Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg
Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg
Hola a totes,
Tinc aquests dos medicaments per a reproducció assistida, per la fase d'estimulació ovàrica: Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg degudament conservats i sense desprecintar ni obrir. Estava a punt d'iniciar un tractament de FIV, però esperant que em baixés la regla per poder-me punxar, vaig descobrir que m'havia quedat embarassada de manera espontània.
Total, que tinc la medicació comprada, i no la faré servir. Caduca el setembre de 2017.
A mi les dues coses a la farmàcia em van costar 560 euros, si a alguna us interessa, ho deixaria tot per 300 euros. Si només necessiteu un dels medicaments, també el venc per separat, cap problema!! :)
Qualsevol dubte o més informació, podeu contactar-me per aquí (en públic o en privat, com preferiu).
Salutacions i moltes gràcies! :)
Lis14
Tinc aquests dos medicaments per a reproducció assistida, per la fase d'estimulació ovàrica: Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg degudament conservats i sense desprecintar ni obrir. Estava a punt d'iniciar un tractament de FIV, però esperant que em baixés la regla per poder-me punxar, vaig descobrir que m'havia quedat embarassada de manera espontània.
Total, que tinc la medicació comprada, i no la faré servir. Caduca el setembre de 2017.
A mi les dues coses a la farmàcia em van costar 560 euros, si a alguna us interessa, ho deixaria tot per 300 euros. Si només necessiteu un dels medicaments, també el venc per separat, cap problema!! :)
Qualsevol dubte o més informació, podeu contactar-me per aquí (en públic o en privat, com preferiu).
Salutacions i moltes gràcies! :)
Lis14
Re: Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg
Hola Lis14,
Primer de tot enhorabona pel teu embaràs!! Respecte al gonal 900 encara el tens??
Sandy20j
Primer de tot enhorabona pel teu embaràs!! Respecte al gonal 900 encara el tens??
Sandy20j
Re: Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg
sandy20j ha escrit:Hola Lis14,
Primer de tot enhorabona pel teu embaràs!! Respecte al gonal 900 encara el tens??
Sandy20j
Hola sandy20j!! Moltes gràcies, guapa!!
Sí, i tant, encara el tinc. T'interessa??
Merci!
Re: Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg
Siii! T'he enviat un missatge privat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





