BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Náyade » ds. abr. 30, 2016 10:00 am

Bondiaaaa!!!


Isolda benvinguda!!!

Mossa estem pendents d'aquest TE!!!


Continuo amb tacadets i símptomes de warry, així que res, era molt difícil encertar! Ara a començar a tope el Maig!!!

Feliç dissabte!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: mossa-77 » ds. abr. 30, 2016 12:44 pm

Aixx nene CB torna a dir el mateix... NO EMBARAZADA. No entenc ben res..., avui estic bastant xofff.
Imatge
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Petit36 » ds. abr. 30, 2016 2:07 pm

bona tarda marones!!!!! :content: :content:

avui 30 d'abril!! s'acaba el mes.. pensàvem que sería mes profitós.. però ha estat una mica pobre! aixi que esperem que al Maig tinguem molts positius! :b-))) :b-)))

MOSSA wapa!!! ara he vist lo de CB... es ben raro tot plegat.. a mi no m'ho va detectar fins 5 dies després.. aixi que no perdis l'esperança bonica, fins que no hi ha W... ja sabem! no tens cap sintoma? notes algo diferent? o algo potser pre-warry..? aixxx... esperem maca no queda un altre i intenta disfrutar del finde que de vegades ens capfiquem massa!! :-()-) :ok:

Náyade reina, serás molt bona jefa de Maig!! et passo el relleu i espero cantis molt!!!
sintomes pre-warry?? tacats? dolorets?? fins que no hi baixi del tot.. esperançes ok?? :-o00m :-o00m

Dayna wapa gracies per passar-te per aquí!!!! com va la panxona?? i el petito??? petons i cuida't!! neukiss-)

Marta reina que tal vas??? jo no he tornat a entrar al mares 2016... z2:-) no tenía forçes per llegir aquell post.. la veritat es que dessitjo que passi aquest mes amb totes les meves forçes i sobretot el día 13 que era quan sortia de comptes.. aixi que espero que arribi el Juny, i veureu tot diferent per fí!!!! :miko: tu com estas?? muacks!!!

capseta guapa com vas tu??

Nurieta81 he vist que has tingut un positiu??? MOLTES FELICITATS WAPISSIMA!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()) :-())

Vannion reina vaaaa!! a tope amb el Maig que segur tindrem bones noticies!!!! :ok: <:-<

Cookiee wapi com vas¿??? per quan s'acabava el desespero?¿? ara miraré la llista!! :anec:

Mllbuendia hola!!! cap al maig?? doncs venga amb les floretes moltes panxetes!!! >.-<: >.-<: :-()-)

la Llista d'aquests dies queda pendent:

30 d'Abril - Terrallum
30 d'Abril - Gemmagemma
1 de Maig - Selenemar
5 de Maig - Náyade
6 de Maig - Cookiee46
7 de Maig - Elantris


a veure com van aquests dies.. alguna heu dit alguna notícia?? no us he llegit.. molta sort a totes i a veure si cantem alguna panxeta abans d'acabar el mes!! :oset: :oset:

Per cert jo tb tinc DNW pel 4 de Maig.. veurem.. :-o00m :-o00m :camio:
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: puski » ds. abr. 30, 2016 4:04 pm

Hola boniques!!!

Últim dia d'abril!! >.-<:
Moltes felicitats a les panxus cantades, però al maig han de ser moltissimes més!

Mossa moltes felicitats, veig que va ser el teu cumple! :content:
Ha vingut la maleïda? que extrany tot plegat, ha escollit el pitjor més per atrassar-se... :-((

Náyade felicitats epr la renovació, aixó és un graaaaan coixí per cercar i estar més tranquila, m'alegro un munt!

i ja m'he perdut...fa uns dies que no entro i ha hagut un gran moviment...però he vist que ja està obert el grup de Maig així que m'hi vaig corrents a presentar-me!!!! :b-))) :b-)))
Les demés warrys els hi dic que ok, que han vingut aquest mes pero que ja se'ls hi ha acabat el xollo, que ja no les volem!!! ja si volen que tornin en un any....

Modo ego: Jo per la meva part, la warry acaba de marxar, així que començo maig amb borrón y cuenta nueva!
A tope!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: xinxa » ds. abr. 30, 2016 8:43 pm

Petit! Moltissimes gràcies per ser la jefa d'abril! Molt bona feina!!!

Mossa, raro raro tot plegat
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: cookiee46 » ds. abr. 30, 2016 10:46 pm

Mossa que estrany!! Jops quin patir aquest desespero bonica, amb lo zen que estaves aquest cicle! :-o00m :-o00m

Petit moltíssimes gràcies per ser la jefa d'abril!!! :love: :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Petit36 » dg. maig 01, 2016 7:13 pm

Gracies a totes wapes I ara si q sii tanco oficialment el post d'Abril!!

PETONS A TOTES! !
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: boleta-BCN » dl. maig 02, 2016 9:52 am

Holaaaaaaaaaaaaa!!!

MIL GRÀCIES PER TOT JEFA PETIT!!! Un plaer haver compartit aquest mes de cerca amb totes vosaltres!!! Petonarros i totes cap a les panxus de Maig!!! :love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Maryla » dl. maig 02, 2016 9:38 pm

Avui em tornat de Paris, molt xulo i molt intens amb el petit :globus:

Volía donar moltes gracies a la jefa petit per tot!! >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::