Heparina

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sandy20j
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. des. 28, 2012 7:06 pm

Heparina

EntradaAutor: sandy20j » dc. maig 04, 2016 8:32 pm

Hola noies, m'han sobrat dues caixes d'heparina clexane 40 mg. Ara ja no les necessito.Estan sense obrir i caduquen el mes de març de 2018. Si esteu interessades ja direu.
Sort a totes!
Avatar de l’usuari
Laurasg
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

Re: Heparina

EntradaAutor: Laurasg » dt. maig 17, 2016 7:04 pm

Hola!!! Jo sí em quedo embarassada i encara les tens té les demanaré. Tu t'has punjat heparina tot l'embaràs?
Què tal? Explica'm una mica q em fa una por...
sandy20j
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. des. 28, 2012 7:06 pm

Re: Heparina

EntradaAutor: sandy20j » dc. maig 18, 2016 8:57 pm

Hola maca,

Doncs bé per desgracia no em vaig punxar tot l'embaràs perquè vaig tenir un avortament espontani. És una agulla molt prima i no fa mal però com que t'has de punxar cada dia es fa una mica pesat. Tu tranqui que si tot va bé no te'n recordaràs d'això.


Laurasg ha escrit:Hola!!! Jo sí em quedo embarassada i encara les tens té les demanaré. Tu t'has punjat heparina tot l'embaràs?
Què tal? Explica'm una mica q em fa una por...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::