Les que prenem OMIFIN
Re: Les que prenem OMIFIN
Però què veuen els meus ulls!!!??? Bluebike, jo també et felicito fluixet, però veure un TE pksitiu ja és un pas al que no havies arribat. A veure com va tot, però sempre s'han sentit casos de noues que ha tingut lacregla estan prenyades. Jo mateixa vaig tacar 5 dies quan m'havia de venir, no com una regla, però si tacant i estava embarassada de la Sira... Bé, seguiré pendent... No puc posar ninotets des del mòbil, però creu-me que estic mooooolt contenta!!!
Re: Les que prenem OMIFIN
Blubike!!!!! però que fooooort!!! et felicito també amb la boca petita fins que tu no diguis q això ve en serio, però nena, en fa tota la pinta!!!! això de 2-3 o +3 ja no és tant precís com embarassada o no embarassada, eh!!! per lo tant, embarassada segur!
això de l'ectòpic... ves, pot ser, però és mooooooolt improbable, i estant de tant poc no tindries cap simptoma dels d'ectòpic (sangrats, marejos, vòmits i pitjor) si ho ha passat la teva germana, ja ho deus saber. Va, no pensis en això! I tema sagnats, ja saps que hi ha mil casos de "regles" q han acabat amb un bebito preciós! així que visualitza això fins al dia 23!
molts ànims i cuida't! ens anem seguint bonica.
això de l'ectòpic... ves, pot ser, però és mooooooolt improbable, i estant de tant poc no tindries cap simptoma dels d'ectòpic (sangrats, marejos, vòmits i pitjor) si ho ha passat la teva germana, ja ho deus saber. Va, no pensis en això! I tema sagnats, ja saps que hi ha mil casos de "regles" q han acabat amb un bebito preciós! així que visualitza això fins al dia 23!
molts ànims i cuida't! ens anem seguint bonica.
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Re: Les que prenem OMIFIN
Ostres, Bluebike, és estrany tot plegat, però si tots els tests surten positius és que ara per ara estàs embarassada. I pel que dius el sagnat abundant i llarg el vas tenir fa molts dies ja, o sigui que si aleshores haguéssis perdut el cigronet ara no et sortirien positius els tests... dic jo, eh! Però vés a algun lloc on et mirin, no em sembla normal que no et donin hora fins el dia 23. Entenc que et diguin que no es veurà res a la eco, però te la podrien fer igualment per descartar qualsevol problema, i fer-te una beta per confirmar embaràs i saber amb més precisió de quantes setmanes estàs. Que sàpigues la data exacta de la IA no vol dir que la fecundació fos immediata, i encara menys que ho fos la implantació.
Ànims, bonica, i felicitats per aquesta panxu tan i tan desitjada!
Ànims, bonica, i felicitats per aquesta panxu tan i tan desitjada!
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Re: Les que prenem OMIFIN
Moltes gràcies noies,
Avui m'han fet una beta i dijous un altre per veure si puja. Divendres sabré resultats. Segueixo tacant marró, però no em fa mal res, m'han dit que faci vida normal i si tinc dolors o sagno més els truqui.
Us mantinc informades

Avui m'han fet una beta i dijous un altre per veure si puja. Divendres sabré resultats. Segueixo tacant marró, però no em fa mal res, m'han dit que faci vida normal i si tinc dolors o sagno més els truqui.
Us mantinc informades

- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Re: Les que prenem OMIFIN
M'acaben de donar els resultats de les bebtes. No són bons, s'haurien de doblar i jo he passat de 63 a 24.
Moltes gràcies a totes pel suport.
Moltes gràcies a totes pel suport.
Re: Les que prenem OMIFIN
ei bluebike!
ara et llegeixo...com estàs? què raro tot plegat..i t'han donat alguna explicació? hi ha alguna provabilitat que tiri endavant? aii nena, que ha de funcionar, t'ho mereixes!!!
Pq ha de costar tant aconseguir els nostres somnis??? en fi, tot arriba, molts Pepos bonica!
t'aniré seguint!!
ara et llegeixo...com estàs? què raro tot plegat..i t'han donat alguna explicació? hi ha alguna provabilitat que tiri endavant? aii nena, que ha de funcionar, t'ho mereixes!!!
Pq ha de costar tant aconseguir els nostres somnis??? en fi, tot arriba, molts Pepos bonica!
t'aniré seguint!!
- KikiMontparnasse
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. nov. 23, 2015 8:04 pm
Re: Les que prenem OMIFIN
Hola a totes!
Aqui una que comença amb l'Omifin, el meu dubte és:
És el meu primer cicle amb Omifin i vaig anar a fer-me la eco de control, resulta que m'ha funcionat molt bé, massa, i que tinc 5 folicles preparats per a dependre òvuls, m'han dit que el risc de "trillizos" és alt, o sigui d'un 8%, i que si volem tirar endavant és decisió nostre. La veritat es que em vaig acollonir, no em veig amb 3, ja em costa imaginar-me amb 2! De moment hem decidit esperar al mes que ve, ja que just acabem de començar, la pregunta és, alguna de vosaltres s'ha trobat en la mateixa situació? i què veu fer??
Aqui una que comença amb l'Omifin, el meu dubte és:
És el meu primer cicle amb Omifin i vaig anar a fer-me la eco de control, resulta que m'ha funcionat molt bé, massa, i que tinc 5 folicles preparats per a dependre òvuls, m'han dit que el risc de "trillizos" és alt, o sigui d'un 8%, i que si volem tirar endavant és decisió nostre. La veritat es que em vaig acollonir, no em veig amb 3, ja em costa imaginar-me amb 2! De moment hem decidit esperar al mes que ve, ja que just acabem de començar, la pregunta és, alguna de vosaltres s'ha trobat en la mateixa situació? i què veu fer??
Re: Les que prenem OMIFIN
Hola a totes,
Jo vull començar amb això del OMIFIN.
No ho sabia... soc nova per aquí. Tinc 42 anys i baixa reserva ovarica.
Us ho ha receptat el ginecoleg.. hi ha alguna que no? ho venen sense recepte.
Com ho haig de pendre? supossem que me ve la regla el dia 1 de maig.. quan haig de pendre OMIFIN?
Gràcies a totes.
Jo vull començar amb això del OMIFIN.
No ho sabia... soc nova per aquí. Tinc 42 anys i baixa reserva ovarica.
Us ho ha receptat el ginecoleg.. hi ha alguna que no? ho venen sense recepte.
Com ho haig de pendre? supossem que me ve la regla el dia 1 de maig.. quan haig de pendre OMIFIN?
Gràcies a totes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












