Lubricants
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Lubricants
hola companyes i companys de fòrum. Necessito consells sobre lubricants! des de que vaig tenir l'avort que noto que necessito una ajuda.. he llegit que no qualsevol lubricant és apte, i que la saliva mata als bitxos!!! així que em podrieu recomanar algun?
he llegit el preseed i el mucus, pot ser?
gràcies!
he llegit el preseed i el mucus, pot ser?
gràcies!
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: Lubricants
Hola Marta,
La meva gine desprès del part amb va receptar Cumlaude Mucus i oli en un llum!!
No se amb el Bitxitus que tal... a veure si algú et pot ajudar
La meva gine desprès del part amb va receptar Cumlaude Mucus i oli en un llum!!
No se amb el Bitxitus que tal... a veure si algú et pot ajudar

Re: Lubricants
Hola!
Jo de vegades també necessitava una mica d'ajuda durant la cerca i vaig fer servir el Velastisa Intim Lubricante Hidrogel (http://www.isdin.com/es/productos/velas ... e-hidrogel). És de laboratoris Isdin. Diu que no mata els bitxitus...
Vagi bé!!
Teutona
Jo de vegades també necessitava una mica d'ajuda durant la cerca i vaig fer servir el Velastisa Intim Lubricante Hidrogel (http://www.isdin.com/es/productos/velas ... e-hidrogel). És de laboratoris Isdin. Diu que no mata els bitxitus...
Vagi bé!!
Teutona
- baldufeta05
- :: papallona

- Entrades: 119
- Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm
Re: Lubricants
De veritat que la saliva mata els bitxitus??


- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: Lubricants
Teutona ha escrit:Hola!
Jo de vegades també necessitava una mica d'ajuda durant la cerca i vaig fer servir el Velastisa Intim Lubricante Hidrogel (http://www.isdin.com/es/productos/velas ... e-hidrogel). És de laboratoris Isdin. Diu que no mata els bitxitus...
Vagi bé!!
Teutona
Tu t'hi vas quedar fent servir aquest?
Gràcies!
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: Lubricants
baldufeta05 ha escrit:De veritat que la saliva mata els bitxitus??![]()
Doncs ho vaig llegir ahir en el llibre aquest de què esperar abans d'estar ssperant i això deia.... home naltros mlts cops fem servir la saliva i portem ja un any buscant... potserhi té a veure.... a l'agost em vaig quedar embarassada( no va tiar endavant) i estic segura que va ser en un pinxito a la dutxa. Sense saliva i sense aigua calenta....
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: Lubricants
Hola!!
Des que estem cercant que jo també necessito ajuda, no sé si perquè els preservatius porten algo de lubricant i al no utilitzar-ne...
Utilitzo el mucus de cumlaude i va molt bé, amb una miqueta ja fa efecte, i surt mes be de lreu que el preseed.
Des que estem cercant que jo també necessito ajuda, no sé si perquè els preservatius porten algo de lubricant i al no utilitzar-ne...
Utilitzo el mucus de cumlaude i va molt bé, amb una miqueta ja fa efecte, i surt mes be de lreu que el preseed.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: Lubricants
Marta_1986 ha escrit:
Tu t'hi vas quedar fent servir aquest?
Gràcies!
Durant aquell periode sí. El que no et sé dir és si el cap de setmana de la diana el vaig fer servir o no, perquè no sempre em calia.
Re: Lubricants
Hola noies!! Avui m'han donat a la farmacia el lubricant sensilube. . Alguna el coneix? Diu q es com el ph natural.. pero al paperet posa q pot relentitzar els espermatozus alguna l'ha utilizat?
I el mucus va be??
Gracies!
I el mucus va be??
Gracies!
Re: Lubricants
illeta25 ha escrit:Hola Marta,
La meva gine desprès del part amb va receptar Cumlaude Mucus i oli en un llum!!
No se amb el Bitxitus que tal... a veure si algú et pot ajudar
Totalment d'acord, després del part, amb les primeres relacions tenia molta sequedat i la llevadora em va recomanar el Mucus de Cumlaude. OLI EN UN LLUM!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










