Monitor Fertilitat Clearblue
Monitor Fertilitat Clearblue
Hola noies, estic pensant en comprar-me el monitor de fertilitat de Clearblue. El cas es que n'he vist dos, deu ser que un és més nou que l'altre? o tenen alguna diferència? a veure si algú el té i em pot ajudar. Poso les fotos dels dos que he trobat:




- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Ostres, Miyulina, ni idea, no et puc ajudar... Però has mirat a la pàgina de Clearblue? És molt completa; jo l'altre dia m'hi vaig posar perquè m'estic pensant si comprar els TO que fan, tot i que són molt cars...
El monitor encara ho deu ser més, oi? Però he llegit que va molt bé; potser val la pena... ja ens n'informaràs! 

Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Jo faig servir els TO de clearblue i tel's recomano totalment, són molt fàcils de fer servir i molt clars! o surt careta o no surt!
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Hola! Jo el faig servir!
La primera foto que has posat és el de contracepció, i es fa servir per evitar l'embaràs. Així que jo passaria d'aquest...
El segon sí que és el de control d'ovulació. És el que jo tinc. Però és un model antic (que va igual de bé). Al 2014 va sortir un de nou, que s'assembla al de la primera foto, i que serveix igual per fer els TO i a més a més, et permet fer TE. Les varilles de test que has de comprar per fer-los anar, serveixen pels dos monitors (el que jo tinc i el nou del 2014). Però amb el vell no pots fer TE. M'explico? Les caixes de varilles són bastant cares (actualment, per internet les pots trobar per 40€ aprox, i algo més de 50€ a les farmàcies). Hi van 20 TO i 4 TE. I el monitor et va demanant els dies que vol que et facis les proves i els dies que no. En un cicle et pot demanar 10 TO (i la caixa et serveix per 2 cicles) o 20 TO, segons vagin sortint els resultats, i cada persona... Potser el primer cicle gastes els 20, i a partir del segon, que ja va emmagatzemant els teus resultats, amb 10 en té prou.
És molt fiable! I t'indica exactament els teus dies de fertilitat alta, i dos dies de fertilitat màxima. Així és molt més fàcil quedar-se embarassada!
Jo me'l vaig comprar a la segona cerca, perquè tenia cicles molt irregulars i no m'ho volia jugar... I tampoc volia perdre gaire temps... I em vaig quedar al tercer cicle de fer-lo servir!!!
Per això, ara que torno a estar en cerca, he tornat a començar a utilitzar-l. Ja us diré si torna a funcionar tan ràpid com en l'anterior. És car, però si t'ho pots permetre, i no vols jugar-te-la gaire, jo el recomano. I ja et dic, si vols estalviar pasta, compra el monitor i les varilles de test per internet.
Si teniu més dubtes, i us puc ajudar, no dubteu a preguntar!
Per cert, no tinc comissió, eh?
La primera foto que has posat és el de contracepció, i es fa servir per evitar l'embaràs. Així que jo passaria d'aquest...
El segon sí que és el de control d'ovulació. És el que jo tinc. Però és un model antic (que va igual de bé). Al 2014 va sortir un de nou, que s'assembla al de la primera foto, i que serveix igual per fer els TO i a més a més, et permet fer TE. Les varilles de test que has de comprar per fer-los anar, serveixen pels dos monitors (el que jo tinc i el nou del 2014). Però amb el vell no pots fer TE. M'explico? Les caixes de varilles són bastant cares (actualment, per internet les pots trobar per 40€ aprox, i algo més de 50€ a les farmàcies). Hi van 20 TO i 4 TE. I el monitor et va demanant els dies que vol que et facis les proves i els dies que no. En un cicle et pot demanar 10 TO (i la caixa et serveix per 2 cicles) o 20 TO, segons vagin sortint els resultats, i cada persona... Potser el primer cicle gastes els 20, i a partir del segon, que ja va emmagatzemant els teus resultats, amb 10 en té prou.
És molt fiable! I t'indica exactament els teus dies de fertilitat alta, i dos dies de fertilitat màxima. Així és molt més fàcil quedar-se embarassada!
Jo me'l vaig comprar a la segona cerca, perquè tenia cicles molt irregulars i no m'ho volia jugar... I tampoc volia perdre gaire temps... I em vaig quedar al tercer cicle de fer-lo servir!!!
Per això, ara que torno a estar en cerca, he tornat a començar a utilitzar-l. Ja us diré si torna a funcionar tan ràpid com en l'anterior. És car, però si t'ho pots permetre, i no vols jugar-te-la gaire, jo el recomano. I ja et dic, si vols estalviar pasta, compra el monitor i les varilles de test per internet.
Si teniu més dubtes, i us puc ajudar, no dubteu a preguntar!
Per cert, no tinc comissió, eh?

