Istmocel o dehiscencia
Istmocel o dehiscencia
Hola, m'he animat a explicar-vos el meu cas per si algú es troba amb la mateixa situació que jo alguna vegada.
Us comento, vaig tenir el meu fill al gener del 2014 per cessària programada ja que el peque no es movia, estava de 39 setmanes.
En la revisió anual de juliol 2015, 18 mesos després d'haver parit em veuen que tinc la cicatriu interna de la cessària oberta.... ole, la gine em diu que ni de conya em quedi embarassada que seria d'un perill brutal.... no és que volgués buscar embaràs en aquell moment però una cosa és no voler i lo altre que et diguiN que no pots.... em va caure el món a sobre... mai havia sentit a ningú k li passés algo similar....
Després de l'estiu començo ruta de metges i proves perquè em confirmin el diagnòstic i si si, tinc quasi tota la cicatriu oberta.... i em comencen a parlar de 2 coses diferents, primer em diuen que és una dehiscencia i després un altre doctor em parla de istmocel.... a dia d'avui encara no sé si he entès bé la diferència però crec que dehiscencia seria la obertura de la cicatriu i istmocel seria la formació d'una hèrnia a ,a zona de la cicatriu. Lo únic k notava jo eren pèrdues després de la regla durant uns dies i després em van dir que era perquè la sang em quedava acumulada a la zona de la cicatriu i l'anava perdent poc a poc.
Al final acabo a Vall d'hebron on fa 1 setmana que m'han operat per tancar la cicatriu una altra vegada. M'ho han pogut fer per laparoscopia i m'han posat una malla x reforçar la zona. Ara toca passar la baixa i estar 1 mes aproximadament fent repòs relatiu, sense fer esforços i x tant sense poder agafaren al meu petit :-(
Després hauré d'esperar 1 any x quedar-me embarassada. Així k toca conformar-se amb el canvi de plans que he tingut x culpa de la cicatriu.
Tots els metges ja m'han dit que no hi ha gaires casos çom el meu, no hi ha estudis de PK passa ni quina és la millor solució o si realment és tant fotuts el tema com sembla.
Simpement volia deixar el meu testimoni per si algun dia alguna de vosaltres es troba com jo... ja us diré més endevant si ha tancat bé la cicatriu i si tot va be després.
Fins aviat!
Us comento, vaig tenir el meu fill al gener del 2014 per cessària programada ja que el peque no es movia, estava de 39 setmanes.
En la revisió anual de juliol 2015, 18 mesos després d'haver parit em veuen que tinc la cicatriu interna de la cessària oberta.... ole, la gine em diu que ni de conya em quedi embarassada que seria d'un perill brutal.... no és que volgués buscar embaràs en aquell moment però una cosa és no voler i lo altre que et diguiN que no pots.... em va caure el món a sobre... mai havia sentit a ningú k li passés algo similar....
Després de l'estiu començo ruta de metges i proves perquè em confirmin el diagnòstic i si si, tinc quasi tota la cicatriu oberta.... i em comencen a parlar de 2 coses diferents, primer em diuen que és una dehiscencia i després un altre doctor em parla de istmocel.... a dia d'avui encara no sé si he entès bé la diferència però crec que dehiscencia seria la obertura de la cicatriu i istmocel seria la formació d'una hèrnia a ,a zona de la cicatriu. Lo únic k notava jo eren pèrdues després de la regla durant uns dies i després em van dir que era perquè la sang em quedava acumulada a la zona de la cicatriu i l'anava perdent poc a poc.
Al final acabo a Vall d'hebron on fa 1 setmana que m'han operat per tancar la cicatriu una altra vegada. M'ho han pogut fer per laparoscopia i m'han posat una malla x reforçar la zona. Ara toca passar la baixa i estar 1 mes aproximadament fent repòs relatiu, sense fer esforços i x tant sense poder agafaren al meu petit :-(
Després hauré d'esperar 1 any x quedar-me embarassada. Així k toca conformar-se amb el canvi de plans que he tingut x culpa de la cicatriu.
Tots els metges ja m'han dit que no hi ha gaires casos çom el meu, no hi ha estudis de PK passa ni quina és la millor solució o si realment és tant fotuts el tema com sembla.
Simpement volia deixar el meu testimoni per si algun dia alguna de vosaltres es troba com jo... ja us diré més endevant si ha tancat bé la cicatriu i si tot va be després.
Fins aviat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





