BAIXA RESERVA OVARICA
BAIXA RESERVA OVARICA
Bon dia noietes,
He obert aquest xat perque totes les que tenim BAIXA RESERVA OVARICA puguem compartir, ajudarn-nos, aconsellar-nos i explicar les nostres experiencies.. i celebrar-ho juntes quan vingui el nostre petito/na.
M'agradaria saber quin tractament feu, que preneu que no amb una baixa reserva... jo he llegit de tot.. i estic una mica perduda...
Per exemple.. el OMIFIN va bé amb baixa reserva? hi ha qui diu que si qui diu que no..
Alguna amb baixa reserva per aquí???
petonets a totes!!!!
He obert aquest xat perque totes les que tenim BAIXA RESERVA OVARICA puguem compartir, ajudarn-nos, aconsellar-nos i explicar les nostres experiencies.. i celebrar-ho juntes quan vingui el nostre petito/na.
M'agradaria saber quin tractament feu, que preneu que no amb una baixa reserva... jo he llegit de tot.. i estic una mica perduda...
Per exemple.. el OMIFIN va bé amb baixa reserva? hi ha qui diu que si qui diu que no..
Alguna amb baixa reserva per aquí???
petonets a totes!!!!

- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: BAIXA RESERVA OVARICA
Aquest és el post de les noies amb baixa reserva viewtopic.php?f=37&t=47908
Fa poc vàrem parlar de l'omifin. Si et refereixes a fer omifin i després relacions programades, és bastant perdua de temps amb una baixa reserva. I estimulació per fiv cicle natural diuen que fa malbé endometri... T'aconsello que passis pel post, hi ha molta informació sobre el tema de la baixa reserva.
Fa poc vàrem parlar de l'omifin. Si et refereixes a fer omifin i després relacions programades, és bastant perdua de temps amb una baixa reserva. I estimulació per fiv cicle natural diuen que fa malbé endometri... T'aconsello que passis pel post, hi ha molta informació sobre el tema de la baixa reserva.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