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Uff jo ho trobo massa car tio...
Jo de moment he anat fent TO i he observat que l'aplicació del mòbil m'encerta els dies fèrtils. .. així que ara ja no em compraré TOs... aaniré mirant el mòbil. Pots provar de fer això per estalviar els ddiners
Jo de moment he anat fent TO i he observat que l'aplicació del mòbil m'encerta els dies fèrtils. .. així que ara ja no em compraré TOs... aaniré mirant el mòbil. Pots provar de fer això per estalviar els ddiners
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: Monitor Fertilitat Clearblue
A mi la app no m'esta encertant els dies fèrtils, sort que vaig començar TO. Aquets mes se'm ha adelantat 4 dies... per aixó em plantejo comprar-me el monitor.
Moltes gràcies Night!! si que m'ha quedat clar, m'he equivocat al posar la foto del 1 que les he buscat ràpid, el que he vist jo és semblant però es d'ovulació! n'he trobat molts que venen molt baratets pq els han fet servir només un cicle o dos... potser m'animo amb un d'aquests!
Moltes gràcies Night!! si que m'ha quedat clar, m'he equivocat al posar la foto del 1 que les he buscat ràpid, el que he vist jo és semblant però es d'ovulació! n'he trobat molts que venen molt baratets pq els han fet servir només un cicle o dos... potser m'animo amb un d'aquests!
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Doncs si, és una bona opció, Miyu. Ja em diràs què tal, i si funciona ràpid, si al final et decideixes.
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Ja.. esq jo tinc dues aplicacions i una encerta i l'altra no... has d'anar mirant be els cicles i posar tot als paràmetres. A vegades algunes compten fase lutea de 14 dies i tu igual la tens mes curta x exemple ( com jo) però bueno a base de fer TO i anar apuntant cada mes les coses q anaven passant ( símptomes, ovulació, etc
) em sembla que entenc més el cos.
Aquest mes provaré sense, però si no em quedo potser hi torno amb els TO
) em sembla que entenc més el cos.
Aquest mes provaré sense, però si no em quedo potser hi torno amb els TO
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Jo es que abans del avort per exemple, els ultims cicles van ser de 22, 36 i 27... o sigui que fa el que vol jajajaja
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Clar...nono aleshpres millor mirar te això. .jo esque sóc mlt regular.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Ostres, Nightygt, quina explicació més interessant!
No sabia que també podies fer-hi TE... Jo fins ara feia TO d'aquells barats, però me n'he cansat perquè sempre dubto del resultat... I aquest mes hem decidit fer una SW de 10 dies, cada dia pinxitu, per oblidar-nos de tota la història!
Però amb el que has explicat, si aquest cicle no m'hi quedo em sembla que me'l compraré...
Miyulina, on has trobat aquests de segona mà que dius que estan bé de preu?
Gràcies, noies!!
No sabia que també podies fer-hi TE... Jo fins ara feia TO d'aquells barats, però me n'he cansat perquè sempre dubto del resultat... I aquest mes hem decidit fer una SW de 10 dies, cada dia pinxitu, per oblidar-nos de tota la història!
Però amb el que has explicat, si aquest cicle no m'hi quedo em sembla que me'l compraré...Miyulina, on has trobat aquests de segona mà que dius que estan bé de preu?
Gràcies, noies!!
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Doncs des de ebay a wallapop! i realment casi tots nomès estàn fets servir un o dos cops, val la pena per la diferència de preu!
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Si, val la pena per internet. Jo el vaig comprar a Ebay, nou, i a més de meitat de preu. El van enviar força ràpid, des d'Anglaterra. I les tires de test també.
Però si el compreu de segona mà, cap problema. Perquè és un mètode molt net, i el pipi no entra en contacte amb el monitor, ni res. L'únic que heu de tenir en compte és de resetejar-lo (si no ho ha fet qui us el ven). És molt fàcil, ho posa a les instruccions o a la pàgina de Clearblue. És perquè com emmagatzema les dades de durada de cicle, i nivells hormonals... Que no es liï si són de dues persones diferents...
Però si el compreu de segona mà, cap problema. Perquè és un mètode molt net, i el pipi no entra en contacte amb el monitor, ni res. L'únic que heu de tenir en compte és de resetejar-lo (si no ho ha fet qui us el ven). És molt fàcil, ho posa a les instruccions o a la pàgina de Clearblue. És perquè com emmagatzema les dades de durada de cicle, i nivells hormonals... Que no es liï si són de dues persones diferents...
- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Gràcies, noies! Quan tingui una estona em miraré preus amb calma, a les pàgines que dieu... I si aquest mes no l'encertem, faré un cop de cap! També serà un alicient per començar un nou cicle, no?


Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Hola!
Just ahir em feia aquesta pregunta!!!!
Convençuda!!!
Acabo els to i em compru el monitor.
els to q fai servir son dl clearblue. Em trobava qls de ralletes els veia mes vermells del q realmen eren.... am el clearblue no ia dubte. Son cars, xo remenan x internet vas troban webs q fan ofertes, testalvies ports....
Just ahir em feia aquesta pregunta!!!!
Convençuda!!!
Acabo els to i em compru el monitor.
els to q fai servir son dl clearblue. Em trobava qls de ralletes els veia mes vermells del q realmen eren.... am el clearblue no ia dubte. Son cars, xo remenan x internet vas troban webs q fan ofertes, testalvies ports....
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Jo tinc el monitor en la seva versió "advanced", però de fertilitat (no el de contracepció). Jo n'estic encantada, encara no he aconsseguit embaràs des que el faig servir (després d'haver patit un avortament), però gràcies a ell he sabut que no ovulo tots els mesos.
Jo el vaig comprar a l'eBay anglès, i tot perfecte.
Jo el vaig comprar a l'eBay anglès, i tot perfecte.
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla

Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Hola!!
Jo també tinc el monitor "advanced" de fertilitat Clearblue però el vaig fer servir pocs cicles, ja que a causa de tenir SOP (síndrome ovaris poliquístics) mai em sortia "fertilidad muy alta". Gairebé tot el cicle em sortia "alta" de forma automàtica i no em semblava massa fiable (en el meu cas concret).
De fet, em plantejo vendre'l a bon preu, ja que està quasi sense usar i tinc un paquet sense obrir amb tests d'ovulació i d'embaràs... A més, els tests d'embaràs no els pots fer quan vulguis, sinó que només te'ls deixa fer si has fet tooot el procés de TO quan toca.
Jo també el vaig comprar per ebay al Regne Unit.
Una abraçada!
Lis14
Jo també tinc el monitor "advanced" de fertilitat Clearblue però el vaig fer servir pocs cicles, ja que a causa de tenir SOP (síndrome ovaris poliquístics) mai em sortia "fertilidad muy alta". Gairebé tot el cicle em sortia "alta" de forma automàtica i no em semblava massa fiable (en el meu cas concret).
De fet, em plantejo vendre'l a bon preu, ja que està quasi sense usar i tinc un paquet sense obrir amb tests d'ovulació i d'embaràs... A més, els tests d'embaràs no els pots fer quan vulguis, sinó que només te'ls deixa fer si has fet tooot el procés de TO quan toca.
Jo també el vaig comprar per ebay al Regne Unit.
Una abraçada!
Lis14
Re: Monitor Fertilitat Clearblue
Hola.
A mi em van deixar el primer el granate es per no quedar embarassada però jo el faig servir a la inversa i va de conya. És a dir,quan surt Cara color vermell que seria no ho facis q hi ha perill d embaràs doncs és quan s'han de mantenir relacions.....
A mi em van deixar el primer el granate es per no quedar embarassada però jo el faig servir a la inversa i va de conya. És a dir,quan surt Cara color vermell que seria no ho facis q hi ha perill d embaràs doncs és quan s'han de mantenir relacions.....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






