Buscant embaràs després d'un ectopic
Buscant embaràs després d'un ectopic
hola a totes! Sóc nova aquí us explico,vaig tenir un embaràs ectopic i ara estem buscant un nou embaràs fa ja 1 any i 3 mesos,i no hi ha manera:-( ara fa 2 mesos estem provant amb el test dovulació a veure si hi ha sort,estic provant els onze step,són molt precisos però les línies es marquen molt poc,alguna li surten també les línies claretes? Us ha anat bé els TO???
Demanaré hora pel ginecòleg ja que començo a desespera-me una mica,el primer embaràs en 5 mesos ja ho estava,i ara sembla que no arribe mai,intento ser positiva però hi ha moments que un es desespera.Alguna amb algun cas semblant?per aportar un bri d'esperança i força,que a vegades hem falta.
moltes gràcies a totes per compartir les vostres experiències,no sabeu la força que dóna llegir-les
Demanaré hora pel ginecòleg ja que començo a desespera-me una mica,el primer embaràs en 5 mesos ja ho estava,i ara sembla que no arribe mai,intento ser positiva però hi ha moments que un es desespera.Alguna amb algun cas semblant?per aportar un bri d'esperança i força,que a vegades hem falta.
moltes gràcies a totes per compartir les vostres experiències,no sabeu la força que dóna llegir-les

Re: Buscant embaràs després d'un ectopic
Hola Hayachan,jo vaig patir un ectòpic després de tenir el meu fill però el van tractar amb metotrexate. Fa dos anys i no ho he tornat a intentar, així que aquí no et puc ajudar gaire...que et van dir després de l'ectopic que et fessis la histerosalpingografia o que ho provessis un temps?? Ànim que segur arribarà....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



