Lubricants

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Lubricants

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. juny 23, 2016 10:27 am

hola companyes i companys de fòrum. Necessito consells sobre lubricants! des de que vaig tenir l'avort que noto que necessito una ajuda.. he llegit que no qualsevol lubricant és apte, i que la saliva mata als bitxos!!! així que em podrieu recomanar algun?

he llegit el preseed i el mucus, pot ser?

gràcies!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Lubricants

EntradaAutor: illeta25 » dj. juny 23, 2016 11:18 am

Hola Marta,

La meva gine desprès del part amb va receptar Cumlaude Mucus i oli en un llum!!
No se amb el Bitxitus que tal... a veure si algú et pot ajudar ?-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Teutona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 177
Membre des de: dt. set. 10, 2013 8:40 am
Ubicació: Baix Llobregat

Re: Lubricants

EntradaAutor: Teutona » dj. juny 23, 2016 1:09 pm

Hola!

Jo de vegades també necessitava una mica d'ajuda durant la cerca i vaig fer servir el Velastisa Intim Lubricante Hidrogel (http://www.isdin.com/es/productos/velas ... e-hidrogel). És de laboratoris Isdin. Diu que no mata els bitxitus...

Vagi bé!!
Teutona
Imatge
Imatge

11/02/2014: TE+
18/02/2014: eco 1. Un saquet em diu: mama, veus que sí que hi sóc?
04/03/2014: eco 2. Batec frenètic!
15/04/2014: eco 4. El cigru fa 66 mm! Plec nucal, 1,6 mm
13/05/2014: eco 5. Hem vist una titoleta!
6/06/2014: morfològica. Tot perfecte!
23/10/2014: benvingut, ratolinet de la mama!!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Lubricants

EntradaAutor: baldufeta05 » dj. juny 23, 2016 1:32 pm

De veritat que la saliva mata els bitxitus?? ?-) ?-)
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Lubricants

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. juny 23, 2016 1:36 pm

Teutona ha escrit:Hola!

Jo de vegades també necessitava una mica d'ajuda durant la cerca i vaig fer servir el Velastisa Intim Lubricante Hidrogel (http://www.isdin.com/es/productos/velas ... e-hidrogel). És de laboratoris Isdin. Diu que no mata els bitxitus...

Vagi bé!!
Teutona


Tu t'hi vas quedar fent servir aquest?
Gràcies!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Lubricants

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. juny 23, 2016 1:38 pm

baldufeta05 ha escrit:De veritat que la saliva mata els bitxitus?? ?-) ?-)


Doncs ho vaig llegir ahir en el llibre aquest de què esperar abans d'estar ssperant i això deia.... home naltros mlts cops fem servir la saliva i portem ja un any buscant... potserhi té a veure.... a l'agost em vaig quedar embarassada( no va tiar endavant) i estic segura que va ser en un pinxito a la dutxa. Sense saliva i sense aigua calenta....
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Lubricants

EntradaAutor: capseta » dj. juny 23, 2016 1:47 pm

Hola!!

Des que estem cercant que jo també necessito ajuda, no sé si perquè els preservatius porten algo de lubricant i al no utilitzar-ne...

Utilitzo el mucus de cumlaude i va molt bé, amb una miqueta ja fa efecte, i surt mes be de lreu que el preseed.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Teutona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 177
Membre des de: dt. set. 10, 2013 8:40 am
Ubicació: Baix Llobregat

Re: Lubricants

EntradaAutor: Teutona » dj. juny 23, 2016 2:50 pm

Marta_1986 ha escrit:
Tu t'hi vas quedar fent servir aquest?
Gràcies!



Durant aquell periode sí. El que no et sé dir és si el cap de setmana de la diana el vaig fer servir o no, perquè no sempre em calia.
Imatge
Imatge

11/02/2014: TE+
18/02/2014: eco 1. Un saquet em diu: mama, veus que sí que hi sóc?
04/03/2014: eco 2. Batec frenètic!
15/04/2014: eco 4. El cigru fa 66 mm! Plec nucal, 1,6 mm
13/05/2014: eco 5. Hem vist una titoleta!
6/06/2014: morfològica. Tot perfecte!
23/10/2014: benvingut, ratolinet de la mama!!
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: Lubricants

EntradaAutor: Petit36 » dj. juny 30, 2016 7:34 pm

Hola noies!! Avui m'han donat a la farmacia el lubricant sensilube. . Alguna el coneix? Diu q es com el ph natural.. pero al paperet posa q pot relentitzar els espermatozus alguna l'ha utilizat?

I el mucus va be??

Gracies!
Avatar de l’usuari
mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Re: Lubricants

EntradaAutor: mariag » dj. juny 30, 2016 7:48 pm

illeta25 ha escrit:Hola Marta,

La meva gine desprès del part amb va receptar Cumlaude Mucus i oli en un llum!!
No se amb el Bitxitus que tal... a veure si algú et pot ajudar ?-)


Totalment d'acord, després del part, amb les primeres relacions tenia molta sequedat i la llevadora em va recomanar el Mucus de Cumlaude. OLI EN UN LLUM!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::