinc uns nena de 21 mesos i estem pensant en posar-nos a buscar el segon en uns mesos.
M'agradaria que les que ja teniu dos o més fills ens expliqueu la vostra experiència amb la diferència d'edat que es portin… tema gelos, tema feina a casa, tema organització… en fi, el que vulgueu…
A vegades m'imagino com serà tenir un segon fill amb una nena de 2,5 anys o 3 i no sé si serà lo ideal, tot i que tampoc crec que hi hagi una edat ideal…
Gràcies per endavant!
No sé si ja existeix algun fil amb aquesta temàtica, m'imagino que sí, però he tirat una mica enrere i no n'he trobat cap.
El cas és que tinc uns nena de 21 mesos i estem pensant en posar-nos a buscar el segon en uns mesos.
M'agradaria que les que ja teniu dos o més fills ens expliqueu la vostra experiència amb la diferència d'edat que es portin… tema gelos, tema feina a casa, tema organització… en fi, el que vulgueu…
A vegades m'imagino com serà tenir un segon fill amb una nena de 2,5 anys o 3 i no sé si serà lo ideal, tot i que tampoc crec que hi hagi una edat ideal…
Gràcies per endavant!
Re: Diferència d'edat entre germans
Hola!!Quan la.meva nena va neixer , el nen li quedava una semana per fer els 3anys.
Ara la nena te 18mesos i el nen 4anys i mig.
Tema gelos, n'hi han hagut i encara n'hi han, pero mirem que estar per tots dos a la vegada.
Quan va neixer la nena, vaig fer que s'involucres i no se sentis desplaçat, ell em portava els panyals, scollia la roba,...
Veure'ls jugar junts es el millor regal que tinc!!
Aixi que esteu decidits endavant!!!
Ara la nena te 18mesos i el nen 4anys i mig.
Tema gelos, n'hi han hagut i encara n'hi han, pero mirem que estar per tots dos a la vegada.
Quan va neixer la nena, vaig fer que s'involucres i no se sentis desplaçat, ell em portava els panyals, scollia la roba,...
Veure'ls jugar junts es el millor regal que tinc!!
Aixi que esteu decidits endavant!!!
Re: Diferència d'edat entre germans
jo crec que depen molt de cada nen, però sembla una bona pensada de cara que puguin ser companys de jocs .
I com diu la Tutty, suposo que la clau està en implicar al gran
I com diu la Tutty, suposo que la clau està en implicar al gran
Re: Diferència d'edat entre germans
Gràcies reines per les respostes!
A mi m'hagués agradat esperar que la nena tingués 4 o 5 anys per anar a pel segon, però com que amb la primera ens hi vam posar tard, si esperem tant serem massa grans potser i ens costarà més i ens farà més mandra, per tant suposo que ens hi posarem en uns mesos i que sigui el que deu vulgui
A mi m'hagués agradat esperar que la nena tingués 4 o 5 anys per anar a pel segon, però com que amb la primera ens hi vam posar tard, si esperem tant serem massa grans potser i ens costarà més i ens farà més mandra, per tant suposo que ens hi posarem en uns mesos i que sigui el que deu vulgui

Re: Diferència d'edat entre germans
Els meus es porten 2.5 anys i molt bé. Els dos grans són bessons (nen i nena) i després va venir la petita. Per mi és una diferència bona però implica feina perquè són tots encara molt petits. Ara bé res impossible de superar eh?
Tema gelosia. A casa n'hi ha entre els bessons (quantes vegades m'he hagut de sentir "Quina sort! Perquè els bessons no es tenen gelos!"
). Cap a la petita no n'hi ha (o no gaire manifestos).
No ho sé. Això és molt personal. Jo volia que es portessin poc. A mi més de tres anys ja em sembla molt però les coses van com van i no (sovint) com planegem!
Sort!
Tema gelosia. A casa n'hi ha entre els bessons (quantes vegades m'he hagut de sentir "Quina sort! Perquè els bessons no es tenen gelos!"
). Cap a la petita no n'hi ha (o no gaire manifestos). No ho sé. Això és molt personal. Jo volia que es portessin poc. A mi més de tres anys ja em sembla molt però les coses van com van i no (sovint) com planegem!
Sort!
Re: Diferència d'edat entre germans
Els meus es portaran 2.5 anys! En volem tenir uns quants i crec que uns 2 o 3 anys entre cadascun estarà molt bé, encara es porten relativament poc per poder jugar, però amb 2 anys i mig un nen ja és una mica més independent que amb 1 i escaig... Bé, tot això és el que jo m'imagino, d'aquí poc ho descobrirem 

