BAIXA RESERVA OVARICA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
buffona
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

BAIXA RESERVA OVARICA

EntradaAutor: buffona » dv. abr. 15, 2016 9:56 am

Bon dia noietes,
He obert aquest xat perque totes les que tenim BAIXA RESERVA OVARICA puguem compartir, ajudarn-nos, aconsellar-nos i explicar les nostres experiencies.. i celebrar-ho juntes quan vingui el nostre petito/na.
M'agradaria saber quin tractament feu, que preneu que no amb una baixa reserva... jo he llegit de tot.. i estic una mica perduda...
Per exemple.. el OMIFIN va bé amb baixa reserva? hi ha qui diu que si qui diu que no..
Alguna amb baixa reserva per aquí???
petonets a totes!!!! :cnena:
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: BAIXA RESERVA OVARICA

EntradaAutor: numa1982 » dv. abr. 15, 2016 1:44 pm

Hi ha un post a reproducció assistida obert sobre el tema.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: BAIXA RESERVA OVARICA

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. abr. 17, 2016 6:41 pm

Aquest és el post de les noies amb baixa reserva viewtopic.php?f=37&t=47908

Fa poc vàrem parlar de l'omifin. Si et refereixes a fer omifin i després relacions programades, és bastant perdua de temps amb una baixa reserva. I estimulació per fiv cicle natural diuen que fa malbé endometri... T'aconsello que passis pel post, hi ha molta informació sobre el tema de la baixa reserva.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::