Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Lis14
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:38 pm

Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg

EntradaAutor: Lis14 » dl. abr. 11, 2016 3:02 pm

Hola a totes,
Tinc aquests dos medicaments per a reproducció assistida, per la fase d'estimulació ovàrica: Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg degudament conservats i sense desprecintar ni obrir. Estava a punt d'iniciar un tractament de FIV, però esperant que em baixés la regla per poder-me punxar, vaig descobrir que m'havia quedat embarassada de manera espontània.
Total, que tinc la medicació comprada, i no la faré servir. Caduca el setembre de 2017.
A mi les dues coses a la farmàcia em van costar 560 euros, si a alguna us interessa, ho deixaria tot per 300 euros. Si només necessiteu un dels medicaments, també el venc per separat, cap problema!! :)

Qualsevol dubte o més informació, podeu contactar-me per aquí (en públic o en privat, com preferiu).

Salutacions i moltes gràcies! :)
Lis14
Imatge
sandy20j
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. des. 28, 2012 7:06 pm

Re: Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg

EntradaAutor: sandy20j » dj. abr. 28, 2016 4:04 pm

Hola Lis14,

Primer de tot enhorabona pel teu embaràs!! Respecte al gonal 900 encara el tens??

Sandy20j
Avatar de l’usuari
Lis14
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:38 pm

Re: Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg

EntradaAutor: Lis14 » dv. abr. 29, 2016 12:37 pm

sandy20j ha escrit:Hola Lis14,

Primer de tot enhorabona pel teu embaràs!! Respecte al gonal 900 encara el tens??

Sandy20j


Hola sandy20j!! Moltes gràcies, guapa!! : lasito :
Sí, i tant, encara el tinc. T'interessa??

Merci!
Imatge
sandy20j
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. des. 28, 2012 7:06 pm

Re: Tinc Gonal 900 UI 1,5 mL i Cetrotide 0,25 mg

EntradaAutor: sandy20j » ds. abr. 30, 2016 8:12 am

Siii! T'he enviat un missatge privat.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::