Re: Diferència d'edat entre germans
Els meus també es portaran 2.5 anys, per mi és perfecte, jo volia entre 2 i 3 perque poguessin compartir moltes coses al futur i juguessin junts. Sera molta feina d'inici però ens adaptarem poc a poc.
En el fons tot té els seus avantatges, quan es porten poquet poden jugar junts i criar-se alhora, però si es portan més temps també gaudexin més del fet de ser fill únic.
En el fons tot té els seus avantatges, quan es porten poquet poden jugar junts i criar-se alhora, però si es portan més temps també gaudexin més del fet de ser fill únic.
Re: Diferència d'edat entre germans
Hola!
Els meus es porten 14 mesos i 5 dies. La veritat és que nosaltres no ho canviem per res del món. Són tots dos petits però que el nen sigui petit no significa que no pugui implicar-se. A més, trobo molt positiu que la petita es podrà fixar en el gran quan hagi de començar a caminar / gatejar.
Personalment, m'encanta veure'ls com juguen i, tot i que el gran només té 18 mesos, se n'està molt de la nena... Quan plora m'avisa (tot i que jo ja l'escolto), li acaricia el cap quan li dono el pit, s'està amb ella estirats tots dos a la manteta de jocs... NO HO CANVIO!
I de moment gelos cap...
Nosaltres volem tindre una familia gran i estem segurs o gairebé segurs que quan la nena faci un anyet o el rondi tornarem a buscar un altre, a veure què passa
Els meus es porten 14 mesos i 5 dies. La veritat és que nosaltres no ho canviem per res del món. Són tots dos petits però que el nen sigui petit no significa que no pugui implicar-se. A més, trobo molt positiu que la petita es podrà fixar en el gran quan hagi de començar a caminar / gatejar.
Personalment, m'encanta veure'ls com juguen i, tot i que el gran només té 18 mesos, se n'està molt de la nena... Quan plora m'avisa (tot i que jo ja l'escolto), li acaricia el cap quan li dono el pit, s'està amb ella estirats tots dos a la manteta de jocs... NO HO CANVIO!
I de moment gelos cap...
Nosaltres volem tindre una familia gran i estem segurs o gairebé segurs que quan la nena faci un anyet o el rondi tornarem a buscar un altre, a veure què passa

Re: Diferència d'edat entre germans
Gràcies a totes per les respostes!
Veig que tothom està content amb les diferències d'edat dels seus fills… Si més no ningú desaconsella una diferència d'edat concreta… evidentment de tot se'n surt sigui quina sigui la diferència i a més deu variar tant d'uns germans a uns altres…
En qualsevol cas, ànims a totes les que ja heu repetit, a les que ja esteu esperant i a les que esteu buscant.
Una abraçada!
Veig que tothom està content amb les diferències d'edat dels seus fills… Si més no ningú desaconsella una diferència d'edat concreta… evidentment de tot se'n surt sigui quina sigui la diferència i a més deu variar tant d'uns germans a uns altres…
En qualsevol cas, ànims a totes les que ja heu repetit, a les que ja esteu esperant i a les que esteu buscant.
Una abraçada!
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: Diferència d'edat entre germans
¡me cuelo en el hilo! jejejeje
Las que tenéis peques con poca diferencia (menos de 3), ¿cuándo os pusistéis a buscar el siguiente?
¿Aún dabáis de mamar?
Nosotros tenemos claro que queremos tener otro (sí, sí....corro mucho, ya que aún estamos esperando a nuestra chiquitina jajajaja pero lo de planificar siempre ha ido conmigo....y como ya tenemos unas edades....él 44 y yo 36....)
Tenía pensado ponernos cuando ella tuviese 1,5.....¿o es muy pronto para que mi cuerpo se haya recuperado?
¡Gracias por vuestras respuestas!
Las que tenéis peques con poca diferencia (menos de 3), ¿cuándo os pusistéis a buscar el siguiente?
¿Aún dabáis de mamar?
Nosotros tenemos claro que queremos tener otro (sí, sí....corro mucho, ya que aún estamos esperando a nuestra chiquitina jajajaja pero lo de planificar siempre ha ido conmigo....y como ya tenemos unas edades....él 44 y yo 36....)
Tenía pensado ponernos cuando ella tuviese 1,5.....¿o es muy pronto para que mi cuerpo se haya recuperado?
¡Gracias por vuestras respuestas!

http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Re: Diferència d'edat entre germans
Arcoiris: los dos mayores nuestros se llevan 17 meses y cuando nos pusimos en ello aún le daba el pecho al mayor, aunque sólo dos tomas al día. Nos quedamos en el mes de calentamiento, esperando la luz verde de la gine porque Pau había nacido por cesárea.
Entre la segunda y el tercero, si todo va bien, se llevarán 25 meses, y ya no daba el pecho cuando nos quedamos.
Con lo de la recuperación no sé a qué te rfieres, a los siete meses en los dos casos ya estaba en mi peso anterior, y no tenía anemia ni nada. La peque nacio por PVDC y los puntos del desgarro (fue de grado 2), me molestaron hasta los 9 meses después del parto, más o menos. Para mí, lo más difícil, es superar el agotamiento de los primeros meses de embarazo sumado a la falta de sueño, pero no lo cambiaría por nada del mundo.
Que vaya muy bien el nacimiento de tu peque y ánimos en la búsqueda!
Entre la segunda y el tercero, si todo va bien, se llevarán 25 meses, y ya no daba el pecho cuando nos quedamos.
Con lo de la recuperación no sé a qué te rfieres, a los siete meses en los dos casos ya estaba en mi peso anterior, y no tenía anemia ni nada. La peque nacio por PVDC y los puntos del desgarro (fue de grado 2), me molestaron hasta los 9 meses después del parto, más o menos. Para mí, lo más difícil, es superar el agotamiento de los primeros meses de embarazo sumado a la falta de sueño, pero no lo cambiaría por nada del mundo.
Que vaya muy bien el nacimiento de tu peque y ánimos en la búsqueda!
Re: Diferència d'edat entre germans
Hola!
Fa molt que no entro per aqui! Tinc un dubte existencial :) que no sé com resoldre! Tinc una nena de gairebé 11 mesos i estic preparada per al segon! És una bojeria, ho sé, estic super cansada
, però crec que conforme passi el temps em costarà més prendre la decisió i a sobre l'edat ja apreta. La cosa és que no m'ha baixat la regla encara. El ginecòleg m'ha dit que em puc quedar embarassada igual, però nyeeee, que no em puc beure ni el café agust mentrestant! He començat a fer test d'ovulació, però no sé si funcionaran al no tenir la regla (no regla = no ovular ???).
Bueno, a veure si alguna em pot donar un cop de mà!
Pepa
Fa molt que no entro per aqui! Tinc un dubte existencial :) que no sé com resoldre! Tinc una nena de gairebé 11 mesos i estic preparada per al segon! És una bojeria, ho sé, estic super cansada
, però crec que conforme passi el temps em costarà més prendre la decisió i a sobre l'edat ja apreta. La cosa és que no m'ha baixat la regla encara. El ginecòleg m'ha dit que em puc quedar embarassada igual, però nyeeee, que no em puc beure ni el café agust mentrestant! He començat a fer test d'ovulació, però no sé si funcionaran al no tenir la regla (no regla = no ovular ???). Bueno, a veure si alguna em pot donar un cop de mà!
Pepa

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






















